Skoči na vsebino

MotoGP 2010


Jure

Priporočene objave

Celo mapping za engine brake in TC sta GPS aktivna za vsak zavoj posebej :blink: Pri tem je edina težava če voznik zaide iz idealne linije, potrebuje sistem enkrat preko štartno ciljne črte da se najde...

zakaj bi potreboval priti na štartno ciljno ravnino, če je GPS nadzor, ki pač deluje glede na to na kateri poziciji dirkačišča se dirkač nahaja??? sej ni namerjeno po razdalji ki jo dirkač prevozi ali po čem podobnem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako napredna glede same šasije je trenutno res samo Aprilia in morda je res zelo blizu GP stroja.

Ducati je bil najprej na cesti in potem v SBK, kolikor vem. BMW je šel po Aprilijini poti, rezultatov pa (še) ni, vsaj odmevnih ne.

Kolikor je bilo moč videt na sejmu v Milanu v četrtek, je na GP strojih okoli vzmetenja preceeej kablov, tudi na Ohlinsovemu štantu so imeli krasno razstavljeno zadnje vzmetenje takega ranga.

Kako imajo ti stroji izveden TC? Je to preko spremljanja naraščanja vrtljajev motorja ali prek senzorjev na kolesu, ki štejeta razliko vrtenja, kot pri ABS-u?

Nekje sem videl da imajo na zadnji nihajki tri senzorje, ki so uperjeni proti gumi, eden na sredino, dva na rob gume. Čemu to služi? Merjenje temperature gume? Sicer ne vem kaj bi si pomagali s tem podatkom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po moje razne možnosti nastavitve vpetja agregata, vpetje zadnje nihajke, kot glave, itd. pri SBK-ju niso tako pomembne,

ker to niso nastavive, ki bi se spreminjale glede na specifično pisto ampak je bolj pomenben nekašen ''base setup''

katerega pa potem prilagajaš z nastavitvami vzmetenja in izbiro pravilnih pnevmatik

verjamem da ta ''base setup'' že v tovarni dokaj dobro zadanejo med razvijanjem samega motocikla, zato te nastavitve

niso tako bistvenega pomena

konec konecev, več možnosti nastavitev imaš bolj se lahko v njih izgubiš, zmedeš in vedno znova iščeš bolšje rešitve

npr. od GP dirkačev je intervjujih velikokrat slišati, da se sredi sezone vrnejo na nastavitve iz začetka sezone,

ker so preprosto zašli iz prave smeri

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po moje razne možnosti nastavitve vpetja agregata, vpetje zadnje nihajke, kot glave, itd. pri SBK-ju niso tako pomembne,

ker to niso nastavive, ki bi se spreminjale glede na specifično pisto ampak je bolj pomenben nekašen ''base setup''

Aprilija se je kolk se je "slišalo" na predstavitvah,testiranjih,novinarjih dost posluževala spreminjanja kota vilic glede na pisto

@MihaJ Še Saso Kranjec ima te tri senzorje montirane na Suzukiju-za merjenje temperature.Mimogrede ga prodaja :naughty:

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor je bilo moč videt na sejmu v Milanu v četrtek, je na GP strojih okoli vzmetenja preceeej kablov, tudi na Ohlinsovemu štantu so imeli krasno razstavljeno zadnje vzmetenje takega ranga.

Kako imajo ti stroji izveden TC? Je to preko spremljanja naraščanja vrtljajev motorja ali prek senzorjev na kolesu, ki štejeta razliko vrtenja, kot pri ABS-u?

Nekje sem videl da imajo na zadnji nihajki tri senzorje, ki so uperjeni proti gumi, eden na sredino, dva na rob gume. Čemu to služi? Merjenje temperature gume? Sicer ne vem kaj bi si pomagali s tem podatkom...

v Gp-ju je elektronsko vzemetnje prepovedano

elektronika ga verjetno samo nadzira in ga ne upravlja

kolikor sem bral je TC na GP strojih ena bolj zakompliciranih zadev in je cela znanost

senzorji so povsod in nadzirajo hitrost prednjega in zadnjega kolesa,obrate motorja, senzor ki meri kot nagiba itd...

vgrajen imajo GPS, preko katerega nastavijo TC za vsak ovinek posebaj

TC se vklaplja glede na kot nagiba motocikla, potem imajo še različne mape za TC glede na obrabljenost pnevmatik,

ki se med dirko spreminja, verjetno se vklaplja tudi glede na temperaturo pnevmatik itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj bi potreboval priti na štartno ciljno ravnino, če je GPS nadzor, ki pač deluje glede na to na kateri poziciji dirkačišča se dirkač nahaja??? sej ni namerjeno po razdalji ki jo dirkač prevozi ali po čem podobnem?

Ne vem zakaj, tako je bilo meni pojasnjeno...če so mene zavedli, zavajam jaz vas...

Kolikor je bilo moč videt na sejmu v Milanu v četrtek, je na GP strojih okoli vzmetenja preceeej kablov, tudi na Ohlinsovemu štantu so imeli krasno razstavljeno zadnje vzmetenje takega ranga.

Kako imajo ti stroji izveden TC? Je to preko spremljanja naraščanja vrtljajev motorja ali prek senzorjev na kolesu, ki štejeta razliko vrtenja, kot pri ABS-u?

Nekje sem videl da imajo na zadnji nihajki tri senzorje, ki so uperjeni proti gumi, eden na sredino, dva na rob gume. Čemu to služi? Merjenje temperature gume? Sicer ne vem kaj bi si pomagali s tem podatkom...

Elektrosnko vodeno vzmetenje pri za tekmovalne namene je nekaj povsem drugega kot pa tisto kar se prodaja v seriji. Ohlins je razstavil svoj proto projekt iz pred parih let ko so to razvijali pri SBK, tudi WP je imel svoj sistem...Deluje pa tako da so med drugimi v olje zamešali mikro trde delce (ne spomnim se imena kovine) ki reagirajo na magnetno polje, in tako v milisekundi lahko spremenijo viskoznost olja v določenem režimu delovanja in celo v določenem delu amortizerja. Vglavnem zadeva je blazno draga in brez tehnika od firme izdelovalke si uporabnik nikakor sam ne more pomagati, vse skupaj pa je povezano z veliko denarja..zato so stvar prepovedali.

v seriji pa se že da kupit recimo amortizer katerega lahko nastavljamo preko gumbov na krmilu...ampak ta ne misli sam...

TC je res nekaj zalo kompleksnega, kdor ima dobrega tehnika za to je zmagovalec...med drugimi se uporabljajo poleg senzorjev vsega kar se na motorju premika vključno z ročico sklopke in senzorja hitrosti prmikanja prestavnega pedala tudi pospeškometer na zadnji nihajki kateri meri torzijo nihajke in zvijanje okvirja, in pa giroskop v vseh oseh ki meri pospešek motorja pri določenem kotu in bla bla bla. Na koncu je brez mašine in TC-ja samo za šasijo treba uskladit 16 parametrov...potem pa še engine brake in TC, aja...pa še temperatura goriva se meri...

Senzorji na zadnji strehci so za temperaturo gume, ta podatek potrebujejo gumarji...

po moje razne možnosti nastavitve vpetja agregata, vpetje zadnje nihajke, kot glave, itd. pri SBK-ju niso tako pomembne,

ker to niso nastavive, ki bi se spreminjale glede na specifično pisto ampak je bolj pomenben nekašen ''base setup''

katerega pa potem prilagajaš z nastavitvami vzmetenja in izbiro pravilnih pnevmatik

verjamem da ta ''base setup'' že v tovarni dokaj dobro zadanejo med razvijanjem samega motocikla, zato te nastavitve

niso tako bistvenega pomena

pa so, čedalje bolj, ker motorji za cesto niso dirkalniki...

base setup za? cesto ali pisto?

konec konecev, več možnosti nastavitev imaš bolj se lahko v njih izgubiš...

res je...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stvar je seveda zelo zajebana..

ampak...v osnovi jo je mozno tud na simpl razlozit

dva senzorja merita hitrost vrtenja prednjega in zadnjega kolesa, ki mora seveda biti enaka....ce ni, pol pomen, da se zadnje kolo vrti v prazno

simpl....

ampak, ker se zadnje kolo vrti hitreje tud na ravnem, ko motor pospesuje po ravnini, saj se prednje kolo dvigne v zrak in s tem izgubi stik s tlemi in s tem pogon, pa jasno TC deluje ob sodelovanju senzorja, ki odcitava polozaj oziroma obremenitev prednjih vilic...ko je predne kolo torej v zraku TC ne deluje

TC je jasno na armaturi izklopljiv, da ga dirkac lahko po potrebi tudi ugasne.....recimo na koncu za burn out

janso se pa obcutljivost TCja tudi nastavlja in ima razlicne programe....za voznjo po mokrem, al pa za bolj ali manj spolzek asfalt

upam, da sem ti kaj pomagal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rossi je ograniziral dobrodelno motokros dirko

http://www.twowheelsblog.com/post/3218/valentino-rossi-organizes-motocross-charity-event

Over 10,000 people turned out to see Valentino Rossi’s event Motocross dei Campioni, 30 anni più tardi (Motocross of the Champions, thirty years later). The fund raiser was organized to help kids suffering from leukemia at the Pesaro Hospital and the public was treated to an exciting day, that saw Andrea Dovizioso take the most points and win the race.

The first heat was won by Spanish rider and this year’s 125cc Champion Julian Simon, followed by Andrea Dovizioso and Marco Melandri, while Rossi was sixth after falling in the third lap but was able to finish.

The second heat finished in the same manner with Rossi taking fourth. Julian Simon could not take part in the third as he had a plane to catch, so the podium saw Dovizioso, Rossi and Melandri, with Dovizioso winning the event with the most points.

It was a great race,” said a satisfied Rossi at the end of the show: “we had over 10,000 paying spectators and this was our goal, to help the AIL ( Italian Leukemia Association) and the children.”.

After the jump you can check out Marco Melandri in action at Cavallara.

Continue reading: Andrea Dovizioso wins at the Motocross dei Campioni

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spremenjen motoGP koledar!!! Brno bo namesto prvotnega datuma 22. avgusta, češko dirko gostil teden prej, torej 15. avgusta. Kar je pa najboljše, je pa skrajšan poletni premorbiggrin.gif

Date Grand Prix (Circuit)

April 11th* Qatar (Losail)

April 25th Japan (Motegi)

May 2nd Spain (Jerez)

May 23rd France (Le Mans)

June 6th Italy (Mugello)

June 20th Great Britain (Silverstone)

June 26th** Netherlands (Assen)

July 4th Catalunya (Catalunya)

July 18th Germany (Sachsenring)

July 25th*** United States (Laguna Seca)

August 15th Czech Republic (Brno)

August 29th Indianapolis (Indianapolis)

September 5th San Marino & Riviera di Rimini (Misano)

September 19th Hungary (Balatonring)

October 10th Malaysia (Sepang)

October 17th Australia (Phillip Island)

October 31st Portugal (Estoril)

November 7th Valencia (Ricardo Tormo Valencia)

Reserve Circuit: Motorland Aragon Circuit

* Evening race

** Saturday race

*** Only MotoGP class

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spremenjen motoGP koledar!!! Brno bo namesto prvotnega datuma 22. avgusta, češko dirko gostil teden prej, torej 15. avgusta. Kar je pa najboljše, je pa skrajšan poletni premorbiggrin.gif

Date Grand Prix (Circuit)

April 11th* Qatar (Losail)

April 25th Japan (Motegi)

May 2nd Spain (Jerez)

May 23rd France (Le Mans)

June 6th Italy (Mugello)

June 20th Great Britain (Silverstone)

June 26th** Netherlands (Assen)

July 4th Catalunya (Catalunya)

July 18th Germany (Sachsenring)

July 25th*** United States (Laguna Seca)

August 15th Czech Republic (Brno)

August 29th Indianapolis (Indianapolis)

September 5th San Marino & Riviera di Rimini (Misano)

September 19th Hungary (Balatonring)

October 10th Malaysia (Sepang)

October 17th Australia (Phillip Island)

October 31st Portugal (Estoril)

November 7th Valencia (Ricardo Tormo Valencia)

Reserve Circuit: Motorland Aragon Circuit

* Evening race

** Saturday race

*** Only MotoGP class

tud balatonring bi lahko postal romanrska destinacija za karierne alkoholike hehe. baje so koledarje precej usklajevali Dorna in Bernie, da se bi čim manj dirk pokrivalo. zanima me, kako bo "izvisel2 SBK če sta ta dva res tako tesno sodelovala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo zanimivih novičk

Na dirkališču v Vallelungi nedaleč od Rima je minuli vikend potekala dirka Italijanskega prvenstva GT avtomobilov, na kateri je nastopil tudi Valentino Rossi.

Z najetim Ferrarijem 430 GT moštva Kessel je Valentino Rossi skupaj s svojima prijateljema Alessiom Saluccijem, bolj znanim pod vzdevkom Uccio, in Andreom Ceccatom zasedel odlično tretje mesto v kategoriji GT3.

Uspešna italijanska trojica pa bi v svoji kategoriji lahko slavila celo zmago, saj so nekaj časa vodili, 40 minut pred koncem pa jim je ponagajala tehnika, poleg tega pa je njihov dirkalnik zajel še ogenj, a so plamene hitro pogasili.

Dirko, ki se je zaradi goste megle začela za varnostnim avtomobilom, je začel devetkratni svetovni prvak, ki je vmes prepustil volan svojima kolegoma, sam pa se je za volan usedel še za zadnjo uro dirkanja in zaključil z vožnjo.

"Če bo le možnost, se bomo prihodnje leto znova vrnili in pokazali, kaj zmoremo. Nekoliko sem razočaran, saj smo bili skoraj do konca dirke povsem pri vrhu in lahko bi zmagali. Vsekakor pa smo se dobro zabavali in to je najbolj pomebno," je ob koncu povedal The Doctor, ki bo že ta vikend na reli šovu v Monzi ponovno vrtel volan reli specialke ford focus WRC.

eni se pa res zabavjo v prostem časuevilgrin.gif

http://24ur.com/sport/motogp/rossi-in-uccio-tretja-v-vallelungi.html

http://www.motogp.com/en/news/2009/rossi+third+in+vallelunga

http://www.twowheelsblog.com/post/3418/6-ore-di-vallelunga-rossis-team-3rd-in-gt-class-and-11th-overall

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kockaroši se selijo tud u MotoGp InterWetten bo sponzor Luthijeve ekipe v Moto2 in Aoyamine Honde v MotoGp. Upajmo de nebomo čez tri leta brali o režiranih dirkah, kot se t dogaja u fucbalu in F1. . . . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eni se spet zabavajo. 46 je vozil rally in gladko nabil Grongomla, Navarro. . . . tud Simoncelli bi bil na Slovenskem DP brez konkurence.

1. R. Capello/L. Pirollo - Citroen C4 WRC 1:17:47.2

2. V. Rossi/C. Cassina - Ford Focus WRC08 + 0:17.8

3. F. Babini/G. Bernacchini - Subaru Impreza WRC S12 + 0:42.3

4. M. Grönholm/T. Rautainen - Subaru Impreza WRC S14 + 0:48.7

5. A. Navarra/M. Cerrari - Subaru Impreza WRC S14 + 1:32.8

6. P. Longhi/L. Cassol - Skoda Fabia WRC + 1:39.2

7. M. Simoncelli/G. D'Amore - Ford Focus WRC 08 + 1:52.6

8. A. Perico/M. Morello - Citroen Xsara WRC + 1:55.7

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

včeraj so izdali nekaj(malo) podrobnosti kar se tiče novih pravil, za sezono 2012

max. prostornina 1000cc

max. število valjev 4

max. vrtina 81mm

s temi osnovnimi parametri so rešili več stvari

omejili so št. vrtljajev(okoli 16k rpm) s čimer so pnevmatsko vodeni agregati nepomembni(kar naj bi pocenilo zadevo)

serijski agregati bodo morali biti pošteno predelani, ker bo morala biti spremenjena vrtina in gib bata(s čimer so se

zaščitili pred ims)

več podrobnosti bo znano pred začetkom naslednje sezone

izjava za medije

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeraj so izdali nekaj(malo) podrobnosti kar se tiče novih pravil, za sezono 2012

max. prostornina 1000cc

max. število valjev 4

max. vrtina 81mm

s temi osnovnimi parametri so rešili več stvari

omejili so št. vrtljajev(okoli 16k rpm) s čimer so pnevmatsko vodeni agregati nepomembni(kar naj bi pocenilo zadevo)

serijski agregati bodo morali biti pošteno predelani, ker bo morala biti spremenjena vrtina in gib bata(s čimer so se

zaščitili pred ims)

več podrobnosti bo znano pred začetkom naslednje sezone

izjava za medije

če se ne motm je enkat eno moštvo WMC? fasalo prepoved nastopanja, ker je melo predelan r1 agregat, čeprav ni od originala ostalo nič. utaknili so se v ohišje gredi in gred samo. če to dovolijo, so vsi tisočaki daleč pod mejo 81 mm

r1 77mm

zx10r 76

cbr 75

gsxr 74.5

meni osebno to bastardiziranje čistokrvnih dirkalnikov ni všeč.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah zakaj pa ne bi dovolili predelanega agregata? Že v SBK nimajo kaj dosti skupnega z serijskimi motorji, skorajda samo še mera ostane ista, tu bi pa itak vse predelali.

Glede na to, da mora biti vrtina precej večja kot pri katermkoli serijskem motorju, to pomeni da tudi blok ne ostane isti, gred itak ne, glava bi bila v vsakem primeru neprepoznavna, mogoče spodnji del bloka, pa še to dvomim. Mogoče bi menjalnik ostal približno podoben.

Samo konstrukcijska osnova na papirju bi bila ista, v praksi pa vse drugače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se ne motm je enkat eno moštvo WMC? fasalo prepoved nastopanja, ker je melo predelan r1 agregat, čeprav ni od originala ostalo nič. utaknili so se v ohišje gredi in gred samo. če to dovolijo, so vsi tisočaki daleč pod mejo 81 mm

r1 77mm

zx10r 76

cbr 75

gsxr 74.5

meni osebno to bastardiziranje čistokrvnih dirkalnikov ni všeč.

ja ekipo wcm so res diskvalificirali, ampak časi in pravila se spreminjajo

s tem ko bodo dovolili predelane agregate bodo odprli vrata raznim tunerjem in izdelovalcem šasij, ter s tem

povečali štartno vrsto in znižali stroške

sedaj tovarne zahtevajo po 2mio € na leto za najem motocikla, kar je ogromno in poleg tega je št. teh motorjev zelo omejeno

za veliko manjši denar se da serisjki agregat pošteno predelati, v igro pa lahko zopet stopijo izdelovalci šasij

kot so harris, roberts in podobni, vrnila naj bi se tudi aprilia(zaradi česar naj bi ustavili projekt v moto2)

kar se pa tiče vrtine 81mm pa bo ta verjeto fiksna, ravno zaradi tega da bo treba agregat močno predelat

pozabil pa si omeniti še bmw-ja ki je tik pod mejo pri 80mm

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!