Skoči na vsebino

MotoGP 2010


Jure

Priporočene objave

sam prašam, in dam nov post tako, de mi lahk daš še en minus :D

Ej brez zamere, ampak ti lahko odkrito povem, da še nisem nikomur dal niti enega minusa, kot pravtako ne plusa, ker niti nisem vedel da obstajajo...sem pa začel po tvojem postu gledat, da je res nekaj na tem ;)

Lp, Peter

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo za orientacijo- glede dirkanja.

Pred leti sem govoril s clovekom, ki je vozil Grobnik s kawasakijem 750 in postavil najboljsi cas 1:33. Ta motor je imel cca. 160 konj na gredi,

to je 213/liter prostornine. Imel je popolnoma predelan agregat vkljucno s panklovimi ojnicami in ostalo drobnarijo. Cene teh delov so bile

res astronomske. Tak agregat je zdrzal 3000 dirkalnih kilometrov. Spomnim se da je rekel, da je prestavljal pri 12500 obratih.

Vzemimo serijsko yamaho r6, ki z 128 konji ravno tako pridela 213 konj/liter, vendar se lahko predstavlja tudi pri 15000 obratih, poleg tega

pa je drobovje masine tovarnisko in zna se zgoditi, da se bo vse zrusilo precej prej kot v 3000 kilometrih. Potem pa racunajte stroske generalke.

Ce pa vzamemo 2t, recimo 250ccm z namescenim drugim izpuhom, kaksno modifikacijo na masini itd. (ali pa razred sport production), bo ta dosegel

cas blizu yamahe, strosek pa bo menjava batov pri istih ali pri precej visjih kilometrih. Kasneje po potrebi menjava ojnic in pripadajocih lezajev.

Recimo da se sesuje pri 2000: yamaha bo rabila ca. 1500eur za generalko in porabila cca. 240 litrov bencina in spila nekaj olja (zanemarimo).

250 bo rabila 200+eur za oba bata in ca.320 litrov bencina in 7 litrov 2t olja.

Zanemarimo gume (te 600 edino bolj obrablja) in padce in imamo ce je bencin po 1euro: yamaha 1740eur, 250 pa 640eur, ce vzamemo tekmovalno olje.

pri 4000 kilometrih bo ze: yamaha ca. 3600eur, 250 pa ca. 1600eur, ker smo menjali se ojnice.

Poleg tega je 250 bolj pripraven za tuning, lahko ga je spraviti na 90+ konj z ne-astronomskim denarjem, kar prinese ze kar dober cas,

na oko 1:36 z dobrim pilotom. To pa je ze kar zalogaj za r6.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak da ne bo izpadlo kot samo hvaljenje 2t je dejstvo, da vecina navadnih motoristov obisce grobnik recimo 2X letno.

Recimo da naredi okrog 160 kilometrov na en obisk, kar je ze precej veliko in imamo 360 dirkalnih kilometrov na leto.

Potem naredi se po cesti npr. 6000 kilometrov je to 6360km. Za generalko pri 4t ni potrebe.

Dvotaktnik bo porabil ca. 827eur bencina in 280eur tekmovalnega olja.

Stiritaktnik pa ca. 636eur bencina in 30eur kakovostnega olja, ce vzamemo porabo 1,5l na 6000km.

Torej 1100eur vs. 700eur okvirno.

S tem da se dobi 250ko zelo lepo za 2000eur letnik 2003, 600 pa stane isti letnik 3500eur solidno ohranjen.

Torej nakup + sezona 3100eur za 2t proti 4200eur za 4t. To je racunica za obicajne motoriste.

Za dirkalisce pa smo dokazali, da je 2t v kar veliki prednosti.

Overall je zmagovalec prav tako 2t, razvidno iz stroskov, zame pa tudi v uzitkih, ki jih ponuja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo za orientacijo- glede dirkanja.

Pred leti sem govoril s clovekom, ki je vozil Grobnik s kawasakijem 750 in postavil najboljsi cas 1:33. Ta motor je imel cca. 160 konj na gredi,

to je 213/liter prostornine. Imel je popolnoma predelan agregat vkljucno s panklovimi ojnicami in ostalo drobnarijo. Cene teh delov so bile

res astronomske. Tak agregat je zdrzal 3000 dirkalnih kilometrov. Spomnim se da je rekel, da je prestavljal pri 12500 obratih.

Vzemimo serijsko yamaho r6, ki z 128 konji ravno tako pridela 213 konj/liter, vendar se lahko predstavlja tudi pri 15000 obratih, poleg tega

pa je drobovje masine tovarnisko in zna se zgoditi, da se bo vse zrusilo precej prej kot v 3000 kilometrih. Potem pa racunajte stroske generalke.

Ce pa vzamemo 2t, recimo 250ccm z namescenim drugim izpuhom, kaksno modifikacijo na masini itd. (ali pa razred sport production), bo ta dosegel

cas blizu yamahe, strosek pa bo menjava batov pri istih ali pri precej visjih kilometrih. Kasneje po potrebi menjava ojnic in pripadajocih lezajev.

Recimo da se sesuje pri 2000: yamaha bo rabila ca. 1500eur za generalko in porabila cca. 240 litrov bencina in spila nekaj olja (zanemarimo).

250 bo rabila 200+eur za oba bata in ca.320 litrov bencina in 7 litrov 2t olja.

Zanemarimo gume (te 600 edino bolj obrablja) in padce in imamo ce je bencin po 1euro: yamaha 1740eur, 250 pa 640eur, ce vzamemo tekmovalno olje.

pri 4000 kilometrih bo ze: yamaha ca. 3600eur, 250 pa ca. 1600eur, ker smo menjali se ojnice.

Poleg tega je 250 bolj pripraven za tuning, lahko ga je spraviti na 90+ konj z ne-astronomskim denarjem, kar prinese ze kar dober cas,

na oko 1:36 z dobrim pilotom. To pa je ze kar zalogaj za r6.

Ampak da ne bo izpadlo kot samo hvaljenje 2t je dejstvo, da vecina navadnih motoristov obisce grobnik recimo 2X letno.

Recimo da naredi okrog 160 kilometrov na en obisk, kar je ze precej veliko in imamo 360 dirkalnih kilometrov na leto.

Potem naredi se po cesti npr. 6000 kilometrov je to 6360km. Za generalko pri 4t ni potrebe.

Dvotaktnik bo porabil ca. 827eur bencina in 280eur tekmovalnega olja.

Stiritaktnik pa ca. 636eur bencina in 30eur kakovostnega olja, ce vzamemo porabo 1,5l na 6000km.

Torej 1100eur vs. 700eur okvirno.

S tem da se dobi 250ko zelo lepo za 2000eur letnik 2003, 600 pa stane isti letnik 3500eur solidno ohranjen.

Torej nakup + sezona 3100eur za 2t proti 4200eur za 4t. To je racunica za obicajne motoriste.

Za dirkalisce pa smo dokazali, da je 2t v kar veliki prednosti.

Overall je zmagovalec prav tako 2t, razvidno iz stroskov, zame pa tudi v uzitkih, ki jih ponuja.

ma lepo lepo te prosim. ne teoretiziral. pliz pliz nehaj. kup si 2t. no daj. bimota v2 je 10 let stara za 14 000€. aprilia rsw500 se prodaja za 80 000$. Gustinčič prodaja RS250gp Prašaj za ceno. jaz se ne upam. in ko zaropota? kam boš šel po bate in cilindre? aprilia factory. zihr bo bakšiš. RS250sp? ni koknurenčna stock 600 niti v sanjah. na grobniku gre SERIJSKI gsxr750 1:32:xx. zadnji dve generaciji japonskih litrašev gredo vsi štirje 1:30:xx. 600 je pač mal počasnejši, pa gume držijo precej dlje, in precej manj uturdi. stock 1000 se ne podere v 20 000km piste. Ti bi najbrž uniču motor u petih krogih, ker si talent. Sam pliz, nehaj teoretizirat, pejdi kdaj pogledat, sam pogledat kako dirko, in boš vidu, da je lajf lep, in precej enostaven.

back to motoGp

Španci se majo ful radi in sami sebi dajejo nagrade za super organizacijo. kaka naša organizacija bi jo najbrž podelila sljemenu, namest kranski gori, tako kot kupujejo Pičulanove čolne za carino in "Obalno Stražo" :D

Over 120,000 fans were present at the Gran Premio bwin.com de España in May as Valentino Rossi took his first win of the season on his way to his ninth World Championship title, and the superb organisation of the event has led to the title of Best Grand Prix returning to the track

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud res je da smo zabredli iz teme, je pa v temi 125ccm motocikli ena tema 2t vs 4t nalasc za te pogovore.

Hotel sem samo se to povedat, da gre 250gp zlahka 1:32, rekord pa je okrog 1:30. 125gp je rekord okrog 1:33. 600 supersport (!) je tu pocasnejsi

od 250gp.

1000 stock recimo gsxr1000 letnik 2001 bo dosegel 1:33, vendar ni preforsirana masina, 160hp/liter, kar je precej manj od prej navedenih stevilk.

dosegel bo recimo 11000+ rpm samo na ravnicah. 600 je drugace, kot sem rekel 213hp/l in 15000 vrtljajev.

To je vse forsirano dirkanje.

Za turisticno dirkanje pa bo tako vsak, tudi star 600 zdrzal vec kot dovolj.

Pac vsak ima svoj nacin voznje, jaz sem bil pri zxr7 razocaran, ko je blo pri 13000 vsega konc, pri 7r pa pri 12000, to ze na cesti.

Za dober cas pa je potrebno vrteti.

Sicer spet teoretiziram, lahko recem samo to da bi bolje shajal z npr. cbr900 95 ali vfr750f 92 kot z rsv250 03 za isti denar, ker vozim vecinoma

po cesti. Sorry za oftopic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud res je da smo zabredli iz teme, je pa v temi 125ccm motocikli ena tema 2t vs 4t nalasc za te pogovore.

Hotel sem samo se to povedat, da gre 250gp zlahka 1:32, rekord pa je okrog 1:30. 125gp je rekord okrog 1:33. 600 supersport (!) je tu pocasnejsi

od 250gp.

1000 stock recimo gsxr1000 letnik 2001 bo dosegel 1:33, vendar ni preforsirana masina, 160hp/liter, kar je precej manj od prej navedenih stevilk.

dosegel bo recimo 11000+ rpm samo na ravnicah. 600 je drugace, kot sem rekel 213hp/l in 15000 vrtljajev.

To je vse forsirano dirkanje.

Za turisticno dirkanje pa bo tako vsak, tudi star 600 zdrzal vec kot dovolj.

Pac vsak ima svoj nacin voznje, jaz sem bil pri zxr7 razocaran, ko je blo pri 13000 vsega konc, pri 7r pa pri 12000, to ze na cesti.

Za dober cas pa je potrebno vrteti.

Sicer spet teoretiziram, lahko recem samo to da bi bolje shajal z npr. cbr900 95 ali vfr750f 92 kot z rsv250 03 za isti denar, ker vozim vecinoma

po cesti. Sorry za oftopic.

niso gradske cipele za seljačko nogoevilgrin.gif

ker ne vem če obstaja tak motor ki ga ti ne bi uničil unsure.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pac vsak ima svoj nacin voznje, jaz sem bil pri zxr7 razocaran, ko je blo pri 13000 vsega konc, pri 7r pa pri 12000, to ze na cesti.

Ja, res so luzerji tile na Kawasakiju, ki so naredili tako stvar, ki je tebe razočarala ... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še enkrat povem zakaj sem se sploh vpiknu v tist video (primerjava Moto2 in 250 GP). $T motorjem so dali namensko večjo kobikaturo, da dobesedno pomete s 250GP v pospeških. Zdej vsi govorite kako so stok motorji vzdržljivi napram 250 gp, ja seveda so, če niso tolko naviti kot 250 2T. Iz 250 2T so morali iztisniti dobesedno vse in jim moč podati na vrhuncu vrtljajev, zato se tudi radi poslužujemo pravila, kako nevozni in nemirni 2T motorji so. 2T motor se da tudi stunat, da ima ogromno navora, še več kot 4T, ampak to s temi pravili ni mogoče, ker avtomatsko dajajo 100% prednosti in več v sami kobikaturi, kar pomeni avtomatsko, da se mora 2T stunirat, da bo čim več konjev, kar pa je mogoče doseči na samo visokem območju vrtljajev.

Če pogledamo stare 500 (dejansko so bile 460cc) 2T mašine v motokrosu...to so bile mašine, ki so se vrtele samo 6000 obratov na minuto, moči in navora pa so imele veliko več kot novodobni 450 4T motorji. Mašine delajo še danes in brez posegov v motor, ker so dejansko neuničljive mašine. Ker pa dajejo prednost $T motorjim, je bilo treba iz 2T iztisnit maximum, da so vsaj pribljižno bili v rangu 450 4T.... Vse se vrti kako so pravila napisana in kateremu motorju dajo kakšno prednost!!!

Če bi naredili pravilo 1000cc ne glede na vrsto motorja bi vsi vozili 2T, saj bi dosegali veliko večji performance, bili bi lažji, močnejši in verjemite veliko bolj vzdržljivi, kot vsi 4T motorji!!!!

Aja pa še tole...vzemimo da ostanejo kategorije 125, 250 in 500 tudi za 4T motorje....mislim da bi se mašine vrtele tudi čez 20k obratov na minuto, bat bi se menjal vsako dirko, da o ventilih ne govorim, vozili pa bi se podobno, čene še z manj kontrole kot 2T, saj bi bili nemirni kot vsak današnji 2T ;)

Tako jaz sem tukaj zaključil in povedal svoje bistvo, da se 4T motorjim daje preveliko prednost, kljub temu da so veliko dražji, manj vzdržljivi in če kej slučajno crkne drago stane!!! Glejte logično in ne s tem kar vam proizvajalec reče, da je najbolše ;)

Lp, Peter

Popravljeno . Popravil MX_Peter
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še enkrat povem zakaj sem se sploh vpiknu v tist video (primerjava Moto2 in 250 GP). $T motorjem so dali namensko večjo kobikaturo, da dobesedno pomete s 250GP v pospeških. Zdej vsi govorite kako so stok motorji vzdržljivi napram 250 gp, ja seveda so, če niso tolko naviti kot 250 2T. Iz 250 2T so morali iztisniti dobesedno vse in jim moč podati na vrhuncu vrtljajev, zato se tudi radi poslužujemo pravila, kako nevozni in nemirni 2T motorji so. 2T motor se da tudi stunat, da ima ogromno navora, še več kot 4T, ampak to s temi pravili ni mogoče, ker avtomatsko dajajo 100% prednosti in več v sami kobikaturi, kar pomeni avtomatsko, da se mora 2T stunirat, da bo čim več konjev, kar pa je mogoče doseči na samo visokem območju vrtljajev.

Če pogledamo stare 500 (dejansko so bile 460cc) 2T mašine v motokrosu...to so bile mašine, ki so se vrtele samo 6000 obratov na minuto, moči in navora pa so imele veliko več kot novodobni 450 4T motorji. Mašine delajo še danes in brez posegov v motor, ker so dejansko neuničljive mašine. Ker pa dajejo prednost $T motorjim, je bilo treba iz 2T iztisnit maximum, da so vsaj pribljižno bili v rangu 450 4T.... Vse se vrti kako so pravila napisana in kateremu motorju dajo kakšno prednost!!!

Če bi naredili pravilo 1000cc ne glede na vrsto motorja bi vsi vozili 2T, saj bi dosegali veliko večji performance, bili bi lažji, močnejši in verjemite veliko bolj vzdržljivi, kot vsi 4T motorji!!!!

Aja pa še tole...vzemimo da ostanejo kategorije 125, 250 in 500 tudi za 4T motorje....mislim da bi se mašine vrtele tudi čez 20k obratov na minuto, bat bi se menjal vsako dirko, da o ventilih ne govorim, vozili pa bi se podobno, čene še z manj kontrole kot 2T, saj bi bili nemirni kot vsak današnji 2T trance_44_wink5.gif

Tako jaz sem tukaj zaključil in povedal svoje bistvo, da se 4T motorjim daje preveliko prednost, kljub temu da so veliko dražji, manj vzdržljivi in če kej slučajno crkne drago stane!!! Glejte logično in ne s tem kar vam proizvajalec reče, da je najbolše trance_44_wink5.gif

Lp, Peter

ne bi ti škodilo če bi prebral kakšno knjigo

naprimer breda kegl

primož pogorevc

glede delovanja motorjev z notranjim zgorevanje in razlike 2t 4 taktno motorji

prednosti slabosti itn......

ker

2 t motor ne more nikoli bit vzdrzljiveši do 4 tworship.gif

amen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, ker mam o motorjih in principih svoje stališče že izoblikovano, se o tem nebom več pogovarjal, ker nima smisla.

A je kdo spremljal rookie teste? kaj mislite kdo bo drugi najboljši? če se nebo zgodilo kaj nepričakovanega, kaka resnejša poškodba/bolezen, bo rookie of the year Spies, za dugo mesto pa tekmujejo Aoyama, Barbera, Bautista in Simoncelli. Na testih je nekako najbol prepričal Barbera. a surprise to me.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehehe...si me nasmejal, samo še vedno nisi razbral kaj sem hotel povedat ;)

Daj 500cc 2T in 500cc $T skupaj v enako kategorijo...2T ne bo potrebno pretirano tunirat, da bo dosegel performance, ki ga bo dosegal tovarniško stuniran, 17k+ se vrteči in zelo občutljivi motor. Pa potem po 5000 racing kilometrov povej kaj je bolj vzdržljivo ;):rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, ker mam o motorjih in principih svoje stališče že izoblikovano, se o tem nebom več pogovarjal, ker nima smisla.

A je kdo spremljal rookie teste? kaj mislite kdo bo drugi najboljši? če se nebo zgodilo kaj nepričakovanega, kaka resnejša poškodba/bolezen, bo rookie of the year Spies, za dugo mesto pa tekmujejo Aoyama, Barbera, Bautista in Simoncelli. Na testih je nekako najbol prepričal Barbera. a surprise to me.

mislim da bo spies

čeprav sem sam osebno simoncelli fan glare.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, ker mam o motorjih in principih svoje stališče že izoblikovano, se o tem nebom več pogovarjal, ker nima smisla.

A je kdo spremljal rookie teste? kaj mislite kdo bo drugi najboljši? če se nebo zgodilo kaj nepričakovanega, kaka resnejša poškodba/bolezen, bo rookie of the year Spies, za dugo mesto pa tekmujejo Aoyama, Barbera, Bautista in Simoncelli. Na testih je nekako najbol prepričal Barbera. a surprise to me.

mislim da bo spies

čeprav sem sam osebno simoncelli fan glare.gif

misliš slabo in brat neznaš. ave triumfator.

Aoyama.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehehe...si me nasmejal, samo še vedno nisi razbral kaj sem hotel povedat ;)

Daj 500cc 2T in 500cc $T skupaj v enako kategorijo...2T ne bo potrebno pretirano tunirat, da bo dosegel performance, ki ga bo dosegal tovarniško stuniran, 17k+ se vrteči in zelo občutljivi motor. Pa potem po 5000 racing kilometrov povej kaj je bolj vzdržljivo ;):rolleyes:

Še zmer ne razumeš, da so ccm samo neka številka, ki nikakor ne more biti pokazatelj kateri koncept motorja je boljši. Pri vsakem konceptu obstaja nek volumen ccm, ki je optimalen, da je še zagotovljena voznost motorja, da ni pretežak, da ni prebrutalen in lahko moč prenaša na podlago, itd.. Pri štiritaktnih superšportnih motociklih se mi zdi, da je ta kompromis nekje med litrom in mogoče litrom in pol. Da se naredit tudi 2500ccm supersport motor s 500km, pa jih noben ne dela.. Zato ker jim to ne bi nič koristilo, in bi ga verjetno na večini normalnih dirkališč litraš pojedel, kljub temu da bi imel več kot polovico manj konjev.

Torej, če želimo med sabo primerjat različne koncepte motociklov, bi bil edini možni način ta, da bi se tekmovalo v razredu brez omejitev, kjer lahko vsak dela kar hoče, potem bi se pa videlo kdo bi bil kako hiter, pri kakšni obrabi, porabi goriva, olja, stroških vzdrževanja, itd..

Postavit omejitev 250ccm, 500ccm, 1000cm, oziroma karkoli že in primerjat 2T in 4T je totalna glupost. To pa ravno zato, ker različni koncepti dosegajo svoj best performance pri različnih volumnih valja. Za dirkalnega 4T je 1500ccm verjetno še smiselno, stvar bi bila brutalno močna, ampak recimo da z elektroniko še vozna. Dirkalni 2T 1500ccm bi bil pa verjetno toliko premočen, da pol konjev sploh izkoristil nebi, ker jih itak ne bi mogel prenesti na podlago. A ga to naredi boljšega?

No kakorkoli že, prednosti in slabosti 4T in 2T motorjev so poznane. In če izhajamo iz tega, da se ponavadi pri dirkanju (če izvzamemo moto GP in F1) uporablja predelana vozila, ki so namenjena splošni uporabi v vsakdanjem prometu in morajo biti vozni, vzdržljivi, itd, in ne obratno, jaz še vedno stojim na strani 4T mašin :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi naredili pravilo 1000cc ne glede na vrsto motorja bi vsi vozili 2T, saj bi dosegali veliko večji performance, bili bi lažji, močnejši in verjemite veliko bolj vzdržljivi, kot vsi 4T motorji!!!!

Dvomim, da bi dosegali večji 'performance' - bi pa vsekakor dosegali večjo moč... Kar pa niti ni tako zelo pomembno, saj že danes ne gre vse na 'max' moč, ampak se daje nekaj poudarka tudi na način podajanja te moči - pri tem pa 2T agregati ne blestijo (čeprav ne morem trditi, da z dobrim razvojem ne bi tudi tega uredili).

2T in 4T agregati so konceptualno toliko različni, da po prostornini preprosto niso primerljivi. Enako nesmiselno bi bilo imeti skupaj električne in bencinske motorje, z omejitvijo, da morajo imeti najmanj tri bate... :slap:

Jasno je, da imajo pri isti kubaturi 2T motorji cca. 2x večjo moč, saj imajo 2x več delovnih taktov in zato preprosto ni smiselno, da bi v isti klasi imeli dovoljeno enako kubaturo. Se pa strinjam, da bi glede na to bilo bolj 'fer', če bi Moto2 imel 500 kubikov.

Po drugi strani pa je minimalna teža Moto2 135kg, za 250GP pa 100kg... In če imajo 250GP cca. 120 konjev, to pomeni 1,2 konja/kg. Če ima Moto2 160 konjev, je to 1,18 konja/kg...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stigo Moriwaki je moto2 motor "poslal" k akrapoviču,da izdelajo izpuh :lol1:

Saj ne bi bilo tako smešno,če se ne bi oni ukvarjali z izdelavo izpuhov :rolleyes:

http://www.moriwaki.co.jp/global/product/i.php?item=EXHAUST

Seveda pa je to hrati veliko priznanje za Igorja :worship::worship:

post-18324-126359853888_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cist eno kratko vprasanja glede tegale moriwakija: zakaj ima tako ogromno masivno zadnjo nihajko ??

stiff is the name of the game :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AHAHA Tailendersi so kar duhoviti :) !

Gresinijeva moriwakija bo v Moto2 vozil Elias in rookie iz Rusije Vladimir Ivanov.

"Team Gresini will be represented by the Spanish former MotoGP rider Toni Elías, who is joined by Russian rookie Vladimir Ivanov in the new category aboard Moriwaki machinery."

a pride tud kak ruski sponzor? in z ruskimi sponzorji ruska dirka? s Talmaschijem je kar nekako ratala velika nagrada Madžarske :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem naletel na komplet kolendar letošnjih dirk :naughty:

MotoGP

11/04: Losail (Qatar)

25/04: Motegi (Japan)

02/05: Jerez (Španjolska)

23/05: Le Mans (Francuska)

06/06: Mugello (Italia)

20/06: Silverstone (UK)

26/06: Assen (Nizozemska)

04/07: Barcelona (Catalunya)

18/07: Sachsenring (Njemačka)

25/07: Laguna Seca (USA)

15/08: Brno (Češka)

29/08: Indianapolis (USA)

05/09: Misano (San Marino)

19/09: Balaton (Mađarska)

10/10: Sepang (Malezija)

17/10: Phillip Island (Australia)

31/10: Estoril (Portugal)

07/11: Valencia (Španjolska)

Superbike World Championship

28/02: Phillip Island (Australia)

28/03: Portimao (Portugal)

11/04: Valencia (Španjolska)

25/04: Assen (Nizozemska)

09/05: Monza (Italia)

16/05: Kyalami (JAR)

30/05: Salt Lake City (USA)

27/06: Misano (San Marino)

11/07: Brno (Češka)

01/08: Donington Park (UK)

05/09: Nurburgring (Njemačka)

26/09: Imola (Italia)

03/10: Magny Cours (Francuska)

CIV Campionato Italiano Velocita

18/04: Vallelunga

02/05: Monza

20/06: Mugello

04/07: Misano

19/09: Imola

17/10: Mugello

AMA Pro Racing Road Racing Championship

05/03: Daytona International Speedway (Daytona Beach, Florida)

28/03: Auto Club Speedway (Fontana, California)

18/04: Road Atlanta (Braselton, Georgia)

16/05: Infineon Raceway (Sonoma, California)

06/06: Road America (Elkhart Lake, Wisconsin)

18/07: Mid-Ohio Sports Car Course (Lexington, Ohio)

25/07: Mazda Raceway Laguna Seca (Monterey, California)

15/08: Virginia International Raceway (Alton, Virginia)

05/09: New Jersey Motorsports Park (Millville, New Jersey)

26/09: Barber Motorsports Park (Birmingham, Alabama)

British Superbike Championship

05/04: Brands Hatch Indy

18/04: Thruxton

03/05: Oulton Park

23/05: Cadwell Park

27/06: Mallory Park

04/07: Knockhill

18/07: Snetterton

08/08: Brands Hatch GP

30/08: Cadwell Park

12/09: Croft

26/09: Silverstone GP

10/10: Oulton Park

FIM Endurance World Championship

17/04: 24h Le Mans

22/05: 8h Albacete

25/07: 8h Suzuka

11/09: Bol d’Or

13/11: 8h Doha

CEV

18/04: Barcelona

09/05: Albacete

13/06: Jerez

12/09: Albacete

03/10: Motorland Aragon

14/11: Valencia

21/11: Jerez

IDM

25/04: Lausitzring

16/05: Oschersleben

30/05: Nurburgring

20/06: Sachsenring

04/07: Salzburgring

01/08: Schleiz

22/08: Assen

12/09: Hockenheim

Alpe Adria Championship

25/04: Hungaroring

09/05: Grobnik

16/05: Brno

06/06: Panoniaring

20/06: Grobnik

04/07: Slovakiaring

25/07: Most

08/08: Poznan

29/08: Grobnik

Motohappening

28/03: 11. Croatia Speed Weekend

30/05: 37. Motohappening

11/07: 38. Motohappening

15/08: 39. Motohappening

10/10: 40. Motohappening

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa dodajmo še amatersko državno :) Jura Racing Cup, ki se je letos distanciralo od grobnika

19.–21.03.2010 Misano

02.–05.04.2010 Pannonia-Ring

30.04.–02.05.2010 Brno

22.–24.05.2010 Slovakia Ring

09.–11.07.2010 Pannonia-Ring

06.–08.08.2010 Slovakia Ring

20.–22.08.2010 Brno

10.–12.09.2010 Hungaro-Ring

01.–03.10.2010 Slovakia Ring

in14 dnevni dogodek na otoku Man,

29 maj do 12 junij!

Capirossi takole misli o dirkačih na Manu : "Compared to what you guys do I am really a girl, you are real men, I am 100 per cent not thinking about ever going road racing!"

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

INMOTEC Motogp in njihov 3 valjnik

upam da jih bomo res videli na štaru v letošnji sezoni, po možnosti s hopperjem v sedlu

Popravljeno . Popravil P182
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!