Skoči na vsebino

Tehnicne novosti


gregas

Priporočene objave

Zivjo :D !

Branje nekaterih postov mi je dalo misliti kaksne tehnicne novosti prihajajo v "civilni" motociklizem. Zanima me kaj pricakujete vi v naslednjih nekaj letih. Pisali ste o xenonskih zarnicah, airbagih v jaknah,...

Sam pricakujem da bodo imeli cisto vsi modeli v vseh razredih digitalne displaye, potovalne racunalnike kot jih danes vidimo le v drazjih potovalnikih, ki bodo poleg info o potovanju in voznji posredovali stanje motorja in vzmetenja in bodo uporabni pri servisih(priklop na PC) xenonke, morda akrivno vzmetenje -nastavljivo samodejno avtomatsko tudi med voznjo, pnevmatike vozne tudi brez pritiska, da padec ne bo neizbezen ob poceni gumi pri visoki hitrosti...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...vsaj obratomerji bodo verjetmo še zmeraj analogni-zaradi preglednosti,

gume vozne brez pritiska na motociklu - možno, sam ob nenadnem padcu pritiska bo isti klinac kot zdej...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pomoje bodo obratomeri se vedno okrogli le kazalec bodo zamenjali LCD kristalcki, tako kot ze ima ZX-6R l.2003.

... to naj naredijo, pa bodo naredili eno veliko sranj* ... je imel že Suzuki Freewind LCD displaj ... in kako so ga lastniki "hvalili", ko so vozili po pipekajočem soncu ... videli so vse spljoh ne ...

... sicer pa ... oni bodo naredili, nekateri bodo pa morda celo kupili ... 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Digitalani displeji mi niso čisto nič všeč. Jaz se morem na twingotu zlo mučit če hočem kaj videt pri močnem soncu. Pa stvar zgubi čar, meni je zakon pogledat na okrogli števec ko samo gledaš kak kazalec zabija :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zmanjsano porabo in elektronski (direktni?) vbrizg goriva,podaljsane (od nacina voznje odvisne?) servisne intervale,serijsko nastavljivost ergonomicnosti (like BMW),daljso zivljensko dobo gum (debelejsi profil),bolj premisljeno dodatno opremo (12V-vtikaci,kak predalcek/zepek itd).

krepko upam,da ga NE bodo zaceli srati z digitalnimi armaturami; prvotne informacije v analogni obliki (hitrost,obrati),ostalo lahko LCD.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor lahko jaz vidim napredek v motociklizmu bo šel v smeri:

- custom in čoper linija bo vedno bolj slabela,

- zmanjševanje teže za iste performanse,

- še boljše vzmetenje-tudi aktivno,

- dražji motorji bodo vsi imeli varnostne dodatke - ABS integrirani sistemi

- GPS navigacija - vedno cenejši dodatek

- večji izkoristek in s tem manjša poraba goriva bo le neznatna iz Ottovega motorja se že vse potegnili, kar se potegnit da.

Maneverskega prostora za zmanjševanje porabe je zelo malo.

Pri oblekah se bodo poleg varnostne funkcije začela uveljavljati funkcija udobja. Obleke bodo dobivale grelne ali hladilne dodatke.

Čelada bo vedno bolj učinkovito prezračevana z leti bodo prišle tudi hlajene.

Če bodo po državah začeli z omejitvami ga srat kot smo prebirali predlog za Švico, bo pa motorizem počasi šel v zaton.

8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- večji izkoristek in s tem manjša poraba goriva bo le neznatna iz Ottovega motorja se že vse potegnili, kar se potegnit da.

Maneverskega prostora za zmanjševanje porabe je zelo malo.

se nekako ne strinjam.vbrizga vecina motorjev se nima,direktem vbrizg bi pomenila se manjo porabo.torej po moje bi se dalo se kaksen liter prisparati.z ostalim se vecinoma strinjam,cetudi se mi ne zdi tako pomembno zame.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakonodajalci in zelenaši bodo postavljali vedno ostrejše zahteve glede varovanja okolja: izpuh in ropot, zato bodo spremembe prav gotovo sledile tem zahtevam, sicer prodaja sploh mogoča ne bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam za airbag e sn nabvu pa da vidmo k'k bo to spilalo--brez poskodb verjetno ne gre ampak hin pa tud nisi..nimas vsaj notranjih poskodb pa tilnik zlomljen pa to..aja pa se eno xlite nolanko tko pa je slo 100k u pm..ampak vse za varnos fantje.. :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čoperji so trenutno v zatonu, vendar se utegnejo pobrati (intervali). Glede porabe: po moje se kaj bistveno ne bo zmanjšala (6-7l/100km) bodo pa performanse zato malo narastle (seveda glede na porabo). Ja tudi zeleni bodo pritiskali in izpuh bo vedno čistejši. Vbrizg goriva naredi predvsem to (izpuh je čistejši), manj zmanjša porabo. Pa upam, da bo digitalna zadeva iz števcev in turncelerjev izginila.... verjetno NOT. :roll:

Kaj pa elektromotocikel? A obstaja kakšna resna varianta (mestni skuterčki ne veljajo) Diesel? Wankel? Zvajtakterji novejše generacije? Oprema: čez par let bomo v skafandrih vozil (ohlajeno/greto okolje, kisik - cesta bo onesnažena...)? :lol:

lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglejte kaj se dogaja z avtomobili, to se bo tudi z motorji. Pritisk bo na varstvo okolja in varnost.

-še bolj zadušeni izpuhi, katalizatorji

-opustitev uporabe vplinjačev in popoln prehod na vbrizgavanje, ker edino tako lahko dosežejo zahteve glede čistosti izpušnih plinov. To bo prineslo zelo slabokrvne motorje, z veliko konji na papirju, vendar neužitne za vožnjo, kot se je to zgodilo pri avtomobilih

-boljše vozne lastnosti zaradi boljšega podvozja, vendar tudi kopico elektronskih pomagal, ki se jih ne da izklopiti in ki ti onemogočajo popolno kontrolo nad vozilom

-zaradi vseh varnostnih in okoljevarstvenih dodatkov bodo motorji dražji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-opustitev uporabe vplinjačev in popoln prehod na vbrizgavanje, ker edino tako lahko dosežejo zahteve glede čistosti izpušnih plinov. To bo prineslo zelo slabokrvne motorje, z veliko konji na papirju, vendar neužitne za vožnjo, kot se je to zgodilo pri avtomobilih

ja ne vem; GSX-R 1000 se mi ne zdi prevec "slabokrvna" in "nevozna",duc 996/8/9 tudi ne ravno..... :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če pogledate npr. R6 letnik 2003. Bolj izpopolnjena ne more bit oz. je lahko vendar zelo zeloooo malo. Razvoj motorjev bo šel samo še v smeri oblikovanja , dodatkov in pripomočkov. Mislm da bo tehničnih rešitev zelo malo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda prihajajo vedno nove tehnične zadeve. Današnji motorji bodo imeli z tistimi čez dvajset let verjetno toliko skupnega, kot s tistimi izpred dvajsetih let. Če pogledamo avtomobile, so imeli pred desetimi, petnajstimi leti, le najboljši in najdražji takrat luksuzne dodatke, kot so ABS, servo, klima..., danes pa se to dobi že pri najnižjem razredu, marsikje serijsko. In ta trend se pojavlja tudi pri motorjih. Sicer bolj počasi, a vendarle. Včasih je bilo le nekaj največjih ( in seveda najdražjih ) motorjev opremljenih z ABS ( FJ 1200, pan europ., BMW ), sedaj pa se ga dobi že v 650 BMW.

Moda digitalnih armatur je pri avtomobilih že večinoma minila, in verjetno bo pri motorjih podobno. Pričakujemo lahko tudi kakšne air bage, zmanjševanje teže, izboljšanje gum, vežje zmogljivosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-opustitev uporabe vplinjačev in popoln prehod na vbrizgavanje, ker edino tako lahko dosežejo zahteve glede čistosti izpušnih plinov. To bo prineslo zelo slabokrvne motorje, z veliko konji na papirju, vendar neužitne za vožnjo, kot se je to zgodilo pri avtomobilih

ja ne vem; GSX-R 1000 se mi ne zdi prevec "slabokrvna" in "nevozna",duc 996/8/9 tudi ne ravno..... :wink:

Ne trdim da je problem v samem vbrizgu ampak v izpolnjevanju strogih ekoloških zahtev. Režim delovanja motorja bo zato v celoti prilagojen čimbolj čistemu izpuhu, kar bo šlo na škodo odzivnosti motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-opustitev uporabe vplinjačev in popoln prehod na vbrizgavanje, ker edino tako lahko dosežejo zahteve glede čistosti izpušnih plinov. To bo prineslo zelo slabokrvne motorje, z veliko konji na papirju, vendar neužitne za vožnjo, kot se je to zgodilo pri avtomobilih

ja ne vem; GSX-R 1000 se mi ne zdi prevec "slabokrvna" in "nevozna",duc 996/8/9 tudi ne ravno..... :wink:

Ne trdim da je problem v samem vbrizgu ampak v izpolnjevanju strogih ekoloških zahtev. Režim delovanja motorja bo zato v celoti prilagojen čimbolj čistemu izpuhu, kar bo šlo na škodo odzivnosti motorja.

Seveda bomo pol veselo iskal okol frgazarje iz osemdesetih pa devetdesetih, pa raznorazne akrapoviče, pa eprome bomo pekl da bo še elektronika delala s tem... polcaji nas bojo ganjal...

OK... resno... kam bo šlo vse skupaj.. siguren sem edinole za eno stvar:

CENE BOJO ŠLE GOR!

Se spomnite, ko je prišel ven er5 pa shadow 750 ACE... 8000DEM je bil nov. Kolk pa zdej hočjo za rableno ACE 97 letnik?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vidim zadeve približno takole. Tehnični napredek je čisto OK, dokler nimajo zadeve dveh hudih napak, eksponencialnega dvigovanja cen izdelkov in abnormalnih stroškov vzdrževanja. Enako se je že zgodilo v avto biznisu. Hiperprodukcija modelov, ki je namenjena ustvarjanju umetnih potreb ljudstva, na cesti in v garaži se ne da popravit skoraj nič, za posladek pa klici proizvajalcev na brezplačna popravila sistemskih felerjev kovinsko/plastičnih izdelkov. Slednje se je že začelo tudi pri motorjih, kot imamo lepo napisano pri novicah - Honda Pan European, Triumph brezplačno menja zadnjo enoročno nihajko (ležaje, če se ne motim), Goldwinge za 24.000 € se pregrevajo, pokajo jim platišča. Filozofija "ven metanja modelov" z vsemi posledicami pač. Potem pa še "uber" tehnično sofisticirane izdelke servisiraj pri nas.

Moja izkušnja se je začela s prepričevanjem uradnega servisa Honde, da Valkira nima hidravličnih ventilov in jih je potrebno zato nastaviti. Zadevo sem moral dokazat z Microfishem, ki sem ga spesnil na internetu, ker uradnega ne znajo uporabljati. Ventile sem itak nastavil drugje, po tehničnih navodilih fantov iz VRCC kluba, ki zadeve pridno objavljajo na klubski strani, ker imajo tud v Ameriki malce dosti ropanja Honde&co.

Pri izbiri motorjev bo očitno potrebno zavestno tveganje, koliko sofisticirano zgodbo se gremo, da je uporabna in tudi obvladljiva. Tehniko po potrebah očitno in ne po učkah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tehnične izboljšave so zelo dobre stvari :!: :?:

Izboljšuje se voznost vozil, zmanjšuje se poraba goriva, povečuje moč, izpuh je čistejši ... :!: :arrow:

Na drugi strani pa:

- kupi elektronike (tako da napake ne odkrijejo niti pooblaščeni serviserji in potem zaradi tega zamenjujeo cele module - o cenah pa raje ne :x :cry: )

- servisi se podražijo (serviser mora kupiti drag tester, dodatno usposabljanje ...),

- sam doma ne moreš napraviti skoraj nič (tudi če znaš - jazneznampress),

- če ti kaj "crkne" na cesti se lahko samo zjočeš ... :cry: :cry: :shock: :!:

- digitalni števci so slabo pregledni (močna svetloba) .... :?

Upajmo, da bodo nove tehnične rešitve te "drobne" pomanjklivosti sčasoma odpravili :?: :arrow: sicer pa, kaj manjka stari preiskušeni tehniki :?: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

trendi pri motorjih grejo v absurde:

- coperji bojo pocasi imeli najmanj 2000 kubikov in 400 kg vozit pa jih tako ali tako ne bos mogel, max do prvega kafica.

- cestni se grejo zmanjsanje teze (nova R6 ima 12% lazjo armaturko kot 2002 model :? :shock: - zato bo pocasi vse LCD)

- endure bodo pocasi imele 100+ konjev

- naked-i bojo imeli koncne blizu 300 (kako bos to vozil nevem :twisted: )

...........

tovarne tako, zakoni pa v elektronske omejitve in zapore tako da bos pocasi z starim motorjem vse 200+ konjske novosti prehitel :roll: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam motor, ki bo z mano še vsaj 10 let :). O novih tehnologijah se bom dal poučiti kakšno leto prej, če se bom odločil za menjavo. Do takrat pa bo Ducati Monster 750 Hotschko Edition :D :D fully clasical no i.e. 2 valves per cilinder. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm ... meni pa nekaj ni najbolj jasno ... kaksni rabi so pravzaprav namenjene one jakne z airbagi? Jasno - ne mislim za kaksne padce ... :D

Ze vse vecje firme to imajo. Dainese, IXS, Wintex ... ampak to je kot a) jakna B) nekaksen brezrokavnik.

Ampak to ocitno ni misljeno kot "najboljsa" zascita, high end, ker kobinezoni so se vedno taki kot so ... in cez kombinezon dajat ono ... si nekako ne morem predstavljat. Morda Wintexov brezrokavnik z airbagom, IXS ima pa prav jakno. A to pomeni da je to bolj afnarija kot ne?

Pa se ucinek airbagov - s SFjem sva se o tem ze menila, baje te airbag okoli tebe lahko spravi v kotaljenje po cesti - to je pa seveda zelo nezazeljeno :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cyc, jaz mislim, da so airbag jakne namenjene touren-fahrerjem. Kot si jaz predstvaljam, ti najbolj prev pride pri nesreči, ko ti npr. avto zapre pot, se zabiješ vanj in letiš po zraku. In seveda na koncu padeš na tla. Vmes, ko delaš salte, se jakna sproži in padec je potem bolj mehak (manj trd). Ponavadi se še za vratom sproži nekakšen ovratnik, ki ti glavo učvrsti.

Jasno pa da za na dirkališče ta zadeva ni. Ker pa naj cesta ne bi bila dirkališče, potem air-bag-jakna za na cesto je. Mater sem pameten.

Me pa skrbijo nezaželjena sprožanja, ko se npr. pozabiš odpeti. Saj ne da je nevarno, je pa zadrega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me pa skrbijo nezaželjena sprožanja, ko se npr. pozabiš odpeti. Saj ne da je nevarno, je pa zadrega...

.....pa en velik strošek!!!

Drugače se pa jaz nebi branil ene airbag jakne, za nek normalen danar.

Motorji bojo dobili direkten vbrizg goriva in pa elektromagnetne ventile, se pravi bodo brez odmičnih gredi.

In dodali bodo exstrasuperduper katalizatorje.

Obratomeri bodo, po večini, ostali še zmeraj analogni, za ostalo bo pa skrbel ne velik (barvni) displej. Počasi se bo začelo pojavljati veliko raznih elektronskih dodatkov, za pomoč pri vožnji.

No čez dolgo časa bodo dobili verjetno še aktivna vzetenja. Na vizirju čelade se na bodo projecirali vsi pomembnejši podatki, mogoče tudi ir slika vozišča pred nami, na katiri bo računalnik poudariv vse pasti.

Aja pa avtopilota ne smemo pozabiti. :twisted: :twisted: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pričakujem nekaj izboljšav pri

- gumah boljši oprijem v različnih pogojih, daljša življenska doba

- manjša poraba

- zmanjšanje teže športakov do 150kg (morda nekoč)

- novo Hondo in Yamaho, ki gre čez 300

- zares športni BMW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!