Cartman Objavljeno November 3, 2009 Opozori Objavljeno November 3, 2009 Koledar še ni uradno potrjen, sezona naj bi se začela 28. februarja v Avstraliji, nadaljevala v Kyalamiju, od tod pa se karavana preseli v evropo. Quatarska dirka odpade. V italiji bodo predvidoma 3 dirke, v španiji ena sama, donington še ni potrjen, zaradi adaptacije dirkališča. Evropo zapustijo še enkrat, za obisk Miller motorsport parka v ZDA na sedmih evropskih dirkah ( potrjeni so Valencia, Assen, Monza, Brno, Donington Park in Nurburgring.) se jim bo pridružila monomark serija ParkinGo. dirkalnik še ni izbran. Haga, may the force be with You She, karlovacko, crusty in 1 other 4
KennyJR Objavljeno November 3, 2009 Opozori Objavljeno November 3, 2009 zame sta favorita mad max in nitro nori tisti tretji bi znal mid mišel max N in pa đonatan bosta odvisna od honde same... yamaha pa brez bena nevem če bo kej pretirano visoko... komi čakam pesti držim za oba tastara, mogoč mal bol za maxa tom, XXXL, Furioso in 1 other 4
gidl Objavljeno November 3, 2009 Opozori Objavljeno November 3, 2009 zame sta favorita mad max in nitro nori ... yamaha pa brez bena nevem če bo kej pretirano visoko... men se pa zdi sa se zna Crutchlow tud na stopničke zapeljat...nit Toseland ni za med staro šaro... crusty 1
KennyJR Objavljeno November 3, 2009 Opozori Objavljeno November 3, 2009 men se pa zdi sa se zna Crutchlow tud na stopničke zapeljat...nit Toseland ni za med staro šaro... jah na stopničke že mogoče... samo v boju za sam vrh pa težko... že celo sezono nisem ravno verjel da je yamaha tak sveta, sploh ko se je sykes vozil nikjer... res da so z R1 zmagali na vseh frontah, samo vseeno mislm da je naslov pripeljal predvsem ben... upam da calvotu uspe dober prehod, ker v wss je kr preveč raztural... za jamesa pa tut upam da se spet najde... samo zmagovala bosta pa precej težko, vsaj pomoje... makaronarske mašine, so precej hitre... bi si upal trditi da hirejše od japancev... karlovacko, XXXL, Prevtzer in 1 other 1 3
gidl Objavljeno November 3, 2009 Opozori Objavljeno November 3, 2009 ... makaronarske mašine, so precej hitre... bi si upal trditi da hirejše od japancev... jasno da so... Hitrost konkretno pri DUCATIJU je samo vprašanje potrebe...itak da imajo fičote zaprte da se jim ne bi konkurenti preveč zbunili, ne smejo zmagat z vsemi naenkrat...Kar poglej si topspeed od Hage na zadnji dirki ... za razvoj čez zimo pa bojo samo malo odprli pipco revno tolko da bodo imeli nos spredaj... Aprilia pa je pravi GP motor napram Japoncem, oni res vlagajo veliko znanja... rot, kobayagy in casper7 2 1
McKneZ Objavljeno November 3, 2009 Opozori Objavljeno November 3, 2009 ...ja jst bom kr za oba Yamahina dirkaca naviju Sam mi je bl vsecn Crutchlow... bl drzn mi deluje... Toseland nvm ce ze ni mal zadrzan, lahk pa da mu bo samozavest spet poskocla in se bo spet dobr znasu v fightih. Go YAMA!!! PS: Hagi bo nasledn let se tezje.... leto je kazalo do polovice skor prelahko ...ceprav bi lahko nazacetku sezone reku, da njemu najbolj privoscim... bomo vidli kako bo! Dolga pavza bo spet ............ :unsure: crusty 1
Cartman Objavljeno November 4, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 4, 2009 jasno da so... Hitrost konkretno pri DUCATIJU je samo vprašanje potrebe...itak da imajo fičote zaprte da se jim ne bi konkurenti preveč zbunili, ne smejo zmagat z vsemi naenkrat...Kar poglej si topspeed od Hage na zadnji dirki ... za razvoj čez zimo pa bojo samo malo odprli pipco revno tolko da bodo imeli nos spredaj... Aprilia pa je pravi GP motor napram Japoncem, oni res vlagajo veliko znanja... nevem če je tako simpl. dost se špekulira o nepošteni prednosti 1200 ccm v2 motorja, ampak jasno je, da sta tovarniška ducatija edina konkurenčna. in ne superiorna. imajo najbrž najbol profesionalno ekipo v paddocku, in najbrž največjo podporo tovarne. V ducatijevem R&D je ogormno znanja ki ga inžinirji s pomočjo fantastičnih voznikov unovčijo v naslove. za Ducati so vedno vozili top piloti. Foggy, Toseland, Bayliss, Corser v najbolših letih. tud zato majo tolko naslovov. Superbika niso nikoli jemali površno kot recimo Kawasaki ali Honda po razpadu tovarniške Castrol ekipe. . . 41 pa je kljub nesporni borbenosti in never-die odnosu na pisti, mal manj suveren kot omenjena četverica, ki v svojem času ni imela dostojnega nasprotnika v isti garaži. Fabrizio se je izkazal za spoštlivega nasprotnika. rot in tomkruz 2
igralec Objavljeno November 4, 2009 Opozori Objavljeno November 4, 2009 Pomoje bi še kak Camier pa Guintoli se znala malo vmešat pri vrhu, naslednje leto bo za Hago še težje kot letos če bo Fabrizio od začetka v formi, pa kak Rea da se še malo skulira, pri Yamahahpa verjetno ne bo več takega kontrasta, bi blo fajn videt oba v top 6
KennyJR Objavljeno November 4, 2009 Opozori Objavljeno November 4, 2009 jasno da so... Hitrost konkretno pri DUCATIJU je samo vprašanje potrebe...itak da imajo fičote zaprte da se jim ne bi konkurenti preveč zbunili, ne smejo zmagat z vsemi naenkrat...Kar poglej si topspeed od Hage na zadnji dirki ... za razvoj čez zimo pa bojo samo malo odprli pipco revno tolko da bodo imeli nos spredaj... Aprilia pa je pravi GP motor napram Japoncem, oni res vlagajo veliko znanja... zgodbo o ducatiju poznamo... ampak dejstvo je da so hitri, pa čeprav samo zarad tistih 200cc... aprilia pa... kak motor so nardil v prvi sezoni, res da razvoj že traja mal dlje, samo vseeno nevem če je tako simpl. dost se špekulira o nepošteni prednosti 1200 ccm v2 motorja, ampak jasno je, da sta tovarniška ducatija edina konkurenčna. in ne superiorna. imajo najbrž najbol profesionalno ekipo v paddocku, in najbrž največjo podporo tovarne. V ducatijevem R&D je ogormno znanja ki ga inžinirji s pomočjo fantastičnih voznikov unovčijo v naslove. za Ducati so vedno vozili top piloti. Foggy, Toseland, Bayliss, Corser v najbolših letih. tud zato majo tolko naslovov. Superbika niso nikoli jemali površno kot recimo Kawasaki ali Honda po razpadu tovarniške Castrol ekipe. . . 41 pa je kljub nesporni borbenosti in never-die odnosu na pisti, mal manj suveren kot omenjena četverica, ki v svojem času ni imela dostojnega nasprotnika v isti garaži. Fabrizio se je izkazal za spoštlivega nasprotnika. no ja... kako to mislš tovarniška ducatija edina konkurenčna? z ducatijem so na začetku sezone vozili na stopničke al pa zlo bliz tudi smrz, laconi (kaj je zdej z njim?), byrne... sicer so potem nekoliko vsi potihnili ali se polomili, ampak na začetku sezone, so bili pa vsi hudičevo zraven... edini ki je lahko kaj naredil je bil ben, pa oba maxa mogoče... glede na to kako konkurenčne so druge privatne ekipe, je povsem logično, da je tut tovarniški ducati tisti ki je pred privatnimi ducatiji... jst menim, da je bil ducati, mogoče ne ravno na vseh progah, pač najboljša mašina... da je ben skompenziral tisto razliko, ki jo naprimer sykes ni... pa je super pilot in tud nasledje leto yamah ne prčakujem na vrhu... Pomoje bi še kak Camier pa Guintoli se znala malo vmešat pri vrhu, naslednje leto bo za Hago še težje kot letos če bo Fabrizio od začetka v formi, pa kak Rea da se še malo skulira, pri Yamahahpa verjetno ne bo več takega kontrasta, bi blo fajn videt oba v top 6 no ne favoriziri nevem kako telih tvojih BSB šampijonov... dejstvo je da so že zdej dokazali do kam sežejo, z wild cardi ali zamenajvami... so bili tudi taki iz bsb ki so v preteklosti zablesteli v wsbk, pa so letos komi med 10, na motorju parvakov... XXXL, Furioso, tom in 1 other 4
Cartman Objavljeno November 6, 2009 Avtor Opozori Objavljeno November 6, 2009 vse kar se o sezonah 2010 piše so odhodi!! Tardozzi je dal odpoved. Kdo ve, če mu odpovedi niso naročili,saj je s svojo neangažiranostjo zakockal Ducatijev in Hagin naslov. tomkruz 1
MihaJ Objavljeno November 6, 2009 Opozori Objavljeno November 6, 2009 BMw širi svojo ekipo še v superstock. Po nekaterih napovedih naj bi bil zelo močan tam zaradi nekaj prednosti v moči.
Gorgh Objavljeno November 6, 2009 Opozori Objavljeno November 6, 2009 BMw širi svojo ekipo še v superstock. Po nekaterih napovedih naj bi bil zelo močan tam zaradi nekaj prednosti v moči. kar veliko prednosti na račun moči, kolk se bo pa to na pisti poznal me pa tud zanima
KennyJR Objavljeno November 6, 2009 Opozori Objavljeno November 6, 2009 vse kar se o sezonah 2010 piše so odhodi!! Tardozzi je dal odpoved. Kdo ve, če mu odpovedi niso naročili,saj je s svojo neangažiranostjo zakockal Ducatijev in Hagin naslov. no ja kaj pa vem... tako je šel naslov vsaj v prave roke... mislim da ni storil nič narobe... haga je prišel na zadnjo dirko s prednostjo 10 točk... verjetno bi tudi ben šel še malo na gas na zadnji dirki če bi bilo to potrebno... haga je sam zajebal... tom, XXXL, Furioso in 5 others 4 4
RVT Objavljeno November 8, 2009 Opozori Objavljeno November 8, 2009 Mater Haga je že vse možno probal v SBK da bi zmagal in edino kar ni menjal je številka 41, tko, da bi pomoje mogu še to zadnjo opcijo probat, da še cifro zamenja tomkruz 1
gidl Objavljeno November 8, 2009 Opozori Objavljeno November 8, 2009 Mater Haga je že vse možno probal v SBK da bi zmagal in edino kar ni menjal je številka 41, tko, da bi pomoje mogu še to zadnjo opcijo probat, da še cifro zamenja pomoje da je 19-tka frej za drug let...
NONAME Objavljeno November 9, 2009 Opozori Objavljeno November 9, 2009 zakaj pa Igor Jerman ne proba wsbk ???jaz bi ga rajš tam videl :angry: zdai bi pa lahko dobo končno en dober team
rot Objavljeno November 9, 2009 Opozori Objavljeno November 9, 2009 zakaj pa Igor Jerman ne proba wsbk ???jaz bi ga rajš tam videl :angry: zdai bi pa lahko dobo končno en dober team Ker je dirkanje na temu nivoju izredno drago, nekih močnih sponzorjev pri nas pa ni. casper7 1
P182 Objavljeno November 9, 2009 Opozori Objavljeno November 9, 2009 Ker je dirkanje na temu nivoju izredno drago, nekih močnih sponzorjev pri nas pa ni. pa verjetno je že malce prestar in se mu ne da več tja na silo rint
NONAME Objavljeno November 9, 2009 Opozori Objavljeno November 9, 2009 (popravljeno) starost nima veze, če ma človek željo je to to..pa zdaj bi že bil čas, da bi kaj pametnega iztržil z naslovom svetovnega prvaka...i hate this..da bi vsaj imeli dirkača v wsb Popravljeno November 9, 2009. Popravil NONAME
KennyJR Objavljeno November 9, 2009 Opozori Objavljeno November 9, 2009 sam to ti bom povedu... pa ne bom dajal nobenih komentarjev več na to temo... če nebi bli tle v sloveniji taki idioti bi imeli pilota al pa dva ki bi lahko dirkala marsikje... sjeng, tom, rot in 1 other 2 2
11Matej Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 Igor je pred nekako desetimi leti ze vozil SBK za Bertocchi Kawasaki Team. http://www.f1network...180/st55906.htm
RVT Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 (popravljeno) Najbl mi je v spominu ostala dirka 1999 v Nurburgringu k je našmu Igorju Kawasakija razgnal in je zarad njega padl kr nekaj še danes aktualnih asov ( Haga, Edwards... ) in brezkompromisno prehitevanje Kinga Fogartyja :naughty: in malo hudega Edwardsa http://www.youtube.com/watch?v=jtBpUq34EuI&feature=related Popravljeno November 10, 2009. Popravil RVT brubi46, casper7 in sesir 3
casper7 Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 Najbl mi je v spominu ostala dirka 1999 v Nurburgringu k je našmu Igorju Kawasakija razgnal in je zarad njega padl kr nekaj še danes aktualnih asov ( Haga, Edwards... ) in brezkompromisno prehitevanje Kinga Fogartyja :naughty: in malo hudega Edwardsa http://www.youtube.com/watch?v=jtBpUq34EuI&feature=related Na tem posnetku mi je najboljši Edvards, k se razpištoli na pouna, pa sej je prou če niso spucal.... :evilgrin: Edvards legenda...
Eduard Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 igor jerman je kar nekaj sezon že vozil v WSBK in tudi nekaj dirk (al pa celo sezono) v SS, tako da kar se tega tiče ima ogromno izkušenj ampak na žalost pa ni bil nikoli deležen pozornosti, ki bi bila primerna za dirkača svetovnega slovesa! predvsem pri nas, kjer so očitno bolj pomembni povprečni rezultati v ostalih športih (npr. 73. mesto slovenske nogometne reprezentance na fifa lestvici). :glare: History: - 2008 2nd World Endurance Championship (YART) - 3 Podiums,1 Victory (8 Hours Doha) - 2007 3rd World Endurance Championship (YART) - 2 Podiums - 2006 2nd World Endurance Championship (YART) - 6 Podiums,1 Victory (8 Hours Suzuka) - 2005 3rd World Endurance Championship (YART) - 2 Podiums - 2004 4th World Endurance Championship (YART) - 1 Podium - 2003 2nd World Endurance Championship (ZongShen) - 2002 Endurance World Champion (ZongShen) - 2001 4th World Endurance World Cup (Phase One) - 2000 World Superbike Championship (Bertocci Kawasaki) - 1999 World Superbike Championship (Bertocci Kawasaki) - 1998 World Superbike Championship (Bertocci Kawasaki), Winner 24 Hours of Le Mans, - 1997 World Superbike Championship (Bertocci Kawasaki) - 1996 World Superbike Championship (Bertocci Kawasaki) - 1995 125ccm European Championship - 1994 250ccm European Championship - 1993 125ccm YU Championship - 1992 125ccm YU Championship - 1991 125ccm YU Championship - 1990 50ccm YU Championship - 1989 50ccm YU Championship vir: yart.at rot 1
KennyJR Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 (popravljeno) Na tem posnetku mi je najboljši Edvards, k se razpištoli na pouna, pa sej je prou če niso spucal.... :evilgrin: Edvards legenda... meni še sedaj ni jasno kaj mu je bilo... okej sej razumem da je bil jezen... lahko bi se pizdil kjerkoli... ne pa ravno tam kjer bi lahko kdorkoli ki je prišel mimo padel in ga nabasal da bi bli še sedajle koščki po pisti... za trenutek je še celo dojel da je na precej nevarnem mestu folk že tak leti preč čimprej, tukaj jeblo pa še olje na pisti... tip pa kar tam ostal haha Popravljeno November 10, 2009. Popravil KennyJR Furioso in casper7 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se