Skoči na vsebino

MotoGP 2010


Jure

Priporočene objave

Sezona 2009 se je končala, Rossi ima v žepu že 9 naslov, bilo je pestro, ampak to je preteklost..

Fantje so s prvim testiranjem v Valenciji že pričeli priprave na novo sezono 2010, preizkušajo nove dirkalnike, v letu 2010 smo dobili kar nekaj novih obrazov, eden izmed njih, je tudi aktualni svetovni WSBK prvak Ben Spies, ki je mogoče prvi sposoben pretrgati tradicijo prejšnjih WSBk prvakov, ki niso bili sposobni ponoviti svojih uspehov v GP klasi, vrača se dirkališče Silverstone, premero bo doživel Balatonring, poslovili smo se od dolgoletnega razreda 250ccm dvotaktnikov, katerega nadomešča nova Moto2 klasa s 600kubičnimi štiritatkniki, ob vsem tem, pa imamo na vrhu 4 dirkače (+Ben), ki se zagotovo ne bodo zlahka predali, zato mislim, da nas čaka zelo pestra sezona..

Zdaj pa hitro k debati :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sezona 2009 se je končala, Rossi ima v žepu že 9 naslov, bilo je pestro, ampak to je preteklost..

Fantje so s prvim testiranjem v Valenciji že pričeli priprave na novo sezono 2010, preizkušajo nove dirkalnike, v letu 2010 smo dobili kar nekaj novih obrazov, eden izmed njih, je tudi aktualni svetovni WSBK prvak Ben Spies, ki je mogoče prvi sposoben pretrgati tradicijo prejšnjih WSBk prvakov, ki niso bili sposobni ponoviti svojih uspehov v GP klasi, vrača se dirkališče Silverstone, premero bo doživel Balatonring, poslovili smo se od dolgoletnega razreda 250ccm dvotaktnikov, katerega nadomešča nova Moto2 klasa s 600kubičnimi štiritatkniki, ob vsem tem, pa imamo na vrhu 4 dirkače (+Ben), ki se zagotovo ne bodo zlahka predali, zato mislim, da nas čaka zelo pestra sezona..

Zdaj pa hitro k debati smile.gif

vem da bo rossi osvojil se en naslov z yamahoevilgrin.gif ( mi je danes karin povedala)

no malce resnosti.

upam da bo sezona zanimiva, pa da ne bo kaksnih bolanih, da bomo resnično dokazali kdo je živa legendaworship.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene še nek iz 2009 zanima. a je pedosa vozu ohlins al ne? za 2010 pa . . . nitko nezna. . 46 27 99 bodo zagaotovo v svoji ligi, če honda naredi vrhunski motor tud 3, vsi ostali pa bodo čakali na drobtine. Spies Melandri Hayden Simoncelli De Punet Edwards so imho v isti jakostni skupini pa Dovizioso tudi. po testih sodeč bo suzuki še naprej blestel in gonu use pred sabo. . .

me pa zanima če je kdo kje prebral, kakšna je razlika med načini vožnje WSBK in MotoGP. spies neki govori de je v dirki pozabil vozit kot se motoGp vozi in spet vozil v SBK stilu, da pa je med testi svoj način vedno bol prilagajal motoGp stroju. . de ga je inžinir pohvačlil ko sta pregledovala telemetrijo. . . u čemu je keč?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje je keč v gumah, bi pričakoval ga GP gume dovoljujejo več kakor v WSBK, ter predvsem v elektroniki in traction controlu, ki ga v WSBK nimajo.. Sem enkrat prav spremljal Stonerja kako ožema pri izhodih iz ovinka, ko je še v ogromnem nagibu in je videt, da je motor sicer malo nemiren, ampak elektronika opravlja svoje.. Lahko se pa tudi motim :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm letos kr precej manj gledal GP, res me moti tale TC... prov zanima me kolk(več) bi bil Rossi spredi brez tega, pa kje bi bil Stoner... zihr sem da bi bil Hayden spet bolj konkurenčen... ma ja fantaziram...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

precej je blo govora o elektroniki za engine braking. skor več kot o TCju in WSBK ima vso to elektroniko. najbrž je precej bol primitivna kot v 250 ali motoGp, imajo pa. prepovedali so jim preko GPSa krmiljeno vzmetenje k ga je ohlins lani razvijal z Yamaho. in ni bil govor o gumah ampak o riding stylu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene še nek iz 2009 zanima. a je pedosa vozu ohlins al ne?

Tesiral so ohlinsovo vzmetenje.

We are testing with the new 2010 bike and are also using Ohlins suspension,” explained Pedrosa.

(www.motogp.com)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

precej je blo govora o elektroniki za engine braking. skor več kot o TCju in WSBK ima vso to elektroniko. najbrž je precej bol primitivna kot v 250 ali motoGp, imajo pa. prepovedali so jim preko GPSa krmiljeno vzmetenje k ga je ohlins lani razvijal z Yamaho. in ni bil govor o gumah ampak o riding stylu.

Hmm, vsekakor je pomoje glavni razlog razlike med tema dvema klasoma ravno elektronika. Vendar mislim, da tudi gume malo vplivajo na riding style, ravno Ben je pri zadnji dirki razlagal, da ni znal izkoristit novih Bridgestonk, da se je šele potem bolje ujel, ko so bile gume že obrabljene in je bil posledično tudi grip slabši.. Jaz to razumem tako, da njegov stil vožnje ni bil tak, da bi lahko takoj skoristil ves potencial, ki so mu ga GP gume ponujale, ker je bil navajen WSBK motorja in gum. Če je pa hoče skoristit potencial, ki ga ponuja guma, mora verjetno tudi vožnjo temu prilagodit, mogoče dvignit tempo, bit bolj agresiven, itd, itd..

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tesiral so ohlinsovo vzmetenje.

We are testing with the new 2010 bike and are also using Ohlins suspension,” explained Pedrosa.

(www.motogp.com)

testirali so že na testih v Brnu in od takrat naprej je Dovi vozu Ohlins. rekli so de bo kasnej morde tud Pedrosa zamenjal . . . ker nisem pol več slišal o tem, sem prašal če kdo ve, a je pedrosa zadnje dirke vozil na ohlinsu. a je kej nejasnega u mojem vprašanju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

testirali so že na testih v Brnu in od takrat naprej je Dovi vozu Ohlins. rekli so de bo kasnej morde tud Pedrosa zamenjal . . . ker nisem pol več slišal o tem, sem prašal če kdo ve, a je pedrosa zadnje dirke vozil na ohlinsu. a je kej nejasnega u mojem vprašanju?

sori, sm mislu da za tazadne teste sprašuješ. Mislm da je Pedrosa dirke vozu še s Showo. Pa je šele zdej mal bl resno začel Ohlinse uporablat z motorjem za 2010.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem mislu, da se je keni kje zgubu :))))

Nekje sem zasledil sledeče o Rossiju:

The Italian ace has never missed a Grand Prix since his 125cc debut way back in 1996.

That means he has started 226 successive races in all classes –

166 of which have been in the premier-class.

Both of these statistics are all-time records.

Če to drži, drugi še dolgo ne bojo mel kaj praskat, ko bo govora o asih med asi.

LP

B

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro res da je sploh v zadnjem času vozil nekajkrat fajn poškodovan... in to res veliko šteje...

ampak kot kaj drugega je mel predvsem srečo, da se ni nikoli poškodoval, ko je bil na tleh, do te mere, da nebi mogel vozit...

oz da ni nikoli zbolel :whistle::whistle:

Popravljeno . Popravil KennyJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro res da je sploh v zadnjem času vozil nekajkrat fajn poškodovan... in to res veliko šteje...

ampak kot kaj drugega je mel predvsem srečo, da se ni nikoli poškodoval, ko je bil na tleh, do te mere, da nebi mogel vozit...

oz da ni nikoli zbolel whistle.gifwhistle.gif

glej rossi je vrhunski dirkač

definicija vrhunski pomeni( pač ima občutek za vse stravi ki jih dela, vse naredi 100% in tako je tu riziko poškodb manjši)

ostali so pa dobri dirkači( tako da je riziko poškodb večji) pa se sindromov nimajo, ne iščejo izgovorov da moped ni ok itn.......

začni dojemat nekatare stvari ki so nam normalnim smrtnikom samoumnevnetrance_33_sleep.gif

lp hilton

aja kenny ta je zate

Asinus asinorum in saecula saeculorum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej rossi je vrhunski dirkač

definicija vrhunski pomeni( pač ima občutek za vse stravi ki jih dela, vse naredi 100% in tako je tu riziko poškodb manjši)

ostali so pa dobri dirkači( tako da je riziko poškodb večji) pa se sindromov nimajo, ne iščejo izgovorov da moped ni ok itn.......

začni dojemat nekatare stvari ki so nam normalnim smrtnikom samoumnevnetrance_33_sleep.gif

lp hilton

aja kenny ta je zate

Asinus asinorum in saecula saeculorum.

in kaj ma to veze če se mu zgodi kej takega kot se je naprimer maxu N v monzi?

al pa capirexu & melandriju v catalunyi 2006? al pa karkoli podobnega? naprimer seteju v estorilu 2006?... karkoli... ali če se mu razlije slepič ob 3eh ponoč v nedeljo?

al pa mu recimo učo odrigzne po nesreč ko ga rossi tolk močno za všesa vleče (a je kdo opazu učotova ušesa :D:D)

če bi res delal vse tako 100%, potem nebi bil tolk polomljen... ampak je pa res da je precej manj na tleh kot dani in horhe recimo... tud če pade ni tako hudo... seveda je boljši, ampak tist en štart bi lahko sfalil tudi zaradi česarkoli drugega...

Popravljeno . Popravil KennyJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj ma to veze če se mu zgodi kej takega kot se je naprimer maxu N v monzi?

al pa capirexu & melandriju v catalunyi 2006? al pa karkoli podobnega? naprimer seteju v estorilu 2006?... karkoli... ali če se mu razlije slepič ob 3eh ponoč v nedeljo?

Contra principia negantem non est disputandum. (

Ne moreš se vedno prepirati s tistim, ki oporeka osnove resnice.

končala sva debato za vednoworship.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me pa zanima če je kdo kje prebral, kakšna je razlika med načini vožnje WSBK in MotoGP. spies neki govori de je v dirki pozabil vozit kot se motoGp vozi in spet vozil v SBK stilu, da pa je med testi svoj način vedno bol prilagajal motoGp stroju. . de ga je inžinir pohvačlil ko sta pregledovala telemetrijo. . . u čemu je keč?

kolikor sem bral naj bi bila glavna razlika v zaviranju, v SBK-ju so motorji težji zato v primerjavi z GP-jem

corner speed ne igra velike uloge, zato je treba v celoti izkoristiti zavore in zavirati čim kasneje in močneje do apexa

in na polno proti izhodu

pri GP-ju igra corner speed ob prehodu na 800cc ogromno vlogo, zato je potrebno malce prej spustiti zavore,

da preneseš čim več hitrosti v ovinek(kjer izkoristiš odličen stranski grip in lahkoto motorja), da lahko

preneseš(spet) čim več hitrosti na naslednjo ravnino

to se je lepo pokazalo pri toselandu, ki naj bi zaviral od vseh yamahinih dirkačev najkasneje, tudi do 5-10 metrov kasneje

zaradi tega je na izhodu igubil tudi po par metrov, ker je začel kasneje pospeševati

druga zadeva je, da so GP motorji zaradi trdote veliko bolj občutljivi, ne dopuščajo napak in se na vsak gib dirkača zelo hitro odzovejo(ben je rekel, da samo premakneš zgornji del telesa v eno smer in motor že zavija), medtem ko je SBK veliko bolj user friendly in veliko bolj odpušča napake

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa u božju mater, Kenny in hilton spokajta se na PM s tem predrkavanjem. Fantje začnejo spodobno debato, ki jo je veselje brat, vidva pa spet eno in isto gonta. :headbang::headbang::headbang:

Ena velika razlika je ta, da so GP stroji namensko delani, SBK pa so še vedno malce kompromisni glede geometrije, saj morajo imeti serijsko številko okvirja, torej so iz redne produkcije, kar omejuje premike agregata in zadnjega vzmetenja.

Zadnje nihajke so na vseh GP strojih daljše, da ne omenjam elektronskega vzmetenja, ki ga na SBK ni več. Stiskanja zadnjega vzmetenja na GP strojih praktično ni zaradi sprotnega prilaganja iz ovinka, oziroma ga je toliko, da se zagotavlja še dober oprijem gume.

Če je elektronsko nadzorovano tudi sprednje vzmetenje, lahko na zaviranju dopustijo malce več stiskanja, da se bolj zmanjša predtek kolesa, kar pomeni lažje padanje v ovinek.

Največja razlika pa je najbrž v samih gumah. Različne trdote na levi-desni strani, precej bolj ''podrta'' stranica, pa še precej drugih stvari.

No, lahko pa se tudi motim... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor sem bral naj bi bila glavna razlika v zaviranju, v SBK-ju so motorji težji zato v primerjavi z GP-jem

corner speed ne igra velike uloge, zato je treba v celoti izkoristiti zavore in zavirati čim kasneje in močneje do apexa

in na polno proti izhodu

pri GP-ju igra corner speed ob prehodu na 800cc ogromno vlogo, zato je potrebno malce prej spustiti zavore,

da preneseš čim več hitrosti v ovinek(kjer izkoristiš odličen stranski grip in lahkoto motorja), da lahko

preneseš(spet) čim več hitrosti na naslednjo ravnino

to se je lepo pokazalo pri toselandu, ki naj bi zaviral od vseh yamahinih dirkačev najkasneje, tudi do 5-10 metrov kasneje

zaradi tega je na izhodu igubil tudi po par metrov, ker je začel kasneje pospeševati

druga zadeva je, da so GP motorji zaradi trdote veliko bolj občutljivi, ne dopuščajo napak in se na vsak gib dirkača zelo hitro odzovejo(ben je rekel, da samo premakneš zgornji del telesa v eno smer in motor že zavija), medtem ko je SBK veliko bolj user friendly in veliko bolj odpušča napake

nek takega sm tel prebrat ja. hvala. it makes sense.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej rossi je vrhunski dirkač

definicija vrhunski pomeni( pač ima občutek za vse stravi ki jih dela, vse naredi 100% in tako je tu riziko poškodb manjši)

ostali so pa dobri dirkači( tako da je riziko poškodb večji) pa se sindromov nimajo, ne iščejo izgovorov da moped ni ok itn.......

začni dojemat nekatare stvari ki so nam normalnim smrtnikom samoumnevnetrance_33_sleep.gif

lp hilton

aja kenny ta je zate

Asinus asinorum in saecula saeculorum.

Isto so rekli za Senno... djte no, Rossi je odlicen dirkac, ampak pr padcih mors pa tud mal srece met....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako!

Se sicer strinjam, da s pravim pristopom, s tem, da delaš stvari karseda blizu 100%, s premišljeno vožnjo, itd, sicer zmanjšaš riziko poškodb..

Vendar je pa tu veliko tudi negotovosti in gole sreče, ki jo pač moraš imet.. Če se pelješ skozi zavoj in te kateri izmed ostalih dirkačev torpedira iz piste, je pač tu odvisno samo od sreče, ali boš odnesel s praskami, ali pa zlomljeno hrbtenico.. In take situacije se dogajajo pri dirkanju, veliko je nesreč, ki jo nekdo povzroči, potem pa tretji nastrada zaradi tega. In si lahko Rossi in stokrat najbolj genialen in vse, pa če imaš malo smole, komot končaš polomljen.

Torej temu, da v vseh teh letih ni izpustil dirke je zagotovo botrovala tudi znatna količina sreče. Ki pa mu jo, da se razumemo, vseakakor privoščim, ker je res dober in predan svojemu poklicu, zato upam tudi v prihodnje, da mu je ne bo zmanjkalo!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena velika razlika je ta, da so GP stroji namensko delani, SBK pa so še vedno malce kompromisni glede geometrije, saj morajo imeti serijsko številko okvirja, torej so iz redne produkcije, kar omejuje premike agregata in zadnjega vzmetenja.

Drži in ne drži. Evropski motorji so razviti v racing R&D in so v prvi vrsti narejeni namensko za dirkanje. Nato pa se iz dirkalnika razvije serija, medtem ko so Japonci razviti za vožnjo po cesti in šele nato se jih predeluje v dirkalnike.

Konkretno pri Apriliji se nastavlja vse, tudi pozicija agregata in pritrdilne točke zadnje nihajke, nihajka sama pa je itak prosta, se lahko menja.

Celo mapping za engine brake in TC sta GPS aktivna za vsak zavoj posebej :blink: Pri tem je edina težava če voznik zaide iz idealne linije, potrebuje sistem enkrat preko štartno ciljne črte da se najde...

Po tehniki Aprilia razen pmevmatskih ventilov in nekaj malenkosti v agregatu + carbonskih zavorah ne zaostaja več veliko za GP.

Vzmetenje pa tudi pri Moto GP ni več elektronsko.

Največja razlika pa je najbrž v samih gumah.

To pa res, Prepareli res nima skrbi z konkurenco...dokler bodo Italjani vodil WSBK...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konkretno pri Apriliji se nastavlja vse, tudi pozicija agregata in pritrdilne točke zadnje nihajke,

Samo pri RSV4 je tako!Pa koliko sem bral pred nekaj meseci so kakorkoli so "prestavili"agregat prišli,do slabših rezultatov.Moje mnenje je,da je od tega kar je na rsv4 še najbolj uporabno spreminjanje kota prednjih vilic :hmm:

Predvidevam,da se to tudi na moto gp :unsure: :?

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!