Skoči na vsebino

MotoGP 2010


Jure

Priporočene objave

Nism gledal, pa mi ni žal, še župnika je v nedeljo lepše poslušat, kakor pa nekega dirkača gledat, ki mi ni vreden da sploh sede na motor. Bolj bedasta kombinacija bolj zmaguje. Vsaj rossi naj bi zmagal če že mora yamaha.

Lepo nedeljo.

sicer nisem njegov fan, ampak če je dober je pač dober :sleep2:

najbolje da take bedaste komentarje zadržiš zase, ker delaš bedaka iz sebe :stupid:

zgleda, da bo naslednja sezona zelo zanimiva, upam samo da randy ne podpiše s suzukijem, ker si bo zabil avtogol

veliko raje bi ga videl na poltovarniški hondi ali pa na tech3 yamahi

post-8684-048796600 1281899728_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kupim 1198 :D Lastniki 1098 in ostalih Ducatijev, cena rabljenega motorja vam je ravnokar zrasla vsaj za jurja, ker sedaj bojo vsi prodali R1 in kupili Taljana.

Se mi zdi, da je prestop prepozen za 2 leti. Ducati je kot kaže svoja najbolša leta že izkoristil, mogoče so šli pa malo v slepo ulico s tem karbonskim okvirjem. Zgleda da je prednji del motorja pretog in ni oprijema spredaj, no tako je v toeriji, lahko da imajo povsem druge težave, ki pa se jih, kot je vidt, ne da odpravit čez noč.

Bi pa Rossiju zelo privoščil naslov, mogoče začnem celo spet zanj navijat sedaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Župnik bo zelo vesel ker boš vsako nedeljo pri maši pridno poslušal, saj je tvoj pogled na šport zelo beden. Nevem a tako boli če je Honda na 2 mestu da kar ne moreš gledati? Še dobro da nisi fan suzukija če ne bi ti ziher prodal motor .... zafrustriran do konca...

Ne boš verjel, ampak od suzukija morda celo še več, zaradi Capirossija. In mi je kar žal, ker so slabi v rezultatih. To glede Lorenza je osebni pogled, tu povem kar si osebno mislim. Tekme so navijanje in navijanje vseh za enega privede v enoumje, kar ni več tekmovanje.

Tako mislim da je že skrajni čas, da se pobere še kakšna druga znamka in dirkač, da se prekine nekaj, kar določene ljudi odvrača.

Sem najbolj aktivno spremljal prvenstvo sicer F1 v času Schumija, vztrajal par let in si pokvaril vse tiste nedelje - bolje bi jih zapravil kje drugje. Naj pač zmaguje kdor hoče, ampak te dominacije, sploh daljši čas mene odvrnejo, če ne med gledanjem pa za sam odnos do tekmovanja, ki

to dopušča. Še zmeraj pa je to samo tekmovanje oz. tista ura pred televizijo, name vpliva samo toliko, kolikor pogledam ali tule zapišem..

Ne ignoriram motogp, ampak poznam recimo par motoristov, kolikor toliko zagnanih, ki ga nikoli ne gledajo.

Toliko o tem in brez zamere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi, da je prestop prepozen za 2 leti. Ducati je kot kaže svoja najbolša leta že izkoristil, mogoče so šli pa malo v slepo ulico s tem karbonskim okvirjem. Zgleda da je prednji del motorja pretog in ni oprijema spredaj, no tako je v toeriji, lahko da imajo povsem druge težave, ki pa se jih, kot je vidt, ne da odpravit čez noč.

Ducati precej eksperimentira z okvirjem in zadnjo nihajko. prav ta dva elementa sta pri njih zelo enostavno prilagodljiva. če se problema lotijo z Burgeesom, Rossijem in njuno bazo podatkov so lahko hitro konkurenčni. Ducatijev problem najbrž leži v dejstvu da verjetno niso nikoli točno razumeli zakaj je (samo) Stoner lahko tako hiter, in trenutno ne razumejo zakaj temu ni več tako. ne smemo pozabit kako divje je zgledal Stoner zadnje tri dirke 2009!!! Zdi se mi, da ta motor ni kompletno zgrešen projekt pri taki konkurenci pa finetuning za manj kot desetinko na krog pomeni zmago ali oddaljeno tretje mesto.

Rossi je po dirki na vprašanje kako se bo Lorenzo znašel brez njega odgovoril to bomo videli 2012 ko bomo razvijali nove motorje s 1000ccm. Zelo samozavestno :) !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossi je po dirki na vprašanje kako se bo Lorenzo znašel brez njega odgovoril to bomo videli 2012 ko bomo razvijali nove motorje s 1000ccm. Zelo samozavestno :) !!

Mah, je Rossi zahteval pregrado v boxu letos in jo dobil, zlobni jeziki so pa hitr začel ''zdej pa Lorenzo ne bo nikamor mogu'', ker da naj bi vse nastavitve kopiral od Rossija in da sam ne zna nastavit motorja. No, pa se je izkazalo za prazno lapanje to. Dečko ni od več ''od včeraj''.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer so nastavitve motorja mal druga stvar kot razvoj nove mašine, pa vseeno...

mislm da je yamaha tud brez vseh teh mehanikov tolk večja od ducatija, da bo lorenzu lažje kot rossiju...

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

časi z današnjih testiranj v brnu...

1. Jorge Lorenzo ESP Fiat Yamaha Team 1m 56.269s (44 laps)

2. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team 1m 56.844s (37 laps)

3. Dani Pedrosa* ESP Repsol Honda Team 1m 56.944s (6 laps)

4. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team 1m 57.129s (50 laps)

5. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team 1m 57.424s (28 laps)

6. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 1m 57.512s (41 laps)

7. Ben Spies USA Monster Yamaha Tech 3 1m 57.575s (42 laps)

8. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 1m 57.691s (48 laps)

9. Loris Capirossi ITA Rizla Suzuki MotoGP 1m 57.700s (51 laps)

10. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team 1m 57.991s (38 laps)

11. Hector Barbera ESP Paginas Amarillas Aspar 1m 58.017s (47 laps)

12. Marco Melandri ITA San Carlo Honda Gresini 1m 58.07s (42 laps)

13. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 1m 58.091s (35 laps)

14. Aleix Espargaro ESP Pramac Racing 1m 58.612s (53 laps)

15. Hiroshi Aoyama JPN Interwetten Honda MotoGP 1m 58.830s (46 laps)

16. Mika Kallio FIN Pramac Racing 1m 58.926s (62 laps)

17. Alvaro Bautista** ESP Rizla Suzuki MotoGP 1m 59.454s (30 laps)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ducati precej eksperimentira z okvirjem in zadnjo nihajko. prav ta dva elementa sta pri njih zelo enostavno prilagodljiva. če se problema lotijo z Burgeesom, Rossijem in njuno bazo podatkov so lahko hitro konkurenčni. Ducatijev problem najbrž leži v dejstvu da verjetno niso nikoli točno razumeli zakaj je (samo) Stoner lahko tako hiter, in trenutno ne razumejo zakaj temu ni več tako. ne smemo pozabit kako divje je zgledal Stoner zadnje tri dirke 2009!!! Zdi se mi, da ta motor ni kompletno zgrešen projekt pri taki konkurenci pa finetuning za manj kot desetinko na krog pomeni zmago ali oddaljeno tretje mesto.

Rossi je po dirki na vprašanje kako se bo Lorenzo znašel brez njega odgovoril to bomo videli 2012 ko bomo razvijali nove motorje s 1000ccm. Zelo samozavestno :) !!

Jp bo zanimivo. Ducati je zmeraj bil bolj vse ali nič firma(pripravljeni eksperimentirat-včasih zadel, včasih ne). Yamaha pa bolj evolucija, kot revolucija... Glede na velikost enega in drugega proizvajalca dokaj logično.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

časi z današnjih testiranj v brnu...

1. Jorge Lorenzo ESP Fiat Yamaha Team 1m 56.269s (44 laps)

2. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team 1m 56.844s (37 laps)

3. Dani Pedrosa* ESP Repsol Honda Team 1m 56.944s (6 laps)

4. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team 1m 57.129s (50 laps)

5. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team 1m 57.424s (28 laps)

6. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 1m 57.512s (41 laps)

7. Ben Spies USA Monster Yamaha Tech 3 1m 57.575s (42 laps)

8. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 1m 57.691s (48 laps)

9. Loris Capirossi ITA Rizla Suzuki MotoGP 1m 57.700s (51 laps)

10. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team 1m 57.991s (38 laps)

11. Hector Barbera ESP Paginas Amarillas Aspar 1m 58.017s (47 laps)

12. Marco Melandri ITA San Carlo Honda Gresini 1m 58.07s (42 laps)

13. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 1m 58.091s (35 laps)

14. Aleix Espargaro ESP Pramac Racing 1m 58.612s (53 laps)

15. Hiroshi Aoyama JPN Interwetten Honda MotoGP 1m 58.830s (46 laps)

16. Mika Kallio FIN Pramac Racing 1m 58.926s (62 laps)

17. Alvaro Bautista** ESP Rizla Suzuki MotoGP 1m 59.454s (30 laps)

glede na dva danija je očitno pedrosa vozil 2 motorja, torej enega že tanovega? in v vsega 6ih krogih je dosegel z njim tak čas? :O

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

časi z današnjih testiranj v brnu...

1. Jorge Lorenzo ESP Fiat Yamaha Team 1m 56.269s (44 laps)

2. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team 1m 56.844s (37 laps)

3. Dani Pedrosa* ESP Repsol Honda Team 1m 56.944s (6 laps)

4. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team 1m 57.129s (50 laps)

5. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team 1m 57.424s (28 laps)

6. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 1m 57.512s (41 laps)

7. Ben Spies USA Monster Yamaha Tech 3 1m 57.575s (42 laps)

8. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 1m 57.691s (48 laps)

9. Loris Capirossi ITA Rizla Suzuki MotoGP 1m 57.700s (51 laps)

10. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team 1m 57.991s (38 laps)

11. Hector Barbera ESP Paginas Amarillas Aspar 1m 58.017s (47 laps)

12. Marco Melandri ITA San Carlo Honda Gresini 1m 58.07s (42 laps)

13. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 1m 58.091s (35 laps)

14. Aleix Espargaro ESP Pramac Racing 1m 58.612s (53 laps)

15. Hiroshi Aoyama JPN Interwetten Honda MotoGP 1m 58.830s (46 laps)

16. Mika Kallio FIN Pramac Racing 1m 58.926s (62 laps)

17. Alvaro Bautista** ESP Rizla Suzuki MotoGP 1m 59.454s (30 laps)

* On Honda test bike

** Bike also used by Sylvain Guintoli.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem si bodo itak naredili več škode kot koristi.. Ime Valentino Rossi nekaj šteje v svetu MotoGPja, tako da sem prepričan, da bo cel kup medijev začelo zlivat gnoj na Yamaho, če se bo res tako odločila..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

* On Honda test bike

** Bike also used by Sylvain Guintoli.

in kakšen je ta honda test bike? je to že nova honda al ne?

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"All the other riders in history try the bike and now we don't have many tests.

"Only Honda have said no to me in the past and that relationship was very different to the one between me and Yamaha. I hope!

Tukaj pač rossi ne razume, da njegov odnos s hondo, ko je šel ni bil čisto nič drugačen kot pa zdej z yamaho... obojim se je obesilo, ko je šel, pa čeprav ga niti pri hondi niti pri yamahi niso kej preveč gledali, ker se je proti koncu samo še pritoževal, kaj on nima in kaj drugi imajo... tako kot ga je takrat honda hotela mal onemogočit sedaj enako počne tudi yamaha... njihov odnos se je končal v trenutku ko je bilo znano da bo rossi vozil za ducati...

"If I can't do it then I don't understand the relationship between me and Yamaha."

Če še nekaj mesecev nazaj trdiš da boš kariero končal pri yamahi, da se tam odlično počutiš, potem pa meni nič tebi nič kar na 1x ducati in jebeš yamaho, je to ravno tak odnos kot pa da ti kljub temu da vsem ostalim pustijo testirati v novih ekipah tebi pač ne pustijo...

Ni ravo fer je pa povsem logično...

naprimer stoner je že lani govoril da bi rad šel... letos se je tako ali tako že vedelo da bo šel, lepo so se dogovorili, poslovili in v valenciji bo vozil hondo...

ni se pritoževal čez plačo, pa čez moštvenega kolega, pa postavljal zidove v garaži, celo 3/4 mehanikov nebo odpeljal s seboj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"All the other riders in history try the bike and now we don't have many tests.

"Only Honda have said no to me in the past and that relationship was very different to the one between me and Yamaha. I hope!

Tukaj pač rossi ne razume, da njegov odnos s hondo, ko je šel ni bil čisto nič drugačen kot pa zdej z yamaho... obojim se je obesilo, ko je šel, pa čeprav ga niti pri hondi niti pri yamahi niso kej preveč gledali, ker se je proti koncu samo še pritoževal, kaj on nima in kaj drugi imajo... tako kot ga je takrat honda hotela mal onemogočit sedaj enako počne tudi yamaha... njihov odnos se je končal v trenutku ko je bilo znano da bo rossi vozil za ducati...

"If I can't do it then I don't understand the relationship between me and Yamaha."

Če še nekaj mesecev nazaj trdiš da boš kariero končal pri yamahi, da se tam odlično počutiš, potem pa meni nič tebi nič kar na 1x ducati in jebeš yamaho, je to ravno tak odnos kot pa da ti kljub temu da vsem ostalim pustijo testirati v novih ekipah tebi pač ne pustijo...

Ni ravo fer je pa povsem logično...

naprimer stoner je že lani govoril da bi rad šel... letos se je tako ali tako že vedelo da bo šel, lepo so se dogovorili, poslovili in v valenciji bo vozil hondo...

ni se pritoževal čez plačo, pa čez moštvenega kolega, pa postavljal zidove v garaži, celo 3/4 mehanikov nebo odpeljal s seboj...

Glede tega, da je še nekaj mesecev nazaj govoril, da bo končal pri yamahi, sedaj pa si je premislil in gre k ducatiju, mislim, da je zadaj marsikaj o čem mi nikoli ne bomo izvedeli. Verjetno je dosti tudi zaradi tega, ker gre Furusava v pokoj, Lin Jarvis pa je nekako bolj naklonjen Lorenzu.

A to pa je fer, da so se dogovorili, da Rossi prestop objavi komaj v Brnu in ne v Laguni, ker je ameriški trg zelo pomemben za yamaho, v zameno za to, da bi Rossi lahko testiral ducatija že v Valencii. Sedaj pa se očitno yamaha ne bo držala tega dogovora!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede tega, da je še nekaj mesecev nazaj govoril, da bo končal pri yamahi, sedaj pa si je premislil in gre k ducatiju, mislim, da je zadaj marsikaj o čem mi nikoli ne bomo izvedeli. Verjetno je dosti tudi zaradi tega, ker gre Furusava v pokoj, Lin Jarvis pa je nekako bolj naklonjen Lorenzu.

A to pa je fer, da so se dogovorili, da Rossi prestop objavi komaj v Brnu in ne v Laguni, ker je ameriški trg zelo pomemben za yamaho, v zameno za to, da bi Rossi lahko testiral ducatija že v Valencii. Sedaj pa se očitno yamaha ne bo držala tega dogovora!

maa ni čist tako. Stoner ni s seboj prinesel nič, pa tudi odnest kaj dosti nemore. morda zdravstveni karton. Predvsem pa je Honda izredn komplicirana ustanova, HRC dela po nekih notranjih uzancih ki jih ne razume nihče razen njih samih. Pri HRC je pomembna Honda ne pilot. po njihovem lahko naredijo prvaka skoraj kogar hočejo. tam je pilot le uradnik, nesme preveč govorit ali spraševat. Če pomislimo, ko sta Ukawa in Rossi vozila prve RC211V kot tovarniška voznika, je zadnji dve dirki Baross v drugi ekipi dobil hitrejšo hondo z boljšim menjalnikom!?!?!? satelitska ekipa! ali pa če pomislimo na Haydna in njegovo zgodbo, Dečko je vozil unikatno RC211V. imela je drugačen okvir drugje nameščeno sklopko, višje postavljeno gred, vodil je prvenstvo, pa so mu ukazali vozit Pedrosin motor, ki z Haydnom v sedlu ni bil sposoben dobrega štarta. po fehtanju je dobil svoj čudostvor nazaj in osvojol prvenstvo, HRC pa je stroj za naslednjo sezono razvil okrog Pedrose! ne okrog prvaka! ta je bil vodonoša z enko na motorju!!!. . . . Verjamem de je lajf pri Yamahi in odnosi v ekipi precej drugačen kot v Hondi. Če ga ne spustijo bo to le zato, ker točno vedo kakšn doprinos szta imela z Burgeesom tistih nekaj mesecev do začetka sezone. Če ga ne spustijo je to zato ker jih je strah.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

maa ni čist tako. Stoner ni s seboj prinesel nič, pa tudi odnest kaj dosti nemore. morda zdravstveni karton. Predvsem pa je Honda izredn komplicirana ustanova, HRC dela po nekih notranjih uzancih ki jih ne razume nihče razen njih samih. Pri HRC je pomembna Honda ne pilot. po njihovem lahko naredijo prvaka skoraj kogar hočejo. tam je pilot le uradnik, nesme preveč govorit ali spraševat.

Glede na to, da je vzadnjih desetih letih samo en ne-Rossi bil prvak s Hondo, bi bilo za pričakovati, da bi to svoje stališče malce premislili... :slap:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ignoriram motogp, ampak poznam recimo par motoristov, kolikor toliko zagnanih, ki ga nikoli ne gledajo.

Toliko o tem in brez zamere.

Morate bit pa smešni za videt, ko takole modrujete v senci ob cerkvi?

Mah, je Rossi zahteval pregrado v boxu letos in jo dobil, zlobni jeziki so pa hitr začel ''zdej pa Lorenzo ne bo nikamor mogu'', ker da naj bi vse nastavitve kopiral od Rossija in da sam ne zna nastavit motorja. No, pa se je izkazalo za prazno lapanje to. Dečko ni od več ''od včeraj''.

Kolikor vem, je Lorenzo na neki točki dobil za celo minulo sezono podatke od Rossija, tako da dobro naštimat motorja ni bil problem ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če še nekaj mesecev nazaj trdiš da boš kariero končal pri yamahi, da se tam odlično počutiš, potem pa meni nič tebi nič kar na 1x ducati in jebeš yamaho, je to ravno tak odnos kot pa da ti kljub temu da vsem ostalim pustijo testirati v novih ekipah tebi pač ne pustijo...

V luči tega, koliko Yamaha plačuje za naprej Lorenza in koliko so baje ponujali Rossiju, je upravičeno užaljen in jezen. Ampak, Kenny, ti itak spet nekaj ne štekaš ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je lajf pri Yamahi in odnosi v ekipi precej drugačen kot v Hondi. Če ga ne spustijo bo to le zato, ker točno vedo kakšn doprinos szta imela z Burgeesom tistih nekaj mesecev do začetka sezone. Če ga ne spustijo je to zato ker jih je strah.

Če ga ne spustijo, začnem prodajati nalepke "Piss on Yamaha" ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da je vzadnjih desetih letih samo en ne-Rossi bil prvak s Hondo, bi bilo za pričakovati, da bi to svoje stališče malce premislili... :slap:

D.

saj so ga! HRC je prvič v zgodovini pomembne ljudi najela/kupila na trgu, in niso prišli po HRCjevi hierarhični lestvicii Livio Suppo iz Ducatija in najmanj 3 genialce za elektroniko iz fiat Yamahe. . .

Če ga ne spustijo, začnem prodajati nalepke "Piss on Yamaha" ... :)

you would just love that, a? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!