Robertjur Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 Goriva se menda res razlikujejo (sploh zimski dizel) in 5rol slovi po podnu!? Res pa je da sam tankam z Magno že kar precej let in razen tega de mi je enkrat pričel benz u tank in da sem enkat ostal na suhem ni bilo nobenih težav. Definitivno pa je za pričakovat da če motor teče bolj optimalno dela več km.
DINAMIK Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 Kaj pa vem, jaz sem tankal samo parkrat, pa ni bilo nobenega opaznega odstopanja. Moja statistika po firmi (v oklepaju je število točenj pri določeni firmi): Super si tole prikazal zgoraj....,Kaj toliko ti pije zverina???Dijomijo,saj pol jst lahko rečem,da sem pri 12.000 kilometrih prišparal približno 400-500 euru na bencinu,če pogledam tvoje rezultate. omega 1
Astral4 Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 Kvalitetnejše gorivo se izkaže pri agregatu, ki ga zna izkoristit. Torej, pri agregatih z višjo kompresijo ter večjo specifično močjo ter na liter bo bolj opazna razlika z boljšim ali slabšim bencinom. Točno tako. Nisem govoril na pamet. Takšna so pač moja opažanja. Mi je pred tem marsikdo zatrjeval da ima Petrol na splošno slabšo kvaliteto goriva. Do tega spoznanja pa sem prišel tudi z lastnimi izkušnjami. OMV-jev dizel mi še ni zmrznil, lučka za vodo v sistemu se mi še ni prižgala. Na motorju pa neke razlike v moči sicer ne opazim, opazil pa sem razliko med 100 oktanskim in 95 ali 98 oktanskim benzom pri prevoženih kilometrih.
ProdriveR Objavljeno Oktober 11, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2009 Tud jest sem en izmed tistih,ki (ce je le mozno) tankam raje na OMV-ju,kot na petrolu.
mamkabozja Objavljeno Oktober 12, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2009 Kolega ima Astro karavan dizel. Ko je po sili razmer prejšni teden tankal na Molu pri Brezovici mi je ves presenečen povedal da je naredil cca 100 km več na tank dizla. Prej je izključno tankal na Agipu. Na motornem kolesu nisem občutil ali videl nobene razlike med uporabo goriv max ali karera. Vse je po starem.
bikez Objavljeno Oktober 12, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2009 Razliko opazili le na 1.9 TDI stroju. Največ se naredi z nafto od Petrola.
Piksna Objavljeno Oktober 12, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2009 " Petrol Ultimax 95 je novi 95-oktanski neosvinčen motorni bencin. Presega zahteve evropskega standarda za motorne bencine EN 228 in ne vsebuje svinca in žvepla. Izdelan je v skladu z najnovejšimi tehničnimi zahtevami, tako proizvajalcev motorjev kot tudi evropske okoljske zakonodaje. Nadomešča obstoječe motorne bencine tipa eurosuper 95 in je primeren za vse vrste bencinskih motorjev, kjer je predpisana uporaba 95 oktanskega motornega bencina. Petrol ULTIMAX 95 je gorivo, ki zagotavlja: • večjo moč in boljše delovne karakteristike motorja, • do 100% izboljšano čistost napajalnega sistema pri vseh bencinskih motorjih, tako konvencionalnih kot modernih (direktno ali indirektno vbrizgavanje), • do 4% nižjo porabo goriva, • občutno znižanje vsebnosti škodljivih snovi v motornem izpuhu (CH, CO, NOx), • daljšo življenjsko dobo vitalnih delov motorja ter izpušnega sistema. " vir: PETROL.si " OMV Carrera - Vozite dlje, bolje … bolj strastno. Družina bencinov OMV Carrera pripada generaciji nove napredne tehnologije goriv, ki zamenjuje dosedanja bencina OMV Super 100 in OMV Super 95. Najnovejša bencina OMV Carrera 100 in OMV Carrera 95 sta rezultat vrhunskega razvoja OMV strokovnjakov in ustrezata željam in potrebam najzahtevnejših voznic in voznikov. OMV Carrera presega evropske standarde za bencine in tehnične zahteve proizvajalcev avtomobilov. Z družino bencinov OMV Carrera zagotavljamo: -več moči in več kilometrov, -daljšo življenjsko dobo motorja, -zmanjšano emisijo škodljivih snovi. -Na voljo na vseh bencinskih servisih OMV v Sloveniji od 2. oktobra 2009. Z novima bencinoma OMV Carerra 100 in OMV Carrera 95 bo po žilah vašega avtomobila stekel novi ekstrakt čiste energije in omogočil večjo učinkovitost delovanja motorja. " vir: OMV.si Moje mnenje/Razno: -interpretacija zgornjih vrstic naj bo po lastni presoji. Omenim naj le, da gre tukaj (kot povsod) za marketing, -mislim, da se je v sektorju nekako spremenila zakonodaja. In sicer: - to so podjetja, ki se ukvarjajo z distribucijo energentov kar pomeni, da je pri njih denarja "ko' pečka". In zakaj bi se potem oni trudili v smeri, da Vi (beri potrošniki) vozite dlje/tank in pokurite posledično manj goriva ?? ODGOVOR JE LE EDEN:- Ker jih je nekaj primoralo. In to je lahko LE zakonodaja. Omenim naj še čudna naključja: - zakaj sta ravno oba vrla naftaša, ki pokrivata levji delež našega trga "uskladila" datume uvedbe novih goriv ? Odgovor je spet enak. Pa še nekaj iztočnic za razmislek (seveda pod pogojem, da je vse res), da sta tako OMV in Petrol pokazala, da: -odkupujeta gorivo/derivate/.. od istega posrednika (in gre posledično za isto gorivo na pumpah ?!?!?) ali -je njuno gorivo bilo do sedaj manj kakovostno od drugih konkurentov/tekmecev/... in je novo pravilo velevalo posodobitve tehnoloških procesov pridelave in s tem zvišanju kakovosti goriv ali -če bi bila vsebina goriva res (občutno) drugačna bi to tako tudi napisali in se nebi oba skrivala za izrazi "boljši", "več", "občutno" ( <-?! )... in trgovala brez konkretnih cifer, ker se vsaka emisija/poraba/... da izmerit. Vsekakor pa ne pozabite: - velikih energetskih družb kot sta omenjeni trg ne zanima oz. je ta konstanta. Oni pobašejo kolikor želijo saj državna regulativa itak nima efektivne regulative cen goriv ampak pavšalne po modelu "več rabim-več (za)računam"... pa naj gre za trošarino/davek/dajatev/... , skratka že najdejo besedo, da ima pravi zven. klimbra, sesir, gsx750f in 1 other 4
durhmarsh Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 privat črpalke ki jih je nekaj na dolenjskem sem opazu in drugi kot smo se pogovarjal imajo slabša goriva...ali mešajo vodo ali.... kajti baje da gre gorivo najprej do xxx črpalke potem pa še do yyy iz iste "cisterne" pa tudi črpalke na počivališčih...slišal sem že da mešajo nekaj zraven, saj gre večinoma čez slovenijo in naj bi bila kvaliteta slabša... tak sem slišal od nekaj ljudi... je pa res da črpalke z majhnim pretokom imajo tudi slabšo gorivo... glede omw in petrola pa tak. jst sem tanku zdej omw 100 pa sem naredu 40km več kot pri petrolu... nevem kako to... me pa zanima kje je najbolš tankat v okolici novega mesta,sevnice? dotem 1
bladzo Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 Zaradi vode v nafti mi je avto že obstal pri polnem keslnu Petrolovega dizla. Od takrat naprej tankam samo še na OMV-ju. Letos pa sem zopet moral natočit na petrolu... takoj lučke na armaturki zaradi vode v sistemu. Sem komaj prilezel čez Predel. Pozna se razlika v kvaliteti goriva med Petrolom in OMV-jem v nasprotno me nihče več ne prepriča. Razlika med 95 in 100 na OMV-ju pa je res nekje okoli 30 KM več v prid 100 oktanskemu, enake vožnje po enakem terenu. roks63, durhmarsh, tombgo in 1 other 2 2
danci1973 Objavljeno December 1, 2009 Opozori Objavljeno December 1, 2009 Po moje je mislil 30 kilometrov, ne 30 konjskih moči... D. exe`FZS in sesir 2
tombgo Objavljeno December 1, 2009 Opozori Objavljeno December 1, 2009 (popravljeno) Po moje je mislil 30 kilometrov, ne 30 konjskih moči... D. No vseeno.... Poraba niha odvisno od vremena, podlage, naloženosti, teže voznikove noge, motorja (eni lažje prebavljajo 95 oktanov)... bla bla, in nazadnje mogoče tudi od "znamke" goriva. Dokler nimaš cca. 100 meritev na podobni relaciji za vsako znamko, je bol težko govorit Popravljeno December 1, 2009. Popravil tombgo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se