Skoči na vsebino

Kako najti dober motor?


aselak

Priporočene objave

Če je že o tem tema, - bi kot kupec želel pri motorju točno to kar jaz ponujam: Original račun od novega, servisno knjigo in original RAČUNE vsega kar se je na motorju servisiralo in dokupovalo... po tem se nekako že lahko vidi, kako se je "delalo" z motorjem in tudi pri serviserju se lahko preveri... Ugotovi se lahko, kako pogosto je bil opravljen servis, kakšna je bila vožnja (koliko so gume zdržale) in kaj je bilo na servisih razen rednega materiala in olja še menjano itd...

Če kupiš od takega picajzlastega prodajalca, lahko imaš pol v lajfu še scene ... ga slučajno kje srečaš pa te začne v sramoto spravljat ko začne razlagat "joj, glejte, to pa je moj bivši" in ti potem še začne težit "Moraš lepo delat z njim, veš, jaz sem ga ful čuval, upam, da tudi ti!" ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drgač pa je res zelo veliko odvisno tudi od sreče..

zadnje 4 motorje k sm jih kupu je bla velka sreča:

R6 - prejšnji lastni hud picajzl..

GSX-R 750 K4 - baba se je zbunila pa je mogu prodat..ta motor ma zdej @jure

CB1300 - prvi lastnik je bil letnik 1953, padu mu je po tleh, naredu vsega skupi 12.000 km(se prav sm dubu lih ulaufan moped)...aja..v italiji

TUONO - prejšnji lastnik naredu v 4-ih letih 1500 km..

Mal moraš met sreče..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal moraš met sreče..

Mal ja, sam tudi ti nisi lih po župci priplaval.

Eno je, če moped kupuje tehnični aberveznik kot sem jaz ali pa nekdo, ki se od otroštva preganja okrog z dvokolesniki.

Sreča je morda lih v tem, da ne dobiš tanajhujš jajc, ki so začasno dobro zgledala in se kolikor tolikor dobro držala lih, ko si jih testiral. Ampak takšnih ni veliko, še posebej ne med motorji, ki imajo relativno malo prevoženih kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[quote name='biker77' date='19. September 2009 - 09:08 PM'

TUONO - prejšnji lastnik naredu v 4-ih letih 1500 km..

Mal moraš met sreče..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj praviš v 4 ih letih 1500km ali 15000km???.....,pišuka moj je šest mescu star,pa ima preko 10000km

Dobr, vsaj vemo od koga ne gre kupovat motorja.

Relax, joke ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drgač pa je res zelo veliko odvisno tudi od sreče..

zadnje 4 motorje k sm jih kupu je bla velka sreča:

R6 - prejšnji lastni hud picajzl..

GSX-R 750 K4 - baba se je zbunila pa je mogu prodat..ta motor ma zdej @jure

CB1300 - prvi lastnik je bil letnik 1953, padu mu je po tleh, naredu vsega skupi 12.000 km(se prav sm dubu lih ulaufan moped)...aja..v italiji

TUONO - prejšnji lastnik naredu v 4-ih letih 1500 km..

Mal moraš met sreče..

Samo srečo? Verjetno nisi izbiral med najcenejšimi? Za pošteno ceno se še vedno najdejo dobri motorji, kot je bilo že omenjeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj praviš v 4 ih letih 1500km ali 15000km???.....,pišuka moj je šest mescu star,pa ima preko 10000km

jap..1500 in ne petnajst tisoč..

Samo srečo? Verjetno nisi izbiral med najcenejšimi? Za pošteno ceno se še vedno najdejo dobri motorji, kot je bilo že omenjeno.

R6 in gixer sta mela normalno ceno..

vsi ostali so bili zelo pod ceno..(se pravi več sreče)..pa več dela..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R6 in gixer sta mela normalno ceno..

vsi ostali so bili zelo pod ceno..(se pravi več sreče)..pa več dela..

Ja, če kupuješ iz Italije je več dela, splača se pa tudi ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobr, vsaj vemo od koga ne gre kupovat motorja.

Relax, joke ;)

Kdor ga bo od mene kupil....,se mu bo še dolgo smejalo:D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdor ga bo od mene kupil....,se mu bo še dolgo smejalo:D

Saj si videl, da sem se hecal. Vsaka čast, če z SSom toliko prevoziš, še bolj pa, če zanj skrbiš kot za otročička ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodajal pa se bo "star 3 leta, samo 12.000 km ... dobro čuvan, nikoli teran" ? :)

Ne ne imel bo 6.000 km...hehe:whistle:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest se nism glih z mopedi podil okol..k se nism smel..

mogoče pa mam mal filinga za to no..

khm...mojster..pozabil si na motorno žago..tisto je bil super nakup :fredy:

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kakšno kitajsko? Sem imel kar nekaj opravka s takimi. :wacko:

husqvarno..zrihtano za dirke..se pravi generalka na 10 ur..(prevoz v kombiju vštet)

prodana v srbijo na srečo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...moje mnenje je, da se vsaj v 600 klasi še vedno zelo splača kupovat NOVO! Vsaj tisti, ki smo kar se "spoznavanja" abervezniki... no, in kolikotoliko normalno zaslužimo... KER, če stane nov moped cca 6500 €, enak 2 leti star pa dobrih 2000 manj, lahko to razliko nekako našparaš v 5 mesecih... Po mojem se splača v takem primeru počakat tisti cajt, pa maš pol garancijo, pa vse... In pol se razmeroma brez skrbi dve leti voziš in moped "zgubi" na vrednosti zgolj tistih 2 K€ (ki se ti lahko poplača v garanciji)...:rolleyes:

Po mojem je namreč ravno v tej klasi največ "pokanja", teranja, dokazovanja itd... :headbang:

Ko pa enkrat govorimo o rabljenih mopedih nad 10 K€, tam so pa razlike mal drugačne, oziroma je problem našparat že tolk dnarja za 2 leti starega... Nov je pa še 5 K€ zraven... Pol bi te familija mal čudno gledala, če bi 2 leti samo za moped šparal...:unsure::unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Greš na kakšen moto zbor in tam vidiš frajerje, ki mrzel motor tišči dve minute do blokade, potem se pa zamisliš ali bi kupil rabljen motor in od koga, mladega prepotentneža ali starejšega umirjenega motorista.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Greš na kakšen moto zbor in tam vidiš frajerje, ki mrzel motor tišči dve minute do blokade, potem se pa zamisliš ali bi kupil rabljen motor in od koga, mladega prepotentneža ali starejšega umirjenega motorista.

Starejši ko ga kaj cuknejo (spijejo lepo po SLO :) ) so še 6x bol zmešani kot pa mladi. Ma neke posplošitve ni. Sem kupu že motorje od ženske, od pebov, od ateta...pa so vsi bli OK in še vedno delajo super. Ma hec je v tem, da se ne dat nategnt pa je! :) Jz vedno pred nakupom pregledam vse kar se da, naštudiram kako bi naj zgledal motor ki ga iščem, pregledam vse barvne sheme na netu, kako bi naj bile nalepke, če le-teh ni, povprašam lastnik za zgodbo - če je ta dobra in preverljiva, torej da mi jo lahko na nek način dokaže, OK! Preverim diske (debelina), pregledam od spodaj motor, pakne, avspuh, kdaj je treba tudi kak del dol odšraufat (znanec nabavil "kot novo" R6 z 15000km, pa je zgonjena pod plastikami do konca - treba novo mašino!!!) vse vprašam in pregledam če res drži, pregledam še prometno dovoljenje na netu, če je res 2 lastnik ali če tudi to laže... Če je kakršnakoli laž ugotovljena potem adijo. Če ne dovoli natančnega gledanja, če ne dovolji šraufanja, če ne dovoli nič potem je jasno da je nekaj narobe! Če ma motor 20KKm (kar jih češ ima večina pri nas) potem nima imet kaj nove verige, novih pakn..kaj še vem česa, s čemer se nekateri modreci hvalijo.

Če koga zanima kako naj zgleda 3 leta star motor s 15.000Km naj pride k meni, z veseljem pokažem, če koga kako 6 let star motor s 60.000Km tudi (večinoma potovanja, deža nekaj, na potovanjih prespaval noči zunaj, sicer pucan dokaj redno, tehnično pa brezhiben - ne prodajam niti slučajno :) ), mamo tudi 18 let starega s švoh 50.000km pa lahko zlahka primerjaš kako naj bi zgledal moped s češ tolkimi kot piše da jih ima. Pa najdi še kakega s 200.000km pa bo mehanično znanje kar naenkrat mnogo večje. Sej ne rečem, da se s športnim kakšen del prej zgon kt pa s srednjerazrednim nakedom, a drastične razlike pač ne more bit.

No to bo zaenkrat to od mene :) da se kupit dober motor, nategnjen si pa vedno lahko, pa če maš še tolko znanja, je pa verjetnost manjša da boš!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...vse je res, kar je SUHI napisal... sam večina nas verjetno nima pojma o tem kako naj bi zgledal motor z določeno kilometražo, na diskih in ploščicah jaz osebno ne bi pojma imel kakšni so novi in kakšni iztrošeni, ker nekaj nas je pač takih ki "verjamemo" zgolj servisu in imamo priliko "bolj podrobno" gledat zgolj motor, ki si ga človek lasti... Osebno bi na drugem ER-6 "videl in našel" marsikaj, ampak še to samo v primeru, da bi moj zraven stal... pri drugem mopedu, bi bil hitro krepko nategnjen!... Tisti ki se spoznate lahko reskirate... za tiste, ki smo laiki in ne poznamo nobenega stručkota, pa je verjetno bolje kupovati NOVO!:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne spoznaš pa kakšnega stručkota zraven vzameš ki se bolj spozna na motorje kot se ti, mogoče celo lastnika identičnega, ki ga kupuješ ali pa celo serviserja ki dotično znamko servisira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!