Skoči na vsebino

Tehnicne novosti


gregas

Priporočene objave

Upam pa, da bodo vsaj pri nekaterih naked modelih pustili tradicionalne rešitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vizirju čelade se na bodo projecirali vsi pomembnejši podatki, mogoče tudi ir slika vozišča pred nami, na katiri bo računalnik poudariv vse pasti.

Hmmm... :?: :idea: :arrow: My name is Bond. James Bond. :twisted: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, jaz pa mislim, da bodo LCD armature zelo prevladovale takoj ko bodo izumili steklo ki pokriva merilnike ki bo 100%zasencilo sonce nad displayem da bo bo vidno v cisto vseh vremenskih razmerah, a obratomer bo tudi v tem primeru graficno ponazorjen.

Nekaj sem bral o steklu s katerega voda (dez) stece 14x hitreje kot z navadnega in je pogled v dezju skoraj brez popacenja tehnolohija bo naslednje leto na mercedesih pol pa cez kako leto na celadah.

Honda dela na tem da bi predvsem za supersportnike prednjedva diska dala bolj skupaj in delno vgradila v feltno, tako se lahko poveca premer diskov, kar sedaj skoraj ni vec mogoce ne da bi z njimi pri polaganju podrsal po tleh, tako se bo izboljsal tudi izkoristek in hkrati zascitil disk. Ce s prednje strani pogledte feltno z gumo in diski se vidi le guma. Med diskoma je le 28mm razdalje.

Zadnji disk bo pa tudi potisnjen v feltno in se mu po ravnotako povecal premer na velikost danasnjih sprednjih diskov.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj sem bral o steklu s katerega voda (dez) stece 14x hitreje kot z navadnega in je pogled v dezju skoraj brez popacenja tehnolohija bo naslednje leto na mercedesih pol pa cez kako leto na celadah.

LP

Po moje bodo gotovo tako steklo uporabljali. Ko se ti bo pa sloj svinjarije gor nabral bo pa tak kot navaden. Ga bo potrebno redno čistiti.

8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gregas, sej ima že sedaj npr. Buell ali pa Guzzi ene modele z vpetimi diski na obroč in ne na pesto. Samo pravijo, da zaenkrat te bremze še niso tako dobre. Problem teh diskov je baje zaradi krivljenja. Drugače pa itak ne vem kaj bodo še novga pogruntali. Po moje bojo najprej predelave motorjev na kakšna druga bolj okolju prijazna goriva, npr. nitrometan???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja res tehnologija in kakovost motorjev napreduje iz dneva v dan in mi si lahko predstavljamo le delcek tega kar bo prislo, nekateri pravi-jo/-te da se ne da vec izboljsati zadev -to so rekl tud ze pred petimi leti.

Mene pa mal skrbi napredek tehnologije cest pri nas, kdaj bomo pri nas imeli ustimano cestno omrezje, brez gladkih asfaltnih flik in zalivk na cestah, predvsem v ovinkih in koloteki tovornjakov so ze na vsaki asfaltni cesti, pesek spomladi,... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ne boste verjeli, tud Mercedes Benz prodira na trg z manj kot štirimi kolesi. Izvolijo pogledat njihov near future http://www.mercedes.com/e/innovation/fmobi...0_fahrspass.htm

Zanimivo. Apmap men ni všeč. Sam takih je pa vedno več. Sem zdej nek brau o enem kao motorju. Tri kolesa pa u ovinku se nagiba. Sam košta pa tolk kt R1 pa Posche skup :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- cestni se grejo zmanjsanje teze (nova R6 ima 12% lazjo armaturko kot 2002 model :? :shock: - zato bo pocasi vse LCD)

Meni je smešno da se s tem hvalijo. Koliko pa tehta armatura?

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Digitalni merilniki - no ja to bi še preživel!! :?

ampak če ga bodo začel srat s kakimi avtomatskimi menjalniki pol bo pa drek!! :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za Goldwing '04 predvidevajo da bo verjetno avtomatski menjalnik. Sklopke ne bo, bo pa tam ročka za zadnjo bremzo, zadnja bremza na desni nogi ostane, ročka na levi bo malo manjša rdeča in drugačne oblike predvsem zato da voznik ne pozabi da je bremza. Ta bremza naj bi prišla prav pri speljevanji ob polni obrežitvi z sopotnikom v klanec.

Voznik bo lahko prestavljal na 3 načine preko računalnika; 1)avtomatsko 2) leva noga 3) dve tipki na levi strani balance.

Sam mislim da bo avtomatski menjalnik prišel kot opcija ob nakupu le pri potovalnikih in cruzerjih.

LP :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za Goldwing '04 predvidevajo da bo verjetno avtomatski menjalnik.

Oooo fuuuuj. Se pravi avtomatik na katerega so s ta velkimi vilami gor kramo nalozili :lol: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo kar držalo. Že zdaj je rahla zmeda med starimi in novimi Goldwingaši. In razlika med maxi skuterji in recimo potovalnimi motorji ostala samo še v "koleščkih". Sem že imel težave pri prepoznavanju nasproti prihajajočega Burgmana 650 in ta nove Pan Europeanke. Isti šmorn. Potem se pa ne čudiš več prav preveč sicer ogabnemu spaku, imenovanemu BMW C 1200 GL ali nekaj podobnega imenovanemu. V nadaljvanju se bomo pa še motoristi razdelili na dodatne dve kaste - starodobniki/staroselci(BODY AND SOUL) in novodobnimi "TEHNIŠE DATEN" komponisti. Ne vem pa, komu bom po ta novem LAHKO pravil, da JE plastičar. Za avtomatičarje bo lahko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- cestni se grejo zmanjsanje teze (nova R6 ima 12% lazjo armaturko kot 2002 model :? :shock: - zato bo pocasi vse LCD)

Meni je smešno da se s tem hvalijo. Koliko pa tehta armatura?

Andrej

nevem par gramov (ena doza paštete?????). pa težo motorja in tesnenje (zboljšali) so zmanjšali z lažjimi vzmetmi ventilov in 10% tanjšim tretjim batnim obročkom :shock: :? svašta!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- cestni se grejo zmanjsanje teze (nova R6 ima 12% lazjo armaturko kot 2002 model :? :shock: - zato bo pocasi vse LCD)

Meni je smešno da se s tem hvalijo. Koliko pa tehta armatura?

Andrej

nevem par gramov (ena doza paštete?????). pa težo motorja in tesnenje (zboljšali) so zmanjšali z lažjimi vzmetmi ventilov in 10% tanjšim tretjim batnim obročkom :shock: :? svašta!!!!!

Ko boš imel tak motor se zavedaj če boš kdaj kupoval kakšne rezervne dele da bo pasal samo od tistega letnika pa od nobenega drugega. In tako bodo lahko prodajali pocen motorje in nesramno drage rezervne dele ker rabljenih praktično ne bo.

Še malo pa do začeli delati spomladanske in jesenske modele kot imajo živali mlade. potem bo šele pestro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- cestni se grejo zmanjsanje teze (nova R6 ima 12% lazjo armaturko kot 2002 model :? :shock: - zato bo pocasi vse LCD)

Meni je smešno da se s tem hvalijo. Koliko pa tehta armatura?

Andrej

nevem par gramov (ena doza paštete?????). pa težo motorja in tesnenje (zboljšali) so zmanjšali z lažjimi vzmetmi ventilov in 10% tanjšim tretjim batnim obročkom :shock: :? svašta!!!!!

Ko boš imel tak motor se zavedaj če boš kdaj kupoval kakšne rezervne dele da bo pasal samo od tistega letnika pa od nobenega drugega. In tako bodo lahko prodajali pocen motorje in nesramno drage rezervne dele ker rabljenih praktično ne bo.

Še malo pa do začeli delati spomladanske in jesenske modele kot imajo živali mlade. potem bo šele pestro.

Pol se bo pa kakšen norc oz. nekdo ki zna peljat motor prpelu po zunanji strani ovinka mim na kašni gajbi iz osemdesetih, pa bo treba laufat v štacuno še po zimski model k ma v ročke zvrtane luknce, da je tistih par gramov lažji, pa ne pozabit da ne bojo več rabl štekarjev na balanci... bo znal že računalnik vse predvidet... se pravi se bo tle par dek pršparal... aja, sam bo šlo par dek gor, ker bo računalnik nucu hladilnik met pa ventilatorček gor. Ampak bo pa par gramov lažji pa bo mel 2 konja več!!!

No ja, pa bo spet šlo par miljončkov, norc z gajbo iz osemdesetih bo kupil za drobiž še kakšno nitro varianto, pa bo naš novopečeni lastnik novopečenega motorja spet kušnu... če se ne bo prej že fental na svoji raketi.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

post-5391-1126666841_thumb.jpg

Prvi športni dizelski motor

Star Twin ThunderStar 1200 TDI je prvi zmogljivejši dizelski motor.

Besedilo: Jure Berčan

Na sejmu MotoRai v Amsterdamu na Nizozemskem so predstavili prvi dizelski superbike Star Twin ThunderStar 1200 TDI. To je dizelski trovaljnik z zmogljivostjo cestnega motocikla, ki so ga vzeli iz Volkswagnovega avtomobila Lupo. Motocikel uporablja turbinsko polnjen motor, ki zagotavlja 70 konjskih sil in ima 160 Nm navora. Njegova teža je 205 kg, porabi pa pičlih 2,5 litra goriva na 100 kilometrov vožnje.

Med proizvajalci se bo sedaj lahko pojavila prava dizelska evforija.

Vir (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med proizvajalci se bo sedaj lahko pojavila prava dizelska evforija.

Vir (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)

Ne bo ... sem v kontaktu s tem izdelovalcem in trdijo, da v industriji ni zanimanja za tele zadevščine... Ostajajo pri tem enem kosu motocikla, morda bodo še kšnga nardil za Jayja Lenota pa kšnga arabskega naftaša ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!