Foggy Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 Samo potrpežljiv je potrebno biti in za pravo ceno se tudi pravi moped najde. Lansko leto sem par mesecev iskal Zja 750 in ga tudi našel l.04 z 11.000km od prvega lastnika, res je bil kot nov. Večinoma so se prodajali samo uvoženi klumpi z XY kilometri. Ker se z Zjem nekako nisva ujela, sem letos presedlal nazaj na SS razred. Zja sem tako po slabem letu prodal za isto ceno, kot sem zanj odštel in to v momentu, ko sem oddal oglas. Povpraševanje po Z jih je res nenormalno veliko..... Dobro ohranjenega SSja je pa tudi zelo težko najti, medtem ko sem prevozil skoraj pol Slovenije in preklel prodajalce, ki so prodajali buče po telefone, sem jo našel, Yamaho namreč. Yamaha YZF R6, letnik 2004, 1. lastnik, 5.500km tudi takšne se še najde :naughty: Potrebno si je vzeti čas in biti potrpežljiv, saj vem da je včasih težko, vendar ni druge.....ali pa nakup novega. Lp
fp4492 Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 Dobro ohranjenega SSja je pa tudi zelo težko najti, medtem ko sem prevozil skoraj pol Slovenije in preklel prodajalce, ki so prodajali buče po telefone, sem jo našel, Yamaho namreč. Yamaha YZF R6, letnik 2004, 1. lastnik, 5.500km tudi takšne se še najde :naughty: In si za njo odštel koliko? Si jo dobil za ceno klumpa ali si plačal korektno ceno za korekten motor?
Foggy Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 In si za njo odštel koliko? Si jo dobil za ceno klumpa ali si plačal korektno ceno za korekten motor? Cena je bila v osnovi med višjimi, slabih 5k €. Na koncu sva spustila ceno za komplet gum in servis (na motorju so bile namreč še originalne gume). Tako, da se mi zdi poštena cena za pošten motor. Se dobi pa tudi klumpe za manj kot 4k€, vendar takih tudi pogledat ne grem. Je pa zanimivo, da sem bil prvi, kateri je sploh prišel pogledat motor, pa je bil kar nekaj časa naprodaj. Zgleda bi imeli vsi super motorje po super ugodnih cenah, tako pa žal ne gre... In ko je bilo govora o R1, za 4.500€ se žal ne dobi lepega primerka, za tak denar sem letos Z 750 l.04 prodal. Bo treba še kakšnega tisočaka dodati in se bo dobil motor kot se šika.
aselak Objavljeno September 17, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 17, 2009 Hm, dobra Yamaha R1 04 za 5500 EUR. Če bi jo jaz prodajal, je ne bi dal za tak denar. Sploh pa ne z opremo, ki jo ima gor. Dobro, da ne prodajam ja če imaš opremo je to druga stvar(že samo če imaš športne izpuhe je cena lahko višja tudi za 400e s tem se strinjam). brez opreme se mi zdi cena za 2004 cca 5500 popolnoma realna glede na cene motorjev ki so sedaj na trgu. Glede piste je tako vem da ni nek bav bav ampak še vseeno se je raje izogibam, predvsem zato ker če ne drugega je material na pisti veliko bolj obremenjen kot na cesti + še to se mi zdi večja možnost da je bil motor kabum glede na to da greš na pisti na limit, čeprav se zavedam da gredo nakateri v limit tutdi na cesti. cene so take kot pač so motorji 2004 niso novi apak stari 5 let zato je za njih pričakovati po 6500eur in več in več nerealno. Glede na to da so motorji na spletu vedno isti se praktično nič ne proda. No ko smo ravno pri cenah pa mi vi povejte koliko so za vas ralne cena za: r1 2004 (lepo ohranjen brez opreme) zx10r 2005 -II- gsx1000r 2005 -II-
svobodnaptica01 Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 No če pa kdo pozna koga ki prodaja kaksnega ss lepo ohranjenega pa kar z besedo na dan. litrce glih ne, ampak pr nas je očitno drug problem, lepi motorji, nikol tud v garaži ne streseni, pa se jih ne da prodat... dva gigserja, en 600 k3 (ta ma samo v prvi nalepki eno razo od premočnega štrajfiksa) in ena 750 k6. Ta zadnjo maš komplet s potrjeno servisno knjigo. Motorja imata pa oba istega prvega in drugega lastnika. Če te zanima, ti pa lahk na PM pošljem še detajle jvalant in Gloga 2
Cartman Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 po moje in po izkušnjah, za avto al pa za motor, če maš omejen proračun rabiš http://www.youtube.com/watch?v=pEzuC5UoM8g&feature=PlayList&p=0B30B53A5C7F3B41&playnext=1&playnext_from=PL&index=1 potrpežlivost. ne se zaletet. raj trikat z dolgim nosom in brez motorja domow, pa človeka ki prodaja oceniš. če je teslo, al pa overexcited, grem stran. . . . . P182 in tomkruz 1 1
aselak Objavljeno September 17, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 17, 2009 Ne sem imel sedaj 3 600ccm ss in sem se odločil da je čas da grem na 1000. Tako da nujno more bti jurček predvsem zaradi navora, barvo bi najraje mel modro čeprav opažam da se ne obm mogle preveč zmišljevat. Ja nc iskal bom naprej imam čas še celo zimo nekaj se bo že našlo. lp vsem hehe cartman dober komad si pripopal sem se kr mal zamislu
bikez Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 litrce glih ne, ampak pr nas je očitno drug problem, lepi motorji, nikol tud v garaži ne streseni, pa se jih ne da prodat... dva gigserja, en 600 k3 (ta ma samo v prvi nalepki eno razo od premočnega štrajfiksa) in ena 750 k6. Ta zadnjo maš komplet s potrjeno servisno knjigo. Motorja imata pa oba istega prvega in drugega lastnika. Če te zanima, ti pa lahk na PM pošljem še detajle Točno tako kot si napisala. Lahko imaš še tako lep motor, pa ga ne bodo kupili. Vzrokov je več. Večini ljudem se ne da hodit motorja nekomu domov gledat ampak raje taistega kupijo za kakšnih 300-500€ dražje pri posredniku. Tudi če kupcu poveš kaj je bilo z motorjem, ti tega ne bo verjel, kvečjem bo zaradi tega odšel. Posredniki so pri prodaji tiho oz. motor hvalijo, čeprav ne poznajo zgodovine motorja (imajo naštudirano psihologijo).
Guest Brumer Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 (popravljeno) Potrpljenje je božja mast.Pa nepozabi"aselak" vsak motor svojga kupca najde, tako kot vsak kupec zase motor najde seveda za pravo ceno!!! Popravljeno September 17, 2009. Popravil Brumer dotem, biker77 in Nagaya 1 2
mcv Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 Samo eni so pa res pacienti...npr. trenutno se na avto-netu prodaja ena Yamaha r6 l.2006 pod dvema različnima oglasoma.Enkrat ima prevoženih 8000km, drugič pa 16000 Mislim tak prodajalec, mora pa biti zares zabit
aselak Objavljeno September 17, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 17, 2009 (popravljeno) Samo eni so pa res pacienti...npr. trenutno se na avto-netu prodaja ena Yamaha r6 l.2006 pod dvema različnima oglasoma.Enkrat ima prevoženih 8000km, drugič pa 16000 Mislim tak prodajalec, mora pa biti zares zabit ja če rata rata...ko sme šel gledat en mmotor in je bil res slab vprašam prodajalca zakaj prodaja buče po telefonu, da sem prišel za dzabe gledat.. Odgovoril mi je da sem po telefonu imel mladosten glas in da je mislu, da pač o motorjih nič ne vem....sem se moral prav zadrzat da mu tistih njegovih slabo posvasanih plastik nisem vtaknil v rit... Popravljeno September 17, 2009. Popravil aselak
mcv Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Je mogoče še kdo opazil, da se enim motorjem, ki se ne prodajo že 3 mesece+, naenkrat cena ŠE DVIGNE? npr. en zx-6r, ki se prodaja pri znanem trgovcu...svašta...
biker77 Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Je mogoče še kdo opazil, da se enim motorjem, ki se ne prodajo že 3 mesece+, naenkrat cena ŠE DVIGNE? npr. en zx-6r, ki se prodaja pri znanem trgovcu...svašta... zato da lahko več "popusta" da... jest enga zlo dobrga prodajam..sam pridejo poliestri zravn Nagaya, Prevtzer, Fritz in 1 other 3 1
motofrik Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Samo eni so pa res pacienti...npr. trenutno se na avto-netu prodaja ena Yamaha r6 l.2006 pod dvema različnima oglasoma.Enkrat ima prevoženih 8000km, drugič pa 16000 Mislim tak prodajalec, mora pa biti zares zabit ...jaz sem Classica prodal 2000 s prevoženimi 43Tkm, predlani sem ga pa zasledil v oglasih pomlajenega za eno leto, pa 25Tkm je imel... Pa ni dvoma, je bil moj. Sem ga lastnoročno porisal in opremil. Tako da rabljeno je rizik.
simonsi Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Je mogoče še kdo opazil, da se enim motorjem, ki se ne prodajo že 3 mesece+, naenkrat cena ŠE DVIGNE? npr. en zx-6r, ki se prodaja pri znanem trgovcu...svašta... Ali pa se folku prepocen zdi in avtomatsko misli da je kaj narobe z motorjem. sesir 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 a sem res edini, ki je opazil ,da pa nekdo na forumu prodaja kao 'zelo dobro R1' ? xyznanixyz, Alla, Fritz in 1 other 2 2
janih Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 kdaj je sploh primeren čas za prodajo motorja, jest prodajam mojo tdm, pa me tud noben ne povoha,al je res taka kriza al kaj, kdo bi vedu :unsure:
simonsi Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 še vedno gredo najbolj v promet od februarja, marca naprej.
janih Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 bo treba kr čakat, ni kaj :trance_33_sleep: :trance_33_sleep:
ferek Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 kdaj je sploh primeren čas za prodajo motorja, jest prodajam mojo tdm, pa me tud noben ne povoha,al je res taka kriza al kaj, kdo bi vedu :unsure: ...tut mene še ni noben povohal... tudi prodajam... pa mam zraven vse račune od vseh servisov, gum, dodatne opreme itd., od novega dalje... Če je že o tem tema, - bi kot kupec želel pri motorju točno to kar jaz ponujam: Original račun od novega, servisno knjigo in original RAČUNE vsega kar se je na motorju servisiralo in dokupovalo... po tem se nekako že lahko vidi, kako se je "delalo" z motorjem in tudi pri serviserju se lahko preveri... Ugotovi se lahko, kako pogosto je bil opravljen servis, kakšna je bila vožnja (koliko so gume zdržale) in kaj je bilo na servisih razen rednega materiala in olja še menjano itd... Zgolj nasvet za tiste ki kupujete...:trance_33_sleep:
biker77 Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 jest pa ne.. briga me za račune in uradne servise.. men je važn da je motor dobr..da je sproban..da dela..da ma kej dodatne opreme da ni treba vse kupovat.. pa predvsem da je vsa original oprema zraven..ali pa vsaj homologirana dodatna.. Nagaya, malakai, Fritz in 4 others 5 2
sesir Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 jest pa ne.. briga me za račune in uradne servise.. men je važn da je motor dobr..da je sproban..da dela..da ma kej dodatne opreme da ni treba vse kupovat.. pa predvsem da je vsa original oprema zraven..ali pa vsaj homologirana dodatna.. :yes: :yes: malakai, Prevtzer, Nagaya in 1 other 2 2
ferek Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 briga me za račune in uradne servise.. men je važn da je motor dobr..da je sproban..da dela... :blink::blink: Dober delajo (takrat ko se prodajajo) tut vsake zgonjene in parkrat strupane "motojajce", ki so jih "stručkoti" pod kozolci šraufal pa servise delal... ... tako da, s takim mnenjem, res ni težko zbrat dobrega motorja... sam veliko sreče še zraven rabiš... Prevtzer, Nagaya in halls 2 1
janih Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 zgleda da se kupci raje odločajo za uvožene motorje, ki majo kao mal prevoženih, pa še ceneje so,ko sem jest kupoval motor, je bil prvi pogoj, da je bil motor kupljen v sloveniji, potem pa še vse ostalo, isto z rabljenimi avtomobili,sploh pa ni več tako velikh razlik v ceni :unsure:
Jure Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 :blink::blink: Dober delajo (takrat ko se prodajajo) tut vsake zgonjene in parkrat strupane "motojajce", ki so jih "stručkoti" pod kozolci šraufal pa servise delal... ... tako da, s takim mnenjem, res ni težko zbrat dobrega motorja... sam veliko sreče še zraven rabiš... Videl sem že precej motorjev, bil zraven na ogromno ogledih kot "svetovalec", pa tudi poznam kar ene par ljudi, ki se ukvarjajo s šraufanjem motorjev, tako uradnih kot takoh "pod kozolcem".. In ti iz prve roke lahko zagotovim, da je marsikateri neuradni mojster velikokrat bolj natančen in vesten kot uradni servis. Seveda se najde tudi šlamparija, ampak tudi na uradnih se. Tako da servisna knjiga res ni bistvenega pomena, sploh ker ni noben problem dobit tistih žigov.. Nekje na motosvetu je lep spisek stvari, ki se jih pogleda pri nakupu rabljenega motocikla. Ob upoštevanju tega, je potrebno vedno ob ogledu še nekoga imet zraven, zgolj zato ker dva para oči več vidita in ker so tiste druge oči bolj nevtralne, saj ko človek kupuje motor včasih rata preveč navduše in ni popolnoma objektiven. Pa ni treba, da je popoln laik, ampak nekdo, ki ima že nekaj izkušenj z motorji, oziroma ve zakaj se gre. In to je to. To so veliko boljše smernice za nakup motorja, kot servisna knjiga, računi in nevek kaj vse. Lahko ima motor čisto malo km, vse servise, vse račune, pa ga je pač tisti osebek tiščal v redčo na motozborih in pokal z njim. Na drugi strani, pa je lahko nekdo motor pazil, ga servisiral sam in je zadeva res ušparana. V mašino itak ne vidiš, ne v enem, ne v drugem primeru. Se pa da sklepat na to, kako je bilo z motorjem delano in kako je bil vzdrževan, če malo veš na kaj bit pozoren, neglede na tiste štemplje. Nagaya, Fritz in malakai 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se