Skoči na vsebino

SUZUKI GS1000


Guest VisualID

Priporočene objave

Guest GixxerPilot

Ker je za vsak možn motor na tej strani že tema, sem se odločil da bom začel svojo temo o motoru, ki je meni lepši od 99% ostalih motorjev (predvsem pa od modernih): Suzuki GS 1000 seriji, ki so jo delali od 1978 do leta 1981 in ki je prisilila konkurenco, Kawasaki Z1 900 in KZ1000, Yamaho XS11 in Hondo CB900 da so bežali kot politi cucki z repom med nogami. GS1000 je bil ob izidu in še nekaj let potem najhitrejši serijski motor na svetu, najbolj agilen, z najboljšim in najtrdnejšim okvirom, motor s katerim je Wes Cooley zmagoval na dirkah in s katerem si je Yoshimura ustvaril ime.

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gs1000e%2078.htm

Vtisi lastnikov (trenutnih in bivših), pomoč pri iskanju delov, itd..

Mimogrede, kot uslugo objavljam slike primerka GS1000 ki se prodaja, enega prvih primerkov, povsem restavriranega (restavriral ga je profesionalni mehanik), registriran, s certifikatom veterana, novimi gumami Pirelli Sport Demon, celotnim potrošnim materialom novim, etc..

Btw,. na sliki na tanku manjka znak Suzuki ki PA JE NA MOTORU slika je bila nareta preden je bil znak gor zmontiran.

Če koga ta motor zanima, mi naj pošle PM, pa mu bom sporočil telefonsko prodajalca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

ooo moja stara ljubezen :wub: sem mel glih takole Suziko - model E z litimi feltnami, le v črni barvi; malce nerodna v kratkih ovinkih (kar težka, a še vedno najlažja in najhitrejša med takratnimi tisočaki), zato pa stabilna v hitrih, dolgih ovinkih (kar je blo takrat bolj izjema kot pravilo) skratka za tiste cajte res super makina :OK:

tale je zelo lepo zrihtana, vidim pa da niste dal original dimnikov, pa nekaj malenkosti še manjka, npr napisi na črnih pokrovčkih (motorja), pa tud zadnje fedre zgleda ma od čist prvega modela, ker kasnejši so imeli - tako kot spredaj - oljno/zračno blaženje (do S modela, potem spet klasika)... pohvalno da ste dal tisto harmoniko na prednje vilice, bodo semeringi dalj zdržali... itak mate še celo zimo časa do konca zrihtat

uživajte v vožnji, lepe in varne kmje želim!! če se boste kdaj potikali okoli Vrhnike se pa oglaste na čaj, da si jst mal oči napasem :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest GixxerPilot

Hola mojster,

ooo moja stara ljubezen :wub: sem mel glih takole Suziko - model E z litimi feltnami, le v črni barvi; malce nerodna v kratkih ovinkih (kar težka, a še vedno najlažja in najhitrejša med takratnimi tisočaki), zato pa stabilna v hitrih, dolgih ovinkih (kar je blo takrat bolj izjema kot pravilo) skratka za tiste cajte res super makina :OK:

tale je zelo lepo zrihtana, vidim pa da niste dal original dimnikov, pa nekaj malenkosti še manjka, npr napisi na črnih pokrovčkih (motorja), pa tud zadnje fedre zgleda ma od čist prvega modela, ker kasnejši so imeli - tako kot spredaj - oljno/zračno blaženje (do S modela, potem spet klasika)... pohvalno da ste dal tisto harmoniko na prednje vilice, bodo semeringi dalj zdržali... itak mate še celo zimo časa do konca zrihtat

uživajte v vožnji, lepe in varne kmje želim!! če se boste kdaj potikali okoli Vrhnike se pa oglaste na čaj, da si jst mal oči napasem :blush:

Zdravo!

Lepo je videti še enega ljubitelja in poznavalca teh starih motorjev, srčno pozdravljen.

Hja, dimnikov na žalost ni bilo mogoče rešit, so bli čisto prerjaveti skozi in to do takšne mere da je spodnja stran bila ena sama špranja (na obeh). Thank god for Louis, hehe. So pa ti dimniki skoraj enaki originalom (ki bi drugače stali 800 eur - brez poštnine). Pokrovi *wince*, to pa je nažalost zasral lakirer, ki je vse prebarval namesto da bi samo malo barve vlil da bi se napisi vidli. Smo meli težke besede za njega. Zadnje fedre so pa tiste, ki so bile na motorju ko je bil kupljen in, potem kar sem prebral na netu, je zelo dosti evropskih tisočk se vozlo s temi fedrami namesto novimi *shrug*. Saj veš kaka džungla je bila takrat glede takih stvari. Hehe, ja harmonike kar lep klasik izgled dajo poleg tega da ščitijo, so bile kupljene nove.

Najlepša hvala za povabilo, bom posredoval lastniku.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tak stroj sem jaz mislil kupit, ko sem mel nekaj našparan in ravno dobil izpit za neomejeno. Ampak pol sem na srečo rajši svoj prvi avto kupil. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest GixxerPilot

Btw., lastnik tega rdečega Suzija na slikah (moj znanec) ta motor prodaja. Si je nabavu nov projekt (Honda CB500 Four, letnik 1976, redek 500 cc z inline-4), pa bo rabu plac v delavnici. Ma še več drugih (Goldwing, l. 1979, pa CBX650 Nighthawk, l. 1983 - oba prodaja). Interesenti mi naj pošljejo PM pa jim bom poslal telefonsko od tega gospoda.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest GixxerPilot

*sigh* Nekaj ga je posralo pri editanju prejšnega posta. Torej, v celot kot je bilo namenjeno:

tale je zelo lepo zrihtana, vidim pa da niste dal original dimnikov

Pripopam sliko orginal dimnikov, se lahko vidi da so skoraj identični z temi, ki so zdaj gor. Aja, lastnik tega tega rdečega Suzija še ima original auspuhe, jih ni proč vrgu - bli so prej na tem motoru.

Btw., lastnik tega rdečega Suzija na slikah (moj znanec) ta motor prodaja. Si je nabavu nov projekt (Honda CB500 Four, letnik 1976, redek 500 cc z inline-4), pa bo rabu plac v delavnici. Ma še več drugih (Goldwing, l. 1979, pa CBX650 Nighthawk, l. 1983 - oba prodaja). Interesenti mi naj pošljejo PM pa jim bom poslal telefonsko od tega gospoda.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Full lep stroj, a ve kdo mogoče za kakšnega gs 750-850,1000 ali 1100 za obnoviti Motor naj dela če manjka kaj delov nič hudega.javi na PM

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!