Skoči na vsebino

MotoGP 2010


Jure

Priporočene objave

zakaj potem v sezoni zmaga skoraj toliko dirk kot rossi pa čeprav je vmes še manjkal?

tudi njegova hitrost pove veliko navkljub temu da ne konča dirke...

če bo šel k hondi mislim da bi ta njegova "smola" morala izplahneti... potem boš pa videl kdo je casey stoner...

že če pogledaš njegovo kariero vidiš da ni le en kekc...

ja če si hiter( še ne pomeni da si svetovni prvakwhistle.gif)

aja

Popravljeno . Popravil hilton
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekako ne najdem časa da bi si dirko pogledal v miru. gledam po odlomkih, in priznat moram, de me kr mal preseneča kako pomemben je 46 za cel cirkus. ko so ducatisti s kartoni napisali vale, se mi je azdelo da so bol poklapano kot takrat ko je njihov svetovni prvak uzel bolniško. Takrat nismo vidli takih ovacij in empatije. Lorenzov poklon se mi je tud zdel zelo fer. morda je samo dober PR. Bomo videli. Sm precej prepričan da se bo vrnil v motoGp, kako konkurenčen bo še, bomo morali počakat. Bojim se, da mu lahko ta nesreča načne njegovo najmočnejše orožje. Motivacijo. Dvomim pa da bi 46 MotoGp zapustil na nosilih.

kam po 2011? WRC?! Fordovi rezultati so pod pričakovanji že nekaj sezon, ekstra publiciteta bi zelo sedla in Fiesta wrc za naslednjo generacijo bo gotovo konkurenčna. Rossi se v avtu s sovoznikom znajde precej bolje kot Kimi.

Čeprav bi ga rad videl v tretjem ferrariju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po čem to sklepaš? :) A se ni izraz "je naredil Stonerja" oblikoval lih v sezoni 2006, ko je Stoner vozil za Hondo in kar naprej ležal v pesku? Takrat 7 dirk ni končal, če se prav spomnim, pa še kup padcev na treningih, itd, :) Je precej manj padal na Ducatiju kot na Hondi.

No, mu pa v vsakem primeru želim, da se čimprej spravi k sebi in začne spet nizat dobre rezultate. Bi blo fajn videt mal pestrega dogajanja pri vrhu.

jah no moraš pač upoštevati, da je bila tisto njegova prva sezona... tudi pedrosa je bil veliko na tleh v prvi sezoni (sploh na treningih)... pa glede na to da je bil s satelitsko hondo ponavadi ravno tam ali pa še pred tovarniško je nekako logično da ni mogel ravno dolgo ostat na motorju :D

sklepam pa po tem, da se mi ducati že od vedno ne zdi ravno najbol ugoden motor in pol se dogajajo taki in drugačni problemi... s hondo pa mislm da bi stoner vseeno lahko pokazal kaj zna, brez da bi ga motor jebal v glavo in mu spodnašal prednjo gumo :whistle:

res upam da gre... pa da vidmo kako bo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

to bi le brezvezno natolcavanje ampak dejstva.....

A res? Kako pa dokažeš to dejstvo? Vsaj kak vir mi daj, da se podučim ...

isto sranje ko hayden.......... pač sreča da je bil prvak

ne oporekam da so dobri dirkači, ampak do vrhunskega kova vale, doohan, schwanz jih ločijo še svetlobna leta.......

OK, zmagal si, ne bom se prerekal s tabo. :surrender:

Prosim le, če se vzdržiš (pa tudi ostali spammerji) žaljivih komentarjev do vseh dirkačev, da bom sploh še bral to temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekako ne najdem časa da bi si dirko pogledal v miru. gledam po odlomkih, in priznat moram, de me kr mal preseneča kako pomemben je 46 za cel cirkus. ko so ducatisti s kartoni napisali vale, se mi je azdelo da so bol poklapano kot takrat ko je njihov svetovni prvak uzel bolniško. Takrat nismo vidli takih ovacij in empatije. Lorenzov poklon se mi je tud zdel zelo fer. morda je samo dober PR. Bomo videli. Sm precej prepričan da se bo vrnil v motoGp, kako konkurenčen bo še, bomo morali počakat. Bojim se, da mu lahko ta nesreča načne njegovo najmočnejše orožje. Motivacijo. Dvomim pa da bi 46 MotoGp zapustil na nosilih.

kam po 2011? WRC?! Fordovi rezultati so pod pričakovanji že nekaj sezon, ekstra publiciteta bi zelo sedla in Fiesta wrc za naslednjo generacijo bo gotovo konkurenčna. Rossi se v avtu s sovoznikom znajde precej bolje kot Kimi.

Čeprav bi ga rad videl v tretjem ferrariju.

Upam, da ne bo šel v reli...mislim, da je to tudi zadnja možnost, na katero bo pomislil.

Rossi ko je bil majhen je začel dirkati z gokardi in velika otroška želja mu je bila enkrat voziti F1, kamor so tudi v družini ciljali, ampak ko je bil ključen trenutek za napredovanje iz nižjega razreda gokardov na višji razred je bil problem z financami in potem ko je Rossi to videl doma je sam rekel mami in očetu da pa bi probal raje z motocikli, saj so bolj finančno ugodni in tako je Rossi začel, najprej z prijateljevo Aprilio, ki jo je sprobal v Misamu in potem naprej... Torej bistvo tega je, da bo Rossi skoraj sigurno prej šel v F1, kot v reli po mojem mnenju, res pa da se pri Valetu nikoli ne ve in tudi motogp dvomim da bo zapustil na nosilih, kot si povedal. TIsta gesta ducatijevih navijačev mi je pognala kocine pokonci. Res lepo in s tem so tudi nekako povedali, da si ga zelo želijo v svojem italijanskem moštvu in sam bi bil najbolj vesel, če bi presedlal na Ducatija in ostal v motogpju še par let. Tole sezono je bil najbolj motiviran v svoji karieri, kot je povedal pred sezono, tako da skoraj ne verjamem da konča z motogpjem, če pa se že to zgodi ga prej vidim v F1, kot v reliju. Moja napoved pa je, da se letos vrne in oddirka par dirk na koncu sezone (pričakujem ga nazaj tam enkrat v Brnu) in naslednje leto presedla na Ducatija, saj se bo Yamaha odločila za prvega dirkača, bodočega svetovnega prvaka Lorenza...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A res? Kako pa dokažeš to dejstvo? Vsaj kak vir mi daj, da se podučim ...

OK, zmagal si, ne bom se prerekal s tabo. :surrender:

Prosim le, če se vzdržiš (pa tudi ostali spammerji) žaljivih komentarjev do vseh dirkačev, da bom sploh še bral to temo.

glede da živimo v demokratični državi, ti je vrjetno znano dejstvo da imam pravico do svojega mnenjasurrender.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da ne bo šel v reli...mislim, da je to tudi zadnja možnost, na katero bo pomislil.

Rossi ko je bil majhen je začel dirkati z gokardi in velika otroška želja mu je bila enkrat voziti F1, kamor so tudi v družini ciljali, ampak ko je bil ključen trenutek za napredovanje iz nižjega razreda gokardov na višji razred je bil problem z financami in potem ko je Rossi to videl doma je sam rekel mami in očetu da pa bi probal raje z motocikli, saj so bolj finančno ugodni in tako je Rossi začel, najprej z prijateljevo Aprilio, ki jo je sprobal v Misamu in potem naprej... Torej bistvo tega je, da bo Rossi skoraj sigurno prej šel v F1, kot v reli po mojem mnenju, res pa da se pri Valetu nikoli ne ve in tudi motogp dvomim da bo zapustil na nosilih, kot si povedal. TIsta gesta ducatijevih navijačev mi je pognala kocine pokonci. Res lepo in s tem so tudi nekako povedali, da si ga zelo želijo v svojem italijanskem moštvu in sam bi bil najbolj vesel, če bi presedlal na Ducatija in ostal v motogpju še par let. Tole sezono je bil najbolj motiviran v svoji karieri, kot je povedal pred sezono, tako da skoraj ne verjamem da konča z motogpjem, če pa se že to zgodi ga prej vidim v F1, kot v reliju. Moja napoved pa je, da se letos vrne in oddirka par dirk na koncu sezone (pričakujem ga nazaj tam enkrat v Brnu) in naslednje leto presedla na Ducatija, saj se bo Yamaha odločila za prvega dirkača, bodočega svetovnega prvaka Lorenza...

sicer oba špekulirava na polno, oziroma si kar zmuišlujeva scenarije. pa dejva še malo :). Meni se zdi wrc realnejši ker se je 46 pojavila že na več rally avtih, prvi je bil 206 wrc, mislim da je bil sovoznik Cassina, in sta končala v grabnu po treh ovinkih. na novi zelandiji je z imprezo vozil zelo konstantne čase, čez cel rally bogato napredoval in če se ne motim je tretji dan vozil tudi manj kot sekundo na kilometer počasnej od vodilnega Loeba. ta rally je končal mislim da med deset. nism pa 100%. Govorimo o svetovnem prvenstvu! Rallya ga je učil pokojni McRae, s katerim sat se tudi udaeila na Monza Rally showu, dogodku ki si ga 46 lasti. nabil je McRrea, Rinalda dinda Capella, aktualnega italjanskega prvaka v rallyju med zaostalimi za njim je bil tud Didier Auriol, andrea navarra, marcus gronholm. . . .Predvsem pa je imeti konkurenčen paket v rallyju precej manj zapleteno kot je to v F1. Lep dokaz za to je letos nova forma Pettra Solberga. s privatno ekipo se vozi tud hitrej od tovarniških Fordov.

btw, tisto o nosilih je rekel Toby Moodey, ne jaz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dr. Roberto Buzzi, head of Trauma at the CTO Careggi (Centro Traumatologico Ortopedico) in Florence, Italy, made the following statement about Valentino Rossi today:

"Today Valentino underwent another small operation to close the wound, which is looking good. We closed it with 15 stitches and our overall medical judgement is positive. We used a short general anaesthetic and when he woke up he was in good shape. The healing process of the injury is going well and as expected in Valentino's condition."

Rossi crashed on Saturday in practice for the Italian Grand Prix at Mugello, breaking his lower right leg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede da živimo v demokratični državi, ti je vrjetno znano dejstvo da imam pravico do svojega mnenjasurrender.gif

torej ko te ustavi policaj ga pošl v kurac pa povej kakšno mnenje maš o njem... mogoče ti bo pol bl jasno kaj je demokracija...

lahko bi ohranil nekaj spoštovanja do tistih, ki jih me uspelo rossija premgat... ker ti grejo samo oni v nos... le zakaj... :rolleyes:

in tolk maš za povedat čez stonerja da pade ko ima rossija na hrbtu... eni bi mogl sam z (luzerjem kot praviš) haydnom skupi v cilj pridt, pa bi bli prvaki, ampak so se raj začetniško zavalili v pesek... :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem pa je imeti konkurenčen paket v rallyju precej manj zapleteno kot je to v F1. Lep dokaz za to je letos nova forma Pettra Solberga. s privatno ekipo se vozi tud hitrej od tovarniških Fordov.

To je sicer res o konkurenčnem paketu, vendar pozabljaš, da če bi Vale šel v F1, bi šel v Ferrari in ne v neko tretjerazredno moštvo. Ferrari pa je kljub trenutni krizi, avto, ki dopušča zmage. Mogoče v zadnjih letih ni najboljši dirkalnik, je pa med boljšimi. Torrej konkurenčnost paketa Rossija vsekakor ne bo skrbela, če bo šel v F1 bo v Ferrarijevem tretjem dirkalniku :)

Vseeno pa mislim, da bo dec ostal v MotoGp in odžrl konkurentom še marsikatero zmago :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer oba špekulirava na polno, oziroma si kar zmuišlujeva scenarije. pa dejva še malo :). Meni se zdi wrc realnejši ker se je 46 pojavila že na več rally avtih, prvi je bil 206 wrc, mislim da je bil sovoznik Cassina, in sta končala v grabnu po treh ovinkih. na novi zelandiji je z imprezo vozil zelo konstantne čase, čez cel rally bogato napredoval in če se ne motim je tretji dan vozil tudi manj kot sekundo na kilometer počasnej od vodilnega Loeba. ta rally je končal mislim da med deset. nism pa 100%. Govorimo o svetovnem prvenstvu! Rallya ga je učil pokojni McRae, s katerim sat se tudi udaeila na Monza Rally showu, dogodku ki si ga 46 lasti. nabil je McRrea, Rinalda dinda Capella, aktualnega italjanskega prvaka v rallyju med zaostalimi za njim je bil tud Didier Auriol, andrea navarra, marcus gronholm. . . .Predvsem pa je imeti konkurenčen paket v rallyju precej manj zapleteno kot je to v F1. Lep dokaz za to je letos nova forma Pettra Solberga. s privatno ekipo se vozi tud hitrej od tovarniških Fordov.

btw, tisto o nosilih je rekel Toby Moodey, ne jaz.

Hehe, ja res je :)

Ampak ne pozabi, da če bo slučajno kdaj Rossi rabil denar bo sigurno šel prej v F1, saj je tam več denarja + za italijansko moštvo bi dirkal + najbolj prestižen šport na svetu :P;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da Rossiju pri njegovih dohodkih, ne manka denarja tudi za čas, ko ne bo več dirkal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je sicer res o konkurenčnem paketu, vendar pozabljaš, da če bi Vale šel v F1, bi šel v Ferrari in ne v neko tretjerazredno moštvo. Ferrari pa je kljub trenutni krizi, avto, ki dopušča zmage. Mogoče v zadnjih letih ni najboljši dirkalnik, je pa med boljšimi. Torrej konkurenčnost paketa Rossija vsekakor ne bo skrbela, če bo šel v F1 bo v Ferrarijevem tretjem dirkalniku :)

Vseeno pa mislim, da bo dec ostal v MotoGp in odžrl konkurentom še marsikatero zmago :)

ferrari lani in letos ni konkurenčen niti pod razno. lansko sezono bi še prenesel, kar počnejo letos je pa všek. stvari spominjajo na zgodnja devetdeseta, ko je bilo ekstremno pomembno imeti italjansko moštvo in dirkalnik sestavljen za dokazovanje nekih (zgrešenih) principov. rezultati so bili temu primerni. če v enačbo vržemo še italjanskega gumarja in rossija za pilota, bo imela erekcijo cela italija. ne verjamem pa v konkurenčnost take ekipe. v WRC je to drugače. input daje nekaj deset vrhunskih moštev, vsa zadeva je nekoloko manj eksaktna kot F1, predvsem pa izredno veliko vlogo igrata voznik in sovoznik, kar v F1 ni tako izrazito. Najlepši primer sta Raikonen in Ogier. oba rookija na tem nivoju v enakih avtih. v F1 pa vidimo kako je bil Button prvak takoj ko je dobil konkurenčen bolid, in mislim da je s svojimi nastopi za mclaren presenetil marsikoga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

za lažje čakanje na naslednjo dirko v Silverstoneu, en pogled malce nazaj: kako se je na Silverstonu odvijala epska bitka med Barryjem Sheenom in Kennyjem Robertsom - nekoč, ko so bile motodirke še dirke motorjev (in ne elektronike), ko je bil štart štart (ne pritisk na knof), dirkači pa pravi asi (in ne game-boyi) :evilgrin:

dirka je v več delih, tole je začetek, sami poklikajte za nadaljevanje

mimogrede: Graziano Rossi na Suzukiju štarta iz prve vrste, z osme pozicije, tisti dugokosi čist na levi strani ;) ostali pa itak same legende - poleg Mistra Seven in King Kena še Will Hartog, Virginio Ferrari, Johnny Cecotto, Franco Uncini, Christian Sarron, Randy Mamola, Steve Parrish (zdaj oba TV komentatorja) in še mnogi drugi asi

še nekaj zanimivosti iz sezone 1979:

- vodilni dirkači (s King Kenom na čelu) so to leto bojkotirali GP Belgije v Spaju zaradi prenevarne piste, celo grozili FIM da bodo ustanovili lastno prvenstvo, World Series, in čeprav iz tega ni bilo nič so vseeno prisilili FIM da je spremenila odnos do dirkačev in začela dajati več poudarka na varnost na pistah (ki je bila takrat res bedna, npr v Imatri (na Finskem) so vozili čez železniške tračnice :eek: bale slame so varovale telegrafštange, ne dirkačev itd)

- v Grand Prix tekmovanje se je vrnila Honda, z eksotičnim NSR 500 z ovalnimi bati in 8 ventili na valj, edini s 4T motorjem (Honda je bila itak od nekdaj znan po eksotičnih motorjih, npr 5-valjni, 125 ccm (z 22.000 obrati!) in 6-valjnika z 250 ccm in 380 ccm, iz 60-ih let)

- na Grobniku (ki je bil zgrajen leto prej) je na vsesplošno navdušenje naše klape zmagal King Kenny Roberts in na koncu sezone osvojil svoj drugi naslov svetovnega prvaka (prvega je eno leto prej, ko je prvič dirkal v Evropi)

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eeee...pardon cenjeni kolega...en majhen popravek. Motor z ovalnimi bati in osmimi ventili je bil Honda NR 500 in ne NSR 500. NR je bila pri Hondi oznaka za prototipe z ovalnimi bati, kakšren je bil tudi kasneje NR 750, torej cestna izvedba peklensko dragega motorja, ki je bil takrat recimo vporednica današnjemu Ducatiju Desmosedici...vsaj po ceni in eminentosti. Sicej je bil pa motor čisti sekret..(enako kot cestni Desmosedici)..povsem predrag za to, kar je v resnici ponujal

NSR je bila pri Hondi od nekdaj oznaka za dvotaktne dirkalnike, ti pa kot vemo nimajo ventilov

sem pa vseeno vesel, da se je končno našel tudi nekdo, ki ga zanima tehnika in zgodovina..ne pa samo prepucavanje o tem kdo je boljši, Rossi ali Stoner

tako da Suzuki....:worship:---go on!!!!!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

za lažje čakanje na naslednjo dirko v Silverstoneu, en pogled malce nazaj: kako se je na Silverstonu odvijala epska bitka med Barryjem Sheenom in Kennyjem Robertsom - nekoč, ko so bile motodirke še dirke motorjev (in ne elektronike), ko je bil štart štart (ne pritisk na knof), dirkači pa pravi asi (in ne game-boyi) :evilgrin:

eh daj no... tole je pa kr mal grdo napisano...

sploh pa bi sam trdil da dirkači danes dajejo več od sebe kot so pa nekoč... včasih so samo bolj tvegali, ko je bila tehnika in pa varnost za en k****

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster trobenta,

se posipam s pepelom, sem se zatipkal - seveda imaš prav :worship: hvala za popravek!

da se malo odkupim:

po debaklu z NR500 (npr 1979 v Silverstonu ne Takazumi Katayama ne Mick Grant nista prišla do konca dirke) je Honda razvila najprej 2T trivaljno NS500, za sezono 1984 pa naredela nov 2T model, NSR500 z V4 motorjem, ki je z nadaljnim razvojem kmalu postal zmagovalni motor 90ih let (nekaj let je imel tud "Big Bang" motor, na koncu pa spet "Screamer") v spretnih rokah Micka Doohana, in bil v špici vse so uvedbe razreda MotoGP leta 2002, ko so se poslovili vsi 2T motorčki

no vmes so za sezono 1996 naredili še NSR500 z V2 motorjem, ki je bila namenjena privatnim ekipam in novincem v razredu - bila je sicer precej bolj švoh kot štirivaljna sestrica (101 kW proti 150 kW), zato pa s 103 kg precej lažja in tako dokaj konkurenčna na bolj zavitih pistah, na odprtih pa seveda ne

me prav zanima če se bo ta zgodba res ponovila in bodo v sezoni 2012 v razredu MotoGP skupaj vozili 800 in 1000 ccm motorčki in kdo bo tokrat odšel na smetišče zgodovine :hmm: mislim da 800ke...

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist za hec lahk napišemo še, da je johnny Cecotto kasneje dirkaakozvane tourin avte, za bmw italija (zdaj za njih vozi Zanardi). ko je šla kariera proti koncu, pa smo ga imeli priložnost videt tudi na VN slovenije, dirki ki se je zgodila na takrat še ne končani ljubljanski obvoznici. zmagal je gladko. Steve parrish je tudi dirkal bi rekel do nedavnega. z mercedesom. možak je bil prvo ime dirkanja s kamjoni. v devetdesetih je pobral, če se ne motim, 5 naslovov.

glede nsr, predvsem tiste v2, pa se mi zdi da je hondi za inspiracijo služila aprilia 380 ki jo je harada vozil zelo dobro. Hondin v2 je deloval bol dodelan in še konkurenčnejši. nekako nimam v spominu da bi bil ta motor kjerkoli hitrejši od v4 predvsem če je bilo suho. v dežnih dirkah je bil silovito orožje, in le okadin zayeb je preprečil edino stvar ki je v2 ni dosegla. Takrat je bla Honda res svetlobna leta pred konkurenco. Zgledalo je, kot da se sploh neznajo zmotit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepo da sem dobil 6 minusov za zgornji post...

ampak dejansko je bil suzukijev sestavek tlačenje sodobnih dirkačev...

če je itak vse v elektroniki, zakaj je potem tako kot je? če bi bilo tako lahko bi vsi peljali hitro ne samo najboljši...

če je štart pritisk na knof, zakaj potem eni štartajo precej bolje eni pa slabo?

in lepo da zvem, da so rossi, stoner, lorenzo, dani........ gameboyi in da niso asi... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Crutchlow pravi: “I got offered the Tech 3 ride by Yamaha,” the 24-year-old stated, “but we decided internally between me, Lin [Jarvis – Yamaha motor racing managing director], Hervé Poncharal (Tech 3 boss) and Yamaha not to do it.

se pravi, da gre na rossijev motor po vsej verjetnosti Edwards. Škoda, da ni te prilike dobil lani,. ko je bil v top formi. letos nekako ne vozi po pričakovanjih. . . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!