Rock-46 Objavljeno Oktober 18, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2002 Pozdravljeni, Imam problem s prvimi vilicami, in sicer kako naj vem ali so vilice vredu ali so pokvarjene(krive, zanic....), namrec kupujem motor, sem jih ze kar nekaj videl, in pri nekaterih so se kar kako bi reku zatikale(ne zastopt da so se kr ustavle, mal se cuti da ne lezejo gladko), pri eni je nekaj pokalo(cist potiho), ene so bile trde(nevem kok morjo bit) itd.,...., kupujem namrec letnik 95/96 ali je velika moznost da so vilice pri takem motorju slabe, motor pa je cestni....kako je kaj z zadnjim amortizerjem, sam sem imel ze kar veliko motorjev ampak samo do 250ccm in tam so vilice dokaj mehke , predvidevam da morjo bit pri 600,900 trse. Lp, Rok
Lucky Objavljeno Oktober 18, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2002 ... pri nekaterih so se kar kako bi reku zatikale(ne zastopt da so se kr ustavle, mal se cuti da ne lezejo gladko), pri eni je nekaj pokalo(cist potiho)... Lp, Rok Za to je gotovo kriv krmilni ležaj. Tle ni druzga kot zamenjat.
Rock-46 Objavljeno Oktober 18, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 18, 2002 ... pri nekaterih so se kar kako bi reku zatikale(ne zastopt da so se kr ustavle, mal se cuti da ne lezejo gladko), pri eni je nekaj pokalo(cist potiho)... Lp, Rok Za to je gotovo kriv krmilni ležaj. Tle ni druzga kot zamenjat. Ce prov zastopm, (se mi zdi da ne), je krmilni lezaj kje????, to ni tisti ki je deltaboxu in drzi vilice gor, ampak v vilici sami verjetno... Kaksen je to kej strosek, okvirno
Ice Objavljeno Oktober 18, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2002 krmilna lezaja -dva sta- na spodnji in zgornji strani glave,tam kjer sta spodnji in zgornji del _mosta_ vezana.ce samo klika je potrebno lezaje zategniti,ce zaskakuje,zamenjati.kontroliras tako,da razbremenis prednji del in enkrat premikas vilice levo/desno,drugic jih centriras in pustis,da "padejo" same od sebe na eno stran.to se mora zgoditi gladko in brezglasno. ce so vilice ravne lahko probas z res ravnim kosom zeleza dolzina cca. 0,5-1,0 m,katerega po dolzini "polozis" na vilice z vecih strani.odstopanj ne sme biti. med voznjo probaj spustiti krmilo in ce motor "vlece" v eno stran so ali vilice narobe vpete v most,ali pa vilice same neravne.na vsak nacin so nekje dobile udarec (padec ali...). zadnji amortizerji so vecinoma manj problematicni.zavedati se moras se,da verjetno z prodajalcem nimata enake teze in zato fedri in amortizer niso nastavljeni na tvojo tezo.
strom Objavljeno Oktober 18, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2002 Ležaj je v geštelu, ponavadi sta dva konusna, ni pa nujno. To je ležaj, ki skrbi da lahko neovirano premikaš balanco/bicikel levo-desno. Sami ležaji niso dragi (2-8kSIT), je pa 1-3 ure dela. Pri vilicah poka... najbrž ni več olja noter sploh. Vzemi s seboj nekoga, ki se spozna na zadeve, pa bo on pogledal. Če se že menja ležaj, potem lahko spotoma še semeringe. Splača se pogledat, če so standardne dimenzije, ker znajo bit potem cenejši. Dobiš jih pri SKF, Euroton al pa Tuli. Ležaje prav tako. Vsekakor pa poglej kej drugega, ker če je šel ležaj, je motor skor ziher padel/priletel nekam s sprednjim biciklom/balanco. Vilice lahko pregledaš optično, če so vzporedne, pejt z roko čez, pa morajo biti gladke, brez prelomov. Vsedi se na motor, stisni prednjo bremzo pa zanihaj motor naprej. Opazuj sprednje kolo. Ne sme se premikati levo/desno. Ko ga spustiš nazaj (se vilice raztegnejo), ne sme potem še nihat kot stari ameriški avtomobili. LP
Wobewt Objavljeno Oktober 18, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2002 to ni tisti ki je deltaboxu... Kupuješ Yamaho? :D
Rock-46 Objavljeno Oktober 19, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 19, 2002 to ni tisti ki je deltaboxu... Kupuješ Yamaho? :D Jah tko je zaenkrat gledam, ZX 6 R, CBR 900 RR(meni najlepsa motorja :oops: ), sam mislm da bom tezko dobil lepga za tak letnik , potem pa v lov za drugimi modeli, ni izkljucena yamaha ,zakaj :P , sam da je cestna... LP, ROk
vrho1679 Objavljeno Oktober 19, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2002 Ležaj v krmilu se lahko uniči tudi zaradi starosti, dolgega mirovanja ali pranja s pritiskom.
Tratnjak Damijan Objavljeno Oktober 19, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2002 Če imaš dosti denarja si potem omisli raje močnejši motor od 600. Odvisno seveda koliko časa že voziš težje motorje. Mnogi zelo pohvalijo tudi hondo cbr 600. Ne vem sam se boš odločil, če bi jaz imel dost denarja bi imel sigurno vsaj 4 motorje. Vsekakor pa vzemi s sabo še koga, ki se na motorje spozna.
Rock-46 Objavljeno Oktober 19, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 19, 2002 Če imaš dosti denarja si potem omisli raje močnejši motor od 600. Odvisno seveda koliko časa že voziš težje motorje. Mnogi zelo pohvalijo tudi hondo cbr 600. Ne vem sam se boš odločil, če bi jaz imel dost denarja bi imel sigurno vsaj 4 motorje. Vsekakor pa vzemi s sabo še koga, ki se na motorje spozna. Ja tud jaz bi mel se vec kot sam 4 motorje ce bi mel tok :D $$$$ :D sam ga se ni tok, bom vidu kaj bom dubu, kar bo prej pa bolse .....bomo vidl...sam tole za vilice mi res ni blo cist jasn :lol: ..... LP, Rok
moped Objavljeno Oktober 19, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2002 vem sam se boš odločil' date=' če bi jaz imel dost denarja bi imel sigurno vsaj 4 motorje. Vsekakor pa vzemi s sabo še koga, ki se na motorje spozna.[/quote'] Prišel sem do dveh motorjev, za naprej bomo pa videli. :lol:
strom Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 hehe... men je foter že zatežil ko sta bla samo dva v garaži... ko je pa tretji samo prenočil, je blo pa sploh joj. Tako da sem zaenkrat na enem samem. No ja, zraven pa študiram kaj ga matra. :D LP
Rock-46 Objavljeno Oktober 20, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Ah to men nebi noben od starcev nc reku ce bi jim mel 20 v garazi :D , vsaj ne dokler se nebi potem skoz vozil in to vsako urco z drugim al pa da jih nebi naveru v garazi, sem pa enkrat gumo zacel kurit v garazi je OCA cist "ven padu" tok je bil jezn, ampak kaj nej , ce je blo pa tko fajn....sem predlagu da bi krog narisu na dvorisce :D sem mislu da me bo ubil z ocmi kaj sele da bi mi kej reku.....tko da s tem ne bo nic... LP, Rok P.S: ce kdo nima kam dat motorja naj ga kr prpelje...
mimixtz Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Ko je že govora o prednjih vilicah: a mogoče kdo ve, kje bi dobil ''fork brace'' (mostiček za ojačitev vilic) za Superteneretko? Baje se dobi v Nemčiji? Kok stane pač stane, bi raskiral, samo ne poznam nobenga, ki bi po nemčiji po motoštacunah hodil, sam pa tudi ne. Sem hotel že sam narest, pa je zarad specifičnosti zadeve al kako bi se izrazil mal prezaj***n. Saj zame in tiste ''šlosarje'' ki jih jst poznam. Pa rad bi da zadeva tut zgleda kok tok normalno, ne pa da se bo že na daleč vidlo, da je blo tole pod enim kozolcem varjeno.
Tratnjak Damijan Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 S klubom gremo vsako leto na sejem Imot v Munchen. Po sejmu pa gremo obvezno še po nakupih v trgovine Louis, Hein Gericke, Polo. Sejem je nekje v februarju in vsako leto ostane kak sedež viška. Če pa se ti mudi lahko kupiš zadevo tudi prek interneta na omenjenih naslovih.
Dream_er Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Rock mal si preglej Motosvet. Tam boš med članki dobil ene par stvari napisanih o kupovanju rabljenega motorja in na kaj moraš biti pozoren...
Rock-46 Objavljeno Oktober 20, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Rock mal si preglej Motosvet. Tam boš med članki dobil ene par stvari napisanih o kupovanju rabljenega motorja in na kaj moraš biti pozoren... Ja to vem ja, sem ze vse pogledu, sam jest ko kaj prasam, prasam zelo specificno in tega tam ne izves , ampak izves od struckotov ki so na motosvetu..... lp; Rok
manjak Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Tut jst mam en problem z vilcam. Mislem, de mam mal zamakjene, zato ker sem mel nesrečo. A je to izy popravt :?:
Rock-46 Objavljeno Oktober 20, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Tut jst mam en problem z vilcam. Mislem, de mam mal zamakjene, zato ker sem mel nesrečo. A je to izy popravt :?: Jah easy sigurno ni, ker jih ne mors dat na ponk pa dvakrat z macolo po njih, treba jih je nest enmu ki se s tem ukvarja in ti jih zrihta za salo in se ni tako drago, moj kolega je mel kolo cist pri auspuhih pa mu jih je poglihal.....eni pac znajo.. LP, Rok
Tratnjak Damijan Objavljeno Oktober 20, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2002 Samo nikoli ni več 100% ravno. Boljša varianta je, da dobiš kake rabljene, ampak cele. Včasih, ko ni bilo za dobit rabljenih delov, za nove pa ni bilo denarja, smo jih ravnali. Jaz sem na enem kawasakiju kar trikrat ravnal vilice, tako da me je tisti mojster kjučavničar imel že polhen kufr in me vsakokrat nazjal, ampak pol mi je pa vseeno zrihtal.
transalp Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 Tut jst mam en problem z vilcam. Mislem, de mam mal zamakjene, zato ker sem mel nesrečo. A je to izy popravt :?: Odvisno. Včasih, če imaš srečo, je dovolj, da popustiš vijake na križih, naravnaš vilice/križe in priviješ nazaj. Na Transalp mailing listi je bilo omenjenih že nekaj takih (uspešnih) primerov. Seveda pa so vilice pri TA dolge in ne ravno zelo močne...
mimixtz Objavljeno Oktober 21, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2002 Seveda pa so vilice pri TA dolge in ne ravno zelo močne... Ja, in pri ST tudi, zato bi jih pa rad saj malo ''izboljšal''. Odločil sem se, da bom to popravil, kolikor se pač da, kajti te švoh vilice me na tem motorju najbolj motijo. Ostale ''hibe'' se da, khm, bi rekel Strom, ignorirat :wink: .
Rock-46 Objavljeno November 13, 2002 Avtor Opozori Objavljeno November 13, 2002 krmilna lezaja -dva sta- na spodnji in zgornji strani glave,tam kjer sta spodnji in zgornji del _mosta_ vezana.ce samo klika je potrebno lezaje zategniti,ce zaskakuje,zamenjati.kontroliras tako,da razbremenis prednji del in enkrat premikas vilice levo/desno,drugic jih centriras in pustis,da "padejo" same od sebe na eno stran.to se mora zgoditi gladko in brezglasno. ce so vilice ravne lahko probas z res ravnim kosom zeleza dolzina cca. 0,5-1,0 m,katerega po dolzini "polozis" na vilice z vecih strani.odstopanj ne sme biti. med voznjo probaj spustiti krmilo in ce motor "vlece" v eno stran so ali vilice narobe vpete v most,ali pa vilice same neravne.na vsak nacin so nekje dobile udarec (padec ali...). zadnji amortizerji so vecinoma manj problematicni.zavedati se moras se,da verjetno z prodajalcem nimata enake teze in zato fedri in amortizer niso nastavljeni na tvojo tezo. A mi lahko malo bolj opises kako se zategne lezaja, ce klika, ker kot sem gledal imas na trikontiku zgoraj en srauf (VELIK) sam mislm da ni to ta, kaj vse je treba podreti, kaj zategniti, sprasujem za cbr 900 rr 1996 ce kdo ve... Lp, Rok
Ice Objavljeno November 13, 2002 Opozori Objavljeno November 13, 2002 hmm....sicer ne poznam tocno CBR-ke,samo bi moralo biti vsaj podobno. sprednji del motorja razbremenis (druga oseba sedi na sopotnikovem sedezu npr.),centriras balanco (kaze naravnost) in spustis.vilice bi se morale samodejno pocasi premakniti na stran.ce se lahko samo s tezavo je prevec zategnjeno,ce "padejo" je premalo zategnjeno. drugi nacin konrtole je,da vilice v razbremenjenem stanju primes v visini osi in jih sunkovito porines in potegnes horizontalno.klikanja bi naj ne bi bilo. tisti velik vijak (oz. matico) odvijes delno ali cisto,da sprostis spodaj lezeci "matici" (morali bi biti dve; to so v bistvu dve par mm debeli plosci z luknjo na notranji strani in nazobceni na zunanji).zgornjo malo odvijes,da lahko spodnja diha,nato spodnjo privijes in z zgornjo fiksiras,da se klikanja ne slisi vec. kontrola glej zgoraj. (ce sem napisal bedarijo prosim seveda za popravek.)
Rock-46 Objavljeno November 13, 2002 Avtor Opozori Objavljeno November 13, 2002 hmm....sicer ne poznam tocno CBR-ke,samo bi moralo biti vsaj podobno. sprednji del motorja razbremenis (druga oseba sedi na sopotnikovem sedezu npr.),centriras balanco (kaze naravnost) in spustis.vilice bi se morale samodejno pocasi premakniti na stran.ce se lahko samo s tezavo je prevec zategnjeno,ce "padejo" je premalo zategnjeno. drugi nacin konrtole je,da vilice v razbremenjenem stanju primes v visini osi in jih sunkovito porines in potegnes horizontalno.klikanja bi naj ne bi bilo. tisti velik vijak (oz. matico) odvijes delno ali cisto,da sprostis spodaj lezeci "matici" (morali bi biti dve; to so v bistvu dve par mm debeli plosci z luknjo na notranji strani in nazobceni na zunanji).zgornjo malo odvijes,da lahko spodnja diha,nato spodnjo privijes in z zgornjo fiksiras,da se klikanja ne slisi vec. kontrola glej zgoraj. (ce sem napisal bedarijo prosim seveda za popravek.) Hvala, bom probal ko pridem dam, v petek, sporocim kako mi je slo. Lp, Rok :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se