Skoči na vsebino

MotoGP 2010


Jure

Priporočene objave

@kennyJR

ekstremna odstopanja pač niso nekaj, kar bi si večina normalnih povprečnih ljudi želela.

lizike se ližejo, materine prsi pa sesamo. kot dojenčki... to sesanje se imenuje dojenje. od tod tudi naziv "dojenček".

če se to dogaja v kasnejšem obdobju gre za določeno obliko ali incesta ali spolne zlorabe.

razširi svoja omejena obzorja!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in zdej boš reku da rossi ne izstopa extremno??? medtem ko je lorezo samo neopazno šel za garažo je pa vse narobe... neverjetn si... res... neveš več s čim bi očrnil lorenza, ker nabije tvojega rossija na vsaki dirki...

torej če nisi otrok pa če še kr cuzaš pr mtki je očitno, kot si rekel, neki narobe s tabo... mal se zamisl...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mr. Julian Ryder pravi: No great suprise, but Yamaha just confirmed to MCN that Jerry Burgess and all of Rossi's crew WILL go to Ducati next season.!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mr. Julian Ryder pravi: No great suprise, but Yamaha just confirmed to MCN that Jerry Burgess and all of Rossi's crew WILL go to Ducati next season.!!!!!!

:D

to bo še zanimivo :D sam da še rossiju dovolijo v valenciji ducatija probat pa bo lušno :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D

to bo še zanimivo :D sam da še rossiju dovolijo v valenciji ducatija probat pa bo lušno :D

dogajanje bo še pestro. Čeprav je VR povedal da misli pomagat lorenzu v boju za naslov, bi najbrž zelo rad vsaj še enkat nabil na Yamahi in si zato želi odpelat še sepang in philip island, njegovi favourite pisti, tukaj končat sezono it na operacijo in morda po treh tednih že testirat Ducatija v Valenciji. mini problemčič je Burgeesova pogodba do novembra. IMHO bo marsikaj bo jasno po Motegiju. Pista ima 5, 6 hudo napornih žlajfanj če VR to odpele dobro rama ni tak problem kot se govori, vidli bomo pa tudi če je Ducati res odpravu vse probleme, al je blo tole v španiji naključje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in zdej boš reku da rossi ne izstopa extremno??? medtem ko je lorezo samo neopazno šel za garažo je pa vse narobe... neverjetn si... res... neveš več s čim bi očrnil lorenza, ker nabije tvojega rossija na vsaki dirki...

torej če nisi otrok pa če še kr cuzaš pr mtki je očitno, kot si rekel, neki narobe s tabo... mal se zamisl...

glej rossi ima zaradi česa exstremno izstopat.....

koliko let dirka na vrhunski ravni

koliko naslovov sv prvakov v vseh razredih...

koliko zmag

kolikor stopničk

.........

otrok zamisli se predno pišeš cvetke

aja čestitam kamnenemu da je celo zmaga

pa da rossiju domer motor pripravlja :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej tukaj ni važno kdo je dober kdo slab... tuki so vsi enaki... vsi so ljudje s čustvi in vsi imajo pravico pač zapustit prizorišče takoj po driki, ker nimajo tam več kaj delat...

nevem zakaj bi rossi nekaj lahko, ostali bi bili pa za isto početje opljuvani z vseh strani...

rossi fani (večina) ste itak največji kreteni kar jih ta svet premore...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej tukaj ni važno kdo je dober kdo slab... tuki so vsi enaki... vsi so ljudje s čustvi in vsi imajo pravico pač zapustit prizorišče takoj po driki, ker nimajo tam več kaj delat...

nevem zakaj bi rossi nekaj lahko, ostali bi bili pa za isto početje opljuvani z vseh strani...

rossi fani (večina) ste itak največji kreteni kar jih ta svet premore...

kenny ti veš kaj pomeni beseda kreteni ???? oz kretenizem?

no da ti macle olajšam zadevo

Kretenizem je stanje močnega zaostanka v fizičnem in mentalnem razvoju otrok, ki ga povzroči odsotnost ščitničnih hormonov. Posredno lahko kretenizem povzročijo teratogeni dejavniki, npr. pomanjkanje joda( ribe, morski sadeži itn..) med nosečnostjo, ki negativno vplivajo na razvoj živčevja.

vpraša doma kaj je tvoja mami jedla ko je bila noseča, ker ful možno da ima nekakšen vpliv to sedaj nate :closedeyes:

pač dobronamerno, začni se letom primerno obnašat.....

ker risanke si pomojem že prerastel pa deželo petra pana tudi.....

vstopi v realen svet.......

saj prav da ti je stoner všeč...... samo pač enkrat boš moral spoznat da je vale eden izmed 2 največjih, no malo še pa bo največji

lp hilton

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

očitno ne razumeš da se nekatere besede lahko uporabljajo tudi za kaj drugega...

si kmet, govedo, govno itd...

zdej pa čakam da prilimaš definicije za vse tole :D

post pa zančni takole: KennyJR a ti sploh veš kaj je kmet, go....

jao :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

očitno ne razumeš da se nekatere besede lahko uporabljajo tudi za kaj drugega...

si kmet, govedo, govno itd...

zdej pa čakam da prilimaš definicije za vse tole :D

post pa zančni takole: KennyJR a ti sploh veš kaj je kmet, go....

jao :notworthy:

prosim moderatorja te teme da se da Kenny JR na blok za naprimer 3 mesece, ker nakateri ki radi prebiramo to temo pač preprosto ne toleriramo več njegovih neprimernih objav, žaljenj itn.....

misliš kenny da mi lahko uspe kaj takega?

pa da se malce počistijo zadeve, ker je vse skupaj že izven nadzora :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prosim moderatorja te teme da se da Kenny JR na blok za naprimer 3 mesece, ker nakateri ki radi prebiramo to temo pač preprosto ne toleriramo več njegovih neprimernih objav, žaljenj itn.....

misliš kenny da mi lahko uspe kaj takega?

pa da se malce počistijo zadeve, ker je vse skupaj že izven nadzora :topic:

Lepo klikni opozori pri njegovem postu in napiši razlog.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dogajanje bo še pestro. Čeprav je VR povedal da misli pomagat lorenzu v boju za naslov, bi najbrž zelo rad vsaj še enkat nabil na Yamahi in si zato želi odpelat še sepang in philip island, njegovi favourite pisti, tukaj končat sezono it na operacijo in morda po treh tednih že testirat Ducatija v Valenciji. mini problemčič je Burgeesova pogodba do novembra. IMHO bo marsikaj bo jasno po Motegiju. Pista ima 5, 6 hudo napornih žlajfanj če VR to odpele dobro rama ni tak problem kot se govori, vidli bomo pa tudi če je Ducati res odpravu vse probleme, al je blo tole v španiji naključje.

počasi bojo za rossija kr vse najboljše piste :D ,sj skor za vsako to reče :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam, da se Rossi sestavi nazaj, fizicno in mentalno, pa bojo spet ostali lahko cvilil. :yea2: Morjo se posteno dokazat, da niso "muhe enodnevnice".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prosim moderatorja te teme da se da Kenny JR na blok za naprimer 3 mesece, ker nakateri ki radi prebiramo to temo pač preprosto ne toleriramo več njegovih neprimernih objav, žaljenj itn.....

misliš kenny da mi lahko uspe kaj takega?

pa da se malce počistijo zadeve, ker je vse skupaj že izven nadzora :topic:

Meni niso všeč v tej temi ta prerekanja.

Toliko me sicer ne moti, ampak dostikrat se vprašam, koliko je KennyJR sploh star in kakšen motor ma (piše gsxr1000),

ker se kaže čist kot nerazumljiv profil - zelo veliko komentarjev, skakanje v besedo, vse skupaj.........

Mogoče se nam pa predstavi?

In ga lohk pol blokirate..

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni niso všeč v tej temi ta prerekanja.

Toliko me sicer ne moti, ampak dostikrat se vprašam, koliko je KennyJR sploh star in kakšen motor ma (piše gsxr1000),

ker se kaže čist kot nerazumljiv profil - zelo veliko komentarjev, skakanje v besedo, vse skupaj.........

Mogoče se nam pa predstavi?

In ga lohk pol blokirate..

LP

star sem 19 let in NIMAM gikserja, če te mogoče zanima :D če bi me pa rad spoznal mi pa piši na ZS:)

in ja nebi se jest rad z nikomer prerekal ampak hilton je napadel moj post in začel pametovat in zmerjat

citiram:

".........

otrok zamisli se predno pišeš cvetke

aja čestitam kamnenemu da je celo zmaga

pa da rossiju domer motor pripravlja :naughty:"

se opravičujem vsem ki so moral to brat -.-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dorna je omejila maksimalen pritisk na 10 barov in pretok bencina do injektorjev na 50l na uro. to bo reguliral sistem ki bo za vse enak. A mi lahko kdo pove za primerjavo kašn je pritisk gbencina do injektorjev pr serijskem motorju, in mal objasni, kaj s tem nadzirajo? meni se zdi da večji pritisk vbrizga lahko izboljša izkoristek, nisem pa prepričan :unsure: Človek bi mislil da je količina bencina sama po sebi dovol retriktiven ukrep.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dorna je omejila maksimalen pritisk na 10 barov in pretok bencina do injektorjev na 50l na uro. to bo reguliral sistem ki bo za vse enak. A mi lahko kdo pove za primerjavo kašn je pritisk gbencina do injektorjev pr serijskem motorju,

Pri SV1000S je pritisk goriva 3 bare...

in mal objasni, kaj s tem nadzirajo? meni se zdi da večji pritisk vbrizga lahko izboljša izkoristek, nisem pa prepričan :unsure: Človek bi mislil da je količina bencina sama po sebi dovol retriktiven ukrep.

S tem po moje omejijo max. moč in vrtljaje. Višji, kot so obrati, manj je časa za vbrizg zadostne količine goriva, zato rabijo visok pritisk...

Lahko bi recimo malce zmanjšali količino goriva in podaljšali dirke...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri SV1000S je pritisk goriva 3 bare...

S tem po moje omejijo max. moč in vrtljaje. Višji, kot so obrati, manj je časa za vbrizg zadostne količine goriva, zato rabijo visok pritisk...

Lahko bi recimo malce zmanjšali količino goriva in podaljšali dirke...

D.

a tako. hvala. Jaz sm si predstavljal, da skušajo z omejevanjem pritiska za vbrizg u bistvu povečat prabo. da se trudijo omejit obrate na "razumno" mejo, kot to počnejo z vrtino 81mm za 1000ccm motorje ki bodo predelava serijskih v sezoni 2012 je precej bol verjetno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi bil bolj za to, da bi prepovedali elektronske sisteme, ki preprečujejo zdrs zadnjega kolesa. Pa bencina in pogonskih agregatov kolikor jih hočejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in stroški bi bili ogromni... pa bi jih spet meli 15 na gridu...

če bi prepovedal samo elektroniko, pa da bencin ostane enako omejen, pa noben nebi končal dirke, ker bi preprosto preveč ponucal... oz bi moral kar krepko oskubit agregat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dorna je omejila maksimalen pritisk na 10 barov in pretok bencina do injektorjev na 50l na uro. to bo reguliral sistem ki bo za vse enak. A mi lahko kdo pove za primerjavo kašn je pritisk gbencina do injektorjev pr serijskem motorju, in mal objasni, kaj s tem nadzirajo? meni se zdi da večji pritisk vbrizga lahko izboljša izkoristek, nisem pa prepričan :unsure: Človek bi mislil da je količina bencina sama po sebi dovol retriktiven ukrep.

Jaz sem podobne stvari že večkrat študiral in še nisem naletel na dobro razlago - ne sicer eksaktno tole, ampak sorodne stvari.

Pri takih pritiskih se gorivo zelo fino razprši, kar bi moralo povečati učinkovitost zgorevanja, vprašanje pa koliko.

Tu gre zgleda spet za ena nova pravila, mogoče ekologija (tudi 2t so ukinili, itd...) ali pač povečanje konkurenčnosti

med motorji.

Moram ponoviti- stvari, ki me zanimajo še nisem zasledil v literaturi/internetu, ampak sploh v dirkalnem športu ti podatki ne morejo igrati bistvene vloge, tako kot je šlo iz napredka (pa še to recimo optimizacija, vlek motorja) od uplinjačev k elektroniki, še toliko manj s temi pritiski, direktnimi vbrizgi itd.

S tem bodo stvar standardizirali in dali pod nadzor.

Trditev, da ima motor pri visokih obratih manj časa, da dobi bencin ne more biti povsem pravilna s stališča manjšanja moči, saj ne gre za tlačno polnjenje, pa tudi poseg takega namena avtomatsko zahteva manjša sesalna grla, drugače bistvenega efekta ne bo.

Velike prednosti (ponavljam) dovajanja goriva pod tlakom imamo pri turbo motorjih, tako tudi možnost eksperimentiranja z elektroniko in drugimi parametri. Atmosferski motor ima tu malo prostora, smo že videli zmage motorjev z uplinjači proti elektronskim v prvenstvih 4t, kar to potrjuje.

Podobno pri atmosferskih avtomobilih, kjer direktni vbrizg oz. sistemi finega vbrizgavanja niso prinesli omembne prednosti, še najmanj pa pri dirkanju.

Tu gre vse bolj za ekologijo, zmanjšane izpuste, ekonomičnost. In to danes igra veliko večjo vlogo, kot jo je recimo pred

ca. 10-20 leti. Dirkalni šport je tu zadnji, ki trpi, ampak tudi tu se nakazujejo spremembe in kajve kakšne motocikle bomo gledali čez 20 let..Verjetno tišje, z manjšo litrsko močjo, manj valji, manjših zmogljivosti - lahko pa bolj učinkovite in primerne času.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sem nahitro spisal z glave, sicer pa gre že za sisteme na motorjih in tehniko, kar bi si mogoče zaslužilo svojo temo (imajo jih kakšni boljši avto forumi, pa tu tudi nebi škodilo) za vse ki nas to zanima, motogp debata pa naj se nadaljuje kakor se pač bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem podobne stvari že večkrat študiral in še nisem naletel na dobro razlago - ne sicer eksaktno tole, ampak sorodne stvari.

Pri takih pritiskih se gorivo zelo fino razprši, kar bi moralo povečati učinkovitost zgorevanja, vprašanje pa koliko.

Tu gre zgleda spet za ena nova pravila, mogoče ekologija (tudi 2t so ukinili, itd...) ali pač povečanje konkurenčnosti

med motorji.

Moram ponoviti- stvari, ki me zanimajo še nisem zasledil v literaturi/internetu, ampak sploh v dirkalnem športu ti podatki ne morejo igrati bistvene vloge, tako kot je šlo iz napredka (pa še to recimo optimizacija, vlek motorja) od uplinjačev k elektroniki, še toliko manj s temi pritiski, direktnimi vbrizgi itd.

S tem bodo stvar standardizirali in dali pod nadzor.

Trditev, da ima motor pri visokih obratih manj časa, da dobi bencin ne more biti povsem pravilna s stališča manjšanja moči, saj ne gre za tlačno polnjenje, pa tudi poseg takega namena avtomatsko zahteva manjša sesalna grla, drugače bistvenega efekta ne bo.

Velike prednosti (ponavljam) dovajanja goriva pod tlakom imamo pri turbo motorjih, tako tudi možnost eksperimentiranja z elektroniko in drugimi parametri. Atmosferski motor ima tu malo prostora, smo že videli zmage motorjev z uplinjači proti elektronskim v prvenstvih 4t, kar to potrjuje.

Podobno pri atmosferskih avtomobilih, kjer direktni vbrizg oz. sistemi finega vbrizgavanja niso prinesli omembne prednosti, še najmanj pa pri dirkanju.

Tu gre vse bolj za ekologijo, zmanjšane izpuste, ekonomičnost. In to danes igra veliko večjo vlogo, kot jo je recimo pred

ca. 10-20 leti. Dirkalni šport je tu zadnji, ki trpi, ampak tudi tu se nakazujejo spremembe in kajve kakšne motocikle bomo gledali čez 20 let..Verjetno tišje, z manjšo litrsko močjo, manj valji, manjših zmogljivosti - lahko pa bolj učinkovite in primerne času.

Malo se motiš.

Točno tlak in zmogljivost injektorja ti lahko omejujeta moč motorja. Če ni bencina, ni energije, ni konjev. In ja, v dirkanju so to bistvene stvari in imajo velik vpliv. Učinkovitost izgorevanja pa se poveča s povečanjem tlaka.

Ja seveda ima pri višjih obratih manj časa za polnjenje motor. Če ima pri 6000 obr. X časa, ga je pri 12000 obr X/2. Torej ti pomaga če imaš večji tlak in pa večji pretok, saj so injektorji odpri zelo malo časa takrat.

Še največ je z vbrizgom pridobila prav dirkaška tehnika, tu pa zelo v temo brcaš. Traction control, različne mape motorja, za vsak valj svoja mapa (okej, to slednje je šlo je tut z vplinjači, ampak tisto je bilo vse nekaj na pol... ) itd, kar z vplinjači ni bilo možno. Ekologija ja..haha...briga jih. Uravnavanje z lambdo sondo je za ljudi, ki se ubadajo z vbrizgom, od boga poslana dobrota. Prej so nekaj gledali v barvo svečke in izpuhov in globoko modrovali, z lambdo pa točno veš, kdaj imaš preveč in kdaj premalo bencina.

Da tega nisi zasledil v literaturi...hja, pol pa na napačnem koncu iščeš. Tega je toliko, da imaš eno poletjo fino zapolnjen čas, pa boš samo majhen del predelal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja seveda ima pri višjih obratih manj časa za polnjenje motor. Če ima pri 6000 obr. X časa, ga je pri 12000 obr X/2. Torej ti pomaga če imaš večji tlak in pa večji pretok, saj so injektorji odpri zelo malo časa takrat.

Še največ je z vbrizgom pridobila prav dirkaška tehnika, tu pa zelo v temo brcaš. Traction control, različne mape motorja, za vsak valj svoja mapa (okej, to slednje je šlo je tut z vplinjači, ampak tisto je bilo vse nekaj na pol... ) itd, kar z vplinjači ni bilo možno. Ekologija ja..haha...briga jih. Uravnavanje z lambdo sondo je za ljudi, ki se ubadajo z vbrizgom, od boga poslana dobrota. Prej so nekaj gledali v barvo svečke in izpuhov in globoko modrovali, z lambdo pa točno veš, kdaj imaš preveč in kdaj premalo bencina.

Da tega nisi zasledil v literaturi...hja, pol pa na napačnem koncu iščeš. Tega je toliko, da imaš eno poletjo fino zapolnjen čas, pa boš samo majhen del predelal.

Torej hočejo zmanjšati moč z osiromašenjem zmesi. Drugače lahko motor deluje produktivno pri visokih vrtljajih tudi brez velikih tlakov goriva, mora imeti le ustrezno stehiometrično razmerje.

Z nevmkoliko zmanjšanim pretokom motor sploh nebi deloval in je bolje postaviti elektronsko blokado vrtljajev nižje,

prerevna zmes tudi uničuje motor. Kot sem rekel je tu treba zraven nujno zapirati pretok skozi sesalna grla- v to bodo s

takšnimi pravili tako prisiljeni.

Sicer pa je vse to delovanje na vrtljajih zelo povezano tudi s kompresijskim razmerjem, časih odpiranja ventilov (ne samo sesalnih), izpuhom...Tako bi po tej logiki polnjenja (sicer do neke mere gre, nisem pa o tem bral ali študiral) na višjih vrtljajih bolje delovali recimo 2t ali pa turbinski motorji, je pa ravno obratno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!