phoebus Objavljeno Oktober 8, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2009 O oktanih ("tankaj 100 pa boš več peljal") smo že govorili (pa ne samo tu, tudi na avtomobilizmu), zato se o tem, ali dodaten oktan kaj prinese ali ne (ne ), nebi pogovarjal. Sem pa presenečen nad "novimi" gorivi ki jih točijo pri nas. Na avtu se mi ne pozna na porabi nič, kar nebi bila "merska napaka". 2.5i, klasika (brez nekih turbin in jajc). Na motorju pa mi zadnjih nekaj (8, 9) tankov vztrajno drži veliiiiiiko več. Prej mi je med pri cca 200 crknil in je bilo treba na rezervo, zdaj ga tankam pri 240, brez da mi je treba obrnit na rezervo (je pa čisto na koncu kazalec) :blink: Prvič sem si rekel "ajde, si pozabil previt števec" (vedno dam na nule ko tankam), drugič sem si rekel "neeee"...in tako do danes. Tudi natankam enako kot prej, tam nekje 11-12 litrov! Moped vmes ni bil na servisu, ni bilo nič spremenjeno, menjano, premaknjeno na njemu in tudi enako vleče. Torej, ali se tudi vam kaj pozna pri "novih gorivih" (ali so v resnici samo spucali rezervoarje), a mislite da je sploh možna taka razlika? Edino kar mi pade na pamet je, da bi nezavedno dobil "malo več občutka" in bolj "zvezno" delal z gasom, ampak po feelingu vozim enako. Kaj pravite?
salo Objavljeno Oktober 8, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2009 Da ti ni ventil za rezervo rcknu Je pa res, da narediš z boljšim gorivom več kilometrov
mig72 Objavljeno Oktober 8, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2009 Zdej ko je govora o tem se mi zdi da res naredim nekaj km več ( 30-40)
Dolenc™ Objavljeno Oktober 8, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2009 O katerem gorivu pa je govora, ker sta oba večja dobavitelja pri nas dobila novo ql ime za svoje gorivo
Mirmidej Objavljeno Oktober 8, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2009 Men Škoda cuka pod majhnimi obrati, poizkusil pri obeh ponudnuikih odkar so začeli filat dodatne kemikalije v bencin. Aja, Octavia z bencinskim motorjem 1,8 20V
danci1973 Objavljeno Oktober 8, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2009 Men Škoda cuka pod majhnimi obrati, poizkusil pri obeh ponudnuikih odkar so začeli filat dodatne kemikalije v bencin. Aja, Octavia z bencinskim motorjem 1,8 20V Kaj pa tankaš? 95 ali 98/100? In kaj je predvidel VW za ta motor? D.
phoebus Objavljeno Oktober 8, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 8, 2009 Jaz sem tanjal bolj kot ne pri petrolu, ne pa da izbiram. Ne mora pa biti (samo) pipca, ker tudi kazalec pride kasneje na dno.
Jure Objavljeno Oktober 8, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2009 Meni se zdi pa ravno obratno, da je bilo nekaj zadnjih tankov precej hitro praznih Ampak mislim, da bo kar moja desna roka vzrok tega Skratka, če odgovorim na tvoje vprašanje, jaz ne zaznam nobene razlike v porabi zaradi samega "novega" goriva..
axilon Objavljeno Oktober 8, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2009 skor zmeri tankam na petrolu...in nism opazu neke razlike Škoda, pa zlo fajn bi blo
mkosir Objavljeno Oktober 8, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2009 Je zadnjič sodelavec reku ,da so samo malo rezervarje spucal in ,da zarad tega ni treba novih imen :grrr :grrr . Sem pa tudi sam opazil juretovo primer ,da naredim manj kilometrov, vendar BC kaže za deci manjšo skupno porabo. Zgleda ,da ma moj moped placebo efekt
Astral4 Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 Zaradi vode v nafti mi je avto že obstal pri polnem keslnu Petrolovega dizla. Od takrat naprej tankam samo še na OMV-ju. Letos pa sem zopet moral natočit na petrolu... takoj lučke na armaturki zaradi vode v sistemu. Sem komaj prilezel čez Predel. Pozna se razlika v kvaliteti goriva med Petrolom in OMV-jem v nasprotno me nihče več ne prepriča. Razlika med 95 in 100 na OMV-ju pa je res nekje okoli 30 KM več v prid 100 oktanskemu, enake vožnje po enakem terenu.
motofrik Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 Pa, kako hudiča, a imajo res tako slabo zadihtane rezervoarje na Petrolu... Ker tu in tam sem res opazil, da mi avto cuka, ko tankam na eni pumpi (ne bom imenoval), ko skurim tisti kesl, pa mi ne več. Motorja pa tam ne tankam.
GorazdH Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 ma jst bi tanku kerosin če bi ga meli u prosti prodaji...
sesir Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 Zaradi vode v nafti mi je avto že obstal pri polnem keslnu Petrolovega dizla. Kater avto?
danci1973 Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 Zaradi vode v nafti mi je avto že obstal pri polnem keslnu Petrolovega dizla. Od takrat naprej tankam samo še na OMV-ju. Letos pa sem zopet moral natočit na petrolu... takoj lučke na armaturki zaradi vode v sistemu. Sem komaj prilezel čez Predel. Pozna se razlika v kvaliteti goriva med Petrolom in OMV-jem v nasprotno me nihče več ne prepriča. Razlika med 95 in 100 na OMV-ju pa je res nekje okoli 30 KM več v prid 100 oktanskemu, enake vožnje po enakem terenu. Na firmi imamo Magna kartice za službene avte, ki so vsi po vrsti dizli... Torej tankamo samo in izključno na Petrolu - težav zaradi goriva še nismo imeli (pa imajo avti prevoženih po 150-250k km). D.
Astral4 Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 Laguna 1.9. Pa ni važen avto. Tudi brata sem o tem prepričeval. Tudi njegova opazka je, da z OMV-jevim keslom na avtu Pasat(dizel) dela vsaj 100 km več kot s Petrolovim. V bistvu sem imel 3 takšne primere. Prvič na poti na dopust. Tankam na zadnji Petrolovi črpalki v SLO. Na Cresu semi naslednji dan prižge lučka, ki sem jo prvič videl. Poiščem buklo od lagune, da mi pogledam napako, ta mi pravi da je voda v sistemu za gorivo. Pa dobro.. po parjih dneh ugasne. Sem milil.. pač zaradi spremembe temperature malo večja vlaga pač kondenzira. Zadeva se zopet pojavi pozimi, ko mi zjutraj avto normalno kresne, se odpeljem v službo, oddelam 8 ur.. sedem v avto, ki zopet normalno užge, po 1 kilometru pa ugasne sredi vožnje. Mrk.. sred ceste... s kolegi avto odvlečemo v delavnico... led v lajtngi, led v filtru.... Pa razumel bi, da bi bil kesl bolj prazen... tako pa.. čisto poln. Pokurim ta tank... in od takrat tankam samo še na OMV-ju. Letos pa, v Tolminu ni druge pumpe kot Petrol. Če hočem pridti domov moram nalit. Takoj ko sem se začel vzpenjat iz Kobarida proti bovcu... lučka za vodo v sistemu.. avto pa nikamor ne vleče. Prva.. druga čez Predel, jedva sem pregural. Pač.. izogibam se Petrolu, če se le da.
simonsi Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 pa eni avti so zelo občutljivi na kakovost nafte, je treba to tut v zakup vzet.
no_name Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 ma jst bi tanku kerosin če bi ga meli u prosti prodaji... z drugo besedo petrolej
rdeci_vragec Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 Jst pa od vedno tankam na OMV Na petrolu pa le če sem daleč od omvjeve črpalke in sem na limitu z bencinom. Pa še to s težkim srcem. Tak negativen občutek mam do petrola. :fredy:
rdeci_vragec Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 Eh, tale uredi mi še kr ne dela ...kaj bi pa bilo tole "novo" gorivo? nič nisem še slišal o tem...
LooLekSLO Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 Ja Petrol ima ULTIMAX, OMW pa Carrera. Drugače pa tudi sam motor vedno tankam na OMW.
exe`FZS Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 V kolikor imam možnost, oz se pravi čas spomnem, tankam izključno na Agip-u. Saj imam že nekaj let "pumpo" v neposredni bližini. Razlog pa ni samo v bližini, ampak tudi v tem, da katerokoli gorivo(D/95/98) sem v preteklosti poizkusil ali pri petrolu, ali omw, ali mol sem naredil še največ kilometrov z agipovim gorivom. Kaj pa menite ostali, tisti, ki ste preizkusili agipova goriva? dotem 1
sesir Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 Razlog pa ni samo v bližini, ampak tudi v tem, da katerokoli gorivo(D/95/98) sem v preteklosti poizkusil ali pri petrolu, ali omw, ali mol sem naredil še največ kilometrov z agipovim gorivom. Kaj pa menite ostali, tisti, ki ste preizkusili agipova goriva? Podpis!Prvič tankal slučajno v Šmarju.Zdaj pa je postalo pravilu vedno,ko se mimo peljem,ker ga nimam glih blizu! @astral4 pa lagune so občutljive glede nafte (na kurilca tud ne gre)
danci1973 Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 (popravljeno) V kolikor imam možnost, oz se pravi čas spomnem, tankam izključno na Agip-u. Saj imam že nekaj let "pumpo" v neposredni bližini. Razlog pa ni samo v bližini, ampak tudi v tem, da katerokoli gorivo(D/95/98) sem v preteklosti poizkusil ali pri petrolu, ali omw, ali mol sem naredil še največ kilometrov z agipovim gorivom. Kaj pa menite ostali, tisti, ki ste preizkusili agipova goriva? Kaj pa vem, jaz sem tankal samo parkrat, pa ni bilo nobenega opaznega odstopanja. Moja statistika po firmi (v oklepaju je število točenj pri določeni firmi): MOL: 10,76 l/100km (4) Tuš: 10,76 l/100km (11) Petrol: 10,63 l/100km (56) Interina: 10,46 l/100km (1) OMV: 10,33 l/100km (33) Agip: 10,15 l/100km (2) Pri Agip-u sem tankal samo 2x, tako da je statistika za njih bolj uboga - a bistvenega odstopanja ni opazit. 'Top ten' najnižjih porab: 7,76 l/10km - OMV Pesnica Pri Mariboru 8,44 l/10km - Tuš Maribor 8,54 l/10km - OMV Lopata 8,66 l/10km - OMV Slovenske Konjice 8,68 l/10km - Petrol Maribor 8,87 l/10km - Petrol Maribor 8,87 l/10km - OMV Pesnica Pri Mariboru 8,90 l/10km - Petrol Maribor 9,02 l/10km - Petrol Maribor 9,03 l/10km - Tuš Maribor 'Top ten' najvišjih porab: 13,80 l/10km - OMV Ilirska Bistrica 13,48 l/10km - Petrol Maribor 13,35 l/10km - Petrol Maribor 13,22 l/10km - Petrol Maribor 12,96 l/10km - OMV Pesnica Pri Mariboru 12,34 l/10km - Petrol Maribor 12,30 l/10km - Petrol Maribor 12,30 l/10km - Tuš Maribor 12,19 l/10km - Petrol Maribor 12,08 l/10km - Petrol Tepanje Tudi po uvedbi novih imen za goriva nisem opazil kakšnih omembe vrednih sprememb v porabi. D. Popravljeno Oktober 9, 2009. Popravil danci1973 sesir 1
simonsi Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 Kvalitetnejše gorivo se izkaže pri agregatu, ki ga zna izkoristit. Torej, pri agregatih z višjo kompresijo ter večjo specifično močjo ter na liter bo bolj opazna razlika z boljšim ali slabšim bencinom.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se