Skoči na vsebino

3M in Kuščer


busa

Priporočene objave

pa da pogledamo to iz urbanisticne ureditve.LJ sicer ne poznam toliko intimno,bom bolj posploseval.

s "pregonom" individualnega prometa (razten dostave in stanovalcev) iz mestnega jedra bo _garant_ propadlo 50% trgovin in gostinskih obratov nastanjenih tam zaradi obcutno zmanjsanega dobicka.postopoma se bo mogoce nastanilo vec stanovalcev,bolj verjetno je,da bo vec usluznostnih firm (banke,zavarovalnice,biroji in podobno).glej city v londonu; to je samo "delovno mesto" v celotnem pomenu besede,cez dan tisoce ljudi,ponoci kot pokopalisce.

potem se lokali (poleti se terasa zunaj do 0100 zjutraj cel teden),ki bodo "oskrbovali" vse nastavljence v teh usluznostnih firmah in spet se bo zacelo - kaj dela zakon? zakaj ni miru? ...vse to je ze bilo sprobano tudi v grazu - neuspesno,naj povem.bermudski trikot v samem centru,kjer so skoraj vsi "in"-lokali mesta je dnevno scena takih in drugacnih pritozb.ljudje se masovno odseljujejo,center postaja pust.trenutno je situacija ta,da imajo lahko lokali samo do 23.00 odprto,stanovalci pa menjajo okna za skoraj neprodusna (zvocno in zracno).stala^2.

po tem eksperimentu in po masivnem protestu v centru nastanjenih trgovin so spet dovolili individualni promet povsod razen v pes-cone (sta dve v centru) in ti dve coni sta z vseh strani dosegljivi z avtomobili.resitev ni popolna,vendar strogi center zaporeti za individualni promet je nemogoce.bo vec prepustnic in dovoljenj,kot bi bilo potrebno brez zapore.

za resno razbremenitev je treba predvsem urediti masovni promet (bus,tramvaj) in kolesarske steze (tu dam LKM prav; kaj me pri njih moti je skrajnost v pregonu motoriziranega prometa).seveda tudi pameten in smiselno urejen sistem enosmernih ulic pomaga pri preprecevanju zastojev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh pa - zakaj mora biti center mesta nakupovalno središče? Sem vedno mislil, da so prestolnice idealno organizirane tako, da se gre v centru kulturno-turistično dejavnost, nakupovalna središča pa so razpršena na obrobjih, kje je dostop bližje tudi za ruralce...

Mislim, glavna poanta centra mesta naj bi bila, da tja gremo z užitkom in uživat, ne pa zato, da nam vozijo po glavi.

...ne da mora biti - tako je sedaj...in kaj bi bilo s tistimi trgovci, ko bi izgubili stranke-kot sem napisal se to že dogaja-->storitvene dejavnosti in trgovine se selijo na obdrobje...da pa bi bila cela ekonomija centra ljubljane vezana na kulturno-turistično dejavnost pa ni realno za pričakovat - je premalo turistov in s tem dobička...poleg tega je cena nepremičnin v centru močno nad evropskim povprečjem...sej se v mestni upravi ponujajo 60% znižanje najemnin za določene dejavnosti...samo to so občinski prostori, ki so v manjšini - zasebniki pa nabijajo cene do onemoglosti...

...in ne vem kako bi užival ob sprehajanju poleg zaprtih trgovinic, lokalov,...če pa hočem mir se grem sprehajat kam v naravo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pervy, pa v čem je problem?

Skuter je vendar odlična rešitev. Saj to ravno ves čas trdim. Večkrat sem zatrdil tudi, da je motor odlična rešitev, samo v istem košu je kot avto (zakonsko). Zato je verjetno težko eno prepovedat, drugo dovolit - morda, nevem.

joj joj halifax, ti pa nisi v avtošolo hodil in kak zakon bral. moped-skuter je kolo z motorjem, motor se imenuje motorno kolo, avto je avtomobil. obstajajo različni izpiti za vsako kategorijo, tako kot tudi prometni znaki. če je okrogel z rdečim robom in rumeno notranjostjo pa je v njem narisan človek na nečem podobnem starim poni expresom potem pomeni "prepovedan promet za kolesa z motorjem", podoben znak z tipom na oldtimerju oz. nakedu pkmeni "prepovedano za motorna kolesa", tisti podobni z slikico avta veš kaj pomeni, a ne?

no obstajajo tudi kombinacije kjer je znak razdeljen z črto in potem imaš več slikic različnih vozil, ki so tam prepovedana.

pod znak daš lahko še tablo z časom od kdaj do kdaj je kaj prepovedano oz. dovoljeno.

GET THE POINT? :wink:

če bi bil interes bi se vse dalo uskladiti, ker pa so meni vaša stališča preveč ekstremno kolesarsko naravnana se ne mislim ukvarjat več z vami, nenazadnje je to motoristični forum, kolesarji pa jokajte drugje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VSA ČAST IZJEMAM!

Eni trije, štirje se borijo kot levi.

Ampak drugi ste pa izvedli svoj LABODJI SPEV:

NESTRPNOSTI, NETOLERANCE, KRATKOVIDNOSTI in predvsem DEBILNOSTI!

Sem vam lepo govori že takrat (enoumje - še pomniš ICE), pa ste me zatovkli - ker sem se baje grdo obnašal.

No gospodje iz LKM se tokrat pač niso grdo obnašali. Vaše reakcije so bile pa na svetu enake.

Tale forumček je vaša osebna izkaznica.

Marljivo si ga bom prekopiral, kot ste si vi tistega in ko se boste "politično" angažirali, bom opozoril tiste pri katerih se boste angažirali na majhno a ne nepomembno dejstvo:

DA STE DEBILI

in

DA STE TROP MULCEV, KI NE VIDI NIČ RAZEN SVOJEGA EGA IN SVOJEGA MOTORJA.

Eh, tole je bilo pa lepo doživeti! :lol:

Osama - special CIA agent

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... bunch of bollocks deleted

Glej glej, če to ni naš dragi Osama, promotor terorizma, zaposlen v javni upravi, če ne celo v kakšni pomembnejši vladni instituciji... Pa ponovno v svojem stilu - s krasnimi, človeku-dostojnimi komentarji.

Welcome back!

PS:

DA STE TROP MULCEV, KI NE VIDI NIČ RAZEN SVOJEGA EGA .

Eh, tole je bilo pa lepo doživeti! :lol:

Osama - special CIA agent

Tvoj podpis in komentar sta pa v sozvočju :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VSA ČAST IZJEMAM!

Eni trije, štirje se borijo kot levi.

Ampak drugi ste pa izvedli svoj LABODJI SPEV:

NESTRPNOSTI, NETOLERANCE, KRATKOVIDNOSTI in predvsem DEBILNOSTI!

angažirali na majhno a ne nepomembno dejstvo:

DA STE DEBILI in DA STE TROP MULCEV, KI NE VIDI NIČ RAZEN SVOJEGA EGA IN SVOJEGA MOTORJA. Osama - special CIA agent

Pa kako so se gospod lepo vpletli v tole razpravo. :o S trdnimi argumenti so vsem dokazali svojo moralno premoč in edini pravi, teroristično-apokaliptični diskurz :twisted: ter se s pestrim, a klenim slovenskim jezikom prav lepo vključili v samo esenco te razprave :evil: : :agrue: . Da, slavospev N-N-K-D v izvedbi Osame.

Osama, dobrodošel v našem krogu. Kdorkoli že si, kjerkoli, kakršenkoli. In karkoli že voziš...

Bod' no čwouk pa se nam pokaži, predstavi. Bomo zihr kakšno rekli. Če ne konstruktivno, pa vsaj vljudnostno...

Sori - točke dobi šele tisti, ki se predstavi in v živo pokaže. Osama - no point for you.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa da pogledamo to iz urbanisticne ureditve.LJ sicer ne poznam toliko intimno,bom bolj posploseval.

s "pregonom" individualnega prometa (razten dostave in stanovalcev) iz mestnega jedra bo _garant_ propadlo 50% trgovin in gostinskih obratov nastanjenih tam zaradi obcutno zmanjsanega dobicka.postopoma se bo mogoce nastanilo vec stanovalcev takih in drugacnih pritozb.

center postaja pust.trenutno je situacija ta,da imajo lahko lokali samo do 23.00 odprto,stanovalci pa menjajo okna za skoraj neprodusna (zvocno in zracno).stala^2.

po tem eksperimentu in po masivnem protestu v centru nastanjenih trgovin so spet dovolili individualni promet povsod razen v pes-cone (sta dve v centru) in ti dve coni sta z vseh strani dosegljivi z avtomobili.resitev ni popolna,vendar strogi center zaporeti za individualni promet je nemogoce.bo vec prepustnic in dovoljenj,kot bi bilo potrebno brez zapore.

za resno razbremenitev je treba predvsem urediti masovni promet (bus,tramvaj) in kolesarske steze (tu dam LKM prav; kaj me pri njih moti je skrajnost v pregonu motoriziranega prometa).seveda tudi pameten in smiselno urejen sistem enosmernih ulic pomaga pri preprecevanju zastojev.

Sej to se tudi v Ljubljani že, počasi, toda vztrajno dogaja. In se bo pod staro (novo?) županjo še bolj intenzivno. Ali res hočemo v Ljubljani tako mestno jedro? Pusto, osamljeno in zapuščeno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh,

uporabniki motornih koles očitno postajamo predmet poželenja vseh anrho in podobnih skrajnežev. Njihova rdeča nit je nestrpnost, škodoželjnost in zavist. Zmerjanje me ne moti, ponosen pa sem na vse prispevke kolegov motoristov v tem topicu. Čisto vsak je nekaj prispeval glede na naslov, od vozačev - dnevnih migratorjev, izkušenj iz tujine (mimogrede, ste videli oglas zaposlenih v blagovnici Metalka - osmrtnica), do tistih, ki jim je za to, da mestno jedro ostane živo (da nekaj dogaja) tudi s predstavljanjem in razkazovanjem motorjev. Druga stran pa trmasto sledi nekim makimalističnim ciljem, ZA KATERE VE, DA SO NEURESNIČLJIVI, vendar nekaj bo že ratalo v stilu EN GOLAŽ. Ja, to delajo anarhisti in teroristi, ki se skrivajo za nicki tukaj. Sebe in mojih kolegov ni težko dešifrirati, kdo smo. Taisti anarhisti so 5 minut strastni zagovorniki zakonov, vendar samo tistih, ki jim pašejo. Za ravnanja drugih udeležencev našega življenja, ki pa jim ne dišijo pa takoj tulijo, da gre za nezakonito početje. Gibalo družbenih sprememb je tudi ravnanje mimo ali pa tudi v nasprotju z zakonom, če ta ne ustreza dejanskim družbenim odnosom. Drugače lahko govorimo le o vulgarni interpretaciji prava. Gospodje so bogato zasidrani v socialističnem pojmovanju prava, ki je predpisovalo vse družbene odnose in tako tisto, kar ni bilo zapisano, ni izvedljivo. Danes pa je drugače, dovoljeno je vse, kar ni izrecno prepovedano z zakonom IN ni v nasprotju z moralnimi normami neke družbe v danem trenutku. Hudo pomemben je drugi del "in ni v nasprotju ...", kar se pri nas gladko pozablja, zato si tudi takoj protipraven. Ampak če ni v nasprotju z moralnimi normami, tudi protipravnosti ni več, zato zakon ugasne, se spremeni ali pa se ne uporablja. In ni penalizacije.

In bolj ko se bodo drugi zaletavali v nas, bolj se bomo homogenizirali in bolj se bomo zavedali svoje, če hočete tudi družbene vloge v okolju. Zato jim pa hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak naj se zase briga, pa nos v svoj drek potisne, če mu drugi smrdi.

Bogovi motosveta, dajte prosim zgrabit post in ga v peskovnik vrečt, naj tam smetijo...

Kar nism mogu verjet, da je v 2 dneh tolko strani ratalo...ajoj... :?

p.s. glede mestnega jedra-v MB je tudi že kakih 1/4 lokalov guznilo odkar so nam evrosranje postavili. Še malo pa bojo tudi tam Lepo Njihovo špilali, da bo raja lahko normalno vozeke filala...

LP, El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje tale debata ni preveč konstruktivna, preveč t.i. negativne energije (beri sranja).

Pa je zelo škoda, ker je ene par iztočnic zelo pametnih in vrednih resne in trezne debate. Kolesarji imajo svojo vizijo in ta je napačna samo v toliko, kolikor v njej ne vidijo motoristov. Natolcevanje da bi radi iz mesta izgnali tudi pešce, balonarje, ostrostrelce itd. so neresna in nevredna nekaterih starost naše druščine. Isti se čutijo od kolesarjev ogrožene??? S tem so se postavili na stran tistih milionkrat omenjenih mulčkov, ki mislijo... saj veste kaj. Znano moralno pravilo zahteva, da je treba šibkejše ščititi pred močnejšimi. Po taki logiki je HAIDER ogrožen od Slovencev?!

Pa ne me narobe razumet, ne zdijo se mi O.K. samo kolesarske iztočnice, tudi par motoristov skuša problem razumeti celostno in zelo zrelo razmišljajo. Ravno v tem je catch - celostna rešitev. Recimo: avtov je v mestu vedno preveč, motorjev pa (za nekatere) samo ob sredah. Meni je jasno da so problem avti. In izgleda (iz priloženega) da vsaj na tem problemu najbolj dela ravno LKM.

Potem je tu druga stvar; veliko fantov ki "bruha", ni iz Ljubljane. Ja fantje, dovolite, ampak naše mesto bi si nekako uredili mi, vi si dajte pa vaše. Čreva na plot pa, ko voli nek izvoli.

In, mestna jedra izumirajo tako ali drugače. To je velik problem, ki z motorji nima prav nič. Tisti ki mislijo, da bojo motorji oživili mestna jedra, so vsaj malo naivni, ali pa dejansko tako "mladi" da mislijo, da se cel svet vrti okoli nj. motorjev.

Večkrat predstavljena teza o motorjih, ki jih hodilo gledat od blizu in daleč, kaže ravno na gornje. BTW tudi opice v živalskem vrtu hodijo gledat od blizu in daleč.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še tole:

posebno o glasnih dnevnih migratorjih, ki baje skrbijo, da Ljubljana ne propade do konca.

Kolikor vem so ravno oni tisti, ki že ob 7h zjutraj kpl. zaparkirajo Ljubljano (grejo delat) in Ljubljančani potem kupujejo v BTC, ke se v mestu ne da parkirat.

No seveda ne gre samo za to, ampak ker so eni tako glasni, jim je to treba pač povedat.

Tudi slavna borka proti lisicam gdč. Mateja Nevemkaj je bila migratorka.

Nekako me pač moti, če se v ureditev Ljubljane vtikajo sami migratorji. BTW meni kot motoristu se lisice zdijo super!

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceco je rekel:

Danes pa je drugače, dovoljeno je vse, kar ni izrecno prepovedano z zakonom IN ni v nasprotju z moralnimi normami neke družbe v danem trenutku.

Pa ne vem, če kdo noče slišati, potem ne sliši (je bilo stokrat povedano). Ne me sicer narobe razumeti, shodi na 3mostovju so cool - vendar:

NA TROMOSTOVJU JE PREPOVEDANO USTAVLJANJE IN PARKIRANJE!

Kakšno socialistično razumevanje prava je potem to? Žal tak odnos kaže, da si pravo socialistično razlagamo mi.

Kar nam paše je pravo, kar pa ne pa baje ni izrecno prepovedano. Amapak žal slučajno je!

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poslovneži na kolesih -?????????????? :? :shock: . vi zmešani radikalci, pedalo potiskajoči bi morali biti srečni če bi čimveč ljudi iz avtov prešaltalo na motorje, ... samo naj mi kdo proba z kako podobno idejo v MB ven prit, sem že povedal enkrat, da pri nas to drugače rešimo :evil: .

*cough* center mesta itak zaprt za promet *cough*

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem je tu druga stvar; veliko fantov ki "bruha", ni iz Ljubljane. Ja fantje, dovolite, ampak naše mesto bi si nekako uredili mi, vi si dajte pa vaše. Čreva na plot pa, ko voli nek izvoli.

Imaš prav, vendar ne popolnoma. LJ ima kot prestolnica poseben položaj. Če ne drugače, se v vladna in privladna delovna mesta steka davkoplačevalski denar, ki konec koncev omogoča tudi postaviti ali urediti kakšno stvar v LJ. Zato tudi mi obrobniki radi poškilimo, da vidimo, kako ga v LJ sračkate.

Sicer pa kot že zapisal, zadovoljen, da sva z življensko sopotnico pobegnila iz LJ in da tudi v tem manjšem kraju živiva čisto na obrobju in da najine noge le redkokdaj stopijo v središče mesta, pa še to le tedaj, ko res ne gre drugače.

So se šli tudi v CE zapiranja središča mesta, oziroma omejevanja parkiranja. In jim je uspelo skoraj v popolnosti, tik pred smrtjo mestnega jedra pa so le ugotovili, da je več stroškov s propadajočimi praznimi hišami in ulicami, kot pa z delujočimi trgovinami in lokali. In je sedaj parkiranje v mestnem jedru po 16. uri brezplačno. Življenje se je rahlo vrnilo, vendar zamera ostaja, tako živahno, kot 15, 20 let nazaj v mestnem jedru celjskem ni več.

Vsaj v CE je bil glavni problem parkiranja ta, da so vsa priosta parkirišča zjutraj zasedli zaposleni in potem 8 ur parkirali in onemogočali dostop morebitnim potrošnikom.

Podobno je bilo donedavnega tudi v KP, kjer so parkirišča, najbližja mestnemu območju zjutraj zasedli zaposleni, potrošniki so pa lahko parkirali tam daleč na Bonifiki. Sedaj so bližnja aprkirna mesta plačljiva, a zgledno uro in pol zastonj, 8 urni parkirarji pa so odrinjeni v ozadje, kar se mi zdi smiselno in prav.

Pa še o kolesarjenju. Večino življenja sem prekolesaril izven kolesarskih steza (ker jih takrat v večini sploh ni bilo). Ko sem še izvajal študije, sem se tudi po LJ vozil s piciklom. Ker ni bilo znaka, sem se vozil tudi po začetku Titove, sedaj menda Slovenske. Tako, da je moje mnenje takšno, ne pretiravati s kolesarskimi stezami in hkrati umakniti prepovedi za kolesarje iz vseh ulic, tudi štiripasovnic (razen obvoznice, ki ima status ceste rez. za mot. vozila).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej pa dost..........se moram oglast!!!!!!!!!!!!!

Zgleda,da nikomur ni popolnoma jasno,kaj predvideva urbanistični načrt mesta Ljubljane.....zato,ker ga tudi ni!!!!!!!!!!!!!!!!

Mesto Ljubljana je že v davnih časih poizkušal urediti arhitekt Plečnik,ki je predvideval dva krožna prstana okoli centra mesta.Notranjega.....strogo jedro,in zunanjega.Pa iz tega nikoli ni bilo nič.Nasprotno.....namesto , da bi se omogočilo izgraditi.....padon dokončati to idejo,so velemožje že takrat raje zapirali,prekinjali.....kakorkoli pač onemogočili izvedbo ideje.Tako se danes pojavlja,da imamo Ljubljano fizično zaprto,vse eventualne povezave za sklenitev prstanov so onemogočene,podrli smo edino mestu prijazno prevozno linijo....."tramvaj"!!!!!!!!!!!!

In kaj sedaj......mesto se duši v pločevini,stanovalci mestnega jedra......GLEJ BANALNOST,DOBIJO ZA PARKIRANJE PRED SVOJIM DOMOM SAMO ENO DOVOLILNICO,OSTALE JE POTREBNO PLAČATI.....trgovine,lokali propadajo..........LE ZAKAJ NEKI,po drugi strani pa se v Ljubljani pojavljajo študije ureditve mirujočega prometa kot gobe po dežju.Vsak,ki si predstavlja,da ima edino zveličavno rešitev že naroča svojo.Poleg teh veleumov,pa se pojavljajo še takšne in drugačne skrajne rešitve,ekstremizmi stila Kuščar,razni poznavalci npr. kandidati za župana Mesta Ljubljana......ITD , da ne naštevam preveč.

Zapora mestnega središča,se je tudi v tujini pokazala kot neustrezna.Takšen način kot obstaja sedaj,daje možnost dostopa tudi v središče mesta,katerega del je že nekaj časa zaprt za promet......(dragi kolesarji....po Čopovi se tudi vi ne smete voziti),in naj tak tudi ostane.

Še najbliže nekim bom rekel evropskim smernicam prometne ureditve,je ideja o ureditvi enosmernega prometa,s tem se pridobijo površine za mirujoči promet,pešce in kolesarje.Toda ta študija je stara......po mojem vedenju......že 5 let,pa se (zakaj??????) ni nič storilo na njej.

Vse lepo in prav......samo po mojev vedenju so strokovnjaki Ljubljanske fakultete naredili še varjanto z notranjim prometom s tramvaji!!!!!! Joj kaj hujšega.....le kje ga speljati,ropot.......kaj mislite kdo se je najbolj bunil????? Dobro,stanovalci.....samo ne boste verjeli,da se je našlo nekja pametnih....(DA DRAGI KOLESARJI)...predstavnikov rekreativnega življenja v mestnem središču.........ČEŠ TRAČNICE SO NEVARNE ZA KOLESARJE.!!!!!???????

Samo vse to skupaj,ne prinaša celovite rešitve problema........naj mimogrede opomnim bodoče kritike,da je rešitev toliko,kot nas je prebivalcev Ljubljane , pa seveda migrantov..........saj Ljubljana,kot mesto,ki se je postavljalo(gradilo) v srednjem veku,s svojo urbanistično zasnovo,reko,ki teče skozi njo , predstavlja velik problem,za kolikor toliko primerno ureditev.Naj k temu dodamo še kup napačnih odločitev pri pozidavi zunanjega obroča.......pa smo spet na začetku!!!!!!!!!!

Torej,Ljubljana,zaprta ali odprta,bo še naprej taka kakršna je.....pa če se LKM s Kuščarjem na čelu,ali pa motoristi na glavo postavimo.Nobena akcija tega dejstva ne bo spremenila,dokler bo ma mestni upravi interes samo pridobivati in naročati takšne in drugačne študije.

TUDI JAZ JE NE POZNAM.......torej....Ljubljana takšna kot si,te moram imeti rad........drugače se lahko samo izselim.

BTW.........tramvaj mi je pa tako simpatična zadeva!!!!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozna kdo urbanisticni nacrt obcine mesto ljubljana in/ali je seznanjen z bodocimi trendi razvoja mesta?

Baje nacrtujejo eno hudo traso za tramvaj :lol: :D Treba bi bilo porusiti kar nekaj his ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo Disident, pa si napisal ravno to, za kar sem lepo okarakteriziral nestrpno misleče. Vendar, shodi na 3M so sociološki fenomen, ki je nastal na podlagi dovoljenja za zbiranje, z varnostniki in podobno. Ko pa dovoljenja ni bilo več, oz. je bila zahteva za njegovo izdajo zavrnjena (vemo tudi zakaj) so zbori ostali, vendar brez formalne pravne podlage. In to poskušam povedati, da gre za zbiranje navkljub prometnemu znaku, in to zbiranje ni v nasprotju z moralo, etiko, ipd okolja v tem trenutku. In ker družbena skupina motoristi ni pristala na zbiranje v marginalnem okolju Metelkove. In ker položnice bolj poredko letijo, tudi represivni organ meni, da nekaj ni prav z vulgarnim spoštovanjem prometnega znaka. Seveda, tisti ki bi morali formalizirati tak fenomen pa tiščijo glavo v pesek in si mislijo in gledajo - saj že imamo jurišnike, ki to delajo to zastonj v podobi LKM in njim podobnim. Ali ti delajo iz ideoloških nagnjenj, zaradi rito****enja ali preprosto zato, ker jim je to način, metoda ali sredstvo, kako priti na oblast ali pa vsaj blizu korita, pa je po telem besednem maratonu že kar precej jasno, mar ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.GLEJ BANALNOST,DOBIJO ZA PARKIRANJE PRED SVOJIM DOMOM SAMO ENO DOVOLILNICO,OSTALE JE POTREBNO PLAČATI

Tudi tisto eno moramo placat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!