Skoči na vsebino

3M in Kuščer


busa

Priporočene objave

Bravo Klimbra,

posebej pa za tole: BTW.........tramvaj mi je pa tako simpatična zadeva!!!!!!!!!!!

Tudi meni se ponoči prikazuje tramvaj, bilo bi super! Mislim da bi tudi kolesarji preživeli, zadaj se da namreč obesit ene par koles.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ste se navalili kregat ko mutav po telefonu! Zagotovo bi bilo bolj pametno, če bi se lahko kaj skupaj dogovorili, a seveda brez kakršnihkoli ekstremizmov, kar se pa očitno ne da. Pika. Konec.

IMHO je pa vse kreganje okoli zapiranja mestnega jedra za promet čisto brez veze, saj ste kot izgleda vsi pozabili na osnovno stvar: živimo v Sloveniji in ne v neki resni in urejeni državi, kjer se zakoni spoštujejo. Že sedaj je namreč zaprtih kup ulic v mestnih jedrih povsod naokoli - IN KAJ NAM TO POMAGA??? Prav nič, oz bolj pošteno povedano, ZELO malo: še vedno se po takih ulicah med pešci vozikajo prav vsi, ki imajo vsaj pet minut časa (avtomobili - "samo v banko/trgovino/čistilnico/itd skočim", tovornjaki - "ja robo sem pripeljal, pa kaj potem če sem zamudil, a jo naj zdej tle stresem", pa taksisti, mopedi, skuterji, motorji, kolesarji, rolkarji... Vsi v vse smeri. Kazni pa je bore malo in še te bolj selektivne, kar ozrite se naokoli. Kaj bi nam torej prinesel zakon, ki bi zaprl ves promet v mestnem središču? NIČ. Ali ga ne bi spoštovali, kot do sedaj in bi veljal samo včasih in samo za nekatere, ali pa bi, če bi se ga mesto resno držalo, izumrle trgovine in zamrlo zabavno življenje (kot je drugod, kjer so to uvedli).

Moj zaključek (ki ga nikomur ne vsiljujem): kregate se za pi**** dim, namesto da bi energijo raje porabili za iskanje načina, kako bi se imeli vsi lepše - pešci, kolesarji, motoristi, avtomobilisti... BREZ ekstremizma in v realnih pogojih. Ma kaj sem se sploh vtaknil v to...

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vendar, shodi na 3M so sociološki fenomen, ki je nastal na podlagi dovoljenja za zbiranje, z varnostniki in podobno. Ko pa dovoljenja ni bilo več, oz. je bila zahteva za njegovo izdajo zavrnjena (vemo tudi zakaj) so zbori ostali, vendar brez formalne pravne podlage. In to poskušam povedati, da gre za zbiranje navkljub prometnemu znaku, in to zbiranje ni v nasprotju z moralo, etiko, ipd okolja v tem trenutku. In ker družbena skupina motoristi ni pristala na zbiranje v marginalnem okolju Metelkove. In ker položnice bolj poredko letijo, tudi represivni organ meni, da nekaj ni prav z vulgarnim spoštovanjem prometnega znaka. Seveda, tisti ki bi morali formalizirati tak fenomen pa tiščijo glavo v pesek in si mislijo in gledajo - saj že imamo jurišnike, ki to delajo to zastonj v podobi LKM in njim podobnim. Ali ti delajo iz ideoloških nagnjenj, zaradi rito****enja ali preprosto zato, ker jim je to način, metoda ali sredstvo, kako priti na oblast ali pa vsaj blizu korita, pa je po telem besednem maratonu že kar precej jasno, mar ne?

Ceco - pri vsem tem dokazovanju sociološkega bistva dogodkov seveda ni protiargumentov. Seveda je moto-zbor na 3M fenomen, podoben vsakemu druženju, je pa dejstvo, da dosega sorazmerno velike razsežnosti in zato toliko bolj polarizira družbo, ki si pač na tak ali drugačen način lasti 3M. Dejstvo je, da bo na koncu zmagali tista bolj benigna stran - verjetno tišina in mir, v zameno za atraktivno grmenje in brezplačno parkirišče nekje, kjer naj bi zgolj cepetali z nožicami ali se kvečjemu peljali skozi... Seveda - če je prepovedano ustavljanje in parkiranje, lahko motoristi še vedno vozimo skozi jedro v koloni in tako priredimo izredno atraktivno gasilsko povorko - coperisti spredaj, pocasi, cestaki pa krozimo okoli njih, vsi pa imamo vklopljene zmigavce...

A kljub temu, nekoliko bolj resen argument, ki popolnoma drzi vodo - tam pač ni parkirišče, ni dovoljeno parkirati in konec debate. Pa če se jaz, ti, midva ali mi vsi skupaj na glave postavimo. Lahko tudi motorje balansiramo na palcu leve noge, pa ne bo šlo - kljub temu, da bo to že huda cirkuška atrakcija.

Pa še okoli vulgarnosti spoštovanja prometnega znaka in tega, da trdiš, da se represivni organ čudi takim restrikcijam? Heh, hočeš dejansko reči, da je kdo iz policijske uprave rekel - "pa bogi motoristi, zakaj ne spremenimo predpisov in jim dovolimo zbiranje?" Dvomim... In to, da jih je Kuščer pač tja napotil - ehh, ima zakonske možnosti - tako kot mi radi izkoriščamo razne luknje, je on izkoristil nekaj, kar sploh ni luknja, ampak samo bistvo zakonodajne ureditve - prijavil je neko dejanje, ki je sicer prepovedano, in s tem zgolj obrnil sistem, proti kateremu se tudi sam bori, v svoj prid. Ce bomo trdili, da je to nemoralno, si lahko jajca odgriznemo naslednjic, ko bomo pisali pritozbe sodnikom za pritozbe in se skusali izmuzniti "sistemu".

Bistvo vsega je verjetno res v ritolizništvu. Jaz sicer ne poznam cele zgodbe, a verjetno je bila taka: najprej so morali motoristi prositi in ne vem kaj vse zagotoviti, da bi lahko vsako sredo imeli tam zbor (in dovoljeno parkiranje), potem je nekdo drug ritolizil mestni upravi in dosegel prekinitev oziroma neizdajo ustreznega dovoljenja - potem pa so (smo) motoristi užaljeni.

Seveda je treba najti dovolj argumentov tako za ZA, kot tudi PROTI zborom na 3M. Zaenkrat vodijo tisti, ki nosijo zastavo "PROTI". Oz. - lahko nam vedno, ko bomo tam, napišejo položnice. Meni do tega ni, kljub temu, da imam na tekočem računu hude milijone. (JOKE)

Ampak argumenti ZA se meni zdijo dokaj labavi, vsaj zaenkrat. "Atrakcija" in podobna gesla so bolj za lase privlečena in se zdijo kot kulisa, ker se pač nekomu ne zdi, da bi probal parkirati svoj motor nekje na urejenem parkirišču (hej, saj bo motor tudi tam privabil gledalce!!!).

Pa saj vemo - tudi če ne vem kako atraktivno vozim avto recimo (ali pa motor), ne smem divjati po cesti pijan za volanom. Prav tako, kot naj ne bi parkiral nekje, kjer ni temu namenjeno (v mestu, v okolici je s tem drugače, ker je gostota prometa in s tem možnost zapletov manjša).

Argumentov PROTI zborom kot fenomenu sicer ni veliko - je pa res, so vsakotedenski sredini "zbori" bistveno bolj pogosta zadeva od katerekoli druge prireditve, ki se tam odvije enkrat v letu... Zato so lahko za neudeležence (max. 500 motoristov in max 3000 firbcev) vendarle moteči. In teh neudelečencev je verjetno nekajkrat več.

Don't get me wrong - vozim motor, avta sploh nimam (več). In hodim peš, pa včasih s kolesom. In največ opravkov imam ravno v centru ljubljane - živim za Bežigradom, delam v centru, sestankujem po centru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sym, krasen rezime zgodbe si napisal. Veliko soli ima tole tvoje pisanje, z marsičem se zelo strinjam. Moje razmišljanje pa je zelo preprosto - sredino druženje se da legalizirati tudi brez formalnega dovoljenja. Govorim o običajnem pravu, o ponavljajočih se dogodkih, ki nekoč in nekdaj postanejo del legitimnosti. Samo za to se gre. In zakaj se recimo "pretepam" za te srede - ker nas je okolje kot motoriste povečini sprejelo kot del družbe, to pa je zame osebno veliko. In verjemi mi, kadarkoli so prišli policaji popisovat, sem se poskušal pogovoriti z njihovim vodjo. Vedno sem dobil odgovor, da se delajo, da popisujejo, ker so opazovani. Vidiš, pa sem že bližje svojemu cilju. Ne grem po poti dovoljenj, za katera vem, da jih ne bom dobil, ker obstaja višji božji interes, temveč na precej bolj mukotrpen način, ki je pa tudi legitimen, ki pa kot druženje upam da še bo. Ker je množičen, bi ga morala legalizirati mestna uprava sama z dodatkom ob znaku prepovedano ustavljanje in parkiranje: RAZEN OB SREDAH OD 18. DO 21 URE ZA MOTORNA KOLESA.

Težko povedati, še težje razložiti, je pa zelo simpel.

Ceco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sym, krasen rezime zgodbe si napisal.

...Govorim o običajnem pravu, o ponavljajočih se dogodkih, ki nekoč in nekdaj postanejo del legitimnosti. Samo za to se gre. In zakaj se recimo "pretepam" za te srede - ker nas je okolje kot motoriste povečini sprejelo kot del družbe, to pa je zame osebno veliko.

...

In verjemi mi, kadarkoli so prišli policaji popisovat, sem se poskušal pogovoriti z njihovim vodjo. Vedno sem dobil odgovor, da se delajo, da popisujejo, ker so opazovani.

...

Vidiš, pa sem že bližje svojemu cilju. Ne grem po poti dovoljenj, za katera vem, da jih ne bom dobil, ker obstaja višji božji interes, temveč na precej bolj mukotrpen način, ki je pa tudi legitimen, ki pa kot druženje upam da še bo.

...

Ker je množičen, bi ga morala legalizirati mestna uprava sama z dodatkom ob znaku prepovedano ustavljanje in parkiranje: RAZEN OB SREDAH OD 18. DO 21 URE ZA MOTORNA KOLESA.

Težko povedati, še težje razložiti, je pa zelo simpel.

Ceco

1) Nisem vedel, da obstaja možnost, po kateri se tudi formalno neodobrena srečanja samodejno pretvorijo v formalno odobreno zadevo... Kako pa poteka ta avtomatizem? Kateri zakon, odlok?

2) Kdo bi policaje "opazoval"? Ceprav - parkirni listi in kazni so orozje, ki ga ima "neprijatelj". In ga pac uporablja legitimno... Tega mu ne moremo zameriti :)

3) Kakšen je ta bolj mukotrpni postopek za legalizacijo sredinih srečanj na 3M?

4) HEh, clovek - v tem primeru SymRu - se vsak dan kaj novga nauči :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lucky, daj mal razmisli, preden postaneš popadljiv.

Upam, da ti bo zdaj jasno - to so pac moje zavestne odlocitve. PRosim, ne vrtaj vec, ker ti potem vse skupaj raje v zivo narisem...

Se čutiš napadenega? Nikar! Hotel sem samo dodati, da če ti pitje kave na 3M v zdajšnji situaciji povzroča slabo voljo, ne vem, zakaj tja hodiš. Da ti bom izjavo vrgel nazaj, pa ne pomeni nič drugega kot to, da te bom spomnil, kaj si napisal in da nimaš razloga za dobro voljo. Take razdvojenosti pa še ne!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madona Sym, še eno skupno točko sem našel :lol: :lol: :lol: Tudi jaz živim za Bežigradom !

busa

:oops: Pol si me pa verjetno ze kdaj prehitel, ko sem s prduljo cez semaforje rinil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah Sym, nima smisla, da ti razlagam še naprej. Nečeš. Obmolknjujem, ker ne prodajam vere. Za to ne rabim predpisa ali odloka, vsaj upam.

Ceco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poslovneži na kolesih -?????????????? :? :shock: . vi zmešani radikalci, pedalo potiskajoči bi morali biti srečni če bi čimveč ljudi iz avtov prešaltalo na motorje, ... samo naj mi kdo proba z kako podobno idejo v MB ven prit, sem že povedal enkrat, da pri nas to drugače rešimo :evil: .

*cough* center mesta itak zaprt za promet *cough*

mogoče res ampak še nikoli se ni noben pritoževal če si z motorjem na pijačo šel in ga parkiral. tudi večje skupine niso bile problem, ko so spomladi avstrijski gold wing klub parkirali preh hotelom orel (gold wing x 20 = zaparkirana polovica trga) so še kot novico v časopise dali in nasploh se ljudje vedno ustavljajo in gledajo. saj peš cone ne tretiramo kot ceste da bi se tam vozli, če pa se par metrov pelješ do gostilne pa to res ni greh. aja pa to ni nobeno poziranje za to je lent!

očitno so v MB kolesarji in ostali bolj normalni!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se pa rajši do Kočevja pa nazaj zapeljem kot pa samo na 3M. :oops:

ja jasno, ampak tega ravno ti tipi ne razumejo, da se mi 99,99% časa vozimo po lokalnih cestah izven mesta in ne po centrih mest. meni tudi ni užitek v mestu z motorjem, zato največ uporabljam moped, ampak če sem z motorjem pa grem na pijačo pa nebom v ledru in z čelado pa še kako prtljago pešačil niti 100 m do gostilne. pa naj se oni oblečejo v opremo pa hodijo po mestu, bojo vidli kak je fajn, sploh ko se temperature nad 20 stopinj, da o 30+ ne govorimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se čutiš napadenega? Nikar! Hotel sem samo dodati, da če ti pitje kave na 3M v zdajšnji situaciji povzroča slabo voljo, ne vem, zakaj tja hodiš. Da ti bom izjavo vrgel nazaj, pa ne pomeni nič drugega kot to, da te bom spomnil, kaj si napisal in da nimaš razloga za dobro voljo. Take razdvojenosti pa še ne!

Sploh ne napadenega, e manj razdvojenega :-)

Še enkrat - sem pač ZA center mesta brez prometa, ker se z motorjem lahko vozim tudi drugje, in tudi na pivo grem z veseljem (z družbo) kam drugam.

Na kavo na 3M grem redko, običajno celo enkrat mesečno pogledat motorje, če so tam... Običajno hočem kavo, pivo ali tretje spiti v miru in mi Pločnik ne odgovarja baš najbolj. Ampak če je družba tam in se je ne da odvleči drugam - jebiga...

V bistvu je simpl, ampak komplicirano za razložit, če povzamem dogmatološki prijem enega od sorazpravljavcev v tej temi.

Tko - grem v OLP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

IMHO je pa vse kreganje okoli zapiranja mestnega jedra za promet čisto brez veze, saj ste kot izgleda vsi pozabili na osnovno stvar: živimo v Sloveniji in ne v neki resni in urejeni državi, kjer se zakoni spoštujejo. Že sedaj je namreč zaprtih kup ulic v mestnih jedrih povsod naokoli - IN KAJ NAM TO POMAGA??? Prav nič, oz bolj pošteno povedano, ZELO malo: še vedno se po takih ulicah med pešci vozikajo prav vsi, ki imajo vsaj pet minut časa (avtomobili - "samo v banko/trgovino/čistilnico/itd skočim", tovornjaki - "ja robo sem pripeljal, pa kaj potem če sem zamudil, a jo naj zdej tle stresem", pa taksisti, mopedi, skuterji, motorji, kolesarji, rolkarji... Vsi v vse smeri. Kazni pa je bore malo in še te bolj selektivne, kar ozrite se naokoli. Kaj bi nam torej prinesel zakon, ki bi zaprl ves promet v mestnem središču? NIČ. Ali ga ne bi spoštovali, kot do sedaj in bi veljal samo včasih in samo za nekatere,

......sam tole lahko recem...SAD BUT TRUE :( :( :(

...jest mislim da bodo sanje o za promet zapretem strogem centru ostale sanje.....ker tako ali tako zadeva ne bi mogla funkcionirat, pa ne zaradi pomanjkanja "dostavnih " ulic (ali cesa podobnega), ampak ker se mestnim mozem in damam (ce jih lahko taki imenujemo :twisted: ) ne bo uspelo poskrbet za zadovoljive prometne povezave cez center v obliki tramvajev ali (bolj realno) elektricnih busov.

....za razliko od vecine, sem mnenja da je staro mestno jedro v lj zacelo samevati, ker so se priceli zidati nakupovalni centri izven jedra..ti so bistveno bolj po godu ljudem (vsaj za nakupovanje) saj je parkirisc skoraj vedno dovolj, pa se vse se najde na enem mestu....ko smo hodili po cunje in cevlje v staro ljubljano smo vedno naredili toliko kilometrov da je bilo joj...v stari se tako ali tako nikoli ni dalo parkirat...niti v dobrih starih casih ne :twisted: parkiral si na kongresnem in basta.......ampak to je ze malo mimo teme.

....kar se tice 3m....da bi bil volk sit in koza cela.....mesecna srecanja motociklistov pred presercom, trga pa je sicer zaprt za vecino prometa.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceco je napisal:

Ne grem po poti dovoljenj, za katera vem, da jih ne bom dobil, ker obstaja višji božji interes, temveč na precej bolj mukotrpen način, ki je pa tudi legitimen, ki pa kot druženje upam da še bo.

No no, saj sem vedel da pridemo skupaj!

Tudi moje gibanje (Al kaida) dela svoj boj v božjem interesu in v nasprotju z veljavno zakonodajo, ki je itak na strani družbene elite in močnejših.

Vidite fantje, ko te stisnejo v kot postane vsak terorist!

Kapirate?

Osama - special CIA agent

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi moje gibanje (Al kaida) dela svoj boj v božjem interesu in v nasprotju z veljavno zakonodajo, ki je itak na strani družbene elite in močnejših.

Vidite fantje, ko te stisnejo v kot postane vsak terorist!

Pa menda ja ni gospod Al Kaida terorist? :shock: :( :? Sem ga zadnjič videl v ribarnici pa mi je tako na pogled deloval pošten in prijazen človek... :roll: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa menda ja ni gospod Al Kaida terorist? :shock: :( :? Sem ga zadnjič videl v ribarnici pa mi je tako na pogled deloval pošten in prijazen človek... :roll: :wink:

E glih tle je štos, ker se znajo tako preklemano dober pretvarjati.

Pol pa ribarnica v luft, pa maš brodet.

:twisted: :twisted: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skratka - slišal sem, da na MOL obstaja nekaj, kar se imenuje "Prostorska zasnova" - in da to še ni bilo sprejeto v mestnem svetu. Predvideno je, da se znotraj notranjega obroča osebni motorni promet omeji predvsem na dostavo in stanovalce.

Zdaj pa vsi na MOL, pa gnjavit, kakšna je "Prostorska zasnova" in ali upošteva tudi motoriste ob sredah. Predvidevam, da ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, ker sem se ravno zbudil iz popoldanskega dremeža, me je prešinila ena ideja: :idea:

Pa res, zakaj nebi bil center zaprt za avte in odprt za motorje. Očitno sem bil žrtev iste zabetonirane mentalitete kot vsi tisti, ki mislijo, da se zv službo ne da drugače kot z avti, da se centra itak sploh ne da zapret, ker je utopija, da poslovneži nebi mogli bit na kolesih, da so kolesarji agresivni sanjači.

Ma vraga, gre samo zato, da smo vedno v mišlenju polni predsodkov, o tem je pisala tudi Vesna Milek v Poletu 7.11. (pogovarjala se je z enim študentom muslimanske teologije, ki je bil ful strpen, dokler ni srečal Sester)

Torej pravzaprav je motor v centru po svoje odlična ideja, vsaj v primerjavi z avtom. In tudi prva, ki pade pravemu motoristu na pamet, zato vaš boj in ogorčenje popolnoma razumem. Če izhajamo iz stališča, da je glavni problem gužva in nemoč parkiranja, potem je motor takorekoč rešitev.

Zato fantje, ki ste takorekoč ustanovili MAKSIJA, lepo v boj za vaše pravice. Imate takorekoč prav.

P.S.

Za katero varianto bi se osebno zavzel težko rečem. Ena izjema namreč potegne za sabo tudi druge, potem je tu hrup, pa hitrost, phe ne vem. Ampak kot rečeno, če se postavim v kožo samo motorista je ideja odlična!

Veliko uspeha! :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dr. Halifax,

Dobro si nas presenetil, svaka čast !

Za divjanje in podobne zadeve sredi mesta se pa tudi Maksi ne bo ravno zavzemal, če prebereš naš statut....

busa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!