Skoči na vsebino

3M in Kuščer


busa

Priporočene objave

Ej, Klement, eno vprašanje, če dovoliš.

Q.: Ali kolesarji smatrate, da morate imeti čisto svoje prometne površine?

Kolesarske steze povsod in do vsake destinacije. Meni se pa to zdi malo mimo. Ok, naj bodo steze tam, kjer so lahko, torej fizično ločene od drugih prometnih površin, predvsem tistih za pešce. Sicer pa imate svoje mesto na cesti, tako kot mi, na desnem robu cestišča. Tukaj imate mesto in priliko za borbo in tukaj je naša stična točka. Kako pripraviti avtomobiliste, da upoštevajo enosledno vozilo in ne rinejo mimo njega na silo. Zaščitno opremo si lahko nadenete isto kot mi, kombinezon, čelada, le da ste zaradi manjših hitrosti "malo" manj ogroženi od nas. Mi naj se fightamo po cesti, vi in rolerji pa boste gazili pešce? Hvala lepa, malo čuden odnos.

No ja, saj mogoče pa nekoč bodo imeli osebni avtomobili svoj pas, pa tovornjaki svojega, avtobusi po mestih ga itak že imajo, pa biciklisti svoje, pa mogoče celo motoristi. Mogoče. Malo morgen!

Pa praviš, da tudi vaši člani "malo golfajo" in se z mopedi vozijo. A to počnejo po kolesarskih stezah ali lepo po cesti?? Me prav zanima odgovor. Kje pa je potem tista fora o mestu brez prometne zmešnjave. A mestni promet me bo pa na vsako destinacijo pripeljal? A bojo pol mesta podrli, pa avtobusne proge speljali?

Individualni promet v mestih bo obstajal, dokler bodo obstajale individualne potrebe premikanja po mestih. Vedno! Drugačne rešitve so utopične, če so pa na račun drugih alternativnih možnosti prevoza. so pa še nesramne za povrh in obvezno žanjejo nasprotovanje!

Ne želim zaostrovati, ampak odgovor na zgornje vprašanje me pa le zanima.

Pa lepo pozdravljen

HHV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj-lahko-storimo-skupaj-za-boljse-razumevanje-in-prijaznejso-Ljubljano

Klemen pozdravljen, se strinjam s povedanim. Predalgam, da MAkSi vzpostavi stik z LKM za ureditev enoslednih težav v Ljubljani.

Kar se pa dovoljenja za 3M tiče ... smo ga že imeli, pa so se prebivalci centra pritoževali ... no zdaj ga pa nimamo in smo tam neuradno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo pozdravljeni! Sem Klemen, zaprisezeni ljubljanski

...

P.S V to debato me je deloma spodbudil David. Nekaj stvari sva ze dorekla na to temo, so pa precej podobne. Ce sem kaj bistvenega pozabil (razen kaksne vejice in crke), dodaj, David.

Ne, ne super si Klemen. Zelo lepo od tebe, da si si vzel cas in povzel najino debato.

Edin tole se mogoce (citiram)

David:

> Po mojem bi bilo fajn, da bi naredili mal drugacen dil in sicer nekej

> v tem smislu: Mi bi se obvezal da:

> Ne bomo gum kurl na 3m

> Ne bomo vozil cez omejitev po centru

> Ne bomo navijal motorjev na mestu na 3m

> Bomo odsli precej pred 2200

> bomo zabaval nakljucne firbce in mimoidoce

> se bomo zbral v vecji skupini samo ob sredah (1800-2100)

>

> V zameno pa bi se Kuscer zavezal, da ne bo poklical policije ob

> sredah.

Klemen:

Bom omenil na sestanku v cetrtek. A imas kaksno realno moc, da to v resnici dosezes?

Klemen:

>>Prav. Kar se mojega negodovanje zoper bikerje ti?e, se ga da zajeti v >>nekaj

>>besed: a lahko, prosim, ko na magistralki prehitevate kolesarje, to

>>storite vsaj meter stran od njih, ?e pa ?e morate do delati, potem naj >>bi hitrost manj?a od 100 km/h. Bog vam povrni (na ovinkih npr.)

David:

> Hmm. Ok predlagam sledec dogovor - Ce se kolesarji ne vozijo vstric po

> magistralni cesti, jih bom VEDNO prehitel vsaj meter stran od njih. Ce

> se vozijo vstric, pa ogrozajo mene in sebe in potem jih lahko prehitim

> kot mi pase. Kaj pravs? Se mi zdi dost fer.

Klemen:

Prav. Ampak oba obvestiva se svoje. Hauk.

Pa se tole: Ej oboji mamo v svojih vrstah ekstremiste, dejmo tisti, ki smo sposobni dialoga ga tut met. Ja sej vem, da nas je ene kej razjezilo, ampak ej, to da obstaja en ekstremisticen kolesar in da pol recemo vsi kolesarji so bebci je isto kot da bi rekli, da vsi crnci smrdijo al pa, da so vsi ki niso hodil na SS Bezigrad neumni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se zdi da je tale tema malce zasla. Prisli smo ze do reklamiranja - česa že ? Kolesarske zveze ali kaj.

Je pa prav zanimivo brati, kako smo nekateri motoristi pripravljeni skloniti se in sprejemati batine posameznih ekcentrikov in jih ob tem celo odobravati. Pa pravijo da smo neki bad guysi.

No ja whatever. Tut tko lahko gledas, ampak vseeno mislim, da bi bilo za oboje bolje ce bi nasli nacin sozitja. Vsekakor sem pripravljen sprejet nase naziv kleceplazneza, ce bo to pomenilo, da se bomo boljs stekal in jest (PAZI! to je zanimivo) pri tem ne bom absolutno nic izgubil....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hoj Dave,

Jaz mislim malce drugače. Seveda se strinjam, da na prehitevam kolesarjev na pol metra (s 100km/h), da ne kurimo gum pred 3M in podobno. Mene osebno niti slučajno ne boš videl početi kaj takega. Celo vedno pogledam ko prečkam kolesarsko stezu če je kje kakšen kolesar. Prav gotovo bomo take zadeve tudi propagirali v MAKSIju, saj se bomo zavzemali za varnost.

Ne strinjam se pa z nečem. Zakaj bi se moral pogajati s Kuščerjem in njemu podobni ? Kdo pa je sploh on ? Ekscentrik, ki se ga daleč sliši ?

Mislim da moramo najprej pri sebi stvari poštimati in nastopati za svoje pravice samostojno. Stvari, katere pravzaprav omenjaš so namreč logične in se jih itak moramo držati, neglede na kakšne kolesarske zveze. Zato se pa v končni fazi tudi združujemo v MAKSI, ali ne.

Pa še to, kar sem pravzaprav hotel z odpiranjem te teme tudi povedati. Motoristi se bomo morali pričeti zavedati da potrebujemo za seboj tudi kakšno politično moč, če bomo res kaj hoteli doseči. Kolesarji se tu že nekaj gredo, ali ne ? Mi pa zaenkrat ne. In bi bil zelo vesel, če bi se to dalo spremeniti.

Eto, tako ti je moje osebno mnenje.

busa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, to jamranje kaj vse motoristi pocno je bedarija, mene pri vsem kolesarjenju motorist se nikoli ni spravil v skripce. Sem pa precejkrat ze moral zapeljat s ceste zaradi avtomobilistov. Tu se pa pise kot da ima polno motoristov hobi "kako blizu se se da" ... :D

Se strinjam z Buso, da bi morali kako politicno moc imeti za seboj, ja ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ne vidim, kje problem med kolesarji in motoristi, razen v Kuščerju. Smo iz dveh različnih svetov, z različnimi potrebami in drugačnim pogledom na prometno ureditev mest. Kaj pa sploh lahko skupaj dosežemo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, Dave, sorry friend, ampak s kolesarskim društvom se nimamo kaj dealati na zgoraj opisan način. Pa ne kar tako na pamet.

Predvsem zato, ker tiste traparije, za katere si obljubil, da jih naj ne bi počeli, itak ne počnemo. MI tega ne počnemo, govorimo pa lahko tudi samo v svojem imenu, ne pa v imenu VSEH motoristov. Pa čeprav se borimo za dobro vseh motoristov.

Pa malo podlakocepiva:

> Ne bomo gum kurl na 3m (Ali ste to kdaj počeli? Jaz se ne spomnim. Če pa kdo, je to stvar CPP in policije. Torej zadeva že regulirana in ni naša stvar)

> Ne bomo vozil cez omejitev po centru (velja ista opomba kot zgoraj)

> Ne bomo navijal motorjev na mestu na 3m ( tudi to regulira CPP)

> Bomo odsli precej pred 2200 (MI TUDI NA MISEL NE PADE!)

> bomo zabaval nakljucne firbce in mimoidoce (Naj si ogledujejo motorje, mene pa pustijo na miru, da lepo uživam v družbi prijateljev)

> se bomo zbral v vecji skupini samo ob sredah (1800-2100) (Zbirali se bomo, ko nam bo pasalo, tudi slučajno ne mislim paziti npr.:"Upss, danes pa ne smemo na 3M, smo kolesarjem obljubili")

Dave, saj vem, da si hotel le nekako vzpostaviti dialog, vendar prosim, ne tako! Mi ne tožarimo njih na policiji, oni naj pa nas pustijo pri miru! Naj najprej razčistijo pri sebi in se sprijaznijo z nenapadanjem, potem pa se lahko z veseljem pogovarjamo o nadaljnem sodelovanju.

Če bi skupaj dosegli kaj dobrega, bom zelo vesel.

LP HHV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ne vidim, kje problem med kolesarji in motoristi, razen v Kuščerju. Smo iz dveh različnih svetov, z različnimi potrebami in drugačnim pogledom na prometno ureditev mest. Kaj pa sploh lahko skupaj dosežemo?

Skupaj nič.

Od skupnih interesov bore malo.

Nasprotnika imamo istega.

Po domače povedano, s tistim s čimer bo Kuščer prisilil mestne in siceršnje oblastnike na večji posluh do kolesarjev s tistim lahko tudi MAKSI in obratno seveda tudi.

Druži nas isti nasprotnik in to je vse. 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponovno, pozdravljeni. Prebral sem si zadevo in bom malo bolj na splosno odgovoril. Upam, da se boste prepoznali.

1. Hvala za luc. Genialna je (sem zaprisezeni kolesar, ne pa vseveden). Zadaj imam neko magnetno stvarco, ki dela prekrasno, s tole odspredaj bom pa glavni car.

2. O kolesarskih prekrskih (norenje brez luci, v nasprotno smer, v rdeco luc ipd.): te stvari so prepovedane in jih policaji precej redno sankcionirajo (tudi sam sem ze placeval poloznice), sankcioniranje pa ima podporo tudi pri lkmjevcih (razen za prekrske, ki nastanejo za to, ker je infrastruktura popolnoma v k..., pa se s krsenjem nikogar ne ogroza, razen mogoce lastne buce). Vedno pa bo nekaj skrajnezev, tako med enosledniki, dvosledniki ali pa stosledniki, ce to obstaja, ki bodo gonili po svoje in spravljali ob ugled ostale. A tako pac je.

Tako: predlagam, da to poglavje zapremo.

3. Denar: trdite, da kolesarji nic ne prispevamo s cestninami, registracijami ipd., bunimo se pa kar naprej. Res je. A dejstvo je, da se vecina cest, avtocest, obvoznic ipd. gradi s proracunskim denarjem in posojili, ki pa jih odplacujemo vsi (koristijo pa avtomobilisti in motoristi.) V dobro nam je steti tudi to, da je za nami manjsa ekoloska skoda (pomislite le na ves bencin, crpalke, reciklazo avtomobila, izpusne pline, zasfaltirane povrsine, prevrtane gore ..., ki delajo stalo okolju; tudi to bo treba nekoc placati in preprican sem, da bomo morali to vsto, ki bo precej vecja, kot si trenutno lahko predstavljamo, poravnati vsi). Zaradi mene se lahko v miru uvede registracija, a zdi se mi, da bo poteza zelo kotraproduktivna. Kolo je namrec, mdr., tudi najbolj socialno prevozno sredstvo. Zdaj si pa predstavljate, da npr. stevilnim studentom, ki se ze tako zafrkavajo s katastrofalnimi kolesi, vrednimi slabega jurja, zaracunate na videz bornih deset jurjev regitracije letno. Ne b slo, bodite prepricani. Kolo je tudi eno najbolj ekoloskih in "zdravih" prevoznih sredstev: rabo takih sredstev pa naj bi se spodbujalo, ne pa omejevalo z dodatnimi obdavcitvami. Edino podrocje, kjer se mi zdi registracija kolesa smiselna, je podrocje kraj. Ce ukrades kolo, se ti danes ne more zgoditi dobesedno nic, saj se policija s tem skoraj ne ukvarja, pa ceprav jih samo v Ljubljani, po prijavljenih podatkih!, ukradejo 1500. Se pravi najmanj 5000.)

Ampak, saj ni stvar v tem, da ne bi hotel kot kolesar placevati (za ceste), temvec v zdravorazumski porazdelitvi denarja: kot redni davkoplacevalec menim, da imam pravico, da se kaksen promil od denarja, ki se ga porabi za gradnjo avtocest, nameni za gradnjo kolesarskih stez (torej za razvoj ekolosko in zdravstveno najbolj optimalnega prevoznega sredstva). Mislim, da bi ta promil zadostoval za dokoncno povezavo razprsenega lj. kolesarskega omrezja in zgraditev kolesarskih stez po vseh drugih slovenskih mestih. In to je to (raje pa vas ne drazim s tem, kaj si mislim o gradnji avtocest in zanemarjanju zelezne ceste).

Pa se to. Zmotno misljenje je, da hocemo kolesarji kolesarsko stezo do "do vsacega zelnika" ( kot bi rekel Levstik). V tujini se vse bolj vracajo k zarisovanju stez ob robu cestisca: tako prihranijo denar, kolesarji pa potujejo hitreje in se ne zaletavajo v pesce (v Salzburgu sem videl, da je kolesarjem dovoljeno voziti po pasu za avtobuse: ne bi verjel, ce ne bi videl, a stvar perfektno deluje). Naso mestno potiko pa diktira ena sama stvar: strah pred avtomobilskim lobijem. Tako se mestni uradniki, v strahu pred besom avtomobilistov, ne upajo vzeti niti centimeter cestisca za druge udelezence v prometu. Raje vzamejo prostor pescem. Ali pa delajo kolesarske steze tam, kjer avtomobilisti in kolesarsko ze tako lepo sobivajo (Jurckova npr.), da se le lahko pohvalijo z novimi kilometri zgrajenih stez. In javnosti povejo, koliko so zapravili za kolesarje. V bistvu gre pa vecinoma za popolnoma nepotrebne ali pa nestokovno zgrajene steze (v tujih mestih imajo, in s tem LKM nonstop tezi MOLu, zaposlenega t. i. kolesarskega koordinatorja, ki pregleda vsak cestni projekt in ima pravico prepeciti realizacijo vsakega projekta, ki bi zanemaril kolesarsko stvar).

Ce strnem: kolesarji nocemo nekih novih kolesarskih stez, preprosto hocemo samo dostop do vseh vitalnih mestnih tock, ne da bi bili milijonkrat v prekrsku. In kar je najbolj noro: ce bi MOl vsaj malo uposteval to, s cimer tezimo na LKM, bi Ljubljana danes ze imela kolesarsko infrastrukturo za isti kes. Ne pa da vsepovprek pacajo plocnike z barvo (aja, se en predlog za adrenalinsko dozivetje: peljite se s kolesom, npr., po "plocniski" kolesarski stezi po Zaloski (tam, kjer je, seveda), da boste videli, kaksne nevarne kolesarske steze nastajajo. Odsvetujem pa to vsem, ki imajo tezavo s hrbtenico. Da ne bom potem komu kupoval se kosmodiska).

3. Sodelovanje

Mislim, da je prislo do nesporazuma. LKM s parkiranjem bikerjev na Presercu formalno nima nic (razen, da nasprotujemo zaparkiranosti centra na splosno in in se proti temu na legalen nacin borimo). Problem je pac v tem, da nimate dovoljenja, da ste tam nelegalno, ne pa da vas Kuscer prijavlja. Dela pac to, kar bi morali policaji sami od sebe (mimogrede: kaj pa je bilo sploh narobe, da so ga vam vzeli. Je bil to hrup?). T u je najbolje, da se ponovno pridobi dovoljenje, spostuje obveze, ki vam jih dovoljenje nalaga, pa bodo prijave brezpredmetne. Tudi Kuscerjeve.

To, kar sva se menila z Davidom, sem jaz, na splosno receno, razumel kot dogovor o tem, da bom na danasnjem sestanku lobiral za vas na sestanku LKM. Za dialog. Za medsebojno netezenje. Strpnost. Ker sam menim, da so tudi motoristicne stvari lahko prav fine za ozivljanje centra, ce se spostuje to, da je tam car pesec, pravila o hrupu, hitrosti ipd. (stvari torej, ki jih je David omenil kot del najinega neformalnega dogovora). In se ena ideja, ki mi je pravkar prisla na misel: zakaj se ne bi dobivali na Kongresnem trgu. Tam imate lepo parkirisce, lep lokal na plocniku in lepe bejbe, ki se sprehajajo mimo. ?? Le nekaj metrov stran od standardne lokacije.

Tako: spet sem se malo prevec razpisal. Obljubim, da bom odslej bolj redkobeseden in da bom odgovarjal na konkretna vprasanja (ne pa toliko razlagal, kaj dela LKM: a zdi se mi, da veliko nesporazumov izvira ravno iz tega, da se ne ve, kaj LKM v resnici in vecinoma pocenja).

Lp, Klemen

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"]

Strinjam se z vami, da bi se morali tudi kolesarji pobrigati za pravila. A kako naj recimo brez prekrska pridemo do lj. zelezniske postaje?

Po miklošičevi je ves čas speljana kolesarska proga celo v nasprotno stran enosmerne ulice. Padeš direkt na Kolodvor!!!

Ja, v enosmerno (v napacno stran, seveda). Sicer pa: ze po Miklosicevi ni mogoce priti brez prekrska (pivo 3M castim, ce se podnevi s kolesom uspes vseskozi peljati po stezi. Vsaj pri lekarni, ce ne ze prej, bo potrebno preckati polno crto in zapeljati v enosmerno, polno drvecih avtomobilov. Veliko adrenalina zelim. Upsa neugodno. Priznam pa, da so zdaj narisali kolesarsko stezo cez Trg OF in se lahko legalno, z namenom zakonito zapeljati v enosmerno, peljes do krizisca z REsljevo (ki pa je ravno tako kot Masarykova prepovedana za kolesarje). A to je vse. Ne smes zaviti na levo. Niti na desno. Niti zapeljati naprej. In, ej, niti nazaj. Ni kolesarske. Samo znaki Prepovedano za kolesarje (druge hec je pa seveda, da nas SZ nonstop vabijo, naj se kolesarji vozimo z vlaki). Vseeno pa zapelji na zeleznisko in poskusi najti kolesarska stojala. Ce jih najdes, ti na 3m popazim se na motor. Z zastavico LKM v roki. :)) Iz cistega veselja, da so se stvari zacele premikati.

Ali iz centra na Rudnik (da pa pri tem ne delamo norih obvozov)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, Dave, sorry friend, ampak s kolesarskim društvom se nimamo kaj dealati na zgoraj opisan način. Pa ne kar tako na pamet.

Predvsem zato, ker tiste traparije, za katere si obljubil, da jih naj ne bi počeli, itak ne počnemo. MI tega ne počnemo, govorimo pa lahko tudi samo v svojem imenu, ne pa v imenu VSEH motoristov. Pa čeprav se borimo za dobro vseh motoristov.

In kdo se v neskoncno najvecji vecini dobiva na 3m? (namig: motosvet) Ljudje, ki razmisljamo podobno.

Pa malo podlakocepiva:

> Ne bomo gum kurl na 3m (Ali ste to kdaj počeli? Jaz se ne spomnim. Če pa kdo, je to stvar CPP in policije. Torej zadeva že regulirana in ni naša stvar)

> Ne bomo vozil cez omejitev po centru (velja ista opomba kot zgoraj)

> Ne bomo navijal motorjev na mestu na 3m ( tudi to regulira CPP)

> Bomo odsli precej pred 2200 (MI TUDI NA MISEL NE PADE!)

> bomo zabaval nakljucne firbce in mimoidoce (Naj si ogledujejo motorje, mene pa pustijo na miru, da lepo uživam v družbi prijateljev)

> se bomo zbral v vecji skupini samo ob sredah (1800-2100) (Zbirali se bomo, ko nam bo pasalo, tudi slučajno ne mislim paziti npr.:"Upss, danes pa ne smemo na 3M, smo kolesarjem obljubili")

Natancno tako. Mi ne delamo nobene od zgoraj nastetih stvari. Torej, ce recem, ne bomo jih delali, a sem kej zgubil? A se mora moje obnasanje kej spremenit? NE. V Cem je pol problem?

Ce torej nekomu recem, dej nared stvar X, jest pa ne bom dojenckov pobijal v zameno in on se strinja, ja dbest, ze prej jih nisem, zdej pa na ta racun dobim se nore bonuse.

Kar se tice dobivanja v sredo... dej no, mal realnosti prosim... a se kerkol drug dan zbere cirka 100 motorjev na 3m? Ja no, kje je pol problem? Ce pride pet motoristov na pivo, to ne pomeni nobene stale za nikogar, stala je (za nekatere) pol ko nas je 15x tolk.

Dave, saj vem, da si hotel le nekako vzpostaviti dialog, vendar prosim, ne tako! Mi ne tožarimo njih na policiji, oni naj pa nas pustijo pri miru!

IN JEST SEM REKEL NATANCNO TO! Samo, da sem bil rahlo diplomatski zraven. Torej, ce sem ful natancen sem rekel:

Glej stari, mi bomo delal natancno to, kar itak delamo, vi nas pa v zameno ne boste prijavili. In teb se to zdi problem? Zakaj?

Naj najprej razčistijo pri sebi in se sprijaznijo z nenapadanjem, potem pa se lahko z veseljem pogovarjamo o nadaljnem sodelovanju.

Če bi skupaj dosegli kaj dobrega, bom zelo vesel.

Sam sicer ne verjamem v to, da bi se drugi okrog mene bistveno spreminjal na moje lepe oci. Pac povem kaj sem pripravljen jest narest in pol ce to drugi strani ni vsec, to pol ni vec moj problem. Je pa res, da se da ful vec dosect ce je ocitno, da se obe strani lahko prilagajata. Poudarek na obe (tudi mi).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko tole berem mal razmisljam...

Zdi se kot da se zavzemam za nek dialog med motoristi in kolesarji. No ja, sej men je v koncni fazi totalno vseen. JEst nisem placal parkirnega listka, ker sem imel sreco, da sem odsel tik preden so nas zacel popisovat, torej me financno nic ne mori. Vseen mi je za Kuscerja in LKM (klemen je pa moj prijatelj ze kar dolgo, ne glede na to ce vozi kolo ali ne in ne glede na to ali je v LKM ali ne). Dol mi visi, ce imamo dialog ali ne, pac bomo se naprej krsili zakon in se naprej nas bojo prijavljal, ce se nam ne da pogovarjat. Ce se vecini zdi bolj smiselno placevat poloznice in govort kolk je kul ker so cloveka nalomil in kak prasec da je, pol pa tut prov. Jest sem v bistvu hotel dosect to, da kljub temu, da smo mi v prekrsku na to Kuscer ne bi opozarjal. Ej, cloveka sem prosil za uslugo, ki mu je absolutno ni treba upostevat. To, da pol jamramo o tem kako je to ful fajn da krsimo zakon in kolk prispevamo k zivljenju v Ljubljani v bistvu policije ne zanima in prov je tko. Zakon ni napisan tako, da bi lahko nekdo rekel, ej ampak tle pa ne velja, ker je zame neudoben. Tut to, da ene dobijo in enih ne, ne pomeni, da je zakon slab, ampak da imajo eni zegen (oziroma veze) eni pa ne. Govorim o taksistih.

Torej ce povzamem

mi krsimo zakon in clovek nas ima vso pravico prijavit kukrkol je to neugodno za nas in zame.

Natancno isto mislim tut na drugih podrocjih, torej ce vozim prehitro, kar pocnem velikrat in me policaj dobi ne recem njemu da je prasec, pac izpolnjuje svojo nalogo, dobil me je v prekrsku, kar je vedno bolj verjetno ce to pocnem velikrat. In si recem - evo, po tej cesti sem se vsaj stokrat prehitr peljou, zdej me je pa dobil, vcasih zmagas in vcasih zgubis, jebi ga.

Pa da ne bomo zdej jamral o tem kako grdo je ce nekdo speca. Kaksen mesec nazaj se je mim mene pripeljal nek mulc na cestni apriliji, brez celade in opreme, brez registrske tablce. Ko sem vozil za njim sem videl, da se je skril ob cesto ko so se mim pripeljali policaji. Zdej, kaj je za narest - mogoce sam nima kesa za registracijo in opremo, ampak verjetno je pa precej bolj, da je motor ukradel. Poklical sem 113 in vprasal ce je bila ukradena kaka aprilija in povedal kje sem jo videl. Ne pocutim se kot specar. Dvomim, da mi nekdo lahko to ocita. Opazil sem pac nekaj kar me mori (predstavljal sem si kako bi blo ce bi bil to moj motor) in ukrepal. Kuscer je naredil natancno isto, njega je moril, ker so uletel wilisi in nabijal muzko in zato je to prijavil. Mislil je, da pasemo v isti kos in isto so mislil tut policaji. Zoprno je pac sam to, da njega in nas ne morijo iste stvari - verjetno je njemu vseen, ce se kdo mim pripelje z ukradenim motorjem in verjetno je nam vseen ce parkiramo na 3m.

Da ne bo pomote, ne poznam Kuscerja in zato nimam mnenja o tem a je fajn clovk al ne. To se mi tut ne zdi relevantno.

Da nou zdej tko zgledal kukr da bi men kdo uslugo delal, ce bi se uspel dogovort.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malce mojih razmišljan ob tejle debati.

Osnovni problem je v tem da moramo motoristi najprej sami poskrbeti za sebe in to na ustrezen način. Imamo problem - to je da uradno ne smemo imeti naših zborov pred 3M. Kako ga rešiti ? Najverjetneje po nekih uradnih poteh, še verjetneje z ustreznim lobiranjem pri ustreznih ljudeh, organizacijah itd.

Kdo pa je ustrezen ? Kolesarji prav gotovo ne, Kuščer še manj. Si je pa potrebno najti, skreirati oziroma podpreti ustrezne ljudi, organizacije itd, ki bodo v zameno za nekaj podpirali naše interese. Upam da razumete na kaj merim.

Če se spravimo v dogovor z njim, potem mu priznavamo neko pomembnost, neko kompetenco, kar sami od sebe. Skratka ga podpiramo. Verjemite mi, da on nas niti slučajno ne. Nekako bi se mi to zdelo ravnanje brez hrbtenice.

Ko smo recimo delali na MAKSI-ju, je bilo na pričetku veliko idej ala pojdimo nekam k velikim in se jim priključimo. AMZS je bila velikokrat ideja. Pa smo rekli ne. Dajmo se najprej sami organizirati, dosežimo neko skupno moč da nas bodo upoštevali, potelj pa bomo sami videli s kom se nam splača povezovati in s kom ne.

Isto zgodbo lahko preneseš na to situacijo. Osebno smatram da Kuščer prav gotovo ni oseba s katero bi se povezal. Osebno bi se recimo raje s kakšnim županskim kandidatov dogovoril ala eto pripeljem ti recimo ene 500 do 1000 glasov Ljubljanskih (in seveda iz ostalih mest za druge kandidate) motoristov, če boš upošteval te in te interese.

To bi bila bolj prava pot !

Toliko v razmislek,

busa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se poponoma strinjam z Buso. Za nas se ne bo nihče zavzemal, če se ne bomo sami. Ne vem, kaj ves čas rinete v to, da moramo vzpostaviti dialog in da je dobro, da podpremo človeka, ki se bori proti istemu sovražniku. Pa dobr, ta človek je naš sovražnik, in ne bo s pol k... mignil, da bi v mestnem svetu primaknil kakšen naš interes. Glede tega sem 100 % prepričan. Po Klementovem pisanju opažam, da ima LKM vrh glave dela in je motoristi ne bodo niti najmanj zanimali. Ne zdaj, ne v prihodnosti. Dolgoročno nas hočejo itak izriniti iz mesta, pa naj to zdaj zgleda še tako nedolžno. Klement nas skuša prepričati, da osebno nima nič proti nam, vendar se v svojem pisanju trudi jamrati in nas prepričevati, kako so kolesarji ubogi in kaj jim vse manjka. Motoriste nas omenja kot ekološki problem! Ma celotno človeštvo je ekološki problem. Uporabljaš mobilnik - ekološki problem. V luči na biciklu uporabljaš baterije - ekološki problem. Razvoj zahteva svoj davek in tega ne moreš preprečiti. Če misliš, da se bom iz Kamnika vozil vsak dan na delo z biciklom, se pošteno motiš. Prvič - moje kolesarsko zanesenjaštvo (beri kot sem še treniral) me je že zdavanj minilo, drugič mi tega služba ne dopušča, ker se nimam kje stuširati in preobleči. Drugič - z vlakom se vozim, ko je res nujno, kajti prevoz je precej dražji od motorja (za 40 km 820 tolarjev), po Ljubljani pa moram biti mobilen. Ne živimo vsi v Ljubljani, da bi si lahko privoščili. Skozi vsa študentska leta sem se vozil s kolesom do filofaksa in po opravkih, samo dva meseca pozimi sem uporabljal avtobus. Določene stvari so tudi mene pošteno motile, ampak sem se naučil živeti z njimi. Jebat ga, nič ni popolno. Kaj sploh jamrate, v prometu je iznajdljivost glavna rešitev. V vseh petih-šestih letih kolesarjenja po Ljubljani se nisem enkrat srečal z varuhi reda in karkoli plačal. Pa so bile razmere še dosti slabše od današnjih. Klement, praviš da je vožnja po Miklošičevi samomor in adrenalinski šok. Lepo te prosim, obdrži take izjave za svojo babico ob nedeljskem čajčku. Mesto je džungla kjer se je treba boriti. Če bi rad živel v Čudežni deželi a la Mary Popins, ti priporočam, da se zapreš v svojo sobo s kupom knjig o Harryju Potterju. Izbral si si najbolj zdravo in ekološko prevozno sredstvo, ampak ne najvarnejše. Če se z njim podaš v središče mesta, se boš pač moral boriti z ovirami. Tudi v obliki motoristov! Osebno menim, da s svojo trmo, da se z motorjem vozim od marca do novembra, v manjši meri pripomorem k razbremenitvi prometa v mestu. To se mi pač zdi najugodnejša alternativa v primerjavi z drugimi prevoznimi sredstvi. Ko bom imel naraščaj, bo pa verjetno to avto in kaj morem. Vsega se pač z dovkolesnikom ne da.

Pa naj še eno rečem na račun uboge študentarije, ki poganja predpotopne bicikle. A oni pa z neizpravnimi kolesi ne ogrožajo nikogar? Tudi peš se daleč pride, pa vsaj po predpisih je. Podpiram registracijo biciklov ravno zato, da bodo kolesa izpravna in bodo imela vso potrebno opremo za varno vožnjo. Naj bo registracija čim nižja, ker gre za ekološko nesporno vozilo, ampak naj bo zato, da boš moral enkrat na leto na tehnični pregled. Pa ko bo bicikl odslužil, da boš moral prinesti nazaj tablico in potrdilo odpada, da si ga predal v reciklažo, ne pa ga vrgel v najbližjo reko.

Še kar zadeva 3M: Nimamo dovljenja za parkiranje tam in smo v nasprotju s CPP. In kaj zdaj? Vedno se bo našel nekdo, ki bo v dobri veri in kot pošten državljan organe reda opomnil, da naj malo pokukajo tja, kjer je nered. Dokler se za naše ustavljanje tam razmere ne uredijo, bomo pač prepuščeni na milost in nemilost zavednim državljanom. Tega se zavedamo tudi sami. Smo pač drzni. Sploh pa ne vem, kaj vas kolesarje tam tako motimo? Kot vem, se razen po cesti tam ne smete nikjer voziti, še najmanj ob Ljubljanici, po Čopovi, Trubarjevi... Pa vseeno prihajate tja. Mi vam ne težimo zaradi tega, pa nehajte še vi nam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ko tole berem kar težko verjamem in še sreča da nisem v LJ, na štajerskem bi to drugače rešili :twisted: . ni pa mi jasno par stvari o "povezavah in dogovorih" z kolesarji. če bi bili vsi taki kot klement (razumem njegov pogled) bi se verjetno dalo kaj pozitivnega potegnit iz sodelovanja, dokler pa so med VODILNIMI taki ekstremisti kot gospod v naslovu te teme, ki hočejo motoriste pregnati iz mesta ne vem zakaj bi se s kom pogovarjali.

Še malce mojih razmišljan ob tejle debati.

Če se spravimo v dogovor z njim, potem mu priznavamo neko pomembnost, neko kompetenco, kar sami od sebe. Skratka ga podpiramo. Verjemite mi, da on nas niti slučajno ne. Nekako bi se mi to zdelo ravnanje brez hrbtenice.

TOČNO TAKO!!!! on prijavlja motoriste, mi (vi) pa bi se sedaj pogajali z njim da tega ne bi več počel :shock: . tip je "niko in ništa" če je problematičen se to da rešit z par batinami :wink: . z pogovori bi mu priznali, da je "pomemben" in da ima nek vpliv! če ti nekdo teži ker delaš prekršek, pa ni policaj ali kdo, ki je za to pooblaščen, res nevem zakaj bi ga sploh upošteval.

Osebno smatram da Kuščer prav gotovo ni oseba s katero bi se povezal. Osebno bi se recimo raje s kakšnim županskim kandidatov dogovoril ala eto pripeljem ti recimo ene 500 do 1000 glasov Ljubljanskih (in seveda iz ostalih mest za druge kandidate) motoristov, če boš upošteval te in te interese.

To bi bila bolj prava pot !

Toliko v razmislek,

busa

točno, dogovarjaš se z tistimi, ki res lahko nekaj dosežejo (npr. legalizacija zbiranja na 3M) in ne z tipi, ki jih tako ali tako imajo že vsi poln ku...

pa še nekaj: KAKO SE LAHKO NEKDO KAJ DOGOVORI V IMENU MOTORISTOV?

ker se tam ne zbirajo klubi (z njimi bi dogovor bil možen in bi se ga držali - če bi ga sprejeli) ampak posamezniki je nemogoče nekomu obljubit, da ne bo divjanja, pokanja, kurjenja gum itd. tudi če se vsi motosvetovci in ostali držijo pravil, se bo našel nekdo, ki se jih nebo. Ker ta oseba vozi motor in ker gre za dogovor z motoristi bo seveda to kršenje dogovora in spet se bojo pojavile položnice. a pol bodo motoristi sami kontrolirali in redarili, da slučajno ne bi kdo, ki o dogovoru nič ne ve ali ga noče upoštevat, kaj "prepovedanega" delal?

mislim, da je vse to brezveze, iz lastnih izkušenj pa vam lahko povem da smo v očeh "ortodoksnih" kolesarjev še slabše zapisani kot me ostalo populacijo in dokler so ravno taki kolesarji najbolj aktivni pri borbi za njihove pravice smo motoristi sovražnik zato jih ne podpirat, prvo bodo na vrsti taksisti in avtomobili, prej ali slej tudi motoristi.

KOLESARSKO MESTO JE MESTO BREZ MOTORIZIRANEGA PROMETA, TOREJ TUDI ALI CELO PREDVSEM BREZ MOTORISTOV!!!!! :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je motoristi se ne damo.

Za začetek bomo kolesarje prefukali, da ne bo kdo mislil da imamo kaj skupnega.

Na Kuščerju bomo vežbali vse možne metode iztrebljanja. Upam, da je tip res tak športnik kot se govori, da nam ne bo prekmalu škripnil.

3 M bo naša letna in zimska rezidenca, s tem da bomo pozimi imeli motorje parkirane tam, kjer je poleti SAMSARA.. Preostanek kolesarjev nam bo redno vzdrževal motorje, pri čemer jih mora vsaj polovica delovati vedno na START BEREIT.

Vsi lokali na 3M vključno s SAMSARO bodo 1/2 prometa odvajala direktno motorističnemu društvu MAKSI in sicer redno ob sredah, pri čemer bodo vsakršne goljufije sankcionirane na licu mesta s potapljanjem v Ljubljanico. Hujši primeri pa z vleko po kockah 3M-a.

Čistočo prireditvenega prostora 3M bodo vzdrževali kolesarji in sicer zgolj člani LKM. 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Se poponoma strinjam z Buso. Za nas se ne bo nihče zavzemal, če se ne bomo sami. Ne vem, kaj ves čas rinete v to, da moramo vzpostaviti dialog in da je dobro, da podpremo človeka, ki se bori proti istemu sovražniku. Pa dobr, ta človek je naš sovražnik, in ne bo s pol k... mignil, da bi v mestnem svetu primaknil kakšen naš interes. Glede tega sem 100 % prepričan."

Na pol za salo, na pol zares. Glede na to, da deloma poznam Kuscerja (oz. vsaj bolje kot vecina tukaj), vam lahko dam en iskren naslov, kako ga zajebat. Ne s pretepanjem ipd. (vceraj mi je "zaupal", da ne bo spremenil svoje vizije o Presernovem trgu kot centru pescev, pa ce ga povozite vsi naenkrat), temvec s cisto preprosto foro - volite ga. Tako se bo clovek, ki je ze leta motor (hm, ali bi bilo bolje reci bicikel) civilnega gibanja za razvoj trajnostnega prometa v Ljubljani, padel v zbirokratizirano mezenarijo MOL-a in ni hudic, da ga to bolje stre, kot vsa batine lj. milicnikov in policistov skupaj v njegovi karieri (te so ga le dobro utrdile za nadalnje tezenje).

"Po Klementovem pisanju opažam, da ima LKM vrh glave dela in je motoristi ne bodo niti najmanj zanimali. Ne zdaj, ne v prihodnosti."

Ej, res je. Prav nic me ne brigate. Niti na Presercu vas do zdaj nisem niti

opazil, a ne. :wink: Ker mislim, da imam cisto dovolj svojih vsakodnevnih kolesarskih problemov. In da me motoristi na Presercu ne motijo, tudi ce jih ne bi imel (in ja, tudi ce ne bi bilo Davida med vami).

S Samom se v tej tocki lociva. Samo gleda na center kot na svetinjo, jaz sem pa bolj kompromisarski (in "prihodnost bo povedala, kdo je imel prav" :D ).

BTW: tudi sam kandidiram na tej listi (da ne bo kdo rekel, da kaj skrivam).

No, skratka; jaz se bom drzal dogovora z Davidom (ze zaradi tega, ker to ze vseskozi pocnem :lol: ), vi pa kakor hocete (ampak v okviru zakonov). Upam, da boste ustanovili Maksi in da vam uspe, tudi z njim, narediti Ljubljano in Slovenijo bolj varno za motoriste.

"Klement nas skuša prepričati, da osebno nima nič proti nam, vendar se v svojem pisanju trudi jamrati in nas prepričevati, kako so kolesarji ubogi in kaj jim vse manjka."

To je pa to, ko se clovek prenaje belega kruha (beri: vidi, kako je to urejeno v razvitih kolesarskih drzavah). Mislim, da ne bom pozabil loetosnjega sposcenega kolesarjenja v Sologradu; ce to dozivis, ti je Ljubljana prava muka. In v clovekovi naturi je, da neha hrepeneti, ko enkrat vidi raj. Vse zeli premakniti stvari na bolje.

"Motoriste nas omenja kot ekološki problem! Ma celotno človeštvo je ekološki problem. Uporabljaš mobilnik - ekološki problem. V luči na biciklu uporabljaš baterije - ekološki problem. Razvoj zahteva svoj davek in tega ne moreš preprečiti."

... lahko pa skodo precej zmanjsas. In v tem je point. Ni vseeno, ali vrzes na smeti akomulator ali pa dinamo/baterije. Ni vseeno, ali dnevno v okolje izpustis liter bencina oz. liter znoja. Ni vseeno, ali moras reciklirati 500 kg plastike ali pa eno kilo. Sicer se pa lahko takoj razstrelimo ijn pustimo scurkom prosto pot.

"Če misliš, da se bom iz Kamnika vozil vsak dan na delo z biciklom, se pošteno motiš. Prvič - moje kolesarsko zanesenjaštvo (beri kot sem še treniral) me je že zdavanj minilo, drugič mi tega služba ne dopušča, ker se nimam kje stuširati in preobleči. Drugič - z vlakom se vozim, ko je res nujno, kajti prevoz je precej dražji od motorja (za 40 km 820 tolarjev), po Ljubljani pa moram biti mobilen. Ne živimo vsi v Ljubljani, da bi si lahko privoščili. "

Oprosti, ampak dobil sem občutek, da si idealen lkmjevc. Nasa stranska zahteva je ureditev zelezniskega prometa (poceni in pogosto), ureditev, kolesarskih stojal in varovane garaze za kolesa na zelezniski postaji (ljudje, ki bi prisli z vlakom, bi se usedli na kolo ali vzeli skiro in se odpeljali v sluzbo direktno z zelezniske). V bistvu, to so moje sanje. Sit sem Ljubljane. Prav rad bi, da nam, recimo, Japonci naredijo zeleznico, po kateri bi bil iz IStre v v eni uri v Lj. Potem bi si vzel kolo in se odpeljal v sluzbo. Nato pa nazaj na vlak. Ah ...

"Skozi vsa študentska leta sem se vozil s kolesom do filofaksa in po opravkih, samo dva meseca pozimi sem uporabljal avtobus. Določene stvari so tudi mene pošteno motile, ampak sem se naučil živeti z njimi. Jebat ga, nič ni popolno. Kaj sploh jamrate, v prometu je iznajdljivost glavna rešitev."

V tem se pac locim: ce se lahko stvari enostavno in relativno poceni obrnejo na bolje za vse, potem se ne ustavim in zadovoljim z obstojecim stanjem (pa ceprav cenim japonski pregovor, ki pravi; "KO se bos ustavil, bos na cilju" - ampak v cisto nekem drugem kontekstu.)

"Klement, praviš da je vožnja po Miklošičevi samomor in adrenalinski šok. Lepo te prosim, obdrži take izjave za svojo babico ob nedeljskem čajčku. Mesto je džungla kjer se je treba boriti. Če bi rad živel v Čudežni deželi a la Mary Popins, ti priporočam, da se zapreš v svojo sobo s kupom knjig o Harryju Potterju."

Tole z babico je fina primerjava. Le da jaz ne bi rad, da mi skuha cajcek doma, ampak da ga greva popit v mesto. S kolesom, seveda. Po Miklosicevi, seveda. Tudi ona, seveda. Ne da bi dozivela infarkt, seveda. Ker mesto, ah, jaz idealist, je po mojem mnenju namenjeno vsem, ne le evolucijsko najrazvitejsim. Kar se pa Mary Popins tice: tale "3M in Kuscer" in program LKM-ja bosta kar enakovredna zamenjava. :lol:

"Izbral si si najbolj zdravo in ekološko prevozno sredstvo, ampak ne najvarnejše. Če se z njim podaš v središče mesta, se boš pač moral boriti z ovirami. Tudi v obliki motoristov! Osebno menim, da s svojo trmo, da se z motorjem vozim od marca do novembra, v manjši meri pripomorem k razbremenitvi prometa v mestu."

Ej, s tem se strinjam(o). Podpiram(o). Tudi Kuscer, ne bos verjel. Le da Kuscer ne pusti na Presernov trg (in, khm, cez nekaj let tudi kam drugam ne - ustanovite Maksi cim hitreje, kaj naj vam recem).

"To se mi pač zdi najugodnejša alternativa v primerjavi z drugimi prevoznimi sredstvi. Ko bom imel naraščaj, bo pa verjetno to avto in kaj morem. Vsega se pač z dovkolesnikom ne da."

Prav.

"Pa naj še eno rečem na račun uboge študentarije, ki poganja predpotopne bicikle. A oni pa z neizpravnimi kolesi ne ogrožajo nikogar? Tudi peš se daleč pride, pa vsaj po predpisih je. Podpiram registracijo biciklov ravno zato, da bodo kolesa izpravna in bodo imela vso potrebno opremo za varno vožnjo. Naj bo registracija čim nižja, ker gre za ekološko nesporno vozilo, ampak naj bo zato, da boš moral enkrat na leto na tehnični pregled. Pa ko bo bicikl odslužil, da boš moral prinesti nazaj tablico in potrdilo odpada, da si ga predal v reciklažo, ne pa ga vrgel v najbližjo reko."

Se strinjam. Skoraj popolnoma (stari, se enkrat - dobrodosel v LKM). Ampak svojih "sotrpinov" ne bom prijavljal policistom (ce se vas na Presercu ne :lol: ). Glede registracije: se tudi naceloma strinjam - ravno danes sem nekemu novinarju obsirneje pisal o tej zadevi (in se mi je, iskreno receno, ne da se enkrat).

Še kar zadeva 3M: Nimamo dovljenja za parkiranje tam in smo v nasprotju s CPP. In kaj zdaj? Vedno se bo našel nekdo, ki bo v dobri veri in kot pošten državljan organe reda opomnil, da naj malo pokukajo tja, kjer je nered. Dokler se za naše ustavljanje tam razmere ne uredijo, bomo pač prepuščeni na milost in nemilost zavednim državljanom. Tega se zavedamo tudi sami. Smo pač drzni. Sploh pa ne vem, kaj vas kolesarje tam tako motimo? Kot vem, se razen po cesti tam ne smete nikjer voziti, še najmanj ob Ljubljanici, po Čopovi, Trubarjevi... Pa vseeno prihajate tja. Mi vam ne težimo zaradi tega, pa nehajte še vi nam.

Sori. Ne bo slo. Mi se borimo (beri Samo), da se stvari legalizirajo (ravno vceraj smo ugotovili, da so na Masarykovi v smeri proti centru koncno odstranili znak Za kolesarje prepovedano - do legalnega pristopa do ZP manjka le se za misji repek). In ni vrag, da v nekaj letih uredimo vse.

Skratka, ce povzamem. Ful me veseli, da sem se oglasil na tej strani. Mogoce se je vam zdelo brezveze, da vse skupaj ni imelo dosti smisla - okej. Sem pac nakladal (malo v priemrjavi s tem, koliko v zivljenju se bom, sploh ce bom izvoljen :lol: ). Ampak vidi se, da obstaja volja po dialogu, da se vsi v bistvu zazvemamo za boljse prometne resitve (res pa je, da si mnogokrat tudi grdo nasprotujejo) in da nismo crno-beli, ampak da imamo tudi med seboj razlicen poglede. Hvala bogu, pravim jaz. In spoznali ste, kaj kolesarji sploh hocemo - jp, veliko (hm, ceprav jaz se vedno ne vem, katere so npr. glavne prioritete motoristov Lj. Jih imate kje zapisane? Ker ce ne vem, tudi ne morem vedeti, ali imamo kaksne sticne tocke, kjer bi bilo mogoce sodelovati) Skratka, dialog je. In v teh blesavih casih je to veliko. Vsaj zame. Ce se vam bo zdelo, da LKM (oz. njeni aktivisti) spet delajo stalo, se mi oglasite. Bom povedal naprej (drugo vprasanje pa je, ali bo to imelo kaksen ucinek). Lp, Klemen

P.s Se pa se kaj oglasim sam, ce se mi bo zdelo potrebno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Na pol za salo, na pol zares. Glede na to, da deloma poznam Kuscerja (oz. vsaj bolje kot vecina tukaj), vam lahko dam en iskren naslov, kako ga zajebat. Ne s pretepanjem ipd. (vceraj mi je "zaupal", da ne bo spremenil svoje vizije o Presernovem trgu kot centru pescev, pa ce ga povozite vsi naenkrat), temvec s cisto preprosto foro - volite ga.

.

.

.

BTW: tudi sam kandidiram na tej listi (da ne bo kdo rekel, da kaj skrivam).

Madona Klemen - svaka čast vam kolesarjem. Da bi dosegli svoje volilne cilje ste pripravljeni iti tudi tako daleč da se spravite na portali tistih, katere bi nekako radi iztrebili in agitirate za vašo izvolitev. To je bilo pravzaprav tisto, kar sem hotel preprečiti, ko sem odprl tole temo na motosvetu. Visoka šola politike, ni kaj......

Res je ne sežemo vam niti do kolen, ampak se lahko zgolj učimo pri vas. No saj poznam nekaj vaših članov, ki bi dejansko za oblast marsikaj dali.

Mimogrede, kakšno funkcijo pa opravljaš pri LKM ??? Mislim da nisi zgolj nebogljen člančič, a ne ?

No volil vas seveda ne bom in eden od razlogov da se bom udeležil teh volitev je ravno ta, da boste dobili kakšen kotra glas !

busa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ko tole berem kar težko verjamem in še sreča da nisem v LJ, na štajerskem bi to drugače rešili :twisted: :evil:

Tako je...AUFBIX !!! Pa čreve na plot !

da bi ga volil??? Tudi če bi ga lahko (MB-LJ) mi na kraj pameti nebi padlo...raje bi ga s pešico po kepi, kretena,....pa naj me toži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2. O kolesarskih prekrskih (norenje brez luci, v nasprotno smer, v rdeco luc ipd.): te stvari so prepovedane in jih policaji precej redno sankcionirajo (tudi sam sem ze placeval poloznice), sankcioniranje pa ima podporo tudi pri lkmjevcih (razen za prekrske, ki nastanejo za to, ker je infrastruktura popolnoma v k..., pa se s krsenjem nikogar ne ogroza, razen mogoce lastne buce). Vedno pa bo nekaj skrajnezev, tako med enosledniki, dvosledniki ali pa stosledniki, ce to obstaja, ki bodo gonili po svoje in spravljali ob ugled ostale. A tako pac je.

no ja...sem pregledal vašo stan na netu, pa nisme nikjer zasledil, da bi se LKM zavzemala za povečanje varnosti kolesarjev z ozaveščanjem le-teh o varni vožnji s kolesom...veliko pri tem lahko dosežete zgolj s spoštovanje prometne predpisov in tehnično izpravnost koles...organizirali bi lahko preventiven preglede koles

...pri vsej zadevi (cilji in načela LKM) gre za omejevanje ostalih prometnih udekležencev (in poudarjanje njihove nevarnosti za kolesarje) saj zahtevate izločitev motornega prometa iz središča (Dolgoročno podpiramo popolno izrinjanje osebnega avtomobila /in motorja/ iz ožjega mestnega središča ter radikalno omejevanje v mestu nasploh.) ter dovolitev vožnje s kolesi po vseh površinah (Kolesar v Ljubljani mora imeti zagotovljeno pravico, da se s kolesom varno in neovirano pripelje do cilja.), slednje pa je v nasprotju s 1. točke vaših načel (Mesto je predvsem prostor, v katerem prebivamo in delamo, ne vozišče.) saj se s tudi s kolesom vozi po vozišču (vozišče je del cestišča, ki je namenjen prometu vozil in ga pod pogoji, ki jih določa zakon, lahko uporabljajo tudi pešci, pri čemer je vozilo vsako prevozno sredstvo, namenjeno vožnji po cesti, razen posebnih prevoznih sredstev, med katere spadajo otroška prevozna sredstva, bolniški vozički ter športni pripomočki in naprave, ki omogočajo gibanje, hitrejše od hoje pešca)

...mislim da ste pri LKM malce narobe zastavili zadevo...najprej bi morali poskrbeti za varnost kolesarji sami...dokler pa podpirate kolesarsko anarhijo ne morete pričakovati podpore ostalih udeležencev v prometu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolo je vozilo in ne "pešec" ... ter kot tako enakovredno vsem ostalim udeležencem za katere veljajo cestno prometni predpisi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[.

.

.Madona Klemen - svaka čast vam kolesarjem. Da bi dosegli svoje volilne cilje ste pripravljeni iti tudi tako daleč da se spravite na portali tistih, katere bi nekako radi iztrebili in agitirate za vašo izvolitev. To je bilo pravzaprav tisto, kar sem hotel preprečiti, ko sem odprl tole temo na motosvetu. Visoka šola politike, ni kaj......

Ej, ne seri z nekimi "teorijami zarote". Nocem nobenega glasu od nikogar, ki ne deli mojih ciljev. Moje zazvemanje za kolesarsko stvar mij e 100 dragocenejse kot kakrsen koli stolcek. Do zdaj sem zivel odlicno brez politike in bom tudi naprej. Na to stran sem prisel pac na povabilo vasega clana, da pojasnim nekaj zadev. Ce je pa to razumljeno kot propagiranje LKM-ja in liste se s foruma odstranjujem sam. In ce mislite, da je to, kar sem do zdaj napisal propaganda, delitirajte moje pripevke ven. Hauk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do zdaj sem zivel odlicno brez politike in bom tudi naprej. Na to stran sem prisel pac na povabilo vasega clana, da pojasnim nekaj zadev.

A ja, zelo logicno je to da te politika sploh ne zanima ampak kandidiras pa vseeno. Mas prov, cist logocno, je vse skupaj, ni kej :roll: :roll: :?: :idea:

busa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!