Skoči na vsebino

ZDAJ GRE ZARES: PREPREČIMO OBČUTNE PODRAŽITVE MOTOCIKLOV


Noise

Priporočene objave

...Če pa že more bit, naj se upošteva tudi prisotnost motornih koles na cestah 6 mesecev na leto ter seveda zdrava kmečka pamet, ki narekuje da ena 600 ccm prdula ne premore niti "o" od "onesnaževanje okolja", ki je značilno za kakšne 3.0 X5/Q7/CL in slične monstrume na štirih kolesih.

...

Po eni strani popust za neodjavljanje in s tem potencialna celoletna prisotnost na cesti, po drugi pa vpitje, da smo na njej le pol leta. Ahaaa, zgodba o jeb...u in ne uđ..nju. Cool. Če bi bili dostopni podatki o povprečno prevoženih kilometrih na leto in bi jih primerjali z avtomobili, bi to mogoče lahko predstavljalo izhodišče. A kje dobiti te podatke? Pri serviserjih mogoče?

Sicer pa je vse zelo simpel. Kolikor vozilo nasvinja, toliko plača, pa konec besedi. Podatki so jasni. Če ne pa se nasloniti na zahtevane eko norme, ki jih morajo izpolnjevati, da se sploh lahko prodajajo.

Za tehnično razdelavo teh podatkov boste klubski motoristi pa že ZMKS in njene strokovnjake zadolžili, kajne?!

Podatke je treba le nabrati in ustrezno tabelirati. Pa saj to so po mojem prepričanju že naredili, le skrivajo še tega asa v rokavu, kajne!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da ne bo kake vroče krvi, motorji (in prodajalci-proizvajalci)zaenkrat še ne navajajo vseh podatkov ,ki bi jih država potrebovala za zaračunavanje po izpustu CO2. tisti, ki pa so pa niso uradno priznani z strani države ker obstajajo enostni pravilniki kateri so ti podatki in kako so pidobljeni. tu moto industrija malo capa za avtomobili. ampak se bo dalo tudi to dosečt in uredit da bo najbolj pošteno - po CO2.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor vozilo nasvinja, toliko plača, pa konec besedi. Podatki so jasni. Če ne pa se nasloniti na zahtevane eko norme, ki jih morajo izpolnjevati, da se sploh lahko prodajajo.

Za tehnično razdelavo teh podatkov boste klubski motoristi pa že ZMKS in njene strokovnjake zadolžili, kajne?!

Podatke je treba le nabrati in ustrezno tabelirati. Pa saj to so po mojem prepričanju že naredili, le skrivajo še tega asa v rokavu, kajne!?

Osebno sploh ne vidim problema!Od uvoznika se zahteva,da poda tudi te podatke za vsako vozilo,ki se prodaja na našem tržišču.Potem pa se samo napiše program,ki bo motorje po vnosu razvrstil po razredih in zadeva je urejena!

Z rabljenimi bo pa malenkost težje :hmm: Čeprav za večino teh,ki jih sploh lahko homologiramo v SLO so ti podatki znani :hmm:

Sploh pa!Zakaj bi sploh moral bit davek na motorje?Veseli bi morali biti,da nas je vedno več na njih!Ker dejansko je dokazano,da motorno kolo kljub istemu izpusto manj onesnažuje(v mestih)To je tolk,da si neki namislijo kje bi še prišli do denarja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa je vse zelo simpel. Kolikor vozilo nasvinja, toliko plača, pa konec besedi. Podatki so jasni. Če ne pa se nasloniti na zahtevane eko norme, ki jih morajo izpolnjevati, da se sploh lahko prodajajo.

simpelj... eko centi na liter bencina pa smo tam - za vse enaka cena litra potem pa tvoj problem koliko ti pokuri , toliko davka boš dal zraven državi...

Za tehnično razdelavo teh podatkov boste klubski motoristi pa že ZMKS in njene strokovnjake zadolžili, kajne?!

Podatke je treba le nabrati in ustrezno tabelirati. Pa saj to so po mojem prepričanju že naredili, le skrivajo še tega asa v rokavu, kajne!?

ta as je tolk hud da bodo prej zvončki in trobentice cveteli....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta as je tolk hud da bodo prej zvončki in trobentice cveteli....

Fantje, v javnost curljajo dokazi da je vsa fama od "toplogrednih plinov" Izmišljena!!! Zato pošljimo te podatke VSEM poslancem in ministrom, da se enkrat za vselej NEHA nakladanje o "globalnem segrevanju" in "škodljivem" CO2!

Climatic Research Unit emails, data, models, 1996-2009

Released November 21, 2009

This archive presents over 120Mb of emails, documents, computer code and models from the Climatic Research Unit at the University of East Anglia, written between 1996 and 2009.

The CRU has told the BBC that the files were obtained by a computer hacker 3-4 days ago.

This archive includes unreleased global temperature analysis computer source code that has been the subject of Freedom of Information Act requests.

The archive appears to be a collection of information put together by the CRU prior to a FoI redaction process.

Primary language: English

File size in bytes: 64936854

File type information: ZIP

Cryptographic identity: SHA256 0364b2bce1fea6a3906707a9804a2f8b2b6b6bfa0234479cd363e9c368c60166

magnet:?xt=urn:btih:e106283c92224d89fa6e9178b87147ee11c4392f&dn=Hadley+CRU+Files+%28FOI2009.zip%29&tr=http%3A%2F%2Ftracker.prq.to%2Fannounce

Hacked Emails Show Climate Science Ridden with Rancor

NOVEMBER 21, 2009, 3:39 P.M. ET

By KEITH JOHNSON

The picture that emerges of prominent climate-change scientists from the more than 3,000 documents and emails accessed by hackers and put on the Internet this week is one of professional backbiting and questionable scientific practices. It could undermine the idea that the science of man-made global warming is entirely settled just weeks before a crucial climate-change summit.

Researchers at the Climatic Research Unit at the University of East Anglia, England, were victims of a cyberattack by hackers sometime Thursday. A collection of emails dating back to the mid-1990s as well as scientific documents were splashed across the Internet. University officials confirmed the hacker attack, but couldn't immediately confirm the authenticity of all the documents posted on the Internet.

The publicly posted material includes years of correspondence among leading climate researchers, most of whom participate in the preparation of climate-change reports for the Intergovernmental Panel on Climate Change, the authoritative summaries of global climate science that influence policy makers around the world.

The release of the documents comes just weeks before a big climate-change summit in Copenhagen, Denmark, meant to lay the groundwork for a new global treaty to curb greenhouse-gas emissions and fight climate change. Momentum for an agreement has been undermined by the economic slump, which has put environmental issues on the back burner in most countries, and by a 10-year cooling trend in global temperatures that runs contrary to many of the dire predictions in climate models such as the IPCC's.

A partial review of the emails shows that in many cases, climate scientists revealed that their own research wasn't always conclusive. In others, they discussed ways to paper over differences among themselves in order to present a "unified" view on climate change. On at least one occasion, climate scientists were asked to "beef up" conclusions about climate change and extreme weather events because environmental officials in one country were planning a "big public splash."

The release of the documents has given ammunition to many skeptics of man-made global warming, who for years have argued that the scientific "consensus" was less robust than the official IPCC summaries indicated and that climate researchers systematically ostracized other scientists who presented findings that differed from orthodox views.

Since the hacking, many Web sites catering to climate skeptics have pored over the material and concluded that it shows a concerted effort to distort climate science. Other Web sites catering to climate scientists have dismissed those claims.

The tension between those two camps is apparent in the emails. More recent messages showed climate scientists were increasingly concerned about blog postings and articles on leading skeptical Web sites. Much of the internal discussion over scientific papers centered on how to pre-empt attacks from prominent skeptics, for example.

Fellow scientists who disagreed with orthodox views on climate change were variously referred to as "prats" and "utter prats." In other exchanges, one climate researcher said he was "very tempted" to "beat the crap out of" a prominent, skeptical U.S. climate scientist.

In several of the emails, climate researchers discussed how to arrange for favorable reviewers (!!!) for papers they planned to publish in scientific journals. At the same time, climate researchers at times appeared to pressure scientific journals not to publish research by other scientists whose findings they disagreed with.

One email from 1999, titled "CENSORED!!!!!" showed one U.S.-based scientist uncomfortable with such tactics. "As for thinking that it is 'Better that nothing appear, than something unacceptable to us' … as though we are the gatekeepers of all that is acceptable in the world of paleoclimatology seems amazingly arrogant. Science moves forward whether we agree with individual articles or not," the email said.

More recent exchanges centered on requests by independent climate researchers for access to data used by British scientists for some of their papers. The hacked folder is labeled "FOIA," a reference to the Freedom of Information Act requests made by other scientists for access to raw data used to reach conclusions about global temperatures.

Many of the email exchanges discussed ways to decline such requests for information, on the grounds that the data was confidential or was intellectual property. In other email exchanges related to the FOIA requests, some U.K. researchers asked foreign scientists to delete all emails related to their work for the upcoming IPCC summary. In others, they discussed boycotting scientific journals that require them to make their data public.

http://online.wsj.com/article/SB125883405294859215.html

Še malo v nemščini:

Ein Hacker hat mehr als 1000 E-Mails und über 3000 Dokumente eines britischen Klimaforschungsinstituts öffentlich gemacht. Verneiner des Klimawandels sehen in den Schriftstücken Beweise für eine Verschwörung der Wissenschaftler.

Guess where that email originated? NASA.

http://www.gulli.com/news/email-leak-f-ttert-zweifel-an-klimawandel-2009-11-21

Dogaja se...

http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/8370282.stm

http://www.rtvslo.si/znanost-in-tehnologija/okolijski-znanstveniki-manipulirali-s-podatki/217447

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje da ni obdavčitve ane :naughty: Če pa že more bit, naj se upošteva tudi prisotnost motornih koles na cestah 6 mesecev na leto ter seveda zdrava kmečka pamet, ki narekuje da ena 600 ccm prdula ne premore niti "o" od "onesnaževanje okolja", ki je značilno za kakšne 3.0 X5/Q7/CL in slične monstrume na štirih kolesih.

Glede prisotnosti - se bojim, da to ni dovolj močan argument ... tudi med avti eni naredijo samo 5000 km letno, drugi pa 100.000 in več ...

Glede o od onesnaževanja - za motorje velja katera Euro norma? Za avte pa ... ? Koliko je potem kje onesnaževanja?

Toliko o zdravi kmečki pameti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa je vse zelo simpel. Kolikor vozilo nasvinja, toliko plača, pa konec besedi. Podatki so jasni. Če ne pa se nasloniti na zahtevane eko norme, ki jih morajo izpolnjevati, da se sploh lahko prodajajo.

Za tehnično razdelavo teh podatkov boste klubski motoristi pa že ZMKS in njene strokovnjake zadolžili, kajne?!

Podatke je treba le nabrati in ustrezno tabelirati. Pa saj to so po mojem prepričanju že naredili, le skrivajo še tega asa v rokavu, kajne!?

KOt rečeno - jaz se na te absolutne podatke ne bi opiral, ker lahko neslavno pogorimo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh pa!Zakaj bi sploh moral bit davek na motorje?Veseli bi morali biti,da nas je vedno več na njih!Ker dejansko je dokazano,da motorno kolo kljub istemu izpusto manj onesnažuje(v mestih)To je tolk,da si neki namislijo kje bi še prišli do denarja!

Pokaži mi te podatke, prosim. Jih bom zelo vesel. (ok, sem jih videl za nekaj motorjev, ki so dejansko skoraj tako čisti, kot avti z Euro5 ...

Hkrati me zanima, če veš, zakaj je Piaggio Group menda sam plačal nekaj milijonov za onesnaževanje, za eko 'kvoto', ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, v javnost curljajo dokazi da je vsa fama od "toplogrednih plinov" Izmišljena!!! Zato pošljimo te podatke VSEM poslancem in ministrom, da se enkrat za vselej NEHA nakladanje o "globalnem segrevanju" in "škodljivem" CO2!

carsko. Zdaj bodo pač obdavčili luksuz ... :( sej zgodba je ena in ista - država hoče denar ... od vsakega našega premika ... vdiha. izdiha ... prdca :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zveza motoklubov Slovenije, se je že poleti sestala z nekaterimi uvozniki motornih koles. Skupaj smo naredili nekaj stvari.

Da ne bo spet komentarjev in posploševanja, da ZMKS ni naredila ničasar.

V kolikor bo potrebno, bomo še naprej sodelovali z uvozniki motornih koles.

O tej pereči problematiki ne bomo javno razpravljali na forumu.

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zveza motoklubov Slovenije, se je že poleti sestala z nekaterimi uvozniki motornih koles. Skupaj smo naredili nekaj stvari.

Jessssssssssssssss......uvozniki so tisti, ki sprejemajo zakone........plosk, plosk.....bravoooooo.....bisssssssssssss

Da ne bo spet komentarjev in posploševanja, da ZMKS ni naredila ničasar.

Za enkrat še ne.......sam dogovarjanje z uvozniki, da za vas nekaj postrani ali ceneje kapne v žep......pač ni z navdušenjem splošno sprejeto in koristno dejanje.

V kolikor bo potrebno, bomo še naprej sodelovali z uvozniki motornih koles.

Ponavljam prvi medcitat......plosk, plosk.....bravo......bissssssssssssssss

O tej pereči problematiki ne bomo javno razpravljali na forumu.

Pravilno......če ste že v štartu pričeli na napačnem koncu.....je itaQ bolje, da kaj takega ne počnete!!!!!

Lep pozdrav!

Tudi vam........in obilo uspehov vam želi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no no no, zdaj je čas ko moramo skupaj stopit. ne se zdaj po slovensko začet kregat, vse kar je bilo narejeno doslej s strani kogarkoli je OK ampak premalo, zakon še ni sprejet v taki obliki da bi bilo dobro za nas. zaenkrat je še vse odprto, od prestavitve odvavčevanja za vsaj eno leto do obdavčitve 100%. vse je še možno in treba je delat naprej - vsi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej Pervy......sploh se ne mislim kregat......sem zelo zato, da se kolektivno nastopi proti temu butastemu zakonu.

A hudičevo teško sem tiho......ko organizacija, ki naj bi bila......nekak krovni elemnt nas vseh......pričenja svoje akcije na popolnoma napačnem mestu.

Naj tebi......in ostalim razložim......zakaj tako mislim!

Ta.....njihov........štart, je približno tako uspešen, kot če bi odšli lobirat k izdelovalcem mlinskih kamnov, ki jih hoče država dodatno obdavčiti. A realnost je drugačna.....tem 6-im izdelovalcem mlinskih kamnov se sladko jebe, če jih nekdo še obdavči.......oni bodo to pač zaračunali dalje........potrošniki pa plačali. A je dost simpl????

In enako je v tem primeru!!!!!!!

In verjemi......90% ljudi, ki so to prebrali.....je najprej pomislilo na ugodnosti, ki si jih hočejo izboriti ( ne glede na to, da je to totalna laž, nesmisel ali ugibanje ).......a tako je.......potem pa so pomislili isto kot jaz.......WTF pa bo teh 6 uvoznikov doseglo na vladi.......!!!!! A bodo nehali prodajati motocikle.........a bodo kaj na izgubi?????

Kar se mene tiče........škoda cajta in živcev........razen, če ne drži tista prva misel!

Se morda motim?????

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čeprav je zima in imamo motorja pospravljene se zmenimo , da jim z motorji zažgemo parlament , ker so tam samo pravi butci!!!!!!!!!!

Tisti parlament ni "njihov", ampak "naš". Mislim - če ga skurimo, ga itak spet mi plačamo ...

PS: zakaj tega, če že, ne narediš sam, zakaj rabiš "množico" okoli sebe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čeprav je zima in imamo motorja pospravljene se zmenimo , da jim z motorji zažgemo parlament , ker so tam samo pravi butci!!!!!!!!!!

enostavno je to povedat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čeprav je zima in imamo motorja pospravljene (.........se zmenimo ,.....)........(da jim z motorji zažgemo parlament , ker so tam samo pravi butci!!!!!!!!!!)

a ti pri takem vremenu motor pospraviš ??? :slap:

ja... prav zmenili ..... bomo videli .......................................... je rekel slep.. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

enostavno je to povedat

Tudi naredit je enostavno. Prevzeti odgovornost pa verjetno zelo težko. Zato tudi on, tako kot še marsikdo, uporablja množino "gremo to naredit", ne pa ednine ... Navadno hujskanje, pa mislim, da celo kaznivo (pozivanje k kriminalu).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi bilo po tvoje bi bilo na notranji strani zaporniških ograj tistih nekaj "poštenjakov", vsi ostali "kriminalci" pa bi morali trpeti zunaj.....:blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi naredit je enostavno. Prevzeti odgovornost pa verjetno zelo težko. Zato tudi on, tako kot še marsikdo, uporablja množino "gremo to naredit", ne pa ednine ... Navadno hujskanje, pa mislim, da celo kaznivo (pozivanje k kriminalu).

pa on je to mislil dobesedno ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pred dobro uro je bil dokončno sprejet zakon, ki z novim davkom draži motorna kolesa in ostale dvokolesnike...

:(

čigani so krivi :krneki:

In kaj zdaj,če boš uvozil rabljen motor boš moral plačat davek?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred dobro uro je bil dokončno sprejet zakon, ki z novim davkom draži motorna kolesa in ostale dvokolesnike...

http://www.motosvet.com/zdmv-sprejeta-nova-obdavcitev-motorjev.html

:(

Pa ja nisi žalosten, ker ni do 18%, kakor je bilo načrtovano sprva?

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

60milijonov kazni smo dobili! :worship::worship: Ker kao nismo dovolj naredili :worship::worship: in kam bo zdaj šel ta denar?V ekologijo sigurno ne!

In zdaj ta davek samo zato,da bodo lahko lažje plačevali po 20mil na leto.A naredili ne bodo itak nič za napredek in nove kazni bodo sledile... :worship::worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!