Skoči na vsebino

3M in Kuščer


busa

Priporočene objave

Torej ga gremo tepst ali ne?? :)

Se ne splača - je že bil tepen...

13. septembra (v petek :wink: ) se je peljal po Zaloški. Na (rdeče pobarvani) kolesarki stezi pred njim je nekdo pustil parkiran avto. Ker so ravno pripeljali policaji mimo in niso nič ukrepali, jih je prehitel, zapeljal pred njih (s kolesom!!!), jih ustavil, ko sta izstopila jih je nadrl, zakaj ne opravljata svoje dolžnosti. Onadava sta rekla, da nista nič videla. Ni se hotel legitimirati ampak se je odpeljal, onadava pa lučko in za njim. Ko sta ga ustavila, se še vedno ni hotel legitimirati, saj ni nič naredil in ga samo sekirata, kar onadva naj se, pa sta ga uklenila, v marico in na postajo. V postopku je pridobil kvalitetno preklano ustnico in odkrhnjen prednji zob.

Takole na hitro - podrobnosti (cel članek + slike) v (mislim da) 38. številki Mladine.

Moje mnenje: kar seje, to žanje.

Koncno enkrat policaji na nasi strani... Nice !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podrobnosti (cel članek + slike) v 38. številki Mladine.

Kje se da to dobit?

Klele:

http://www.mladina.si/tednik/200238/clanek/kolesar/

Če na Mladinini strani iščeš članke z nizom "Kuščer", najdeš kar 15 "kolesarskih" člankov:

http://www.mladina.si/iskanje/?q=ku%B9%E8er

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RAN-serješ veliko in redko.

Preberi si pobude in predloge na njihovi strani.

On bi imel konjsko vprego ali vozila na vodik!!!???

Ja fant je odprte glave.

Pervy

Namesto sedeža predlagam sodobni vodikov pogon in bombo pod rit,pol se ga pa izogibaj. :angel: da ne bo s prekomernim dihanjem onesnaževal oklolja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakor sem neuradno izvedel,je tale PLAZILEC eden glavnih krivcev za položnice policajev dne 22.5.2002.Torej vsaka čast pajkanom,ki so mu osebni opis popravili,pa še premal so ga........če bi padel meni v roke.....pregovorno znanemu mirnemu in nenasilnemu človeku.......bi verjetno še težje skoz pršu.

TOREJ....PAJKANI........BUTAJTE TAKE IZMEČKE.....JIH NI ŠKODA.....jest bom pa tiste 2.500,00 sit že nekako preživu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RAN-serješ veliko in redko.

Preberi si pobude in predloge na njihovi strani.

On bi imel konjsko vprego ali vozila na vodik!!!???

Ja fant je odprte glave.

Pervy

Namesto sedeža predlagam sodobni vodikov pogon in bombo pod rit,pol se ga pa izogibaj. :angel: da ne bo s prekomernim dihanjem onesnaževal oklolja.

Tudi kdaj, pa ne skoz usta tako kot ti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj se Kuščar kar za pravice kolesarjev bori, motoristi zarad njega sigurno ne bomo kaj prida izgubili.

Ran preberi si njegovo nacelo z njegove spletne strani:

VI. Dolgoročno podpiramo popolno izrinjanje osebnega avtomobila (in motorja) iz ožjega mestnega središča ter radikalno omejevanje v mestu nasploh.

Vidis s takim kolesarji ne moremo skup shajat.

Pa dobr no, whatever. Sej jest tut podpiram ponovno reelekcijo v Ameriki, NEhanje stale v Ceceniji in svojo zmago na lotu. Ni pa mocno verjetno, da bom to tut dobil.

Hocem povedat, da se nima smisla sekirat nad zablodenimi iluzijami nekaterih posameznikov.

Mogoce tip zoprni in zato mi ni prevec pri srcu. Al pa sploh ne. Ampak to ce je v statutu drustva ena taka nebuloza pa itak nima veze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo pozdravljeni! Sem Klemen, zaprisezeni ljubljanski kolesar (jp, tudi v dezju, pozimi in obut, brez avtomobila, a z vozniskim dovoljenjem), clan LKM-ja (ga pa na teh straneh ne mislim uradno predstavljati - predstavljam le svoje osebno mnenje), ki se je odlocil, da malo pokomentira stvari na temo kolesarji - biciklisti. Ne mislim se vtikati v vase mnenje o KUscerju in njegovih potezah v zvezi z vami (glede tega se pac obrnite nanj), rad pa bi kaksno povedal se z druge strani. Pa po vrsti.

Dejstvo je, da je kolesarska infrastruktura v Lj. zelo boga in in kolesarjem v bistvu celo nevarna. Ne vem, kaj bi storili motoristi, ce bi se vsase poti koncale na vsake sto metrov, ce bi vas na vsake nekaj metrov cakali visoki robniki, ce bi se vase ceste pozimi uporabljale kot odlagalisce snega, ce bi vam bilo z motorjev prepovedano do kljucnih tock v mestu (npr. do zelezniske postaje), ce bi sredi ceste stali raznorazni drogovi, ce bi si morali pot deliti s pesci in bili potem se krivi, ker se sploh vozite in tako ogrozate vse po vrsti ... Da ne bom prevec jamral: na lkm-jevi spletni strani si poglejte crne tocke na lj. kolesarskih stezah in ugotovili boste, da je za lj. kolesarja vcasih bolje, da se vozi lepo po cesti oz. vsevprek (druge moznosti pac pogosto nima).

Problematicnih stvari je ogromno in v LKM sem predvsem zato, ker je navajena delati konstruktivno (pa ceprav se to zaradi ignorance mestnih oblasti zelo malo vidi). Predvsem delamo to, kar bi morali ze tako ali tako na mestni ravni (LKM daje predloge za gradnjo in izboljsavo kolesarske infrastrukture, isce crne tocke, prevaja literaturo, organizira mednarodne"kolesarske" seminarje itd.). Stvar pa ni skrcena samo na kolesarje, temvec na celosten trajnostni razvoj Ljubljane, ki ga sam pojmujem predvsem kot mesto ljudi, ne pa mesto za avtomobile (kar je v zadnjem desetletju definitvno postalo). V skladu s tem se zavzemamo tudi za trajno zaprtje centra za vozila z motorji (se pa tu tudi odstopanja: tudi nasi clani se vozijo naokoli z mopedi in jih zagovarjajo kot manjse zlo za cenet mesta, kot so avtomobili). Nase delovanje je vcasih tudi izven zakona (protestne zasedbe cest), a predvsem zato, ker se je konstruktivno delovanje po zakonitih poteh izkazalo za zelo neproduktivno (Kuscer bi vam najbrz lahko pokazal blazen arhiv svojih pobud, ki so bile preprosto prezrte, pa ceprav bi se jih lahko uredilo z minimalno kesa - kot primer, kako malo denarja je potrebno: ze denar za gradnjo bodoce ljubljanske vzepnjace naj bi resil vse kolesarske probleme z infrastrukturo). Po drugi strani pa se avtomobilistom ne upa nihce vec nic reci: se lisice (potem, ko so bili zaparkirani ze vsi ljubljanski plocniki) so bile s figo v zepu. Kar poskusite reci taksistom in drugim avtomobilistom, naj ne trobijo za vami po Copovi oz. naj ne parkirajo po Presercu - svetujem vam, da pri tem obdrzite na glavi celado. Mislim, naj malo branim Kuscerja, da ne rohni zaradi motoristov na Presercu, ampak zato, ker postaja Preserc glavno ljubljansko parkirisce. In se vprasanje. Za kaj si ne morete preprosto priskrbeti dovoljenja?).

Sprasujem se, ali je skrajnost, ce kolesarji zahtevamo zase tisto, kar motoristi in avtomobilisti ze imate - normalno cestisce, ki brez ovir vodi do vseh tock v mestu in si ga ne delite s pesci. Mislim, da imam to (kot nekdo, ki skoraj ne porablja npr. avtocest, a redno placuje vse davke) pravico zahtevati, a da pri tem ne izpadem kot skrajnez. Bog ne daj, da bi zahtevali celo to, kar je v zahodnih drzavah pravilo - da imajo sibkejsi udelezenci prednost (da se npr. kolesarji postavijo pred avtomobiliste na kriziscih).

Strinjam se z vami, da bi se morali tudi kolesarji pobrigati za pravila. A kako naj recimo brez prekrska pridemo do lj. zelezniske postaje? Ali iz centra na Rudnik (da pa pri tem ne delamo norih obvozov)? Sam sem tudi pizdil cez kolesarje, ki vozijo brez luci, dokler nisem obupal nad dinamom in zacel kupovati luci na baterije. Safer - pokvarijo se lahko v nekaj dneh (pa se baterije zrejo, kot da zraven poganjajo se pedala): Voznja po nasprotni strani? Ce ste opazili, so kolesarje letos poleti, ko so obnavljali Dunajsko pri Delu, posiljali legalno, z znakom!, na drugo stran. IN smo se morali hoces noces ubijati v nasprotni smeri (enako je zdaj npr. na Litijski pri Stepanjcu. V nemskih mestih pa je npr. kolesarjem dovoljeno voziti v nasprotno smer enosmerne ceste). Me zanima, ce bi se upali tudi motoriste in avtomobiliste preprosto poslati na drug vozni pas med obnavljanjem cestisca. Valda, kolesarji morajo tudi upostevati pravila, a naj se jim naprej postavi ustrezne poti in zagotovi atestirane luci ipd. (da ne bo nesporazuma - LKM, Kuscer osebno, je predlagal visoko denarno kazen za kolesarje brez luci).

Tako: toliko za zacetek. Verjamem, da se bo zdaj usula ploha na temo plazilcev. A prosim ce se lahko potem nadaljuje debata v smislu, kaj-lahko-storimo-skupaj-za-boljse-razumevanje-in-prijaznejso-Ljubljano. In kaj lahko skupaj storimo motoristi in kolesarji. Ker tale spor se mi, dragi "bratje enosledniki", zdi precej umeten. Mislim, da lahko svojo energijo usmerimo v kunstruktivnejse stvari. Lp, KLemen (in pazite name, ko norite po magistralkah)

P.S V to debato me je deloma spodbudil David. Nekaj stvari sva ze dorekla na to temo, so pa precej podobne. Ce sem kaj bistvenega pozabil (razen kaksne vejice in crke), dodaj, David.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No Klement je obširno povedal to, kar sem jaz tu poskušal, pa ni bilo pravega razumevanja.

Res je brez veze, da bi se enosledniki med sabo žrli.

Kar bodo kolesarji preko LKM dosegli proti mestnim oblastem, bo lahko tudi presedan ali pa dober mušter za bodoče akcije motoristov.

8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu bi se s klmentom strinjal.kolesarji potrebujejo varne poti do vseh delov mesta.kjer se manj strinjam je,da bi celotni center zaprl za motorna vozila - to preprosto ni izvedljivo (so probali v grazu,pa ni slo).predvsem pa bi moralil izboljsati ponudbo javnega prevoza,ker tako bi se dalo zvabiti ljudi iz avtomobilov na avtobus/tramway/whatever.enak problem je namrec tudi v grazu s tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej Klemen, zaprisezeni ljubljanski kolesar, če morda nisi vedel obstajajo tudi take reči

http://www.trekbikes.com/accessories/produ...category_id=129 in pa take za malo resnejše uporabnike... http://www.bikelights.com/Products/Dual.htm#

Ko prideš domov, po potrebi spraziniš in nafilaš, pa je. Brez izgovorov.

Motoristi pač imamo štrom 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se zdi da je tale tema malce zasla. Prisli smo ze do reklamiranja - česa že ? Kolesarske zveze ali kaj.

Je pa prav zanimivo brati, kako smo nekateri motoristi pripravljeni skloniti se in sprejemati batine posameznih ekcentrikov in jih ob tem celo odobravati. Pa pravijo da smo neki bad guysi.

Razumem Klemna, da zagovarja svoje. Lepo. Takih bi si zelel tudi med nami, Klemen. 1:0 za vas, veliko bolje ste organizirani, veliko bolje ste pri stvari. zato boste tudi veliko dosegli. Taki kot ste vi ste namreč precej uspešni pri raznih političnih zadevah. Nas pa je pač zgolj samo poln gobec, penimo sem ter tja, veselo placujemo kazni zato ker spodbujamo turizem v mestnem centru in še celo podpiramo take ki nam to zrihtajo. Zgleda da boste čez weekend dobili tudi podporo nas motoristov (mene vsekakor ne), da nas boste potem lažje izrinili iz našega priljubljenega shajališča. Ali raje kar iz cele Ljubljane morda.

No ja, saj se itak ne maram voziti po mestu, samo to vas milo prosim da mi dovolite da se s svojim motorjem v miru odpeljem do obvoznice, kjer ne bom nikogar od bratov ozkotirnih enoslednikov motil. Ali pač ???

busa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom quotal, ker je besedilo skrajno predolgo, ampak samo nekaj opazk.

Praviš, da plačuješ davke, pa ne uporabljaš avtocest? Mi tamotorizirani plačujmo nadomestilo za uporabo cest, vi pa še registracije ne. Ne več dolgo.

Cestišče, ki vodi do vseh točk v mestu? In kaj pol tam delamo, ko ni placa za parkiranje? Z biciklom lahko prideš, okej malo v navzkriž s predpisi, skoraj povsod in tudi puščaš ga lahko povsod, a ne? Sam sem se po Lj z biciklom vozu ravno zato.

Avtomobilste in motoriste nas redno preusmerjajo na nasprotni pas, kadar so dela na cesti. Ga pač razdelijo na dva. A se kolesarji ne znate držati desne? Meni se je zdelo, da je na stezah dovolj prostora za dva.

O usmerjanju energije v konstruktivnejše stvari pa povej raje svojemu predsedniku, pol se bomo pa pogovarjali.

Prijaznejša Ljubljana, a? Utopija! Sam še čakam trenutek, ko bo promet doživel popoln kolaps in ta trenutek ni več tako daleč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Dejstvo je, da je kolesarska infrastruktura v Lj. zelo boga in kolesarjem v bistvu celo nevarna...

...ce bi si morali pot deliti s pesci in bili potem se krivi, ker se sploh vozite...

...Sam sem tudi pizdil cez kolesarje, ki vozijo brez luci, dokler nisem obupal nad dinamom in zacel kupovati luci na baterije. Safer - pokvarijo se lahko v nekaj dneh (pa se baterije zrejo, kot da zraven poganjajo se pedala): Voznja po nasprotni strani? Ce ste opazili, so kolesarje letos poleti, ko so obnavljali Dunajsko pri Delu, posiljali legalno, z znakom!, na drugo stran. ... Me zanima, ce bi se upali tudi motoriste in avtomobiliste preprosto poslati na drug vozni pas med obnavljanjem cestisca.

Kot sem opazil zadnje čase pospešeno farbajo kolesarke steze...res se nekatere končajo "v slepi ulici" ampak malce hoje ob kolesu do naslednje ni še nikomur škodovalo :D

ZELO NEVARNO pa je, če kolesarji ne upoštevajo CPP-ja in se vozijo s tehnično neizpravnimi kolesi po peščevih površinah (beri pločnikih)...ponoči seveda brez luči, ker je z dinamom težje poganjati, baterije so pa drage...pri tem se je potrebno neutrudno izogibati pešcem, ki se kar naenkrat znajdejo pred kolesom...seveda je potrebno občasno malce zapeljejo s pločnika na cesto in pri tem prevoziti tisti visok robnik... če pa je na poti kak prehod za pešce ga je potrebno čim hitreje prevoziti, preden te avtomobilisti lahko opazijo in če pri tem na semaforju gori rdeča luč za pešce sploh ni problema saj za kolesarje te semaforji ne veljajo...

In da...tudi motoriste, avtomobiliste in druge voznike motornih vozil med obnovo cestišča redno preusmerjajo na nasprotne vozne pasove...pogosto promet poteka tudi izmenično...in vse je lepo označeno s prometno signalizacijo...le upoštevati jo moraš...

...ce bi vam bilo z motorjev prepovedano do kljucnih tock v mestu...

...hmmm...a ni prepovedana vožnja z motornimi vozili po mestnem središču...pa po vsem mestu je polno enosmernih ulic in prepovedi za motorna vozila, tako da moraš delati dolgeee obvoze...

...tudi za trajno zaprtje centra za vozila z motorji (se pa tu tudi odstopanja: tudi nasi clani se vozijo naokoli z mopedi in jih zagovarjajo kot manjse zlo za cenet mesta, kot so avtomobili)...

ampak mopedi so tudi motorna vozilo...in ravno tako onesnažuje okolje in predstavlja potencialno nevarnost za pešce in kolesarje kot motorno kolo...z obema ne smeš v mestu hitreje kot 50 km/h

...Za kaj si ne morete preprosto priskrbeti dovoljenja?

kakšnega dovoljenja :?:

Mislim, da imam to (kot nekdo, ki skoraj ne porablja npr. avtocest, a redno placuje vse davke) pravico zahtevati,

kot vem kolesarji ne plačujejo nobenih davkov oz.taks za uporabo cestišča, še najmanj pa za uporabo avtocest :!: :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprasujem se, ali je skrajnost, ce kolesarji zahtevamo zase tisto, kar motoristi in avtomobilisti ze imate - normalno cestisce, ki brez ovir vodi do vseh tock v mestu in si ga ne delite s pesci.

Hej tule si pa tako mimo vsekal. Z avtom tudi pod razno ne prideš do vseh točk v mestu kaj šele brez ovir. Z motorjem je sicer malo lažje ampak to bi nam vi 'zapriseženi kolesarji' radi preprečili. Da ne bo pomote, tudi sama se vozim tako s kolesom kot z rolerji kot z motorjem in avtom. In malo potrpljenja ne škodi nikoli (kje pa piše, da se moraš s kolesom ves čas voziti 30km/h?). Med pešci pa se z malo potrpljenja in kakim zvoncem vedno da zrinit (tudi z motorjem kaj šele s kolesom ali pa rolerji)

Mislim, da imam to (kot nekdo, ki skoraj ne porablja npr. avtocest, a redno placuje vse davke) pravico zahtevati, a da pri tem ne izpadem kot skrajnez. Bog ne daj, da bi zahtevali celo to, kar je v zahodnih drzavah pravilo - da imajo sibkejsi udelezenci prednost (da se npr. kolesarji postavijo pred avtomobiliste na kriziscih).

.

Aja? A v zahodnih državah se pa kolesarji lahko vozijo kar pocesti? A nimajo urejenih varnih poti do vseh točk v mestu? To rej kolesarskih stez? Saj pol se ne rabiš postavljat pred avtomobile.

Strinjam se z vami, da bi se morali tudi kolesarji pobrigati za pravila. A kako naj recimo brez prekrska pridemo do lj. zelezniske postaje?

Po miklošičevi je ves čas speljana kolesarska proga celo v nasprotno stran enosmerne ulice. Padeš direkt na Kolodvor!!!

Ali iz centra na Rudnik (da pa pri tem ne delamo norih obvozov)?

Ta je pa res huda če se hočeš pripeljat direkt po dolenjki. Ampak ob železnici je ves čas cesta, ki pa je vsaj manj prometna, če že ni lih čist kolesarska steza, pa tako velik obvoz tut ni.

Sam sem tudi pizdil cez kolesarje, ki vozijo brez luci, dokler nisem obupal nad dinamom in zacel kupovati luci na baterije. Safer - pokvarijo se lahko v nekaj dneh (pa se baterije zrejo, kot da zraven poganjajo se pedala):

Mal dnarja mal muske. Jaz sem kupila luči na baterije in so zdržale celo sezono.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klement:

1. Mi motoristi placujemo cestnino in imamo podobne pasti na cestah (udarne jame, zlizan asfalt, kolesnice, zebre, ki niso posute s kremencevim peskom in zato zelo drsijo,...). Vi ne placujete nicesar in ste lahko zato zadovoljni, da ploh kaj dobite.

2. S takim clovekom, ki je tisto sredo (tako kot vse druge) tozaril 113, da motoristi parkirajo na 3M in so me potem popisali policaji in sem dobil kazen 2.500 SIT nocem imeti nobenega opravka. Sorry, ko ga jebe!

3. Motoristi parkiramo na 3M samo vsako sredo od maja do septembra. Npr. taksiti pa vsak dan celo leto. Naj se plazilec spravi na njih ce se upa. Ga bodo prefu.l ko prasca. Mogoce so ga pa ze.

4. Peljite vasega sefa enkrat v Trst, da si ogleda, kako imajo tam urejen mestni promet. V glavnem scooterji, motorji, mopedi in nato kolesa.

Sorry, ze zaradi 2. tocke dialog z vami ni mozen!

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem šel malo brat na mladinino stran.....tam kjer je forum o butanju Kuščarja.....

Mislim.......pa sej ste totalni ekstremisti,nekje sem zasledil,da je tale plazilec kao neki veliki mojster borilnih veščin,pa da bi Palicaje nalomu,sam da se mu ni dal.......pa podobna solata........pa celo neki motoristi so nekaj pisali...hahhahaha....pa so jih takoj napadl,pa neki....kao nej pridejo u neki lokal,pa da jih bodo nalomili........

Pa dragi moji biciklisti.....tudi jaz imam doma kolo,pa se .......izjemoma tudi kam peljem z njim,predvsem me pa skrbi za sina,ki kolo uporablja kot edino lastno prevozno sredstvo.......pa zaradi tega ne grozim motoristom in ne biciklistom...........

Rad bi pa ponovil,da se s policaji totalno strinjam,da so ga nalomil......po mojem še premalo.........al mi je pa negova faca totalno antipatična,da kar kliče po batinah.

Naj se gre pred Magistrat preseravat,pa od tam službene avtomobile terat,pa da potem vidim,kolk ga bodo nabutal............po moje kljub neverjetnemu znanju borilnih veščin :roll: :roll: ne bo mogel sam do doma.

Mislim.......res ste ubogi na duši in do danes niste pokapirali,da se borimo približno za isto stvar....."manjše onesnaženje mestnega jedra"....če ne še kaj drugega.

HOUGH-govoril sem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me veseli kolegi motoristi da ste nekaj izvornega besa pokazali ! To je dobro. Ni pa dobro da so naši ozkotirni bratje zaenkrat mnogo bolje organizirani kot mi (vsaj v Lj) in bodo najverjetneje v resnici imeli svojega ekstremističnega predstavnika v mestnem svetu Ljubljane. To ni dobro za nas in kar kliče po naši večji organiziranosti - beri poskrbeti da bomo tudi mi kje koga imeli. Mogoče bo MAKSI ko bo zaživel prava stvar za to. Upam. Vsaj v tujini je tako.

busa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me veseli kolegi motoristi da ste nekaj izvornega besa pokazali ! To je dobro. Ni pa dobro da so naši ozkotirni bratje zaenkrat mnogo bolje organizirani kot mi (vsaj v Lj) in bodo najverjetneje v resnici imeli svojega ekstremističnega predstavnika v mestnem svetu Ljubljane. To ni dobro za nas in kar kliče po naši večji organiziranosti - beri poskrbeti da bomo tudi mi kje koga imeli. Mogoče bo MAKSI ko bo zaživel prava stvar za to. Upam. Vsaj v tujini je tako.

busa

Če bojo imeli biciklisti svojega v mestnem svetu, bomo pa mi enga v parlament zrinil, ni problema. Ali ga bomo pa kar tam kupili. If you can`t beat them, join them. :wink: :lol: 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bojo imeli biciklisti svojega v mestnem svetu, bomo pa mi enga v parlament zrinil, ni problema. Ali ga bomo pa kar tam kupili. If you can`t beat them, join them. :wink: :lol: 8)

:D :D :D :D

Dva pira ....

busa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rad bi pa ponovil,da se s policaji totalno strinjam,da so ga nalomil

A se je mogoce kdo vprasal, da se je kolerik plazilec sam butnil (ko je videl, da je nemocen), da je bil krvav in s tem naredil publiciceto. Dvomim namrec, da se je imel cas med policajskim postopkom se slikati. SUMLJIVO!

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bo MAKSI ko bo zaživel prava stvar za to. Upam. Vsaj v tujini je tako.

busa

Prava stvar je 3M! Zivim v centru Ljublajne in ze vseh 12 let odkar furam motorje hodim na 3M in mislim s tem nadaljevati.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bo MAKSI ko bo zaživel prava stvar za to. Upam. Vsaj v tujini je tako.

busa

Prava stvar je 3M! Zivim v centru Ljublajne in ze vseh 12 let odkar furam motorje hodim na 3M in mislim s tem nadaljevati.

Tadej

Pa seveda boš hodil. Saj smo vsi motoristi za to.

Pa saj ni potrebno da se z nekom 100 % strinjaš da ga podpiraš. Podpiraš ga predvsem, ker hočeš sebi dobro in če njemu uspe potem lahko tudi nam.

Da motoristov ne bi gledal na 3M mu bomo že iz glave zbili, naj si to kar nariše.

Malo politične premetenosti nam ne bi škodilo.

Tako kot pravi Lojzi recimo.

Ni treba vse na nož postavljati. 8)

Za tiste 2500 SIT boš moral enkrat, ko bomo v parlamentu odškodnino dobit, kar pa kot prvoborcu za pravice motoristov sploh ne bo teško, bo kar v zakonu napisano. :D :D :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!