Pervy Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 (popravljeno) Ni še pogruntal, kateri živali je proga podobna... :naughty: D. pazite se bena, sem mu včeraj poslal slikico za lažje testiranje :evilgrin: Popravljeno Februar 6, 2010. Popravil PERVY domina 1
suzuki Objavljeno Februar 11, 2010 Opozori Objavljeno Februar 11, 2010 Hola, Vittoriano Guareschi explains the new GP10 zanimivo, spet so šli na big-bang mašino SharpNinja, Cartman in svobodnaptica01 2 1
RHonda Objavljeno Februar 11, 2010 Opozori Objavljeno Februar 11, 2010 Dosti profita jim to ne bo prineslo, kar se vidi ze iz testiranj. V4 + big bang, to bo skoraj traktorski V2 zvok.
brembo Objavljeno Februar 12, 2010 Opozori Objavljeno Februar 12, 2010 še začelo se ni pa je že na tleh Jorge gandi 1
Igorr Objavljeno Februar 15, 2010 Opozori Objavljeno Februar 15, 2010 Hola, Vittoriano Guareschi explains the new GP10 zanimivo, spet so šli na big-bang mašino http://www.motosvet.com/ducati-celovito-izboljsal-desmosedici-gp-10.html
P182 Objavljeno Februar 17, 2010 Opozori Objavljeno Februar 17, 2010 (popravljeno) danes se je v barceloni sestala GP komisija, kjer so predstavili nekaj novosti v pravilniku za sezono 2012. prostornina: do 1000cc maksimalno št valjev: 4 maksimalna vrtina: ø 81 mm minimalna teža: 150 kg (do 800cc) in 153 kg (čez 800cc) dovoljeno število agregatov na dirkača: 6 prostornina tanka: 21 litrov potem pa še novost, Claiming Rule Teams (CRT) točno definicijo ''CRT'' bodo razložili konec maja to so privatne ekipe, za katere bodo veljala malce drugačna pravila dovoljeno število agregatov na dirkača: 12 prostornina tanka: 24 litrov zgleda, da bomo v sezoni 2012 gledali 3 vrste dirkalnikov tovarniški prototipi do 800cc, kot jih poznamo sedaj in bodo na željo proizvajalcev dovoljeni tudi v prihodnjih sezonah tovarniški prototipi do 1000cc privatniki(CRT), kateri bodo imeli prototipno šasijo in predelane serijske agregate Popravljeno Februar 17, 2010. Popravil P182 She in Skauch 2
P182 Objavljeno Februar 17, 2010 Opozori Objavljeno Februar 17, 2010 po mojem mnenju so oz. bodo zadevo preveč zakomplicirali, mislim da bi bilo bolje če bi nov pravilnik dovoljeval na štartu samo eno vrsto dirkalnikov, katere bi ločevalo število valjev in posledično razlika v teži, enako kot je bilo to v sezonah pred 07' mislim da je dorna pod pritiskom proizvajalcev klecnila in bo dovolila 800cc še naprej v katerih razvoj so tovarne namenile veliko sredstev in jih (še)nočejo postaviti v kot verjetno pa se bo zgodilo podobno ko se je zgodilo leta 02, ko so bili dovoljeni tudi 2T agregati naslednje leto pa so jih prepovedali prepovedali jih verjetno ne bodo, bodo pa vsi razvili 1000cc prototipe Skauch 1
suzuki Objavljeno Februar 18, 2010 Opozori Objavljeno Februar 18, 2010 (popravljeno) Hola, pa še uraden press release kot je že P182 povedal, tale MotoGP postaja vedno bolj komplicirana zmeda pričakujem da bodo spet skočili v luft tudi WSBKjevci, saj je zdaj očitno da mislijo privat ekipam dovolit dirkanje z agregati ki bazirajo na serijskih mašinah :BUA: Popravljeno Februar 18, 2010. Popravil suzuki P182, hilton, gandi in 3 others 4 2
karlovacko Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 časi testiranj v sepangu tempi alle ore 18 1. Rossi (Yamaha) 2.01.068 (giri 11 di 47) 2. Stoner (Ducati) 2.01.219 (29 di 33) 3. Dovizioso (Honda) 2.01.631 (36 di 52) 4. Capirossi (Suzuki) 2.01.687 (44 di 52) 5. Spies (Yamaha) 2.01.843 (41 di 42) 6. Edwards (Yamaha) 2.01.897 (14 di 35) 7. Pedrosa (Honda) 2.02.036 (41 di 47) 8. Kallio (Ducati) 2.02.038 (76 di 76) 9. Bautista (Suzuki) 2.02.078 (33 di 34) 10. Melandri (Honda) 2.02.086 (28 di 52) 11. Hayden (Ducati) 2.02.221 (60 di 61) 12. Aoyama (Honda) 2.02.419 (19 di 57) 13. Espargarò (Ducati) 2.02.447 (34 di 35) 14. Barbera (Ducati) 2.02.485 (28 di 62) 15. De Puniet (Honda) 2.02.535 (76 di 76) 16. Simoncelli (Honda) 2.03.254 (41 di 53) 17. Yamaha O 2.04.681 (27 di 51) 18. Yamaha T 2.04.967 (42 di 43)
TakeALookAround Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Rossi je se v formi. :naughty:
hilton Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Rossi je se v formi. je kaj druga za pričakovat bmw M3 1
casper7 Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 Rossi je se v formi. :naughty: Pa še lep cajt bo, no vsaj upam..... :evilgrin:
KennyJR Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 letos pa res malo vozijo... tistih 30... 40 krogov... stoner mislim da od dveh naprej ni sploh več peljal... res čudno... danci1973 1
brembo Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 speis izbolšau še za 0.4sec iz prejšnih testiranj
sesir Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 speis izbolšau še za 0.4sec iz prejšnih testiranj Dober je ni kaj! Presenečenje dneva po mojem mnenju pa je Capirossi :naughty:
Cartman Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 časi testiranj v sepangu tempi alle ore 18 1. Rossi (Yamaha) 2.01.068 (giri 11 di 47) 2. Stoner (Ducati) 2.01.219 (29 di 33) 3. Dovizioso (Honda) 2.01.631 (36 di 52) 4. Capirossi (Suzuki) 2.01.687 (44 di 52) 5. Spies (Yamaha) 2.01.843 (41 di 42) 6. Edwards (Yamaha) 2.01.897 (14 di 35) 7. Pedrosa (Honda) 2.02.036 (41 di 47) 8. Kallio (Ducati) 2.02.038 (76 di 76) 9. Bautista (Suzuki) 2.02.078 (33 di 34) 10. Melandri (Honda) 2.02.086 (28 di 52) 11. Hayden (Ducati) 2.02.221 (60 di 61) 12. Aoyama (Honda) 2.02.419 (19 di 57) 13. Espargarò (Ducati) 2.02.447 (34 di 35) 14. Barbera (Ducati) 2.02.485 (28 di 62) 15. De Puniet (Honda) 2.02.535 (76 di 76) 16. Simoncelli (Honda) 2.03.254 (41 di 53) 17. Yamaha O 2.04.681 (27 di 51) 18. Yamaha T 2.04.967 (42 di 43) Meni ni blo jasno kaj tam na dnu počne simoncelli. tole je blo krivo: "The former 250cc world champion and MotoGP rookie underwent precautionary scans after a huge highside on his third lap of Friday testing. “I have a mark on my head because I broke my helmet in the fall, but I'm okay,” a visibly drowsy, but smiling, Simoncelli told Crash.net on his arrival back in the Sepang paddock at 3pm, four hours after the accident."
P182 Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 Meni ni blo jasno kaj tam na dnu počne simoncelli. tole je blo krivo: "The former 250cc world champion and MotoGP rookie underwent precautionary scans after a huge highside on his third lap of Friday testing. “I have a mark on my head because I broke my helmet in the fall, but I'm okay,” a visibly drowsy, but smiling, Simoncelli told Crash.net on his arrival back in the Sepang paddock at 3pm, four hours after the accident." včerajšna slaba predstava nima s padcem nobene veze, ker je padel danes v 3. krogu časi do 14ih 1. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team 2min 0.271 sec (26 laps) 2. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team 2min 0.512 sec (20 laps) 3. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team 2min 0.703 sec (28 laps) 4. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 2min 0.988 sec (21 laps) 5. Ben Spies USA Monster Yamaha Tech 3 2min 1.014 sec (31 laps) 6. Loris Capirossi ITA Rizla Suzuki MotoGP 2min 1.320 sec (29 laps) 7. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 2min 1.439 sec (18 laps) 8. Alvaro Bautista SPA Rizla Suzuki MotoGP 2min 1.732 sec (21 laps) 9. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP 2min 1.980 sec (33 laps) 10. Marco Melandri ITA San Carlo Honda Gresini 2min 2.078 sec (28 laps) 11. Mika Kallio FIN Pramac Racing 2min 2.117 sec (34 laps) 12. Hiroshi Aoyama JPN Interwetten Honda MotoGP 2min 2.196 sec (21 laps) 13. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team 2min 2.366 sec (24 laps) 14. Aleix Espargaro SPA Pramac Racing 2min 2.403 sec (21 laps) 15. Hector Barbera SPA Paginas Amarillas Ducati 2min 2.487 sec (32 laps) 16. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 2min 3.689 sec (2 laps) Skauch 1
P182 Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 časi ob koncu dneva 1. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team 2min 0.271 sec (39 laps) 2. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team 2min 0.512 sec (33 laps) 3. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team 2min 0.703 sec (42 laps) 4. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 2min 0.988 sec (35 laps) 5. Ben Spies USA Monster Yamaha Tech 3 2min 1.014 sec (44 laps) 6. Loris Capirossi ITA Rizla Suzuki MotoGP 2min 1.320 sec (50 laps) 7. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 2min 1.439 sec (46 laps) 8. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team 2min 1.478 sec (57 laps) 9. Hiroshi Aoyama JPN Interwetten Honda MotoGP 2min 1.692 sec (50 laps) 10. Alvaro Bautista SPA Rizla Suzuki MotoGP 2min 1.732 sec (25 laps) 11. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP 2min 1.980 sec (58 laps) 12. Marco Melandri ITA San Carlo Honda Gresini 2min 2.078 sec (60 laps) 13. Hector Barbera SPA Paginas Amarillas Ducati 2min 2.080 sec (52 laps) 14. Mika Kallio FIN Pramac Racing 2min 2.082 sec (66 laps) 15. Aleix Espargaro SPA Pramac Racing 2min 2.367 sec (49 laps) 16. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 2min 3.689 sec (2 laps) Skauch in casper7 2
Port Folio Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 . . . čist tko: Kje se potepa Jorge Lorenzo? Kaj sm zamudu? . . . P.S. amerkanci so čist zagreti!
casper7 Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 Pošteno, od prvega do sedmega mesta, vsi po mojem okusu z izjemo kamenega..še rajš bi pa vidu da Edwards in Spies skočta na 2 in 3 suzuki, dotem, -Jani- in 1 other 1 3
T Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 3. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team 2min 0.703 sec (42 laps) Super, sej vem pocakmo na dirke sam vseen sm vesel
nowfak Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 . . . čist tko: Kje se potepa Jorge Lorenzo? Kaj sm zamudu? . . . P.S. amerkanci so čist zagreti! On se raje s krosom vozi.....počiva po poškodbi
danci1973 Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 Rossi smashes pole record on final day of Sepang test Fiat Yamaha rider Valentino Rossi signed off the second pre-season test of the year on top once again in Malaysia today, meaning he has been fastest at all four days of testing so far this year. The Italian smashed his own pole record by almost three tenths of a second, proving that he and the new YZR-M1 are on track for the season's start in a month's time. A je Yamaha že letos spet na 990cc ? D.
biker77 Objavljeno Februar 26, 2010 Opozori Objavljeno Februar 26, 2010 A je Yamaha že letos spet na 990cc ? D. ne..sam doktor..pa to skriva pred lolipopom dotem, Cufa, malakai in 1 other 2 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se