Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Ni še pogruntal, kateri živali je proga podobna... :naughty:

track_main.gif

D.

pazite se bena, sem mu včeraj poslal slikico za lažje testiranje :evilgrin:

Popravljeno . Popravil PERVY
Objavljeno

Dosti profita jim to ne bo prineslo, kar se vidi ze iz testiranj. V4 + big bang, to bo skoraj traktorski V2 zvok.

Objavljeno (popravljeno)

danes se je v barceloni sestala GP komisija, kjer so predstavili nekaj novosti v

pravilniku za sezono 2012.

prostornina: do 1000cc

maksimalno št valjev: 4

maksimalna vrtina: ø 81 mm

minimalna teža: 150 kg (do 800cc) in 153 kg (čez 800cc)

dovoljeno število agregatov na dirkača: 6

prostornina tanka: 21 litrov

potem pa še novost, Claiming Rule Teams (CRT)

točno definicijo ''CRT'' bodo razložili konec maja

to so privatne ekipe, za katere bodo veljala malce drugačna pravila

dovoljeno število agregatov na dirkača: 12

prostornina tanka: 24 litrov

zgleda, da bomo v sezoni 2012 gledali 3 vrste dirkalnikov

tovarniški prototipi do 800cc, kot jih poznamo sedaj in bodo na željo proizvajalcev dovoljeni tudi v prihodnjih sezonah

tovarniški prototipi do 1000cc

privatniki(CRT), kateri bodo imeli prototipno šasijo in predelane serijske agregate

Popravljeno . Popravil P182
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

po mojem mnenju so oz. bodo zadevo preveč zakomplicirali, mislim da bi bilo bolje

če bi nov pravilnik dovoljeval na štartu samo eno vrsto dirkalnikov, katere bi ločevalo število

valjev in posledično razlika v teži, enako kot je bilo to v sezonah pred 07'

mislim da je dorna pod pritiskom proizvajalcev klecnila in bo dovolila 800cc še naprej

v katerih razvoj so tovarne namenile veliko sredstev in jih (še)nočejo postaviti v kot

verjetno pa se bo zgodilo podobno ko se je zgodilo leta 02, ko so bili dovoljeni tudi 2T agregati

naslednje leto pa so jih prepovedali

prepovedali jih verjetno ne bodo, bodo pa vsi razvili 1000cc prototipe

Objavljeno (popravljeno)

Hola,

pa še uraden press release

kot je že P182 povedal, tale MotoGP postaja vedno bolj komplicirana zmeda :BUA: pričakujem da bodo spet skočili v luft tudi WSBKjevci, saj je zdaj očitno da mislijo privat ekipam dovolit dirkanje z agregati ki bazirajo na serijskih mašinah :BUA: :BUA:

Popravljeno . Popravil suzuki
Objavljeno

časi testiranj v sepangu

tempi alle ore 18

1. Rossi (Yamaha) 2.01.068 (giri 11 di 47)

2. Stoner (Ducati) 2.01.219 (29 di 33)

3. Dovizioso (Honda) 2.01.631 (36 di 52)

4. Capirossi (Suzuki) 2.01.687 (44 di 52)

5. Spies (Yamaha) 2.01.843 (41 di 42)

6. Edwards (Yamaha) 2.01.897 (14 di 35)

7. Pedrosa (Honda) 2.02.036 (41 di 47)

8. Kallio (Ducati) 2.02.038 (76 di 76)

9. Bautista (Suzuki) 2.02.078 (33 di 34)

10. Melandri (Honda) 2.02.086 (28 di 52)

11. Hayden (Ducati) 2.02.221 (60 di 61)

12. Aoyama (Honda) 2.02.419 (19 di 57)

13. Espargarò (Ducati) 2.02.447 (34 di 35)

14. Barbera (Ducati) 2.02.485 (28 di 62)

15. De Puniet (Honda) 2.02.535 (76 di 76)

16. Simoncelli (Honda) 2.03.254 (41 di 53)

17. Yamaha O 2.04.681 (27 di 51)

18. Yamaha T 2.04.967 (42 di 43)

Objavljeno

Rossi je se v formi. :naughty:

Objavljeno

Rossi je se v formi. :naughty:

Pa še lep cajt bo, no vsaj upam..... :evilgrin:

Objavljeno

letos pa res malo vozijo... tistih 30... 40 krogov... stoner mislim da od dveh naprej ni sploh več peljal... res čudno...

Objavljeno

speis izbolšau še za 0.4sec iz prejšnih testiranj B):photo:

Objavljeno

speis izbolšau še za 0.4sec iz prejšnih testiranj B):photo:

Dober je ni kaj!

Presenečenje dneva po mojem mnenju pa je Capirossi :naughty:

Objavljeno

časi testiranj v sepangu

tempi alle ore 18

1. Rossi (Yamaha) 2.01.068 (giri 11 di 47)

2. Stoner (Ducati) 2.01.219 (29 di 33)

3. Dovizioso (Honda) 2.01.631 (36 di 52)

4. Capirossi (Suzuki) 2.01.687 (44 di 52)

5. Spies (Yamaha) 2.01.843 (41 di 42)

6. Edwards (Yamaha) 2.01.897 (14 di 35)

7. Pedrosa (Honda) 2.02.036 (41 di 47)

8. Kallio (Ducati) 2.02.038 (76 di 76)

9. Bautista (Suzuki) 2.02.078 (33 di 34)

10. Melandri (Honda) 2.02.086 (28 di 52)

11. Hayden (Ducati) 2.02.221 (60 di 61)

12. Aoyama (Honda) 2.02.419 (19 di 57)

13. Espargarò (Ducati) 2.02.447 (34 di 35)

14. Barbera (Ducati) 2.02.485 (28 di 62)

15. De Puniet (Honda) 2.02.535 (76 di 76)

16. Simoncelli (Honda) 2.03.254 (41 di 53)

17. Yamaha O 2.04.681 (27 di 51)

18. Yamaha T 2.04.967 (42 di 43)

Meni ni blo jasno kaj tam na dnu počne simoncelli. tole je blo krivo: "The former 250cc world champion and MotoGP rookie underwent precautionary scans after a huge highside on his third lap of Friday testing.

“I have a mark on my head because I broke my helmet in the fall, but I'm okay,” a visibly drowsy, but smiling, Simoncelli told Crash.net on his arrival back in the Sepang paddock at 3pm, four hours after the accident."

Objavljeno

Meni ni blo jasno kaj tam na dnu počne simoncelli. tole je blo krivo: "The former 250cc world champion and MotoGP rookie underwent precautionary scans after a huge highside on his third lap of Friday testing.

“I have a mark on my head because I broke my helmet in the fall, but I'm okay,” a visibly drowsy, but smiling, Simoncelli told Crash.net on his arrival back in the Sepang paddock at 3pm, four hours after the accident."

včerajšna slaba predstava nima s padcem nobene veze, ker je padel danes v 3. krogu

časi do 14ih

1. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team 2min 0.271 sec (26 laps)

2. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team 2min 0.512 sec (20 laps)

3. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team 2min 0.703 sec (28 laps)

4. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 2min 0.988 sec (21 laps)

5. Ben Spies USA Monster Yamaha Tech 3 2min 1.014 sec (31 laps)

6. Loris Capirossi ITA Rizla Suzuki MotoGP 2min 1.320 sec (29 laps)

7. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 2min 1.439 sec (18 laps)

8. Alvaro Bautista SPA Rizla Suzuki MotoGP 2min 1.732 sec (21 laps)

9. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP 2min 1.980 sec (33 laps)

10. Marco Melandri ITA San Carlo Honda Gresini 2min 2.078 sec (28 laps)

11. Mika Kallio FIN Pramac Racing 2min 2.117 sec (34 laps)

12. Hiroshi Aoyama JPN Interwetten Honda MotoGP 2min 2.196 sec (21 laps)

13. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team 2min 2.366 sec (24 laps)

14. Aleix Espargaro SPA Pramac Racing 2min 2.403 sec (21 laps)

15. Hector Barbera SPA Paginas Amarillas Ducati 2min 2.487 sec (32 laps)

16. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 2min 3.689 sec (2 laps)

Objavljeno

časi ob koncu dneva

1. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team 2min 0.271 sec (39 laps)

2. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team 2min 0.512 sec (33 laps)

3. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team 2min 0.703 sec (42 laps)

4. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 2min 0.988 sec (35 laps)

5. Ben Spies USA Monster Yamaha Tech 3 2min 1.014 sec (44 laps)

6. Loris Capirossi ITA Rizla Suzuki MotoGP 2min 1.320 sec (50 laps)

7. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 2min 1.439 sec (46 laps)

8. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team 2min 1.478 sec (57 laps)

9. Hiroshi Aoyama JPN Interwetten Honda MotoGP 2min 1.692 sec (50 laps)

10. Alvaro Bautista SPA Rizla Suzuki MotoGP 2min 1.732 sec (25 laps)

11. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP 2min 1.980 sec (58 laps)

12. Marco Melandri ITA San Carlo Honda Gresini 2min 2.078 sec (60 laps)

13. Hector Barbera SPA Paginas Amarillas Ducati 2min 2.080 sec (52 laps)

14. Mika Kallio FIN Pramac Racing 2min 2.082 sec (66 laps)

15. Aleix Espargaro SPA Pramac Racing 2min 2.367 sec (49 laps)

16. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 2min 3.689 sec (2 laps)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

. . . čist tko: Kje se potepa Jorge Lorenzo? Kaj sm zamudu? . . .

P.S. amerkanci so čist zagreti! whistle.gif

Objavljeno

Pošteno, od prvega do sedmega mesta, vsi po mojem okusu z izjemo kamenega..še rajš bi pa vidu da Edwards in Spies skočta na 2 in 3 :whistle:

Objavljeno

3. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team 2min 0.703 sec (42 laps) :yea1:

Super, sej vem pocakmo na dirke sam vseen sm vesel :)

Objavljeno

. . . čist tko: Kje se potepa Jorge Lorenzo? Kaj sm zamudu? . . .

P.S. amerkanci so čist zagreti! whistle.gif

On se raje s krosom vozi.....počiva po poškodbi

Objavljeno

Rossi smashes pole record on final day of Sepang test

Fiat Yamaha rider Valentino Rossi signed off the second pre-season test of the year on top once again in Malaysia today, meaning he has been fastest at all four days of testing so far this year. The Italian smashed his own pole record by almost three tenths of a second, proving that he and the new YZR-M1 are on track for the season's start in a month's time.

A je Yamaha že letos spet na 990cc ? :P

D.

Objavljeno

A je Yamaha že letos spet na 990cc ? :P

D.

ne..sam doktor..pa to skriva pred lolipopom :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!