Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Hola,

IMHO hudo dobra ideja, čeprav je kr dost denarja za skašlat - plačaš vse kar dobiš, nič sponzoriranja... se pa strinjam z Gorghom, tole bo ful zanimivo za gledat - WSBK je že itak bolj zanimiv kot MotoGP, zdej so dodali pa še en cukrček :OK: carji, res znajo!!

zato so se začeli tudi glasno upirati planiranim spremembam v MotoGP razredu, kjer bodo v letu 2012 spet dvignili kubaturo na 1000 ccm (in max 4 valje), prvič v zgodovini pa hočejo dovolit tudi predelane serijske motorje, ne samo prototipov!!

jefe Paolo Flammini je glasno in jasno izrazil nezadovoljstvo: predelani serijski motorji se uporabljajo zgolj pri nas in Dorni ne bomo pustili vrivanja na naš teren; FIM je jasno deklarirala razlike med prvenstvom prototipov in prvenstvom predelanih serijskih motorjev in tega se moramo vsi držat!! nimamo nič proti če v MotoGPju spreminjajo svoja pravila, a ne bomo sprejeli sprememb, če bodo te vključevale predelave serijskih motorjev; v prvenstvo WSBK smo vlagali 20 let, zato je nujno da ga obranimo in ko sem slišal da želijo dovoliti uporabo predelanih serijskih motorjev pa morem naglas povedati: to ne gre; imamo pogodbo s FIM ki jo moramo vsi spoštovati; Dorna je v (moto)sektorju največji promotor in mora svoje težave reševati sama, a ne na naš račun!! že z Moto2 klaso so nam prišli čisto blizu, zgleda jim manjka dolgoročne vizije itd itd

Carmelo Ezpeleta, jefe Dorne se brani: 1000 ccm in največ 4 valji so že sprejeto dejstvo, zdaj se pogovarjamo o elektroniki, teži, porabi goriva in rešitvah za pocenitev, ker tudi oni nimajo več denarja za sponzoriranje itd podrobnosti še niso za objavo... in nadaljuje, da majo res prvenstvo prototipov, a to še ne pomeni da morajo bit čist vsi deli protitipi, da niso nikjer zapisali da dovoljujeo uporabo serijskih motorjev, ampak le da lahko mašina bazira na serijski (kaka kozlarija, op.prev.), pa kako sploh nočejo met več kot 22 dirkačev v MotoGP klasi (to cifro dobimo če bi imeli vsi teami po dva dirkača), pa kako je Moto2 klasa čist kul zadeva itd itd, megla, megla...

no tole zgoraj je skrajšan, prost prevod članka v zadnjem Motorradu (26/2009, 4.12.2009, str.124, članek Dass Mass wird Voll) bo še zanimivo videt kako se bo tole razpletlo

Mah tole prepucavanje med organizacijami je kr neki. Z ponovno uvedbo 1000ccm se kao previsoke hitrosti v ovinkih nebodo več zmanjšale, na nivo pred 800ccm. Če hočejo varčevanje naj ustavijo razvoj agregatov, kot je to naredila F1.

WSBK in MotoGp se pač izključujeta kadar gre enim dobro, gre drugim slabše. Ne dolgo tega je WSBK zgledal na smrt bolan, vsa pozornost se je selila v MotoGp. pri življenju ga je držal ducati. edino tovarniško moštvo. Trenutno mal švoh zgleda MotoGp, stanje se mi zdi podobno zadnjim sezonam 500ccm. somehow lost in woods. . . pa smo videli kako so razturili po tej krizi. . tudi boter WSBKja ducati je naredu MotoGp ekipo.

opa, tole je pa kr zanimivo :)

jah nč, šparat bo treba :)))

kaj pa recimo v primeru padca (motor totalka)? ali je potem game over.. konec sezone za padlega borca?

to pa nevem. men se tole bere de lahk kej potolčeš, pa nebodo zelo jezni hehe

The bikes will be managed throughout the season by the organization which will be in charge of servicing them between circuits/races, where specialized personnel will be present for any technical problems if necessary, suspension, spare parts.

Objavljeno

Hola,

@ schmid87: IMHO je to v ceni; sej če upoštevaš da daje (serijske) motorje na uporabo tovarna, za reklamo, pol bi bli lahko v tej ceni zajeti ene trije motorji, pa še ostane za lep kup kompletov gum - verjemi da so zračunali da bo dovolj za teh 7 dirk, tud če se sem in tja kej skreša... zihr jim še ostane v žepu (če ne tega sploh ne bi počenjali, al ja ;) )

@ cartman: se strinjam da so mal zgubljeni pr Dorni, predvsem pa (IMHO) izbirajo napačne rešitve, kar jih je že (in jih bo še) udarilo po žepu, zato so pa tolk živčni

Objavljeno

itak, da je prepucavanje med IMS in DORNO ''kr neki'' in če se mene vpraša popolnoma nepotrebno in hkrati skoraj neizogibno.

oba organizatorja promovirata svetovno prvenstvo v motociklizmu z ''top level'' motocikli in logično je da bo med njimi vedno nekakšna napetost. sedaj ko je dorna objavila, da bodo v motogp dovolili predelane agregate, ki bazirajo na osnovi

serijskih sta flamminija spet skočila v zrak, češ da ima IMS licenco za dirke z serijskimi motocikli. podoben prepir

smo lahko spremljali že, ko je dorna objavila da bodo začeli dirkati z 4T agregati(takrat je bilo jabolko spora, da ima

le ims licenco za 4T dirke) vendar je vse kmalu poniknilo, ker so videli da nima smisla in verjetno bo podobna zgodba tudi naslednje leto.

po mnenju dorne definira ali je motocikel prototip ali ne predvsem šasija in ta ostaja v prototip in konec koncev

bodo tudi agregati prototipi, ker bodo kar precej predelani in bo serijska(ni nujno) samo osnova, nakaj podobnega je WCM

naredil l.02(zaradi česar je bil diskvalificiran)

jaz mislim, da je smer ki jo je ubrala dorna pravilna če pa je bomo pa še videli

več podrobnosti o novih pravili pa bomo zvedeli v petek 11. bo sestanek

@Cartman, res je da so bile zadnje 500cc zezone bolj 'tko tko'', ampak po moje predvsem zaradi menjave generacij in splošnega nezanimanja širše javnosti za 2T motorje, verjamem da bi vsi ''die hard'' fani še vedno radi gledali in poslušali 500cc 2T dirkalnike in verjetno se boš strinjal, da je bila zadnja sezona je bila zelo zanimiva

Objavljeno (popravljeno)

Valencia neuradni testni časi, smešno, objavljeni na uradni WSBK strani.

World Superbike:

1. L. Haslam (Suzuki Alstare) 1.34.5;

2. M. Biaggi (Aprilia Racing) 1.34.7;

3. J. Toseland (Yamaha World) 1.34.8;

4. J. Rea (Ten Kate Honda) 1.34.9;

5. C. Crutchlow(Yamaha World) 1.35.1;

6. L. Camier (Aprilia Racing) 1.35.8;

7. M. Neukirchner(Ten Kate Honda) 1.35.8;

8. S. Guintoli (Suzuki Alstare) 1.36.1

@P128: evolucije se neda, nesme, ustavit. ko je 1973 Sarinen zmagal prvo dirko z 2t yamaho je nabil honde in aguste, ki so se zaklinjale nad superiornostjo 4 taktnih komplikacij. takrat so die hard fani 4t strojev tud pizdili, de je 2t sam za motorke in koslilnice. (izkazalo se je da je6valjna 250ccm honda in petvalna 125ccm precej nepotrebna stvar) enako objokavanje se je zgodilo po ukinitvi 500ccm, 990 ccm, letos zarad ukinitve 250ccm. . . in vedno se je spremenilo mal na bolše. vsaj meni se zdi tako.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno (popravljeno)

hmmmm. . . zanimivo

Max Biaggi che ieri aveva pensato più che altro a lavorare sulla sua RSV4, si è dedicato anche alla ricerca della prestazione ed i risultati si sono visti subito.

Il pilota romano è stato infatti il più veloce ed è riuscito a migliorarsi di quasi un secondo rispetto al suo miglior crono di ieri. Ancora molto veloce anche Leon Haslam che lo segue con la sua Suzuki e che si è migliorato di mezzo secondo. Ma la sorpresa (se ancora si può definire tale) viene da Crutchlow che, così come nei precedenti test di Portimao, è andato più forte di Toseland e si è migliorato di un secondo netto rispetto a ieri.

v časih to zgleda takole:

1. M.Biaggi (Aprilia Racing) 1.33.8;

2. L.Haslam (Suzuki Alstare) 1.34.0

3. C.Crutchlow (Sterilga Yamaha) 1.34.1;

4. J.Rea (Ten Kate Honda) 1.34.2;

5. J.Toseland (Sterilgarda Yamaha)1.34.3;

6. M.Neukirchner (Ten Kate Honda) 1.34.7;

7. S.Guintoli (Suzuki Alstare) 1.35.0;

8. L.Camier (Aprilia Racing) 1.35.2

meni se zdi da sta pod pričakovanji vozila Camier in Toseland. Haslam bi lahko bil presenečenje v 2010

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno (popravljeno)

meni se zdi da sta pod pričakovanji vozila Camier in Toseland. Haslam bi lahko bil presenečenje v 2010

Camier res!Prvoh pet pa je res čist skupi! Haslamu pa svaka čast!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

sej leo je bil že v minuli sezoni zelo hiter... bi sam bolj rekel da ga je sam stroj nekoliko oddaljil... sedaj je dobil tovarniško mašino in za suzukija je že max pokazal, da ni tako slab kot je zgledal celo sezono...

samega maxa mi je pa res škoda, ker odhod k zeleno belim vsaj meni ni ravno pametna stvar... honda ni ravno 100% v wsbk...

DC pred J.T-jem..

Objavljeno

@P128: evolucije se neda, nesme, ustavit.

s tem se nebi čisto strinjal...

evolucijo v dirkah se na nek način da in mora ustaviti, kar je ratal pogoj za dobre dirke

za dirkanje so težki časi in redke tovarne imajo voljo in finance v šport vlagat neomejena sredstva, kot so to počeli v zlatih časih

lep primer je F1, kjer so jih pošteno omejili in rezultat je da so dirke bolj zanimive kot v prejšnih letih in na koncu je verjetno vsem bolj zanimivo gledati tekmovanje med dirkači

kot pa med tehnologijo

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

zadnje dni buri duhove Mat Mladin s svojo izjavo na twitterju

Mladin se je v ama povsem enakovredno boril s Spiesom in če je bo kaj iz tega, zna biti naslednja sezona

zelo zanimiva

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

V prihajajoči sezoni bo Davide Tardozzi zasedal mesto ekipnega managerja BMW-ja. Mam občutek, da bodo šli rezultati še bolj navzgor, ker Tardozzi ve kako se zmaguje :hmm: . Res škoda, ker je šel od Ducatija, je bil že prava ikona te znamke.

Objavljeno

ja letos je sploh pokazal kako se zmaguje... :whistle:

Objavljeno

"Rumeni tisk" :whistle:

Haslam prodaja svojo cbr,ker mu jo je stiggy,dal namesto denarja.Cena 45000funtov.

Bo kupo ker? :naughty: :D

Je pa ful bolj zadovoljen zdaj s suzukijem :krneki:

Objavljeno

Wayne Gardner testiral sedem superbike motorjev...

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
Hello kitty :D prva ženska ki bo vozila celo sezono v prvenstvu. u supersportu bo vozila Kuja Racing Hondo.
Objavljeno

v petk se začne WSBK sezona s skupinskim testom na portugalskem-portimao. Škoda, da je zadnjo sekundo odletu Garry McCoy. Triumph bo sicer imel kar štiri enakovredne motorje ki jih bodo vozili David Salom, Chaz Davies, američan Jason DiSalvo, in povratnik v supersport dvaratni prvak Sebastien Charpentier.

McCoyeva uradna izjava

Objavljeno

kolikor sem zasledil, naj bi odletel zaradi previsoke vsote, ki jo je zahteval

ali pa pač z njim niso bili zadovoljni, ker problem očitno ni v proračunu

saj so ekipo povečali iz 2 na 4 motorje

Objavljeno

Raspored treninga;

Petak 22.01

08.30 - 10.00: Supersport
10.10 - 12.30: Superbike
12.40 - 14.10: Supersport 
14.20 - 16.40: Superbike

Subota 23.01

08.30 - 10.50: Superbike
11.00 - 12.30: Supersport
12.40 - 15.00: Superbike
15.10 - 16.40: Supersport

Nedjelja 24.01

08.30 - 10.00: Supersport
10.10 - 12.30: Superbike
12.40 - 14.10: Supersport
14.20 - 16.40: Superbike

@P182 spregledal.... :yea1:

Objavljeno

Raspored treninga;

Petak 22.01

08.30 - 10.00: Supersport
10.10 - 12.30: Superbike
12.40 - 14.10: Supersport 
14.20 - 16.40: Superbike

Subota 23.01

08.30 - 10.50: Superbike
11.00 - 12.30: Supersport
12.40 - 15.00: Superbike
15.10 - 16.40: Supersport

Nedjelja 24.01

08.30 - 10.00: Supersport
10.10 - 12.30: Superbike
12.40 - 14.10: Supersport
14.20 - 16.40: Superbike

@P182 spregledal.... :yea1:

končno se bo začelo :yea1:

sicer je do sezone še kar nekaj časa, ampak tudi tale test bo zadostoval da prežene nekaj zatišja :D

po moje bodo časi dokaj izenačeni, na vrhu pa bodo rea, haga in biaggi

zanima pa me predvsem napredek bmw-ja in pa x-faktor kawasaki z vermeulenom, ki bo prvič vozil v

konkurenci z ostalimi

@sesir, ni panike :P

Objavljeno

končno se bo začelo :yea1:

sicer je do sezone še kar nekaj časa, ampak tudi tale test bo zadostoval da prežene nekaj zatišja :D

po moje bodo časi dokaj izenačeni, na vrhu pa bodo rea, haga in biaggi

zanima pa me predvsem napredek bmw-ja in pa x-faktor kawasaki z vermeulenom, ki bo prvič vozil v

konkurenci z ostalimi

Ma ja...mi je bilo kar tečno,ko vsakič ko sem pogledal na tv neki avti ali motokros...

No glih ko sem sledil kaj dogaja z bmw sem zasledil tudi ta spored....zna bit zanimivo...

Objavljeno (popravljeno)

končno se bo začelo :yea1:

sicer je do sezone še kar nekaj časa, ampak tudi tale test bo zadostoval da prežene nekaj zatišja :D

po moje bodo časi dokaj izenačeni, na vrhu pa bodo rea, haga in biaggi

zanima pa me predvsem napredek bmw-ja in pa x-faktor kawasaki z vermeulenom, ki bo prvič vozil v

konkurenci z ostalimi

@sesir, ni panike :P

BMW pomoje ni bistveno napredoval. vsa pomp okrog s1000rr se dogaja zaradi njegove suverenosti v civil različici. mislim da so bli bmwjevi dirkalniki lani že zelo dodelani stroji. O Kawasakiju se je precej pisalo in še več dogajalo. precej ljudi in znanja so dobili iz ukinjene ekipe Hayate, Vermullen je bil WSBK podprvak. Glede na to da je desetka na japonskem sbk prvenstvu konkurenčen stroj, računam de bodo sposobni vozit med 10. na vseh dirkah. na zmage ne računam. tu pa tam bo sigurno presenetu Haslam na suzukiju. Uganka mi je Yamaha. Chrutchlow in Toseland. od JTja bi pričakoval direktn napad na naslov, a res nevem česa so sposobni. ducati, tenkate honda in aprilia bodo najbrž povsod zelo močni.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

1. trening

1 91 Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'43.023

2 65 Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'43.158

3 3 Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 1000 F. 1'43.364

4 35 Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 1'43.530

5 41 Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'43.628

6 84 Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'43.885

7 52 Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 1'44.028

8 2 Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 1000 F. 1'44.339

9 67 Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'44.610

10 50 Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 1'44.630

11 11 Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'44.756

12 7 Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'44.972

13 111 Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'45.034

14 66 Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'45.142

15 76 Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 1'45.144

16 23 Parkes B. (AUS) Honda CBR1000RR 1'45.866

17 77 Vermeulen C. (AUS) Kawasaki ZX 10R 1'45.957

18 12 Fores J. (ESP) Kawasaki ZX 10R 1'48.616

19 31 Iannuzzo V. (ITA) Honda CBR1000RR 1'48.848

20 95 Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 1'49.009

Objavljeno (popravljeno)

:hmm: res da je to šele prvi test, ampak očitno pr Zelenih niso kej dost nardili čez zimo :( prvih pet vozi različne motorje. ludo. Haslam in Crutchlow :worship:

tole so pa rezultati drugega treninga supersport. tri honde in dva kawasakija med prvih pet. Lanska forma Yamahe je bil očitno Cal Crutchlow osebno.

1 26 Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-6R 1'45.292

2 51 Pirro M. (ITA) Honda CBR600RR 1'45.587

3 117 Praia M. (POR) Honda CBR600RR 1'45.834

4 50 Laverty E. (IRL) Honda CBR600RR 1'45.909

5 37 Fujiwara K. (JPN) Kawasaki ZX-6R 1'45.988

6 7 Davies C. (GBR) Triumph Daytona 675 1'46.610

7 99 Foret F. (FRA) Kawasaki ZX-6R 1'47.164

8 25 Salom D. (ESP) Triumph Daytona 675 1'47.500

9 9 Dell'Omo D. (ITA) Honda CBR600RR 1'48.537

10 40 Di Salvo J. (USA) Triumph Daytona 675 1'49.233

11 16 Charpentier S. (FRA) Triumph Daytona 675 1'50.498

12 8 Chesaux B. (SUI) Yamaha YZF R6 1'50.656

13 5 Lundh A. (SWE) Honda CBR600RR 1'51.680

14 33 Cazzola P. (ITA) Honda CBR600RR 1'54.066

Popravljeno . Popravil Cartman

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!