jezek Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Prosim za nasvete ker bi rad predelav cbr 945 za na pisto tko za svojo dušo ne za dirke da nebi vse po tleh vleku pa da bi se dalo lepo pelat. Če ma kdo kak material v stalaž za prodat,karbon že mam ostalo pa še fali. L.p jezek
fp4492 Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Hmm, ravno kakšnega materiala nimam, sam bi pa motor preuredil po sledečem vrstnem redu (predpostavljam, da je motor originalen): -- kvaliteten stabilizator krmila -- opletene zavorne cevi (vsaj spredaj) + kakšne boljše zavorne ploščice (mogoče celo plavajoči diski) -- poliestrski oklepi (karbonski ) vozi, vozi, vozi ... -- sprememba sekundarnih zobnikov + lažja dirkalna veriga -- kvaliteten amortizer zadaj (oehlins, white power, showa,... ) -- športni izpuh (kompletni) -- trše vzmeti in gostejše olje v vilice (mogoče celo kakšna predelava) vozi, vozi, vozi ... -- dirkaška elektronika (ali power commander) -- po želji (sky is the limit) vozi, vozi, vozi, ... Malo za šalo malo zares P.S.: lahko pa kupiš mojo dirkalno R6, pa dobiš vse to kar naenkrat vuk76 in malakai 2
jezek Objavljeno September 20, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 20, 2009 Hmm, ravno kakšnega materiala nimam, sam bi pa motor preuredil po sledečem vrstnem redu (predpostavljam, da je motor originalen): -- kvaliteten stabilizator krmila -- opletene zavorne cevi (vsaj spredaj) + kakšne boljše zavorne ploščice (mogoče celo plavajoči diski) -- poliestrski oklepi (karbonski ) vozi, vozi, vozi ... -- sprememba sekundarnih zobnikov + lažja dirkalna veriga -- kvaliteten amortizer zadaj (oehlins, white power, showa,... ) -- športni izpuh (kompletni) -- trše vzmeti in gostejše olje v vilice (mogoče celo kakšna predelava) vozi, vozi, vozi ... -- dirkaška elektronika (ali power commander) -- po želji (sky is the limit) vozi, vozi, vozi, ... Malo za šalo malo zares P.S.: lahko pa kupiš mojo dirkalno R6, pa dobiš vse to kar naenkrat
Cartman Objavljeno September 20, 2009 Opozori Objavljeno September 20, 2009 (popravljeno) Prosim za nasvete ker bi rad predelav cbr 945 za na pisto tko za svojo dušo ne za dirke da nebi vse po tleh vleku pa da bi se dalo lepo pelat. Če ma kdo kak material v stalaž za prodat,karbon že mam ostalo pa še fali. L.p jezek 929 popolnoma serijska, gre okrog grobnika 1:38:xx. (ne z mano, de nebo pomote) edina "predelava" je bil en zob manjši prednji zobnik. Če tvoji 954 prvoščiš ožji verižni set, obnoviš vzmetenje in natakneš kak avspuh, imaš že zelo zabaven "dirkalnik" Popravljeno September 20, 2009. Popravil Cartman jezek 1
jezek Objavljeno September 20, 2009 Avtor Opozori Objavljeno September 20, 2009 Hmm, ravno kakšnega materiala nimam, sam bi pa motor preuredil po sledečem vrstnem redu (predpostavljam, da je motor originalen): -- kvaliteten stabilizator krmila -- opletene zavorne cevi (vsaj spredaj) + kakšne boljše zavorne ploščice (mogoče celo plavajoči diski) -- poliestrski oklepi (karbonski ) vozi, vozi, vozi ... -- sprememba sekundarnih zobnikov + lažja dirkalna veriga -- kvaliteten amortizer zadaj (oehlins, white power, showa,... ) -- športni izpuh (kompletni) -- trše vzmeti in gostejše olje v vilice (mogoče celo kakšna predelava) vozi, vozi, vozi ... -- dirkaška elektronika (ali power commander) -- po želji (sky is the limit) vozi, vozi, vozi, ... Malo za šalo malo zares P.S.: lahko pa kupiš mojo dirkalno R6, pa dobiš vse to kar naenkrat Hvala za odgovor ,zelo dober motor ponujaš vendar ni cekinčkov za drug motor pa bi rat tega zrihtav k je glih mal podrsan z Mrofškm asfaltom.A se da kj improvizirat z obstoječim vzmetenjem pa kako ga naštelat d bo to optimalno delal. kater stabilizator bi bil dobr ker jst nism glih hud pilot. kaj pa izpuh bi se dal kj improvizirat naprimer samo kakšen manjši piskr. Stopalke -kje so kj ugodne cene.
Dolenc™ Objavljeno September 20, 2009 Opozori Objavljeno September 20, 2009 To kar je fp napisal, je tko zadel da bolj ne bi mogel, sploh če bereš še mal med vrsticami Stabilizator dej Ohlinsov, ker je cenovno nekje isto kot konkurenca, pa še obnovit se ga da, k mamo ohlinsovega zastopnika. Dober ga je met tud če nisi nevem kak rejser, ker je tak tip motorja da ma veliko moči in kratko mednosno razdaljo in gre rad po zadnem. Vzmetenje se seveda da naštelat (kolk ne vem ), dobro nastavljeno serijsko vzmetenje je dosti bolše kot neka huda aftermarket zadeva z faljenimi nastavitvami . Se pa splača malo poigrat, neke smernice so kaj naj se uporablja na stezi, potem pa še malo sebi prilagodiš, poglej temo o vzmetenju. Za naštelat pa malo naštudiraj, imaš tudi na netu nastavitve(sportrider v google, pa na strani poišči), al pa če koga poznaš, imaš pa tudi ponavadi ob stezah kako "delavnico" kjer ti nastavijo, proti plačilu seveda, na grobniku maš nek ohlins štant. Stopalke ne vem kje dobiš, ampak so pa te serijske od te honde, gumene, zanč Avpsuha pa nit ne rabeš menat na začetku, sej ma motor dost konjev, raj investeraj denar v kej druzga.
RVT Objavljeno September 21, 2009 Opozori Objavljeno September 21, 2009 Izhodišče za nastavitev vzmetenja lahko pogledaš tukaj : http://www.honda-fireblades.co.uk./suspension_guide.html
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se