Skoči na vsebino

Kako najti dober motor?


aselak

Priporočene objave

..............

Če ne dovoli natančnega gledanja, če ne dovolji šraufanja, če ne dovoli nič potem je jasno da je nekaj narobe!

..............

No z vsem kar si napisal se povečini strinjam, le z izpostavljenim ne najbolje. Npr. mojemu motorju ne manjka čisto nič in je čuvan, pa vseeno najbrž ne bi pustil kar enemu, ki pride na ogled, da mi podre pol motorja. Naj se gre pozanimat k serviserju, če česa ne verjame ali pa mu serviser odšraufa kar pač želi na njegove stroške.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, če je kupec resen mu jaz odšraufam dol kak del..

drugače pa..ketno pa zobnike zamenjat prej kot pri 20.000 km ni nič posebnega pri malo bolj športnih motorjih..

aja..najbolš je pa to..

jest dam na vsak motor, če se le da karbonske zaščite okvirja, zadnje nihajke, deklcov..

in pol bi vsak, da mu to dam dol da on vidi če ni bil kej švasan okvir..

sam, temu "stručkotu" ni jasno, da je lahko okvir tko lepo skup sešvasan in pobarvan, da redkokdo sploh opazi da je blo mogoče kej delan..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

husqvarna še motork ne zna delat tako kot je treba. :whistle:

Ne govor kr neki. Zelo opevana Aprilia SXV ima veliko veliko več problemov in hib kot pa npr. Husqvarna SMR 510. Ti bo pa vsak, ki tazga motorja še vidu ni znau povedat, da je Husa za en drek, APrilia pa najboljša. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne govor kr neki. Zelo opevana Aprilia SXV ima veliko veliko več problemov in hib kot pa npr. Husqvarna SMR 510. Ti bo pa vsak, ki tazga motorja še vidu ni znau povedat, da je Husa za en drek, APrilia pa najboljša. :worship:

husa je seveda daleč od dreka, aprilija pa ni najboljša, ker je pred njo ktm in pa japonci. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No z vsem kar si napisal se povečini strinjam, le z izpostavljenim ne najbolje. Npr. mojemu motorju ne manjka čisto nič in je čuvan, pa vseeno najbrž ne bi pustil kar enemu, ki pride na ogled, da mi podre pol motorja. Naj se gre pozanimat k serviserju, če česa ne verjame ali pa mu serviser odšraufa kar pač želi na njegove stroške.

Zaradi mene,če da denar na mizo mu ga tudi jz razšravfam in pokažem :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa vseeno najbrž ne bi pustil kar enemu, ki pride na ogled, da mi podre pol motorja...

Jz ne "podiram pol motorja", a če se gre gledat športak bi pač bočne plastike želel dat dol, kdaj kak zic pa bočne zadi dol...nič svašta od šraufanja, le da se pobliže vidi, če je karkoli za videt.

1. no, če je kupec resen mu jaz odšraufam dol kak del..

2. drugače pa..ketno pa zobnike zamenjat prej kot pri 20.000 km ni nič posebnega pri malo bolj športnih motorjih..

3. ...je lahko okvir tko lepo skup sešvasan in pobarvan, da redkokdo sploh opazi da je blo mogoče kej delan..

1. Jz mu tudi, brez problema, samo reče naj kaj pa bo narejeno.

2. sm napisal, da je pr športnih druga pesem - a dodajam tole, da če lastnik govori kako ima moped 15.000km in nikol ni bil teran, nikol na pisti, nikol ne karkoli grdega, pa je avspuh cel zažgan, so pakne hin, je menju že ketno...pol je neki čudnega tu, a ne?

3. Žal (al pa na srečo :) ) je res tako - no pa če je motor bil podrt in je dobr nazaj spravljen pa se pele kot je treba, potem tudi to ni neka gigantska panika. Če je pa slabo skup spravlen se pa nekje definitivno vidi.

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak ... pa ko kupiš novo, ti ziher še kufer pa šajbo zraven dajo ;)

Motor brez kufrov in šajbe pa itak ni motor;)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sem bil odsoten pa vidim da se tema lepo razvija:

Naj povem zakaj tudi ne najdem motorja tako zlahka, tudi zato ker sem se odločil da honde ne bo v izboru sem se ta vikend peljal z njo pa mi nikakor ne odgovarja nekako zaspana govorim za 2004. Ne najdem motorja tudi zato, ker bi najraje modrega oz črnega sivega skratka samo rdečega ne:) Pri r1 je probem ker je 60% rdečih...

tako da nagibam se k r1 ampak ni kake velike izbire, ubistvu mi je vseeno kaj kupim gsx al r1 ali zx10r kar bom našel bolj ohranjeno. Seveda je pa tudi to res da sem šel gledat enga zx10r, ki je bil res lep vizualno v piko sem ga že mislil zaarat pa mi nekaj ni govorilo da je to prav. No potem sem pa naslednji dan iz prve roke izvedel, da je bil motor ves čas na dirkališču, da je mašina skorajda hin (že tako se mi je sumljivo zdelo neko čudno cinglanje v mašini, prodajalec je seveda rekel da je to napenjalec...) Tako da ni vse zlato kar se sveti...Časa je še dovolj samo izbire je bolj malo ampak nekaj se bo že našlo, če ne bom pa kakega tisočaka dal zraven pa kupil novejši motor čeprav sem mnenja, da so še ljudje ki za motorje skrbijo kto je treba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ne bi Honde, ne bi rdeče Yamahe, ne bi ne vem kaj še .... Najbolje da si kar na pešhondi ... kot so ti že svetovali: kupi novo, imaš garancijo, poznaš zgodovino (ki je ni), si (verjetno) prvi lastnik, izbiraš (sedaj v jeseni) in firmo, model, barvo, ....

Želim ti veselo iskanje še naprej ... in na koncu dober in ugoden nakup.

LP

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, pri rabljenem imet v glavi letnik, barvo, kilometre,...saj ne rečem da se ne dobi, ampak da ne boš zarad barve izpustil par dobrih mopedov in na konc dobil nekaj zgonjenega "tvoje barve". Jaz imam "temno zelenega"- zame najbolj bedna barva kar se jih lahko spomneš (še dobro da ne delajo temno rjavih)- kurc, bil je tako ohranjen da sem samo gledal, cena je bila prava, kilometri tudi...in sem vzel.

Pri avtu sem iskal temno modro...pa vedel sem model, kaj hočem od opreme, katero mašino, koliko cca km in katera letnika prideta v poštev. Vozim (vsaj temno) sivega- ostalo _skoraj_ ustreza (niso taki sedeži kot sem želel, drugo je) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer se delno strinjam z zgoraj napisanim ampak a ni po svoje k... če že v osnovi kupiš motor ki ti barvno ni všeč. Sicer se mi pa ne zdi neko hudo zmišljevanje če rečem da nebi rdečega motorja. Honda mi pa ne odgovarja al bela, rdeca modra al pa kodrlajsasta...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer se delno strinjam z zgoraj napisanim ampak a ni po svoje k... če že v osnovi kupiš motor ki ti barvno ni všeč. Sicer se mi pa ne zdi neko hudo zmišljevanje če rečem da nebi rdečega motorja. Honda mi pa ne odgovarja al bela, rdeca modra al pa kodrlajsasta...

Ti je vseeno ali vzameš Suzukuja, Kawo ali Yamaho samo da ni rdeča? Ravno tukaj ti nebi smelo biti vseeno. Po mojem je bolj važno koliko ti motor sede in ne toliko barva.

Razen če imaš motor za Cafe-racing. Potem je pa barva pa to, da piše 1000ccm itak najbolj važno... :whistle:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti je vseeno ali vzameš Suzukuja, Kawo ali Yamaho samo da ni rdeča? Ravno tukaj ti nebi smelo biti vseeno. Po mojem je bolj važno koliko ti motor sede in ne toliko barva.

Razen če imaš motor za Cafe-racing. Potem je pa barva pa to, da piše 1000ccm itak najbolj važno... :whistle:

Se popolnoma strinjam s teboj!

Vendar tudi mene "moti"rdeča barva in "nebi" imel rdečega motorja!Oziroma ga ne bi imel,če bi se vozil z originali.Ker pa imam na motorju "vedno" poliester mi je tudi to vseeno :krneki: sem pa imel vfr rdečo tako,da še vedno je najpomembnejša ohranjenost in cena!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pr prejšnjih mi še ni nikol uspel dobit rumenega, pa sm mel modrega starega SVja, pa sivega BMWja, pa srebrnega SVja, zdej pa končn mam rumenga, pa ga upam da mi ne bo treba menjat ohoho dolg! :) Barva je pomembna, nimaš kaj, pa če noče rdeče je ne bo kupu!

Aja mrbit vem za eno R1, letink 04 pa bi šla za okol 5000€, od znanca bajkerja rečeno, da je ful lepo ohranjena, pa če te mika javi PM, pa se pozanimam naprej.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za iskanje motorja si je treba vzet VELIKO časa.

Recimo jest sm lepo VTR 1000 F(1999) iskal po netu dolgo, pol sm jo pa najdi v sosednji vasi :)

Sem sedaj 3. lastnik

Mel jo je en starejši motorist, ki se ni vozil skoraj nic (motor ma 34000) in je bil lastnik od leta 2001.

Prvi lastnik pa ima se vedno isto VTR samo novejso in mislim da edini z kompletnim sistemom in 2x hexagonalca.

Bila je enkrat padena, vse kose so zamenjali z novimi, tako da je motor res veselje videt.

Se pa tud pri meni ne vozi prav dosti saj ni časa...

Je pa pri nabavljanju motorja res dobro da je človek vsaj srednje podkovan in ve kaj gledat.

Če greš gledat plastike si ze v štartu zaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se popolnoma strinjam s teboj!

Vendar tudi mene "moti"rdeča barva in "nebi" imel rdečega motorja!Oziroma ga ne bi imel,če bi se vozil z originali.Ker pa imam na motorju "vedno" poliester mi je tudi to vseeno :krneki: sem pa imel vfr rdečo tako,da še vedno je najpomembnejša ohranjenost in cena!

Jest tud ne bi imel rdečga :)

Pa sem dobil lepo rdeco VFR ki je bila dokaj ugodna in iz preverjenih rok.

Sem jo vzel in pa riskiral 500€ pa je bila taksna kot sem jo hotel.

Črna z rdečimi nalepkami :)

Pa sem iskal VTR pa sm jo spet dobil rdečo :krneki:

Zgleda da so rdeci motorji lepo ohranjeni :)

VTR pa ne bom prebarval, jo bom najbrž prej prodal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj če motorja ne bom dobil do marca 2010 bom takrat že v taki abstinenčni krizi, da bom kupil tudi roza.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

No motorja đe zdaj nisem našel gledat sem jih šel cca 15:)

tako da, če kdo prodaja ohranjenega: Gsx 1000 k5 k6

zx10r 05 06 07

r1 04 05 06

Pogoj je da je motor lepo ohranjen in ne rdeče barve:)Ostalo po dogovoru:)

Smešno je da se nič ne proda cene motorjev se pa kar držijo oziroma, da ne govorim da so nekateri ceno dvignili:O

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smešno je da se nič ne proda cene motorjev se pa kar držijo oziroma, da ne govorim da so nekateri ceno dvignili:O

pomlad se bliza in vecina se tega zaveda (izjeme so tisti, k imajo slabe motorje ali se jim res mudi za denar)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce ves, kako je ko se vozis po slo. in ne najds lepga motorja in ti je skoda cajta in usega, si zamisli kako je, ce gres 600km stran in dozivis isto, ves pa da vecina italijanov kupi 1000ccm samo za pisto (in izkoristijo bl kot v slo)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce ves, kako je ko se vozis po slo. in ne najds lepga motorja in ti je skoda cajta in usega, si zamisli kako je, ce gres 600km stran in dozivis isto, ves pa da vecina italijanov kupi 1000ccm samo za pisto (in izkoristijo bl kot v slo)...

Motocikli, ki sem jih prilepil so iz pokrajine Veneto, ki je iz Ljubljane oddaljena cca 200 km. Kar je manj, kot če greš iz Kopra v Maribor.

To, da kupujejo samo za pisto, si pa zabluzil.

Sej ne navijam tolk za to, da gre tja, sam če že tukaj nič ne najde, naj mogoče proba v tujini. Drugega mu pač ne morem svetovati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo kupil motor. Kupil sem ninjo 10 letnik 2006 malce za popravit maska cena 5000e. Tako da se tema lahko zaklene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motocikli, ki sem jih prilepil so iz pokrajine Veneto, ki je iz Ljubljane oddaljena cca 200 km. Kar je manj, kot če greš iz Kopra v Maribor.

To, da kupujejo samo za pisto, si pa zabluzil.

Sej ne navijam tolk za to, da gre tja, sam če že tukaj nič ne najde, naj mogoče proba v tujini. Drugega mu pač ne morem svetovati.

je kr 300km (npr. padova (verona/ferara, ipd pa malo vec)), sam ok, ni vazn....je biu pa en izmed teh iz Pise (toskana), kar pa je cca. 600km..

no..sj vazn da je zdj kupu in je konc debate... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!