Žorž Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 ampak kolk ljudi se tega dejansko loti oz. to dejasnko naredi pa je drugo vprašanje. 90% folka se v življenju ne dotakne niti nastavitev vzmetenja, kaj šele da bi šli kot vilic ali kaj podobnega spreminjat. glede kvalitete komponent se pa strinjam, od viška glava ne boli in samo samozavest dvigujoče je vedeti, da imaš na motorju res super komponente. pač podobno, kot ko veš da imaš super gume, al pa super zaščitno opremo, ... človek lažje diha.
Dolenc™ Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Med temi tremi tudi jaz sanjam, zaenkrat sam to, nisem še moje prerasel KTM, zgleda hud, dvovalnik, dovolj moči, ampak manj kot ducati, od teh najbolj primeren za malo višje rasne, baje je tudi kar udoben, kar ni značilno za novodobne športake, je pa seveda še zmeraj to. Slabo sem po forumih zasledil da so imeli prvi letniki veliko mehanskih okvar, predvsem z menjalnikom, vendar naj bi do sedaj stvari odpravili. Ktm ima v lasti WP vzmetenje, tako da od njih dobiš vse kar želiš Ducati in vse kar zraven paše, dobra ciklistika, dobre komponente, rdeč, najmočnejši dvovalnik, ma vse ma, kar jaz štejem pod minus je možnost okvar, lahko da nimaš nobenega problema z njim, lahk da ti pa sred ovinka mašino raznese . Pač mal priokusa. Pa neudobje, tko kot ostaledva je stvar za na stezo Aprilija, nekaj drugačnega, novega, meni osebno je v4 minus, dok ne sprobam , en kup nastavljivosti, ki ti pa nč ne pomagajo če ne znaš motorja nastavt, kar ga običajni šofer ne zna. Visok ampak majhen motor(po občutku), ampak ko si gor je prostoren. Komponente, to je meni tko tko, če pride navadni model raje to vzamem, ohlins, ki ga dajejo na te motorje (isto drugje) je sicer bolši od navadnega vzmetenja, vendar slabši če bi kupil ohlinsa posebej. S tem da te komplet vzmetenje lahko pride okoli 2-3keur pa imaš bolše komponente notri, nastavljene po teži voznika, se mi ne zdi vredno doplačat razliko že v štartu Aprilijine mašine so res veljale za nepokvarljive ampak do sedaj jih je delal Rotax, ta je pa njihova, kako bo vzdržliva se zaenkrat še ne ve. Vrjetno kergakoli kupiš za pocesti fališ mal, ampak če bi tko gledal ni noben cestak za po naših cestah triangle, roko in domina 2 1
kuntakinte Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 glede kvalitete komponent se pa strinjam, od viška glava ne boli in samo samozavest dvigujoče je vedeti, da imaš na motorju res super komponente. pač podobno, kot ko veš da imaš Preveč samozavesti ni dobro(če ne bi bila najbrž tadruga RSV-jka še cela )....pa se mi zdi da je tudi na predstavitvi za novinarje na koncu manj kot tretjina ostala celih(beri 4)-res pa da je rosilo Za vsakega izmed naštetih treh moraš bit najprej zelo dober šofer, če ne te bojo prej ali slej nekje na cesti stresl(ko te bo roka zasrbela preveč). Najboljš, da se vprašaš kaj sploh hočeš od motorja, ker karakter ma tud tastara kawa Z iz sedemdesetih ...komponente majo vsi dobre...moči dost...pelejo se dobr(SS style)...limiting faktor boš pri vsakem od teh najbrž kr ti.... Me pa čudi, da kljub temu, da iščeš karakter, sprašuješ na forumu za mnenje katerega kupit(in to pri tem cenovnem rangu)....pri motorjih s karakterjem je pri men zmer ljubezen na prvi pogled alpa no go.....vmes nekak ni....tko, da če si toliko nesigurn in ti noben od naštetih ni to die for....potem išči naprej...razen, če si jih zbiral tudi po kriteriju show off efekta in potencialnega zavidanja pri (ne)poznavalcih...potem kupi ta rdečga(tudi tanajvečje blondinke so slišale za D....i) Sam vem, da bi kljub vsej nepraktičnosti(izmed naštetih) izbral RSV-jko....sam jst sm pristranski, kaj čem...pa še motor mam za vozit v glavnem.... xyznanixyz 1
sesir Objavljeno Oktober 13, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2009 (popravljeno) Zanimiv primerjalni test.Še podatki o pospeških,časih na krog...RSV4 gladko zmaga pred vso konkurenco :naughty: test1000.bmp Popravljeno Oktober 13, 2009. Popravil sesir
MihaJ Objavljeno Oktober 13, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2009 Zdaj naj pa še kdo reče ''da se je po gorenjki peljal 310km/h'' s kakim litrašem... Zanimivo, kako ekstremno geometrijo ima Honda spredaj, ne bi si mislil. Ne vidim pa časov na krog? Samo pospeške in prožnost. Lahko pokažeš kje piše?
sesir Objavljeno Oktober 13, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2009 (popravljeno) Dve sliki sta.Sam eno kaže kot sliko,drugo pa kot priponko.Časi so na drugi ob sliki. Dukati 3s zadaj Popravljeno Oktober 13, 2009. Popravil sesir
MihaJ Objavljeno Oktober 13, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2009 Ah sem pa smotan. Hvala! Časi serijskih motorjev se pa še dokaj lepo preslikajo v WSBK. Edino Duce je zadaj očitno zaradi različnega pilota.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se