Skoči na vsebino

MotoGP 2010


Jure

Priporočene objave

Malo se motiš.

Točno tlak in zmogljivost injektorja ti lahko omejujeta moč motorja. Če ni bencina, ni energije, ni konjev. In ja, v dirkanju so to bistvene stvari in imajo velik vpliv. Učinkovitost izgorevanja pa se poveča s povečanjem tlaka.

Ja seveda ima pri višjih obratih manj časa za polnjenje motor. Če ima pri 6000 obr. X časa, ga je pri 12000 obr X/2. Torej ti pomaga če imaš večji tlak in pa večji pretok, saj so injektorji odpri zelo malo časa takrat.

Še največ je z vbrizgom pridobila prav dirkaška tehnika, tu pa zelo v temo brcaš. Traction control, različne mape motorja, za vsak valj svoja mapa (okej, to slednje je šlo je tut z vplinjači, ampak tisto je bilo vse nekaj na pol... ) itd, kar z vplinjači ni bilo možno. Ekologija ja..haha...briga jih. Uravnavanje z lambdo sondo je za ljudi, ki se ubadajo z vbrizgom, od boga poslana dobrota. Prej so nekaj gledali v barvo svečke in izpuhov in globoko modrovali, z lambdo pa točno veš, kdaj imaš preveč in kdaj premalo bencina.

Da tega nisi zasledil v literaturi...hja, pol pa na napačnem koncu iščeš. Tega je toliko, da imaš eno poletjo fino zapolnjen čas, pa boš samo majhen del predelal.

A na količino zraka si pa pozabil. Lahko bi omejili količino vstopnega zraka, pa bi tudi nekaj spremenili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej hočejo zmanjšati moč z osiromašenjem zmesi. Drugače lahko motor deluje produktivno pri visokih vrtljajih tudi brez velikih tlakov goriva, mora imeti le ustrezno stehiometrično razmerje.

Z nevmkoliko zmanjšanim pretokom motor sploh nebi deloval in je bolje postaviti elektronsko blokado vrtljajev nižje,

prerevna zmes tudi uničuje motor. Kot sem rekel je tu treba zraven nujno zapirati pretok skozi sesalna grla- v to bodo s

takšnimi pravili tako prisiljeni.

Sicer pa je vse to delovanje na vrtljajih zelo povezano tudi s kompresijskim razmerjem, časih odpiranja ventilov (ne samo sesalnih), izpuhom...Tako bi po tej logiki polnjenja (sicer do neke mere gre, nisem pa o tem bral ali študiral) na višjih vrtljajih bolje delovali recimo 2t ali pa turbinski motorji, je pa ravno obratno.

Ne bojo osiromašili zmesi. Če bi jo, bi se vse pregrevalo. Oni(FIM) bojo samo omejili količno bencina, ekipe se bojo potem mogle znajt, kaj narest, da bo zmes pravilna. Zadnjega odstavka ne zastopim sploh.

A na količino zraka si pa pozabil. Lahko bi omejili količino vstopnega zraka, pa bi tudi nekaj spremenili.

Ja lahko bi pa niso. Ker potem se je treba ubadat z restriktorji, pa kam jih dat, da je za vse enako, pa ven jemat pa gledat kako veliki so v resnici pa taka jajca. So jih mel tut v WRCju, pa so ves čas nekaj šmuglali okoli njih(mogoče jih imajo še zmerja, ne vem, ne spremljam več toliko). Je pač lažje vštekati kabel v standardni ECU in pogledati če je kdo kaj mutil okoli elektronike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem podobne stvari že večkrat študiral in še nisem naletel na dobro razlago - ne sicer eksaktno tole, ampak sorodne stvari.

Pri takih pritiskih se gorivo zelo fino razprši, kar bi moralo povečati učinkovitost zgorevanja, vprašanje pa koliko.

ca. 10-20 leti. Dirkalni šport je tu zadnji, ki trpi, ampak tudi tu se nakazujejo spremembe in kajve kakšne motocikle bomo gledali čez 20 let..Verjetno tišje, z manjšo litrsko močjo, manj valji, manjših zmogljivosti - lahko pa bolj učinkovite in primerne času.

Tole sem nahitro spisal z glave, sicer pa gre že za sisteme na motorjih in tehniko, kar bi si mogoče zaslužilo svojo temo (imajo jih kakšni boljši avto forumi, pa tu tudi nebi škodilo) za vse ki nas to zanima, motogp debata pa naj se nadaljuje kakor se pač bo.

Torej hočejo zmanjšati moč z osiromašenjem zmesi. Drugače lahko motor deluje produktivno pri visokih vrtljajih tudi brez velikih tlakov goriva, mora imeti le ustrezno stehiometrično ra

Sicer pa je vse to delovanje na vrtljajih zelo povezano tudi s kompresijskim razmerjem, časih odpiranja ventilov (ne samo sesalnih), izpuhom...Tako bi po tej logiki polnjenja (sicer do neke mere gre, nisem pa o tem bral ali študiral) na višjih vrtljajih bolje delovali recimo 2t ali pa turbinski motorji, je pa ravno obratno.

Ti, vedež, kako pa kaj VFR? šiba? dela testne kroge? a je rekord Grobnika že ogrožen?

Motogp grid bo v sezoni 2011 bogatejši za uradno tovarniško podprto moštvo Honde. zarad konfuzne situacije Dovizioso in njegova klavzula bo Gresini mel ofišal štempilko Honda HRC, ko smo že pri gresimiju, Marco melandri je pojamral da ga je uničil letošnji Hondin grušt ki zanj nima nobenga občutka na bremzah.

Zajeban lajf, če ma človek preveč filingov.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj bo vozil simončeli?

drugač pa kaj pa vem... ne vrjamem da bo kej s temle tovarniškim moštvom... a niso tudi melandriju obljubljal da bo dobil nek tovarniško podprt motor na začetku leta... in kaj je zdej od tega? nč...

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej hočejo zmanjšati moč z osiromašenjem zmesi. Drugače lahko motor deluje produktivno pri visokih vrtljajih tudi brez velikih tlakov goriva,mora imeti le ustrezno stehiometrično razmerje.

Ampak zato, da ima pravilmo stehiometrično razmerje, mora dobiti dovolj goriva, kar pa lahko zagotovijo z velikimi injektorji ali pa z velikim tlakom goriva - za oboje pa je potreben zadostni pretoko goriva (l/uro).

Z nevmkoliko zmanjšanim pretokom motor sploh nebi deloval in je bolje postaviti elektronsko blokado vrtljajev nižje,

prerevna zmes tudi uničuje motor. Kot sem rekel je tu treba zraven nujno zapirati pretok skozi sesalna grla- v to bodo s

takšnimi pravili tako prisiljeni.

To je verjetno vsem v MotoGP kristalno jasno in bodo zato ustrezno omejili število vrtljajev - ali pa bodo našli način, da bo motor deloval tudi z revno mešanico ('lean burn' motorji tudi obstajajo) dovolj zanesljivo tudi pri velikih obremenitvah...

Sicer pa je vse to delovanje na vrtljajih zelo povezano tudi s kompresijskim razmerjem, časih odpiranja ventilov (ne samo sesalnih), izpuhom...Tako bi po tej logiki polnjenja (sicer do neke mere gre, nisem pa o tem bral ali študiral) na višjih vrtljajih bolje delovali recimo 2t ali pa turbinski motorji, je pa ravno obratno.

Pa saj tlak goriva nima nobene druge funkcije kot to, da v istem času gre skozi injektor več goriva. Ne mešaj tega s prisilnim polnjenjem (zraka).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja..

Moram reči, da ima sicer v principu popolnoma prav, to ni bil način pomoči hudemu ponesrečencu.. Ne moreš ga kar prijet in vreč na nosila, ter ga potem še na tla spustit. Kaj bi bilo, da bi šlo za dirkača s poškodbami hrbtenice, ki bi bil lahko zaradi takšne "pomoči" potem paraliziran celo življenje? Tako ta glede tega mu dam prav..

Ampak po drugi strani sem pa zgrožen, da si urednik neke kao resne revije privošči tako pisanje.. Kot prvo bi lahko pravilno zapisal ime serije, ki je Moto2 in ne GP2 (to je namreč popolnoma nekaj drugega, kar bi on kot uredni avtomobilistične revije lahko vedel), kot drugo pa ne razumem kako si upa motocikliste enačit s pomanjkanjem samoohranitvenega nagona. A je mogoče GP kaj bistveno bolj nevaren kot F1 in nekateri ostali motošporti. Tepec! Kot da bi nekdo v malce lepši obliki zapisal eno gostilniško debato.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster Jure,

se čist strinjam, maš plusek ;) zgleda je od avtomobilista iluzorno pričakovat kaj več od "svinjske polovice"... je pa v teh nekaj minutah vsaj popravil oznako na "Moto2" - zgleda bere forum :P

PS sem prelistal še nekaj drugih njegovih člankov, pa so vsi tko malce zviška in cinično napisani :rolleyes:

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nevem kako lahko, če je lih slučajno ujel dirko, nekaj tle komentira... če nima pojma o dirkanju naj pač ne piše...

sploh pa grem stavit da neve niti kdo je ograznizator dirk, da ne ve kdo je dr. costa in da je zanj prebral v enem članku o tomizavi...

zveni pa kot ena histerična baba, ki je slučajno videla posnetek in bi ukinila cel motogp pa nevem kaj še zravn, do takrat pa sploh ni vedela da kej obstaja -.-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če nima pojma o dirkanju naj pač ne piše...

Skrajn cajt da začepiš... ;)

Zgleda da Rossi kr fajn izsiljuje Yamaho glede testiranj za Ducati. Ne glede na to kako je rekorder v največji zaporedni prisotnosti na dirkah, je začeu grozit da bo manjku 2 dirki na koncu? :hmm:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede oskrbe ponesrečenca, mu dam deloma prav, bi se proti organizatorju in odgovornimi morale uvesti sankcije.

Če se zaradi poskakovanja motorja na štartu, za kazen pelje skozi boxe, bi se za takšno tragedijo morala dirka prekinit, ne pa se zgovarjat, da niso vedeli kakšno je stanje ponesrečenca,

skoraj do sredine dirke pri motoGp-eju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skrajn cajt da začepiš... ;)

veš kaj jaz se ne delam pametnega in strokovnega... mal podebatiram to je pa to... on pa piše kot da je že 20 let v tem športu, pa je komajda eno dirko ujel lih slučajno -.-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda da Rossi kr fajn izsiljuje Yamaho glede testiranj za Ducati. Ne glede na to kako je rekorder v največji zaporedni prisotnosti na dirkah, je začeu grozit da bo manjku 2 dirki na koncu? :hmm:

heh mislm da se yamahi prou sladko jebe če rossi gre prej na počitek... tako ali tako od njega ni nič... ben bi dobil njegov material in mogoče bi jim celo uspelo rešit zadevo tako da bi izpraznili mesto za calvina, ki bi odvozil v tech 3, ker se wsbk naslednji teden itak zaključi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nevem kako lahko, če je lih slučajno ujel dirko, nekaj tle komentira... če nima pojma o dirkanju naj pač ne piše...

sploh pa grem stavit da neve niti kdo je ograznizator dirk, da ne ve kdo je dr. costa in da je zanj prebral v enem članku o tomizavi...

zveni pa kot ena histerična baba, ki je slučajno videla posnetek in bi ukinila cel motogp pa nevem kaj še zravn, do takrat pa sploh ni vedela da kej obstaja -.-

Si mores mislit, da motocikizem na pisti ljubiteljsko (na zacetku pa nekaj casa tudi profesionalno) spremljam ze enih 20+ let (je pa res, da odkar prenosov ni vec na eurosportu, vecinoma gledam samo se motogp in manj redno wsbk, ker sport 1 ali kje je ze moto2 pac nimam niti nastavljenna tv), da dobro vem, kdo je dr. Costa, da sem bil tudi v zivo na kaki dirki ... In ne, ne bi ukinil motgp, in cesa takega tudi nisem napisal. Bi pa uvedel svetovnemu prvenstvu primerne varnostne standarde (ki vsekakor ne vkljucujejo premetavanja ponesrecenca kot svinjske polovice). Preprican sem tudi, da sem v zivo videl precej vec moto dirk kot marsikdo tule ne forumu (ceprav zadnja leta ne vec).

In ja, motociklisti imajo nizje nastavkjen nagon po prezivetju. Saj niso edini, pri alpinistih je enako, pa se pri kaksnem sportu (dirkanje z avti ni izjema) ... Zato se pa s tem ukvarjajo, vecini pa se zdi prenevarno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si mores mislit, da motocikizem na pisti ljubiteljsko (na zacetku pa nekaj casa tudi profesionalno) spremljam ze enih 20+ let (je pa res, da odkar prenosov ni vec na eurosportu, vecinoma gledam samo se motogp in manj redno wsbk, ker sport 1 ali kje je ze moto2 pac nimam niti nastavljenna tv), da dobro vem, kdo je dr. Costa, da sem bil tudi v zivo na kaki dirki ... In ne, ne bi ukinil motgp, in cesa takega tudi nisem napisal. Bi pa uvedel svetovnemu prvenstvu primerne varnostne standarde (ki vsekakor ne vkljucujejo premetavanja ponesrecenca kot svinjske polovice). Preprican sem tudi, da sem v zivo videl precej vec moto dirk kot marsikdo tule ne forumu (ceprav zadnja leta ne vec).

In ja, motociklisti imajo nizje nastavkjen nagon po prezivetju. Saj niso edini, pri alpinistih je enako, pa se pri kaksnem sportu (dirkanje z avti ni izjema) ... Zato se pa s tem ukvarjajo, vecini pa se zdi prenevarno.

pol si pa očitno mau faliu smisel življenja... pejd raj kleklat... :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol si pa očitno mau faliu smisel življenja... pejd raj kleklat... :surrender:

Namesto cesa? Dirkanja, kadar je le prilika in tudi kdaj, ko je ni ali si na kaj drugega mislil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namesto cesa? Dirkanja, kadar je le prilika in tudi kdaj, ko je ni ali si na kaj drugega mislil?

ne pametovanja v kolumnah... pa sej se tud jst strinjam s tem da pač kar so naredili ni bilo prav... pa da bi moral nujno dirko prekinit... verjetno nebi pomagalo, ker so bile poškodbe prehude, ampak bi vsaj vse naredili tako kot je treba...

problem je v tvojem pisanju... jst bi se mal zamislu... sploh pa kot novinar (komunist al watever) bi lahko sprejel kritiko...

Ah pust Kennya on je že pr 20 odkril smisu življenja...očitno je da bo Moto GP analitik ;)

in kdo si ti da boš več vedel od mene o meni? :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne pametovanja v kolumnah... pa sej se tud jst strinjam s tem da pač kar so naredili ni bilo prav... pa da bi moral nujno dirko prekinit... verjetno nebi pomagalo, ker so bile poškodbe prehude, ampak bi vsaj vse naredili tako kot je treba...

problem je v tvojem pisanju... jst bi se mal zamislu... sploh pa kot novinar (komunist al watever) bi lahko sprejel kritiko...

in kdo si ti da boš več vedel od mene o meni? :wallbash:

in to napiše človek ki ma na motosvetu po celo stran svojih monologov v temi motogp :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!