Skoči na vsebino

YAMAHA XV1000 TR1 letnik: 1981


520exc

Priporočene objave

Pozdravljeni,

mogoče je blo o tem že kaj napisano... Uglavnem, pred kratkim sem si umislu omenjeno yamaho, ampak ima napaki.

1. Meče iz prve prestave - ni panike, se lahk z drugo speljuje za keks(80 konjičev).

Tukaj me zj zanima kaj bi lahk bil vzrok da mi iz prestave meče. Je to kaka resna težava oz. draga napaka?

2. Motor laufa ampak ko se grem zapelat, mi pri vožnji/pospeševanju motor cuka in/ali kiha in nima prave moči.

Tukaj me pa zanima kaj bi lahk blo, predvžig, cin špula, kabli do svečke, sama svečka (vidt so nove), vplinjač(katerega lahk razdrem samo če dam motor iz okvirja :( )?

Točka 1 me tolk ne matra, Matra me bolj 2 točka, ki bi jo rad pod nujno odpravu, saj se s takim ne morm vozt. Če ma gdo kak predlog, izkušnje oz. kaj pametnega za predlagat naj se razpiše. Me pa tud zanima, če gdo ve za kakega "mojstra" za te stare zadeve z Dolenjske oz. okolice Novega mesta.

Za vse odgovore se že v naprej zahvaljujem.

post-8264-125683817788_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brumer...? Ni daleč stran, spozna se pa tudi, saj je mehanik. Vsaj povedal ti bo, kako in kaj. Pa saj bo verjetno sam dal komentar. Meni je na osnovi grobo opisane napake kar na forumu postavil diagnozo za ER-5... Je zadel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Za vse odgovore se že v naprej zahvaljujem.

To bo res najbolje, da se oglasiš pri meni in se malo pogovoriva.Namreč cukanje nebo problem odpravit to da ti meče iz prestave pa bi bilo zelo dobro malo pregledat kajti ni dobro, da po mašini kaki koščki zobnika ležijo.Pokliči na GSM imaš ga v avtarju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, trenutno sem U KR in u tork popoudne grem nazaj na dolensko, pa bi se s tabo dubu in kako reku na to temo...kar se tiče menjalnika...se je že prejšnji lastnik ne vem kuk časa s takim menjalnikom vozu (par let,po njegovih besedah), tk da mislim da ni nekih koščkov u mašini ki bi zadevo še poslabšalo...iz kje pa si drugače, oz te u tork pokličem pa da vidmo če boš imel kaj časa, da se dobiva. Jst sem iz okolice NM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, trenutno sem U KR in u tork popoudne grem nazaj na dolensko, pa bi se s tabo dubu in kako reku na to temo...kar se tiče menjalnika...se je že prejšnji lastnik ne vem kuk časa s takim menjalnikom vozu (par let,po njegovih besedah), tk da mislim da ni nekih koščkov u mašini ki bi zadevo še poslabšalo...iz kje pa si drugače, oz te u tork pokličem pa da vidmo če boš imel kaj časa, da se dobiva. Jst sem iz okolice NM.

Jaz pa iz centra Nm (Novoteksovo naselje)!!! Pokliči na 040/702370 :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mašino boš itak ven spulil ko se bo rihtal menjalnik. Pomoje je yamahina klasika - poglej si na www.xs11.com 2nd gear fix. Mora bit nekje pod tech tips. Skratka, ni hujšega, je pa nekaj dela. Materiala ne boš rabil - razen kakšnega novega tesnila. Na kratko - Ko šaltaš v prvo, se "zatiči" na enem zobniku vsedejo v luknje na sosednjem (na isti osi), pa se je zadeva malce izrabila in je nastal konus, zaradi katerega ti meče iz brzine. Treba je pobrusiti oboje, pa bo OK. Isto me čaka pri xs1100 čez zimo...

Predlagam izlet do louisa, pa zagrabi komplet tesnil za ta motor.

Vzemi še repair kit za vplinjače, pa jih dobro očisti.

Poglej/zamenjaj kable in kapce za svečke... pa svečke seveda.

Ne vem na pamet, kako ima narejen advance za vžig... predvidevam, da samo centrifugalni, če sploh. Malo spucaj in preveri kablovje.

Za te motorje mora biti malo morje informacij na netu... predlagam google in znanje angleščine. :) Sicer so pa to dost zanimivi motorji... have fun! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ups, zanimivo, da tole še obstaja...imel sem jo nekje leta 90. Kot novo. Ampak že takrat je pokala pa frgazarje dol metala...hehe...

Lp

uote name='strom' date='01. November 2009 - 02:02 PM' timestamp='1257080557' post='1691479']

Mašino boš itak ven spulil ko se bo rihtal menjalnik. Pomoje je yamahina klasika - poglej si na www.xs11.com 2nd gear fix. Mora bit nekje pod tech tips. Skratka, ni hujšega, je pa nekaj dela. Materiala ne boš rabil - razen kakšnega novega tesnila. Na kratko - Ko šaltaš v prvo, se "zatiči" na enem zobniku vsedejo v luknje na sosednjem (na isti osi), pa se je zadeva malce izrabila in je nastal konus, zaradi katerega ti meče iz brzine. Treba je pobrusiti oboje, pa bo OK. Isto me čaka pri xs1100 čez zimo...

Predlagam izlet do louisa, pa zagrabi komplet tesnil za ta motor.

Vzemi še repair kit za vplinjače, pa jih dobro očisti.

Poglej/zamenjaj kable in kapce za svečke... pa svečke seveda.

Ne vem na pamet, kako ima narejen advance za vžig... predvidevam, da samo centrifugalni, če sploh. Malo spucaj in preveri kablovje.

Za te motorje mora biti malo morje informacij na netu... predlagam google in znanje angleščine. :) Sicer so pa to dost zanimivi motorji... have fun! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!