Skoči na vsebino

Brakko CWB zavorni sistem prihodnosti?


sesir

Priporočene objave

Brakko CWB se imenuje nov zavorni sistem pri katerem nista več na prednjem kolesu dva diska,temveč samo eden postavljen v sredino platišča :naughty: "Central Wheel Brake"

Takšna rešitev omogoča večje število čeljusti na disk.Kar pa prinese krajšo zavorna pot. :naughty:

Druga prednost je hlajenje,ker pretok zraka med vožnjo gre prav skozi sredino kolesa.

Zanimivo pa bo videti kako bodo rešili z "cevjo" zavorne tekočine.

Seveda ne more biti več preko cevi ob straneh.Tako,da bo zavorno olje v samem zavornem sistemu in platišču :hmm:

Me prav zanima kako se bo obneslo,ko bodo prva testiranja.

Kako deluje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobene bistvene prednosti, pa ena velika slabost; ''segrevaš'' samo en disk, torej se lahko hitreje pregreje. Sicer pa ideja ni nova.

Prednost je v manjši teži(1 disk,1 klešča, manj olja) in verjetno celo boljše hlajenje zavornega diska zaradi kroženja zraka.Hlajenje pa sploh ni problem pri karbonskih zavorah je večji problem, da so vedno dovolj segrete!!!Po moje je večji problem v veliki obremenitvi prednje osovine na kateri so montirana klešča in pri tesnenju zavorne tekočine-vrtine-semeringi. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednost je v manjši teži(1 disk,1 klešča, manj olja) in verjetno celo boljše hlajenje zavornega diska zaradi kroženja zraka.Hlajenje pa sploh ni problem pri karbonskih zavorah je večji problem, da so vedno dovolj segrete!!!Po moje je večji problem v veliki obremenitvi prednje osovine na kateri so montirana klešča in pri tesnenju zavorne tekočine-vrtine-semeringi. :hmm:

:worship: Al si si tudi ti prebral kar že piše po netu o tem.....

S tem,da naj bi bila zelo(bolj) obremenjena os,ki gre skozi vilice in platišče :?

In manj dvigovanja zadnjega kolesa ob zaviranju :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednost je v manjši teži(1 disk,1 klešča, manj olja) in verjetno celo boljše hlajenje zavornega diska zaradi kroženja zraka.Hlajenje pa sploh ni problem pri karbonskih zavorah je večji problem, da so vedno dovolj segrete!!!Po moje je večji problem v veliki obremenitvi prednje osovine na kateri so montirana klešča in pri tesnenju zavorne tekočine-vrtine-semeringi. :hmm:

na levi sliki sta dve čeljusti... s hlajenjem nebi smelo biti problema - se lahko zmontira lovilec in usmerjevalec zraka kot pri avtih... problem obremenitve se reši tako,da se poveča fi osovine saj vemo da polno os pri večjih premerih zamenja "cev" z debelo steno ker center ( če je os fi 40 mm je izvrtana luknja cca 10-15mm) itak ne nosi skoraj nič...

ja tesnenje pa bo problem....!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot že ugotovljeno, je obremenitev na osi, na kateri je pritrjena čeljust, ogromna. Velika ročica in majhna površina za vpetje čeljusti. Tudi disk je tako praktično nedostopen in je potrebno razstavit feltno. Torej ulite feltne odpadejo?

Lahko bi pa nardili nesimetrično feltno (take kot so že na enostranskem vpetju zadaj, recimo na mojmu motorju), ki bi imela vpet disk v težišču ter pritrdili "klasično" čeljust, ki bi bila vpeta na vilci. Tako odpadejo vsi problemi s cevno povezavo zavorne tekočine. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: Al si si tudi ti prebral kar že piše po netu o tem.....

S tem,da naj bi bila zelo(bolj) obremenjena os,ki gre skozi vilice in platišče :?

NISEm prebral! sem samo slike pogledal in kar sem napisal je na mojem zelniku zraslo.Upam da tebe in ostale to nebo preveč obremenjevalo!!! :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je samo modna muha. Teža je enaka ali večja (dve ali celo tri čeljusti, večji disk, kar znese približno oziroma malo manj kot dva, podvojeni kraki felten...). Večji disk se tudi bolj zvija (nekje sem bral da so imeli Buelli podobne probleme). Stvar sigurno deluje je pa ena navadna taljanska šminka. Pri tem sistemu ne vidim bistvenih prednosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!