Skoči na vsebino

MotoGP 2010


Jure

Priporočene objave

Evo banda motoristična....kljub recesiji, vam je božiček nekaj prinesel za drugo leto.

Informacija iz prve roke pravi, da so se na POPu odločili, da boste drugo leto (na POPu, Kanalu A ali na TV Pika) poleg Moto GPja lahko gledali celoten program.

Moto 2 in 125 ccm, ter tudi sobotne enourne kvalifikacije v vseh treh razredih....poleg tega bo baje vse dirke možno spremljat na internetu in si ogledat tudi vse dirke za nazaj v sezoni.

Gooooooooood!!!!!:worship::worship::worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aoyama (trenutno najhitrejši rookie, primerjave s spiesom ni ker se le-ta ni udeležil nobenga rookie testa) in simocelli sta potrdila menjavo vzmetenja iz showa na ohlins. ker bo na ohlinsu verjetno tudi melandri, bo v 2010 na švedskih fedrih kompletn grid!!!!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V klaso moto 2 prihaja Bimota...Zgleda,da ji je res na kožo pisano pravilo.Saj so vedno imeli tuje motorje.Zdaj se bo pa videlo,če so okvirji res :worship: :evilgrin:

Predstavitev naj bi bila 21.1 vendar je že na Italijanskem forumu amaterski posnetek... :naughty:

Imenovala se bo "Hb4"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo...

Supersport doseže za sekundo in več prednosti pred Moto2!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po svoje kar razumljivo, supersport motorje razvijajo že dobro desetletje in so že precej dodelani

po drugi strani pa imajo moto2 za sabo dobrih 6 mesecev in so še v ''povojih'', poleg tega hondini

agregati, ki naj bi jih poganjali še niso na razpolago

verjamem, da se bo situacija proti koncu če ne že prej obrnila

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

wuuhuhuhu. . .Keniju že stoji. . .

Ducatijev begunec Tardozzi pravi takole:

“Ducati has the best rider in the championship, Casey Stoner – and I say that with no fear of being misinterpreted. The new regulations that have significantly reduced the amount of testing will also favour him; he only needs one lap to be able to go quickly.”

-a kdo mogoče ve, kdaj motoGP.com začne prodajat sezonske TV passe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, dans naj bi bila uradna predstavitev Ducatija za 2010.

PA668896.jpg

The new Ducati Corse GP10 is due to be officially unveiled today (Wednesday) at Madonna di Campiglio, the ski resort in the Italian Dolomites that traditionally plays host to a joint Ducati/Ferrari pre-season media party, but Hayden was given a sneak preview of his new mount at the team's Bologna factory last month and – unaware that the design was to be kept a closely-guarded secret until the launch – unwittingly went and ruined the surprise by posting a photograph of it on his personal website.

http://www.crash.net/motogp/news/155931/1/hayden_enthusiasm_landed_me_in_the_dog_house.html

Eden izmed komentarjev:

If you look up retardation in the dictionary you will find a picture of the Hayden clan

:lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja lahko je bit glasn z 350cc več v motorju. Če vsi pravjo kako superiorne in napredne so 4T mašine, zakaj potem potrebujejo tolikšno "premoč" napram 2T. Vem da bodo vsi v 2010 vozili 4T motorje, samo iz moje perspektive so 4T motorji v motokrosu naredili več škode kot koristi!!! Upam da se to ne zgodi tudi tukaj.

Pa brez zamere za offtopic ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja lahko je bit glasn z 350cc več v motorju. Če vsi pravjo kako superiorne in napredne so 4T mašine, zakaj potem potrebujejo tolikšno "premoč" napram 2T. Vem da bodo vsi v 2010 vozili 4T motorje, samo iz moje perspektive so 4T motorji v motokrosu naredili več škode kot koristi!!! Upam da se to ne zgodi tudi tukaj.

Pa brez zamere za offtopic ;)

2T mašine so preživete! Velika poraba, veliki onesnaževalci, velika obraba in več vzdrževanja, itd, itd..

Po mojem mnenju je bil skranji čas, da se 250 2T klaso zamenja z nečim v smislu Moto2.

Drugače pa je to, da imajo 4T mašine več ccm od 2T, popolnoma nepomembno. Kje pa piše, da je dober samo motor, ki iz XX ccm iztisne največ. Pri vsakem konceptu mašine je potrebno ponajt nek optimum. Se pravi tako kombinacijo, da je motor še vozen, da ni pretežak, da ni pretirano požrešen, itd.. Naj bo to 100ccm, 1000ccm ali pa 10000ccm. Vsak koncept ima svoje značilnosti. Pri štiritaktnih motorjih za motocikle, so pač pogruntali da je najboljši kompromis med vsemi parametri, da je motor najhitrejši in še vozen, tam okoli 1000ccm. Pri dvotaktnikih bi to bilo preveč. Mogoče pa se nam obeta v prihodnosti kakšen čisto nov koncept motorja na notranje izgorevanje iz kakšnih ultra lahkih materialov, ki bo imel 10000ccm, za optimalne performanse.. Pa bo neumno trdit, da je zdajšni koncept literskih 4 ali 5 valjnikov boljši, samo zato ker stisne performanse iz 9000ccm manj. Če bo tisti tanovi, enako težek, manj obremenilen za okolje, bolj vozen in posledično hitrejši, je to vse kar šteje, ne pa ena cifra o ccm :)

Volumni gredo teoretično itak lahko v neskončnost.. Če bi naredili 1000ccm 2t, ki bi imel več moči od 1000ccm 4t, se še vedno lahko naredi 2000ccm 4t.. And so on.

4T tehnologija je napram 2T kar se tiče avtomobilov in motociklov pač superiorna. 2T je povozil čas in kljub temu, da je pomemben del zgodovine tako tehnike kot motošporta, je čas, da se tudi na teh področjih gre naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot prvo...v marini in motornimi sankah so naredili 2T z vbrizgom goriva, ki ima manjšo porabo in so čistejši od 4T, da o moči koliko jo razvije 4T iste prostornine kot jo ima 2T ne govorimo. Naj še povem nekaj, kako je lahko 2T motor, ki je bil nazadnje dopolnjen leta 2003 (yz250), še vedno brez konkurence glede na sodobne 250YZF motorje...ima več navora in moči...koliko denarja so v teh 7 letih vložili v razvoj 4T motorjev in nič $$$ v 2T motorje, pa še vedno pove marsikaj kako superiorni motorji dejansko so 2T. Bistvo vsega je, da ko se pokaže čas za generalko motorja, stane 2T samo menjava bata cca 100€, med tem ko pri 4T dosti več...od ventilov, vodil, odmične gredi, ketnice,....in nanese krepko čez 600€ (če imaš seveda srečo in znaš kaj sam tudi popraviti). Dejstvo je da iz 4T motorjev proizvajalci dosti več zaslužijo iz rezervnih delov, kot pa pri 2T (pa še pri 2T je bat skoraj vsak kekec lahko menju ;)). Vse je v denarju, ne pa ekologija in bla bla bla

Popravljeno . Popravil MX_Peter
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat, popolnoma irelevantno je vzet neko absolutno številko ccm, narediti motorje različnih konceptov te prostornine in jih primerjati. To je bedarija, zato ker to je neka številka, ki si jo je nekdo izmislil, da bo taka in tu se konča.

Treba je gledat zadevo kot celoto. In tu pač prednjači 4T tehnologija. Pri avtomobilih itak, pri motociklih pa v večini. Zaradi celega kupa razlogov. Če bi 2t tehnologija bila boljša, manj obremenilna za okolje, cenejša za vzdrževanje, superiorna glede voznih lastnosti, ipd, bi se že davno našlo podjetje, ki bi poleg raznih 6000 in več ccm Porschejev, Ferrarijev, Lamborghinijev, itd, razvilo nek Super car, ki bi bil bolj vzdržljiv, bolj varčen in cenejši za vzdrževanje in tako povozilo vso konkurenco. Ampak se to pač ni zgodilo, ker je 4t koncept bolj primeren.

2t motorji so primerni za manjše prostornine, ker dejansko npr. oz 125ccm več iztisneš, če je uporabljena 2t namesto 4t tehnologije.

Ampak tu smo spet pri osnovnem problemu. Ta omejitev je samo zato, ker se je nekdo spomnil in določila absolutno mejo 125ccm. To je pa popolnoma nepotrebno. In pri Moto2 razredu je vodilne končno srečala pamet in so tisto namišljeno 250ccm menjo zamenjali z sicer namišljeno 600ccm mejo, ampak tako se je vsaj odprla pot 4T strojem, kar je smiselno, glede na to, prihodnost očitno zaenkrat zaradi znanih razlogov temelji na 4T tehnologiji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa misliš, da so v SBK prostornino 2 cilindrskih mašin povečali na 1200cc, ker je Ducati mastno plačal (prej ni bil konkurenčen) in ker 2 cilinderska tehnologija ni toliko dopolnjena kot 4. Enako je pri 2T in 4T...proizvajalec vsaj 200% več zasluži na 4T racing mašinah, kot pa je na 2T racing mašinah. Ja kdo pa misliš da bo gledu 4T 250cc v 2t 250cc klasi, če bi jih 2T tehnologija in hitrost dobesedno povozla. Motor je potrebno narediti tako, da zgleda da je veliko bolši od 2T...in to so naredili, da so 4T motorjim dali ogromno prednost v kubikaturi. Kar pa profi vozi, bo pa tudi rekreativček hotu vozit, ker bo mnenja da je to najbolše in da je to in....Vse je v denarju in s čim tovarna najbolje zasluži, ne pa ekologija, poraba, znižanje stroškov za dirkače,.... Me res zanima koliko ljudi srednjega sloja bo čez 5-10let uspel preboj v profi dirkanje. Mislim da nobenemu, ker ne bo imel denarja niti da bi si motor kupil!!!

PS: Če že govoriš o mejah kubikature, zakaj jo pa potem spreminjajo vedno v prid 4T??? Naj bi pa ostale klase 125, 250 in 500 pa ne glede na to kakšno vrsto motorja voziš, pa boš videl kaj bo ceneje en bat več na 2T menjat, al pa 4T mašino frizirat do skrajnosti, ko še 5 krogov nebi zdržala?!?!?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa misliš, da so v SBK prostornino 2 cilindrskih mašin povečali na 1200cc, ker je Ducati mastno plačal (prej ni bil konkurenčen) in ker 2 cilinderska tehnologija ni toliko dopolnjena kot 4. Enako je pri 2T in 4T...proizvajalec vsaj 200% več zasluži na 4T racing mašinah, kot pa je na 2T racing mašinah. Ja kdo pa misliš da bo gledu 4T 250cc v 2t 250cc klasi, če bi jih 2T tehnologija in hitrost dobesedno povozla. Motor je potrebno narediti tako, da zgleda da je veliko bolši od 2T...in to so naredili, da so 4T motorjim dali ogromno prednost v kubikaturi. Kar pa profi vozi, bo pa tudi rekreativček hotu vozit, ker bo mnenja da je to najbolše in da je to in....Vse je v denarju in s čim tovarna najbolje zasluži, ne pa ekologija, poraba, znižanje stroškov za dirkače,.... Me res zanima koliko ljudi srednjega sloja bo čez 5-10let uspel preboj v profi dirkanje. Mislim da nobenemu, ker ne bo imel denarja niti da bi si motor kupil!!!

PS: Če že govoriš o mejah kubikature, zakaj jo pa potem spreminjajo vedno v prid 4T??? Naj bi pa ostale klase 125, 250 in 500 pa ne glede na to kakšno vrsto motorja voziš, pa boš videl kaj bo ceneje en bat več na 2T menjat, al pa 4T mašino frizirat do skrajnosti, ko še 5 krogov nebi zdržala?!?!?!

Točno SBK je lep primer, da so absolutne omejitve brezveze. Edini problem, ki nastopi pri različnih omejitvah za različne koncepte je ta, da je težko najt neko razmerje, da se ne da enemu ali drugemu nepoštene prednosti..

Ampak recimo, da to odmislimo. Jaz ne bi nikoli rekel, da je štirivaljnih superioren proti dvovaljniku, zato ker mora imet ta 1200ccm, da doseže enak performans. Ravno to jaz govorim, da so številke v kubaturi samo številke. Če se izkaže, da nekemu konceptu ustreza 1000ccm naj mu in če drugemu 3000 naj mu in tretjemu samo 300, pa tudi prav. Vzemimo hipotetično, da imamo dva koncepta motorjev, tako kot imamo sedaj npr 2T in 4T, da imamo še nekaj popolnoma drugega. Eden dosega X performanse s 300ccm drugi pa s 3000ccm. Oba sta približno enako zmogljiva, enako vozna, podobne lastnosti, samo, da ima tisti s 3000ccm malenkost boljše. A ni neumnost zagovarjat, da je tisti s 300ccm pač boljši zato ker ima manj ccm. Boljši je tisti, ki je pač boljši, ccm so samo številka.

Je pa res, da so priročni, za postavitev neke omejitve v športu, da ne gre razvoj v nedolged in da ne prihaja do ekstremov. Ampak to še ni razlog, da se vztraja ne nečem kar je preživeto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabil pa si pomisliti na ključno stvar. Kaj več košta za popravit, kaj več košta za razvoj za doseganje nekega performanca. To bodo in največ čutijo dirkači/privatniki sami. Gre se še enkrat samo za denar in nič drugega.

Zakaj pa že ne vozimo avtomobilov na vodik, ker so čistejši, ko pa vsi vemo da jih že imajo in imamo tehnologijo, samo ven je ne dajo??? Spet zaradi denarja in politike....!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabil pa si pomisliti na ključno stvar. Kaj več košta za popravit, kaj več košta za razvoj za doseganje nekega performanca. To bodo in največ čutijo dirkači/privatniki sami. Gre se še enkrat samo za denar in nič drugega.

Zakaj pa že ne vozimo avtomobilov na vodik, ker so čistejši, ko pa vsi vemo da jih že imajo in imamo tehnologijo, samo ven je ne dajo??? Spet zaradi denarja in politike....!!!!!

Nič nisem pozabil na dirkače, ampak utopično je pričakovati, da se bo takšna megaingustrija kot je moto in avtomobilska prilagajala svojo splošno proizvodnjo potrebam dirkanja, če že to ni na sami svetovni ravni.. Prioriteta je naredit in delat avtomobile in motocikle za vsakdanjo uporabo, ker tu je glavni denar. Za namene dirkanja, je pa ponavadi treba predelat in prilagodit te izdelke. Za tovarno je vsekakor fajn, če je prisotna tudi na dirkaškem področju, zaradi reklame in ugleda, ampak primarno se gre pa vsaj pri največjih proizvajalcih za vozila splošne uporabe, ki se jih prilagaja dirkanju in ne obratno. Pri navadni, vsakdanji uporabi, se pa štiritaktniki glede vzdržljivosti, obrabe in stroškov vzdrževanja odlično obnesejo.

Tovarne si lahko privoščijo razvoj strojev, ki so namenjeni zgolj dirkaški uporabi samo v najbolj elitnih razdredih. Ostalo so bolj ali manj predelani avtomobili in motocikli, ki bazirajo na serijskih, namenjenih široki uporabi. Serijski imajo soločeno uveljavljeno vzdržljivost, zanesljivost, neke normalne intervale vzdrževanja in to je to.. Koliko pa stanejo razne dirkašne predelave in servisiranja navitih mašin, ter kdo si lahko to privošči, je pa za eno fabrko manjši problem, kot da bi razvila sicer stroj, ki bi bil dober za dirkanje in bolj dostopen privatnikom, pa ga potem obratno morala prilagajat, da bi bil dober še za splošno prodajo. To je pa ja logično.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!