Skoči na vsebino

WSBK 2010


Cartman

Priporočene objave

Glede superbike: imam neko neutemeljeno svoje mnenje, zakaj je tako kot je. Ducati je že dolga leta med prvimi v tem tekmovanju in ima dokaj dodelan motor, pa tudi precej

dobre voznike. Honda je kar visoko, velja isto kot pri ducatiju, mislim da je motor dodelan, za njih je značilnost dokaj zmeren serijski paket, ki pa ga (spet ponavljam)

dobro dodelajo. Zasluge za to ima predvsem njihovo bogato znanje in izkušnje. Suzuki se je poslabšal, vendar še drži stik z najboljšimi. Yamahe nebi komentiral. Kawasaki je imel vedno (razen bivših 7rr) že serijsko zelo močan paket, ki pa ga za superbike enostavno ne uspejo pripraviti, mogoče je tu še delček vozniškega faktorja.

Aprilia je bila lani kar uspešna, ne vem kako bo letos, imajo pa velik potencial V4 motorja in voznikov, vprašanje je spet priprava motorja - v preteklosti so se tu že izkazali.

BMW S1000RR pa mislim da je podobna zgodba kot zx-10r recimo leta 2004. Daleč najbolj brutalen in hiter serijski motor, ki pa ga za dirke ne uspejo najbolje pripraviti.

BMW ima sigurno prednost v motorni moči serijski, ne vem pa koliko je omejitev moči pri superbike. Naj to kdo pove.

Ker recimo pri 200konjih na kolesu bo nek motor z daljšim gibom bata dosegel peak moč prej, pa tudi bogatejši navor in podajanje tega. S1000 pa ima zelo radikalno

razmerje vrtina-gib in je to lahko v superbike-u njegov minus.

Spomnimo se samo superbike razreda npr.leta 2006: Suzuki k5 in honda cbr sta imela manjše vrtine valjev in sta bila najboljša že na serijskih testiranjih, premočna

pa tudi na dirkah. Seveda glede na kawasakija in yamaho. Yamaha pa je bila kljub velikim vrtinam lani tako dobra pomojem zaradi big-bang zasnove agregata, ki spremeni

voznost motorja.

Če komentiram še supersport, vidimo come-back kawasakija, yamaha in honda dobri, suzuki pa kot vedno. Čeprav je še prezgodaj vidimo, da so pri zelenih naredili

premik naprej, imajo pa tudi najboljši motor za osnovo. Yamaha je hitra, hondi se bi zdaj že morala poznati leta, suzuki pa je tako preveč umirjen motor, ki ni bil nikoli na vrhu tega razreda (razen k1 ampak...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvih 10 pilotov v eni sekundi, tole bo pa napet(ali pa našest).

BMW še vedno ne pride višje kot 11. mesto. Hm, po testih novinarjev S1000 pa bi človek rekel, da so na novo izumili motocikel.

Sbk BMW in cestni/serijski iz fabrke BMW mata skupno samo to, da se vozi po dveh kolesih in znamka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sbk BMW in cestni/serijski iz fabrke BMW mata skupno samo to, da se vozi po dveh kolesih in znamka...

No, saj vem da so ti motorji močno predelani, ampak okvir je enak,(saj mora imet serijsko številko), pa blok motorja,, ohišje menjalnika in glavna gred, glava tudi, a so dovoljeni veliki posegi. Tudi bati in ojnice naj bi bile enake kot serijske, lahko so drugačne, a morajo biti te potem na voljo kot nek kit, ki ga lahko kupi vsak smrtnik, vsaj tako se spomnim ko sem nekaj časa nazaj bral pravila.

Popravi me, če se motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, saj vem da so ti motorji močno predelani, ampak okvir je enak,(saj mora imet serijsko številko), pa blok motorja,, ohišje menjalnika in glavna gred, glava tudi, a so dovoljeni veliki posegi. Tudi bati in ojnice naj bi bile enake kot serijske, lahko so drugačne, a morajo biti te potem na voljo kot nek kit, ki ga lahko kupi vsak smrtnik, vsaj tako se spomnim ko sem nekaj časa nazaj bral pravila.

Popravi me, če se motim.

Nisem mislil dobesedno samo gume in znamko zdej, ravno skupek teh ekstremnih predelav, ki jih je OGROMNO naredi končni sbk motor TOTALNO drugačnega od serijskega, ki pride iz fabrke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AAA FUJIN FEJ. A CASA KAWAZAKI E SEMPRE NOTTE FONDA. . . lepo je povedu taljan. pr kawasakiju je še kar tma. . . . :( vseno komej čakam nedeljo!!!!!

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glavni trije favoriti zame na dirki so haslam, biaggi in pa haga...

nekako negotov sem glede obeh ten kate hond in pa mišela... yamahi bosta zgleda bol zadaj... bomo videli...

upam da chris čim bolje odfura doma :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj pozabljate, da imajo samo Evropski proizvajalci tovarniška moštva.fredyjecar.gif

strogo gledano bo držalo, vendar imajo vsa moštva Močno tovarniško podporo

če se ne motim tudi vse motorje razen honde sestavijo in pripravijo na japonskem

tako da to verjetno ni nek odločilni faktor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, zdej je jasno, da bo otvoritev sezone live samo na eurosport2. naš lokalni kabeloperater programa seveda nima v shemi :headbang: a je kdo že uporabljal eurosport video player? Sumim, da je ta pay-per-view eurosport razlog za ukinitev brezplačnega ogleda na worldsuperbike.com, ampak meni nekako ne spelje testni video. . . .tukaj bi moral bit. . . mene počas ratuje strah. . de nebom vidu starta :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SEZONA SE JE ZAČEEELAAAAA!!!! PRVE KVALIFIKACIJE :

1 7 Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'32.155

2 84 Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'32.162

3 91 Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'32.373

4 67 Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'32.635

5 41 Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'32.703

6 3 Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 1000 F. 1'32.850

7 65 Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'32.884

8 50 Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 1'32.902

9 96 Smrz J. (CZE) Ducati 1098R 1'32.905

10 35 Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 1'33.038

11 2 Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 1000 F. 1'33.296

12 77 Vermeulen C. (AUS) Kawasaki ZX 10R 1'33.389

13 52 Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 1'33.422

14 57 Lanzi L. (ITA) Ducati 1098R 1'33.454

15 66 Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'33.492

16 11 Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'33.512

17 88 Pitt A. (AUS) BMW S1000 RR 1'33.940

18 76 Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 1'33.960

19 111 Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'33.984

20 123 Resch R. (AUT) BMW S1000 RR 1'34.065

21 31 Iannuzzo V. (ITA) Honda CBR1000RR 1'34.417

22 25 Brookes J. (AUS) Honda CBR1000RR 1'34.663

23 15 Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'35.892

24 95 Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 1'36.113

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo pa se je začel:

Prve kvalifilacije Phillpi Island:

Friday, 26 February 2010 07:53

1 7 Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'32.155

2 84 Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'32.162

3 91 Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'32.373

4 67 Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'32.635

5 41 Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'32.703

6 3 Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 1000 F. 1'32.850

7 65 Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'32.884

8 50 Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 1'32.902

9 96 Smrz J. (CZE) Ducati 1098R 1'32.905

10 35 Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 1'33.038

11 2 Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 1000 F. 1'33.296

12 77 Vermeulen C. (AUS) Kawasaki ZX 10R 1'33.389

13 52 Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 1'33.422

14 57 Lanzi L. (ITA) Ducati 1098R 1'33.454

15 66 Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'33.492

16 11 Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'33.512

17 88 Pitt A. (AUS) BMW S1000 RR 1'33.940

18 76 Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 1'33.960

19 111 Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'33.984

20 123 Resch R. (AUT) BMW S1000 RR 1'34.065

21 31 Iannuzzo V. (ITA) Honda CBR1000RR 1'34.417

22 25 Brookes J. (AUS) Honda CBR1000RR 1'34.663

23 15 Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'35.892

24 95 Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 1'36.113

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

da so vsi Ducatiji (razen enga) med prvih deset je logično, me pa čudi da je prva Yamaha šele 10, da so BMWji (spet) v zadnji tretjini in predvsem da je Max 18ti, le desetinko pred Reschem :eek: sicer pa je tole šele prvi trening in se bodo cifre še premešale do konca; prvih 10 v eni sekundi pa obeta zanimive dirke :D dejmo Leon in Sylvain :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Časi prvega letošnjega SUPERPOLA;

TEMPI DELLA SUPERPOLE:

1 91 Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'31.229

2 84 Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'31.245

3 35 Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 1'31.642

4 7 Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'31.671

5 50 Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 1'31.696

6 96 Smrz J. (CZE) Ducati 1098R 1'31.757

7 65 Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'31.912

8 52 Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 1'32.019

Step 2

9 57 Lanzi L. (ITA) Ducati 1098R 1'32.205

10 41 Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'32.229

11 3 Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 1000 F. 1'32.293

12 66 Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'32.398

13 11 Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'32.430

14 77 Vermeulen C. (AUS) Kawasaki ZX 10R 1'32.561

15 111 Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'32.842

16 2 Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 1000 F. 1'32.895

Step 3

17 76 Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 1'32.782

18 67 Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'32.823

19 88 Pitt A. (AUS) BMW S1000 RR 1'33.207

20 123 Resch R. (AUT) BMW S1000 RR 1'33.390

Gli altri

21 25 Brookes J. (AUS) Honda CBR1000RR 1'33.901

22 31 Iannuzzo V. (ITA) Honda CBR1000RR 1'34.248

23 15 Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 1'35.297

24 95 Hayden R. (USA) Kawasaki ZX 10R 1'35.614

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

o pišuka, tlele so se pa karte že premešale :D najprej pohvala za našega najhitrejšega Leva :trance_27_notworthy: (kr še tko naprej stari, pa naredi kot je Ben lani ;) ), mal sem presenečen da je prva Honda šele sedma, da je MadMax oz Aprilia izven deseterice in da se Maxu N prestop k Hondi ne obrestuje, zgleda bo lahko vesel če bo zlezel med 10, daleč daleč od lanskih bojev za stopničke/zmage... ostalo sem nekako pričakoval... prvih deset točno v eni sekundi, to bodo zanimive dirke danes :OK: komaj čakam - sezona se je začela, dejmo naši!!

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

o pišuka, tlele so se pa karte že premešale :D najprej pohvala za našega najhitrejšega Leva :trance_27_notworthy: (kr še tko naprej stari, pa naredi kot je Ben lani ;) ), mal sem presenečen da je prva Honda šele sedma, da je MadMax oz Aprilia izven deseterice in da se Maxu N prestop k Hondi ne obrestuje, zgleda bo lahko vesel če bo zlezel med 10, daleč daleč od lanskih bojev za stopničke/zmage... ostalo sem nekako pričakoval... prvih deset točno v eni sekundi, to bodo zanimive dirke danes :OK: komaj čakam - sezona se je začela, dejmo naši!!

sm jst že takoj reku da se je max N zajebal s tem prestopom in res mu je lahko žal... :wallbash:

sej honda bo še prišla v formo... po nekaj dirkah bodo boljši, ampak suzuki je pa res že zdej v samem vrhu... čeprav so bili ponavadi v začetku sezone močnejši, ampak vseeno mislm da bi letos lahko držali dobro formo skozi celo sezono, pa še pilote majo super :)

kaj je delu byrne?? :S saj je bil ves čas v vrhu???

ok max N je sploh razočaru...

biaggi pa bi lahko tudi dosegel več... checa je tudi kazal več na treningih, ampak ureedu...

komi čakam... seveda vsi navijamo za leona :D

Popravljeno . Popravil KennyJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kr glejte jutri Hago, kaj jim bo iz 10 mesta naredil :whistle:

hagaauswin.jpg

Popravljeno . Popravil Balistični
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

definitivno bo haga zraven... vemo da štarta vedno izjemno in da je na dirki vedno precej hitrejši kot na treningih... da le nebo naredil kej iz motorja al pa celo iz sebe... kkšno skulpturo naprimer... PI je zelo hitra pista...

ampak zame je haslam še vedno prvi favorit... me prav zanima česa je sposobn mišel... checa pa je res pravo presenečenje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!