Skoči na vsebino

MotoGP 2010


Jure

Priporočene objave

Jaz se nikakor ne strinjam, da je 2t preziveta tehnologija. Ni, pac pa se ni razvijala naprej. Velik potencial 2t motorju da ze samo vbrizg

goriva, kar je bilo ze uporabljeno pri dirkanju in nekaterih skuterjih (ti so z vbrizgom porabili opazno manj goriva).

Recimo lotus je sedaj izdelal 2t motor z variabilnim kompresijskim razmerjem, ki doseze do 40:1, lahko uporablja razlicna goriva (prioritetno bencin),

je bolj ekolosko cist od stiritaktnega, ne potrebuje sveck ker se gorivo vziga samo in dosega do 10% porabe stiritaktnega pri istih vrtljajih.

Motor je enostavnejsi, mocnejsi, varcnejsi, edino s ceno ne vem kako je. To je sele prototip.

Glede moto2 je moje mnenje, da recimo 110hp masina z tam nekje tezo ne more konkurirati 150+hp stroju z 150-kg tezo, ker jo ta nadvlada na vseh pospesevanjih in ravninah, kot je bilo pred leti 500 vs.990. S tem da je pri moto2 4-taktnik se v vecji prednosti glede prostornine kot jo je imel takrat gp. Nespametna poteza funkcionarjev, da niso izlocili 2t, ali pa uvedli zraven 400/500 4t.

V 2t so sodelovali recimo honda, yamaha, aprilia, gilera, ktm, tu pa naj bi imeli samo hondine motorje. Velik minus.

Ekskluzivnost prvenstvu jemlje to, da imamo ze supersport600 in da je ze serijskih 600cc motorjev en kup. Dolgcajt.

Isto velja za motoGP, kjer nameravajo spet na 1000ccm- isto sranje drugo pakiranje. Naj ostane 800.

Politika je kurba. Tudi tista od motoristicnih funkcionarjev.

Se mnenje o 2t. Ce imamo ze toliko razlicnih motorjev za vsak okus, poceni, dragih, hitrih in ne-hitrih, ekskluzivnih itd... in to vse 4t...

Zakaj ne 2t? Za nekoga, ki mu je vsec preprosta izvedba (enostavno vzdrzevanje), surov izbruh moci, velika litrska moc, majhna masa

in mu ni pomembna nekaj vecja poraba? Ekoloska spornost je odvec, ker je sodobni 2t lahko cist.

Lahko nekdo ki vozi ves cas 4t nasprotuje, ampak kdor ni lastil stare navite 125, ce ne ze 250 sploh ne ve o cem govorim.

2t nudi poseben uzitek in motoristicno dozivetje, katero se bo, upam, ob napredku tehnologije vrnilo tudi v nove motocikle in to ne samo v

cross modele. Do tedaj pa bomo vsi, kot ovce vozili 4t.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ni 4t tako superiorna tehnologija, kot se zdi. Vzdrzevanje je pri 2t gotovo cenejse, saj je koncept motorja bolj enostaven.

Tudi obraba ob ucinkovitem mazanju ni nic vecja. Poleg tega primer: meni je enkrat zaribal 2t stroj in potrebna je bila le menjava bata.

Pri 4t je v takem primeru unicena glava z ventili, glavno gred je potrebno renovirat, poleg tega pa se razbit blok. In 4t trije zaribani stroji

so bili brez smisla popravljanja.

Tudi za pisto je 2t ce veliko vozis lahko boljsa varianta. Pac nisi v nobeni kategoriji, ampak vozis za svoj uzitek.

Preberite si na motori.hr, kako je nekomu fzr1000 5X (!!!) zaribala na grobniku in si potem zamisljajte vse stroske. Niso vsi 4t stroji yamahe, pa vendarle. Govorim o pravem dirkanju, ne o tistem 2X na leto po 2 ure, katerega zdrzi vsak SS.

Se glede 2t: motokros motorji, motorne zage, dizel ladijski motorji, jet ski, motorne sani - tu 2t tehnologija nadvlada.

Suzukijev koncept 2t dizel avtomobila je imel porabo pod 3 litre, pa moj prej omenjeni koncept tudi manjso od 4t. Ponavljam ob manjsi ekoloski

umazanosti. Kje neki je 4t tukaj tako superioren??

Ko sedanji agregati dosegajo vrh razvoja, bo potrebno poslati na trg nova dognanja, zaradi vseh plusov bi to lahko bila 2t tehnologija,

pa vendar se vec govori o elektriki, razvoj bo imel pac eno smer, drugo pa bodo prototipi, zabrisani v smetisce zgodovine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo banda motoristična....kljub recesiji, vam je božiček nekaj prinesel za drugo leto.

Informacija iz prve roke pravi, da so se na POPu odločili, da boste drugo leto (na POPu, Kanalu A ali na TV Pika) poleg Moto GPja lahko gledali celoten program.

Moto 2 in 125 ccm, ter tudi sobotne enourne kvalifikacije v vseh treh razredih....poleg tega bo baje vse dirke možno spremljat na internetu in si ogledat tudi vse dirke za nazaj v sezoni.

Gooooooooood!!!!!:worship::worship::worship:

Ce bo na internetu bo res super. Ceprav bi bil svetlobno bolj srecen ce bi bilo na TVS2 in z Nikom Mihelicem, saj poptv-ja ne lovim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.lotuscarparts.com/press-releases/lotus-omnivore-engine-%E2%80%93-10-better-fuel-economy-than-current-leading-gasoline-engines/

Nekaj o sodobni 2t tehnologiji.

Se nekaj sem pozabil: odlocitev, da se bo v moto2 dirkalo z 4t je sprejela honda in slediti so ji morali ostali japonci.

Odloctev je poslovne narave, pa tudi tovarna preferira samo 4t motorje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se nekaj sem pozabil: odlocitev, da se bo v moto2 dirkalo z 4t je sprejela honda in slediti so ji morali ostali japonci.

Odloctev je poslovne narave, pa tudi tovarna preferira samo 4t motorje.

Se podpišem...Honda že od samega začetka spodriva 2T motorje s 4T motorji, saj jim ti prinašajo večje dobičke, potrošnikom/dirkačem pa velike stroške tekmovanja. Cene motorjev in rezervnih delov, pa so skokovito narasli. Že samo če pogledamo koliko je bat za 2T in 4T se cena razlikuje za vsaj +30%, kje so še drugi deli, ki jih je potrebno zamenjati ob generalki. Samo škoda je ker ne pomislijo malo v prihodnjost, da s tem $T motorji samo uničujejo motošport in nič drugega. Včasih so v Orehovi Vasi v MX3 in EMX2 kategoriji bile polne rampe in še za dirko si se moral kvalificirati, v letu 2009 jih je bilo prijavljenih na dirko samo 28, "lepa prihodnost vam rečem". Res dvomim, da bo v v cestnem motociklizmu kaj drugače, realne možnosti uspeha, pa tako ali tako imajo in bodo še imeli samo premožni vozniki!!!

PS: Da ne bo pomote sam vozim Hondin motor in 4T, ampak sem kaj kmalu opazil kako drago je vzdrževanje, prav zaprav se ga bojim vozit, ker nikoli ne veš kdaj bo kaj šlo v "bum", potem pa vrtoglavi stroški. Ko sem imel 2T sem samo vozil, nikoli nisem pomislil na kako "katastrofo", pravzaprav sem pozabil, kdaj sem zamenjal olje v mašini in imel sem letnik 95 (10let star motor). Pri 4T moraš olje obvezno menjati po 5-7h, da se preventivno izogneš morebitni škodi. Si pa sam niti podrazno nebi upal kupiti 5 let star 4T cross motor, saj so z njimi samo težave in problemi. No toliko o tem, kako so vzdržljivi 4T motorji....že po nekaj letih uporabe!!!

Popravljeno . Popravil MX_Peter
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

itak da je vse skupaj le marketing in vrtiljak denarja; klasa Moto2 je, tako kot je trenutno zamišljena, čista bedarija!! kakšno svetovno prvenstvo je to, če dirkajo samo Honde?!?!?! ni čudno da se je Aprilia, ki je dolga leta vlagala v 250 ccm razred, umaknila :OK: itak bo Dorna čez nekaj let zmagoslavno uvedla "novo, revolucionarno tehnologijo - 2T motorje - ki bodo ob manjši teži in kompliciranosti, a večji specifični moči, idealni za dirkalni motocikel, ne pa tele zastarele 4T mašine, ki jih je povozil čas"... in denar se bo spet obračal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se podpišem...Honda že od samega začetka spodriva 2T motorje s 4T motorji, saj jim ti prinašajo večje dobičke, potrošnikom/dirkačem pa velike stroške tekmovanja. Cene motorjev in rezervnih delov, pa so skokovito narasli. Že samo če pogledamo koliko je bat za 2T in 4T se cena razlikuje za vsaj +30%, kje so še drugi deli, ki jih je potrebno zamenjati ob generalki. Samo škoda je ker ne pomislijo malo v prihodnjost, da s tem $T motorji samo uničujejo motošport in nič drugega. Včasih so v Orehovi Vasi v MX3 in EMX2 kategoriji bile polne rampe in še za dirko si se moral kvalificirati, v letu 2009 jih je bilo prijavljenih na dirko samo 28, "lepa prihodnost vam rečem". Res dvomim, da bo v v cestnem motociklizmu kaj drugače, realne možnosti uspeha, pa tako ali tako imajo in bodo še imeli samo premožni vozniki!!!

PS: Da ne bo pomote sam vozim Hondin motor in 4T, ampak sem kaj kmalu opazil kako drago je vzdrževanje, prav zaprav se ga bojim vozit, ker nikoli ne veš kdaj bo kaj šlo v "bum", potem pa vrtoglavi stroški. Ko sem imel 2T sem samo vozil, nikoli nisem pomislil na kako "katastrofo", pravzaprav sem pozabil, kdaj sem zamenjal olje v mašini in imel sem letnik 95 (10let star motor). Pri 4T moraš olje obvezno menjati po 5-7h, da se preventivno izogneš morebitni škodi. Si pa sam niti podrazno nebi upal kupiti 5 let star 4T cross motor, saj so z njimi samo težave in problemi. No toliko o tem, kako so vzdržljivi 4T motorji....že po nekaj letih uporabe!!!

najprej o hondi in zgodovini. Gospod Soichiro Honda je dvotaktne motrje preziral. dobesedno. pod častjo mu je blo delat 2t smrdljivce. 4T je bla njegova filozofija. on je cenil konstruktorsko perfekcijo in komplikacijo 4t mašine. ker mu je bila všeč in izziv. bili so zadnji ki so se vdali v usodo in v GP dirkah nardili 2t motor. v klasi 125 so vozili 4 valjno 14v 4 taktno in v 250 6 valjno komplikacijo. da so lahko kao lovili Yamaho. Honda ne izpodriva, honda se vrača k svojim koreninam. DORNA je objavila razpis za dobavo agregata za moto2, edini prijavljen je bil HRC

zdej ti gledaš samo in izključno iz tvojega zornega kota, torej dirkanja z enim batom. Pozbljaš da se govori o cestnem dirkanju, da se govori o slick gumah, in predvsem, da se govori o dirkanju na svetovnem prvenstvu, kjer je število motorjev omejeno na voznika, motorji so plombirani in tako predstavlja cenejšo in zelo zelo enakopravno bazo za vse vpletene. V končni fazi si tud sam presedu na 4t tehniko, in dvomim de se boš še kdaj resno vozil z 2t. za civilno uporabo pa je 2t že mrtev in pokopan.

Hola,

itak da je vse skupaj le marketing in vrtiljak denarja; klasa Moto2 je, tako kot je trenutno zamišljena, čista bedarija!! kakšno svetovno prvenstvo je to, če dirkajo samo Honde?!?!?! ni čudno da se je Aprilia, ki je dolga leta vlagala v 250 ccm razred, umaknila :OK: itak bo Dorna čez nekaj let zmagoslavno uvedla "novo, revolucionarno tehnologijo - 2T motorje - ki bodo ob manjši teži in kompliciranosti, a večji specifični moči, idealni za dirkalni motocikel, ne pa tele zastarele 4T mašine, ki jih je povozil čas"... in denar se bo spet obračal...

vsi pa nekako prezremo da je iz 250 že lani izstopil KTM, da Honda in Yamaha že vrsto let ne sodelujeta resno, in da ima aprilia monomark prvenstvo med svojo ekipo in svojo marketing ekipo Gilera.(letošnji čudež Aojame se je zgodil tudi zaradi simoncellijeve odsotnosti na začetku sezone) Zdi se mi tudi, da bodo moto2 stroji res cenejši in enostavnejši za dirkanje in vzdrževanje, saj je polovica motoGP ekip ustanovila svojo moto2 sekcijo. in to po večini privatniki! Gresini, Tech3, D'antin, JiR, Scot, vrača se Pons. . . Moto 2 je imho zelo dobra poteza.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se nekaj sem pozabil: odlocitev, da se bo v moto2 dirkalo z 4t je sprejela honda in slediti so ji morali ostali japonci.

Odloctev je poslovne narave, pa tudi tovarna preferira samo 4t motorje.

Se podpišem...Honda že od samega začetka spodriva 2T motorje s 4T motorji, saj jim ti prinašajo večje dobičke, potrošnikom/dirkačem pa velike stroške tekmovanja. Cene motorjev in rezervnih delov, pa so skokovito narasli. Že samo če pogledamo koliko je bat za 2T in 4T se cena razlikuje za vsaj +30%, kje so še drugi deli, ki jih je potrebno zamenjati ob generalki. Samo škoda je ker ne pomislijo malo v prihodnjost, da s tem $T motorji samo uničujejo motošport in nič drugega. Včasih so v Orehovi Vasi v MX3 in EMX2 kategoriji bile polne rampe in še za dirko si se moral kvalificirati, v letu 2009 jih je bilo prijavljenih na dirko samo 28, "lepa prihodnost vam rečem". Res dvomim, da bo v v cestnem motociklizmu kaj drugače, realne možnosti uspeha, pa tako ali tako imajo in bodo še imeli samo premožni vozniki!!!

itak da je vse skupaj le marketing in vrtiljak denarja; klasa Moto2 je, tako kot je trenutno zamišljena, čista bedarija!! kakšno svetovno prvenstvo je to, če dirkajo samo Honde?!?!?! ni čudno da se je Aprilia, ki je dolga leta vlagala v 250 ccm razred, umaknila :OK: itak bo Dorna čez nekaj let zmagoslavno uvedla "novo, revolucionarno tehnologijo - 2T motorje - ki bodo ob manjši teži in kompliciranosti, a večji specifični moči, idealni za dirkalni motocikel, ne pa tele zastarele 4T mašine, ki jih je povozil čas"... in denar se bo spet obračal...

Vsi trije ste ful pametni (to mislim ful resno, predvsem RHonda in Suzuki me fascinirata s svojo fanatično privrženostjo določenim pogledom in me v tem spominjata nase v najbolj norih letih), pozabljate pa, da so 2T izjemno neprijazni za "civilno rabo", in da pač razvoj motošporta gre z roko v roki z razvojem "civilnih tehnologij". Skratka - idealno bi bilo, da se da 2T za dirkače (vse tiste, ki imajo tako 'krivično visoke stroške'), in 4T za tiste, ki se pač radi vozijo na izlete po cestah ...

Ja, res je krivica to, da ni več 2T ... blush.gif

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Cartman: Ko si ravno omenjal, da zakaj imam 4T...sem ga lani 2 meseca prodajal in žal ni šel v promet (pa je bil v spodnjem rangu cen na oglasu). Če bi ga prodal bi sigurne ravno zdejle v moji garaži stala prelepa yz250 letnik 09 s svojo zastarelo tehnologijo ;). Naslednji motor bo po vsej verjetnosti 2T.... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa misliš, da so v SBK prostornino 2 cilindrskih mašin povečali na 1200cc, ker je Ducati mastno plačal (prej ni bil konkurenčen) in ker 2 cilinderska tehnologija ni toliko dopolnjena kot 4. Enako je pri 2T in 4T...proizvajalec vsaj 200% več zasluži na 4T racing mašinah, kot pa je na 2T racing mašinah. Ja kdo pa misliš da bo gledu 4T 250cc v 2t 250cc klasi, če bi jih 2T tehnologija in hitrost dobesedno povozla. Motor je potrebno narediti tako, da zgleda da je veliko bolši od 2T...in to so naredili, da so 4T motorjim dali ogromno prednost v kubikaturi. Kar pa profi vozi, bo pa tudi rekreativček hotu vozit, ker bo mnenja da je to najbolše in da je to in....Vse je v denarju in s čim tovarna najbolje zasluži, ne pa ekologija, poraba, znižanje stroškov za dirkače,.... Me res zanima koliko ljudi srednjega sloja bo čez 5-10let uspel preboj v profi dirkanje. Mislim da nobenemu, ker ne bo imel denarja niti da bi si motor kupil!!!

PS: Če že govoriš o mejah kubikature, zakaj jo pa potem spreminjajo vedno v prid 4T??? Naj bi pa ostale klase 125, 250 in 500 pa ne glede na to kakšno vrsto motorja voziš, pa boš videl kaj bo ceneje en bat več na 2T menjat, al pa 4T mašino frizirat do skrajnosti, ko še 5 krogov nebi zdržala?!?!?!

Ah ah...

Jaz pa rečem, da tehnično gledano 1200cc 2-valjniki nimajo nobene bistvene prednosti pred 1000cc 4-valjniki. Sam pa razmisli zakaj. Takšno uravnoteženje 1000cc vs 1200cc je povsem pravilno.

Glede 2T vs 4T: pri enaki prostornini in številu valjev ima 2T teoretično še enkrat večjo, zato je bilo potrebno to uravnotežiti s prostornino, ker ima 2T pač še enkrat večje število delovnih ciklov, simpl ko pasulj.

Misliš da več zaslužijo? Kaj pa ko je potrebno narediti vbrizg, sistem krmiljenja ventilov? 2T je cenjši za izdelavo kot 4T, od kje potem tebi večji zaslužki proizvajalcev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vbrizg goriva so morali narediti tudi pri 4T ;) Glej dolgoročno kaj vse je potrebno pri generalki zamenjat za določen tip motorja. Kot drugo več gibajočih se delov pomeni večjo možnost okvare, več rezervnih delov se proda, več je okvar, posledično več zaslužijo. Samo to upam, da ti nebo nikoli potrebno delati generalke pri 4T motorju, ker potem boš videl in občutil v denarnici, kaj govorim. Si me pa prej narobe razumel, ko sem govoril o zaslužkih. Govoril sem o tem, da s 4T motorji proizvajalec defenitivno več zasluži kot s 2T.

Glede superbike motorjev...pravilo je bilo enostavno...4T in pa 1000cc, kolko valjev bo kdo imel je njihov problem. Ducati pač ni več zmagoval, ker so japonci nadoknadili in so malo "podkupili", da se pravilo spremeni in to so tudi naredili. In Ducati je spet postal konkurenčn. ;)

Popravljeno . Popravil MX_Peter
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vbrizg goriva so morali narediti tudi pri 4T ;) Glej dolgoročno kaj vse je potrebno pri generalki zamenjat za določen tip motorja. Kot drugo več gibajočih se delov pomeni večjo možnost okvare, več rezervnih delov se proda, več je okvar, posledično več zaslužijo. Samo to upam, da ti nebo nikoli potrebno delati generalke pri 4T motorju, ker potem boš videl in občutil v denarnici, kaj govorim. Si me pa prej narobe razumel, ko sem govoril o zaslužkih. Govoril sem o tem, da s 4T motorji proizvajalec defenitivno več zasluži kot s 2T.

Glede superbike motorjev...pravilo je bilo enostavno...4T in pa 1000cc, kolko valjev bo kdo imel je njihov problem. Ducati pač ni več zmagoval, ker so japonci nadoknadili in so malo "podkupili", da se pravilo spremeni in to so tudi naredili. In Ducati je spet postal konkurenčn. ;)

tole spet ni čist vse res. pravila so bila jasna. v2 do 1000ccm, in 750ccm za 4 valnike. Honda je nardila VTR zmagala in se umaknila. VTR je bil prodajni flop. Suzuki je naredil TL1000R in spušil prvenstvo, prodajne cifre so ble katastrofalne! takrat so spakirali kufre. ker je zanimanje za superbike popolnoma usahnilo, so organizatorji popustili pritisku yaponcev in dovolili 1000ccm 4 valnjike. v sušnih letih je prvenstvo pokonci držal duc 999 v treh ekipah. jasno je, da 999 nemore več lovit japoncev, ki imajo že serijski blizu 200km na gredi. Logično je, da so ponovno prikrojili pravila, saj organizatorji prvenstva živijo od serijskih motorjev, in proizvajalci tudi. WSBK je fenomenalno oglaševanje. in če pomislimo na sezono 09 ugotovimo kako pravilno so karte premešane. Aprilia Ducati Honda in Yamaho so bli popolnoma enakovredni. PREFEKTNA SEZONA! perfektnega prvenstva. Žal mi je de nisi mogu prodat honde in kupit kar ti je res všeč. upam de ti uspe pred sezono.

BTW: zanimiv citat iz motogp.com :"The German-based team (team interwetten, vozil bo Luthi) will now take the bike to Ljubljana in Slovenia to fit an Akrapovic exhaust, as well as visiting Becker Carbon and Gilles Tooling in Germany for the fitting of further parts to ready the bike for testing."

stavim pivo, ko se bodo zares udarili na pisti, de angelis, elias, gadea, lhuti, Derosa Clousel in ostali, bomo na 250ccm pozabli ko na predlanski sneg!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

vsi pa nekako prezremo da je iz 250 že lani izstopil KTM, da Honda in Yamaha že vrsto let ne sodelujeta resno, in da ima aprilia monomark prvenstvo med svojo ekipo in svojo marketing ekipo Gilera.(letošnji čudež Aojame se je zgodil tudi zaradi simoncellijeve odsotnosti na začetku sezone) Zdi se mi tudi, da bodo moto2 stroji res cenejši in enostavnejši za dirkanje in vzdrževanje, saj je polovica motoGP ekip ustanovila svojo moto2 sekcijo. in to po večini privatniki! Gresini, Tech3, D'antin, JiR, Scot, vrača se Pons. . . Moto 2 je imho zelo dobra poteza.

Hola mojster,

se abs strinjam s tabo, Moto2 je ne samo zelo dobra, je odlična (poslovna) poteza Dorne (ups, sem hotel napisat Honde), motorji bodo res cenejši, morda tudi vzdrževanje, bitke na pisti bolj izenačene; IMHO pa vse to nima kaj veliko skupnega z dirkanjem za svetovno prvenstvo prototipov, kjer naj bi posamezne tovarne pokazale kolk so dobre, kaj znajo

če pa jst živim v napačnem svetu in je to tud za sam šport ful fajn ideja, nej jo hitro vpeljejo še drugje, naj Honda ekskluzivno dobavlja mašine še za MotoGP klaso, WSBK, WSS, pa seveda za F1, WRC... in bo povsod vse cenejše, boljše in bolj zanimivo kot je zdej, kajne ;)

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vbrizg goriva so morali narediti tudi pri 4T ;) Glej dolgoročno kaj vse je potrebno pri generalki zamenjat za določen tip motorja. Kot drugo več gibajočih se delov pomeni večjo možnost okvare, več rezervnih delov se proda, več je okvar, posledično več zaslužijo. Samo to upam, da ti nebo nikoli potrebno delati generalke pri 4T motorju, ker potem boš videl in občutil v denarnici, kaj govorim. Si me pa prej narobe razumel, ko sem govoril o zaslužkih. Govoril sem o tem, da s 4T motorji proizvajalec defenitivno več zasluži kot s 2T.

Kolikokrat je na 2T motorju s cca. 120 konji v cca. 90k km treba delat generalko, ob predpostavki 85% cestne in 15% vožnje po dirkališčih? Na mojem 4T še nisem imel okvare - poleg tega generalka na 4T ni 'redno vzdrževanje'...

Koliko olja porabi 2T motor v 6000km? Moj ga sicer (še) ne porabi nil, ampak ga je na 6000km treba menjat - 90k km cca. 15x - kar me je stalo cca. 450€.

In kar se tiče samega motorja in njegove zasnove (2T / 4T), je to bil tudi edini strošek.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je tukaj govora o dirkalnih motorjih, ki se vozijo dosti v maximalnem območju vrtljajev in kjer materjal trpi, ne pa o cestni turistični vožnji ;). Če hočeš dirkat in trenirat, te bo generalka slej al prej doletela še preden boš pomislil, kolk kilometrov si prevozu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

se abs strinjam s tabo, Moto2 je ne samo zelo dobra, je odlična (poslovna) poteza Dorne (ups, sem hotel napisat Honde), motorji bodo res cenejši, morda tudi vzdrževanje, bitke na pisti bolj izenačene; IMHO pa vse to nima kaj veliko skupnega z dirkanjem za svetovno prvenstvo prototipov, kjer naj bi posamezne tovarne pokazale kolk so dobre, kaj znajo

če pa jst živim v napačnem svetu in je to tud za sam šport ful fajn ideja, nej jo hitro vpeljejo še drugje, naj Honda ekskluzivno dobavlja mašine še za MotoGP klaso, WSBK, WSS, pa seveda za F1, WRC... in bo povsod vse cenejše, boljše in bolj zanimivo kot je zdej, kajne ;)

C'mon. brez radikalizmov pliz. Kot prvo, Razvoj 2t motorjev ni koristil popolnoma nikomur, in z njim se je ukvarjala samo še aprilia. Drugo: v sezoni 2010 je še dovoljeno vozit 2t stroje. pa jih nebo nihče več. Glede na to, noben proizvajalec motorjev nebo sodeloval s tovarniško ekipo, so vsi stroji na gridu prototipi. one of a kind. Znamke se lahko pokažejo v motoGp klasi. in tam tud kažejo, kaj znajo. za Kawasaki in Suzuki bi blo morde bolš, če nebi kazal kaj znajo. Na svetu je 7? 8? znamk ki bi si morda lahko prvoščle bit konkurenčne v dveh prvenstvih. V treh? še ena klasa? še en R&D za podpirat? zdi se mi da nebi blo zadost strojev za grid in bi najbrž ubilo klaso. To kar so nardili z 250ccm je bla IMHO edina šansa, da stvar ne crkne.

Glede F1, razvoj agregatov so zamrznili. vsi motorji so na približno enaki stopnji, in stroški za R&D so odpadli. Elektroniko imajo vsi Mclarnovo, pa zato noben ne misli, da je bil Renault zato kaj manj Renault. Enako je v WRC. z letom 2010 se WRC specialke korenito spreminjajo, v tehnologiji gredo dva koraka nazaj, Vsi bodo imeli enake diferenciale in menjalnike enega proizvajalca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je tukaj govora o dirkalnih motorjih, ki se vozijo dosti v maximalnem območju vrtljajev in kjer materjal trpi, ne pa o cestni turistični vožnji ;). Če hočeš dirkat in trenirat, te bo generalka slej al prej doletela še preden boš pomislil, kolk kilometrov si prevozu.

pliz povej, na kakšnem prvenstvu voziš? Cestni motor, gsxr-1000 letnik 2003 si podajajo moji frendi že 6 sezon. letos bo sedma. motor ni videl ceste.Vozil je stock AA, Stock endurance. Jura cup je vozil do lani, zdej je bil tretji v Đuro cup. še vedno špila u nulo, na dan požre cca 2dl olja, in na motorju ni blo menjano nič. svečke so še original! vzdževanje= menjava motula.

Še zmer se mi zdi, de je "problem" v tvojem športu in ne v tehnologiji. 1valjnik s cca 100 konji na liter pač nemore delat dolgo. somethin's gotta give.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stock 1000 je samo Skuba vozu ene 2x na Grobniku, drgač smo pa skos supersport vozil in smo tudi enkrat moral 2 mašini menjat v enem vikendu :S Tako da mašine so se kvarle, kot se vsaka racing mašina ;). Stock je pa tak namenjen v bistvu cestni uporabi, tako da te mašine morejo držat, drugače ljudje takšnih motorjev nebi kupovali za na cesto.

Sem pa sam z 10let starim 2T imel manj stroškov, kot pa s komaj 30h voženim novodobnim 4T 250. Govorim za MX. Sem moral menjat ventile, kar me je prišlo 250€ za samo dva ventila, delo sem vso opravil sam, med tem ko bi za tak denar naredil celo generalko na 2T. ;) PS: Tudi endurce so veliko bolj vzdržljive, če pogledamo kakšno enduro za cestno uporabo ala XT, so skoraj neuničljive mašine. Pač je treba gledat kateri motor je striktno za racing in kateri za civilno uporabo. Ker pa je bilo govora o dirkanju sem izpostavil ta problem "vsiljevanja" veliko dražjih 4T motorjev ;)

Lp, Peter

Popravljeno . Popravil MX_Peter
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!