Skoči na vsebino

Novost (?!): Nastavitev ventilov vsake 30.000 km za Ducatije


A_je_to

Priporočene objave

kwapawem... sej ni tolk zakompliciran da se že pr ducatiju nebi spomnl tega, pa če so dal okrogle kurce not, so jih pa že z namenom... nejbrž da tud mal blaži vso zadevo.

Jest bi počaku pa vidu kako se obnese v praksi zadeva.

Neki v smislu: a bi kupil gume, ki zdržijo 100.000km oz. 20 let?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri mojem je že original tko ... prvič na 20k ... na 40k ponavadi zadostuje samo kontrola (nastavljanje ni potrebno) in naslednje nastavljanje ventilov na 60k km.

Torej 1x na 30k km. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je tako kot v starih dobrih cajtih pri zastavi 101, katera ima namesto nastavljanja ploščice ki se počasi obrabljajo, potem pa jih malo pobrusiš, da so ravne, jih spodaj podložiš, da so v toleranci in stvar spet deluje nekaj časa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je tako kot v starih dobrih cajtih pri zastavi 101, katera ima namesto nastavljanja ploščice ki se počasi obrabljajo, potem pa jih malo pobrusiš, da so ravne, jih spodaj podložiš, da so v toleranci in stvar spet deluje nekaj časa.

Mogoče bi pa pasal od stoenke na XSo te zadeve... :lol:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo dobro da tudi Ducati da nekaj na stroške vzdrževanja in vzdržljivost. Še ST2/4 naj mal polepšajo pa bo.

Honda VFR 750 ima kontrolo ventilov na 36.000 km in to od leta 94, če ne 90.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!