Skoči na vsebino

Elektronika


MihaJ

Priporočene objave

Zanima me, kdo vse v Sloveniji zna naštimati(in ima potrebno opremo) Power Commander ali pa kakšen drug neserijski računalnik(standalone ECU)?

Torej da ima dynometer z lambda sondo(ami) in potrebno znanje?

Vem da ga ima Čarman, nisem pa se še konkretno pozanimal, če dela takšne stvari. Kam ste peljali tisti, ki to imate?

Kar nekaj vas je tu, ki ima motorje za na pisto, domnevam da ste zamenjali računalnik ali pa vsaj dodali PCIII.

Aja pa še to; ima morda kdo v Sloveniji ''flow bench'' za kontrolo in nastavljanje injektorjev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolkr sm jest pošteku tale power commander je, da ga namontiraš tkole:

http://www.powercommander.com/powercommander_ex/powercommander_installation_instructions.aspx

(pač glede na motor)

Naložiš gor taprav softver iz interneta in gasa.

Če bi se pa kakšen taprav tuning hotu it pa IMO rabiš valjarje za meritev moči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolkr sm jest pošteku tale power commander je, da ga namontiraš tkole:

http://www.powercommander.com/powercommander_ex/powercommander_installation_instructions.aspx

(pač glede na motor)

Naložiš gor taprav softver iz interneta in gasa.

Če bi se pa kakšen taprav tuning hotu it pa IMO rabiš valjarje za meritev moči.

Brez tuninga na valjih, z lambdo in ostalimi instrumenti, je PowerCommander stran vržen denar. Kakor tudi vsaka druga 'racing' elektronika.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez tuninga na valjih, z lambdo in ostalimi instrumenti, je PowerCommander stran vržen denar. Kakor tudi vsaka druga 'racing' elektronika.

D.

In, da PowerCommander res da nekaj moči je skoraj obvezno, da ima motor poleg tega dober izpušni sistem ( vsaj dober slip-on oziroma najbolje dober kompleten športen izpuh) in zagotovljeno dosti zraka ( vsaj športen zračni filter, če že ne racing airbox)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez tuninga na valjih, z lambdo in ostalimi instrumenti, je PowerCommander stran vržen denar. Kakor tudi vsaka druga 'racing' elektronika.

Ne čisto.

Na voznika učinkuje psihološki mehanizem "Glejte, kaj sem si kupil!",

na publiko pa učinkuje mehanizem "Joj, glejte ga, kaj si je kupil!".

Že ta dva momenta dodata kakih 30 konjev v debati :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne čisto.

Na voznika učinkuje psihološki mehanizem "Glejte, kaj sem si kupil!",

na publiko pa učinkuje mehanizem "Joj, glejte ga, kaj si je kupil!".

Že ta dva momenta dodata kakih 30 konjev v debati :-)

Ja točn tko, če daš pa gor še powercomander nalepko, je pa še deset kojnou več :headbang: :evilgrin:

Popravljeno . Popravil casper7
  • Všeč mi je 4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne čisto.

Na voznika učinkuje psihološki mehanizem "Glejte, kaj sem si kupil!",

na publiko pa učinkuje mehanizem "Joj, glejte ga, kaj si je kupil!".

Že ta dva momenta dodata kakih 30 konjev v debati :-)

:lol1:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci1973 ima popolnoma prav, brez pravega mojstra, ki naredi mapo za konkreten motor je vse tole stran vržen denar, razen investicije v psiho pri investitorju in konkurenci.....

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi moje mnenje...če hočete da bo kej iz tega je treba zamenjati elektroniko,mu naredit maping,motor na "prifštant"....najbolj pomembno najdit človeka ,ki obvlada:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi moje mnenje...če hočete da bo kej iz tega je treba zamenjati elektroniko,mu naredit maping,motor na "prifštant"....najbolj pomembno najdit človeka ,ki obvlada:)

Da je treba dat na dynota za najboljše rezultate je meni jasno, zato me pa zanima kdo to dela pri nas, pa da obvlada zadevo.

Pa povejte kam ste vi dali delat, če že ne smete rečt kam naj dam, da se ne bo štelo kot oglaševanje...

Helmut, crusty, Baky23, glede na to da imate motorje za na stezo, ste najbrž zamenjali vsaj filter in izpuh, kar nujno pomeni prilgoditev elektronike. Vsaj fueling, če že ne predvžiga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne čisto.

Na voznika učinkuje psihološki mehanizem "Glejte, kaj sem si kupil!",

na publiko pa učinkuje mehanizem "Joj, glejte ga, kaj si je kupil!".

Že ta dva momenta dodata kakih 30 konjev v debati :-)

Tole vela tudi za večino profi voznikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@MihaJ

S powercommanderjem štelaš samo vbrizgavanje, za predvžig so drugi moduli.

Povej katere so druge modifikacije, zaradi katerih bi namestil PC, in tudi kateri PC imaš...

Pa nazadnje, koliko misliš, da takšen poseg stane?

Namreč presenetilo me je, da je za večino 10€ štart na dynu predrag....

Popravljeno . Popravil no_name
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Firma Dynojet ima za vsak nov motor pri katerem naredi PC osnovno mapo in nekaj začetnih map glede na izpuh, filter zraka, ... itd. S časom, ko testirajo nove izpušne sisteme (slip on , open), se ta baza podatkov povečuje.

Menim, da so dovolj kompetentni oz. strokovni, da mapo, ki jo dajo v bazo temelji na njihovem znanju pri povečanju moči/navoru in seveda na preizkusih na dinamometru (za dotičen motor, izpuh, zračni filter,..). Skratka, z nakupom njihovega PC in nalaganju pravilne mape se na motorju sigurno pozna na moči in navoru. Določene finese vbrizga v mapi lahko vsak kupec popravi v omejenem obsegu, kar je brez dinamometra , lambda sonde,... in predvsem znanja oslarija, ki lahko vodi k temu da mašina rikne predčasno. Sigurno je za maksimalno, predvsem pa prilagojeno moč glede na voznika pomembno imeti dinamometer in znalca, ki to obvlada - za povprečneže kakor smo v večini, pa zadostuje to kar ponuja Dynojet.

Nisem neki stručko, nekaj pa le preberem o tem, tako, da me včasih pri nekaterih moti prepucavanje o PC.

Običajno vozim zmerno počasi in nisem neki racer, katerih je polno naokrog mene in vedo vse o vsem.

LP

Ankh

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@MihaJ

S powercommanderjem štelaš samo vbrizgavanje, za predvžig so drugi moduli.

Povej katere so druge modifikacije, zaradi katerih bi namestil PC, in tudi kateri PC imaš...

Pa nazadnje, koliko misliš, da takšen poseg stane?

Namreč presenetilo me je, da je za večino 10€ štart na dynu predrag....

Na nekaterih motorjih se da z PC nastavljati tudi predvžig, odvisno od elektronike na motorju, se mi pa zdi da je potrebno dokupit tudi nek modul(vem pa da se da, saj je to razloženo v navodilih).

Zamenjan imam filter in kompleten izpuh, ki je jasno bolj pretočen. Imam pa PCIII USB, za moj tip motorja seveda.

V Angliji tip, ki zares obvlada(delal je tudi Aguste F4 za BSB), za nastavitev motorja računa 150 funtov, to pomeni kar nekaj ur na dynotu, da zgladi vse nepravilnosti in predvsem poštima fueling pri majhnih kotih odprtja plina.

Kaj šteješ pod štart? Da ga enkrat poženeš od prostega teka do omejevalnika? Vem, da imaš ti svoj dynometer, ne vem pa če imaš tudi lambdo in primeren softwer za logiranje podatkov, torej risanje grafa RPM/Alpha/AFR(lambda).

Tega še nikoli nisem delal, zato tudi ne vem, kolikokrat ga je potrebno pognati na dynometru, da vsaj približno v red spraviš en motor(zato sem tudi odprl to temo).

Zdej, če bi rabil recimo 5-10 štartov(če misliva tako metodo kot sem jo opisal), potem 10 € za štart ni drago, če se rezultati pokažejo.

Mape na Dynojetovi strani so dobri samo za osnovo, kaj več pa ne, potrebno je posamezen motor narediti na dynometru ali na cesti, če imaš primerno opremo.

Ena stvar je, da imajo tisti, ki so izdelali tisto mapo drugačne pogoje, drugačen bencin, med državami se motorji razlikujejo. Druga stvar je pa razlika v tem, da se injektorji med seboj toliko razlikujejo, da bi moral delati mapo za vsak cilinder posebej(le zakaj imajo Ducatiji 1098 po dve lambda sondi), ampak če to elektronika na motorju ne omogoča, tudi PC ne pomaga.

Zato sem tudi spraševal, če ima kdo v Sloveniji testno mizo za preverjanje in nastavitev/uskladitev injektorjev(imam Weberjeve), ker je to prva stvar, ki jo je potrebno narest, če hočeš v red spravit elektroniko na motorju, ki nima mape za vsak cilinder posebej. To sicer potegne za sabo še dražjo opremo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko štartov bi bilo potrebno ne vem; zagotovo pa več štartov pomeni več meritev, večje pokritje polja in optimizacije.

Potrebno opremo imam vso, tako WB lambdo kot loggerje...

Sicer PC3 nisem še nikoli programiral, tako da bi bilo zanimmivo :)

Možnost ima moj software da tudi sam programira PC3 na podlagi meritev.

Če si zainteresiran => PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

eno razmišljanje...

motor ima svoj računalnik, ki prek lambde dobiva podatke o razmerju zraka in goriva (afr).

na tujih forumih berem, da v primeru, če zamenjam izpuh in filtre na motorju bo motor deloval bolj v suhem režimu, kar pomeni pregrevanje... da moram nujno nabaviti powercommander ter autotune modul.

mar ne bo zaradi spremenjene konfiguracije (bolj pretočno) dobave zraka in izpuha računalnik motorja sam po sebi prek sonde ugotovil, da je afr previsok, ter bo pričel avtomatsko dovajati več goriva???

že res, da ga s powercommanderjem lahko spraviš na samo mejo dovoljene suhosti zmesi in posledično maksimalne performanse, pa vseeno? zanima me predvsem glede varnega območja delovanja agregata...

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno razmišljanje...

motor ima svoj računalnik, ki prek lambde dobiva podatke o razmerju zraka in goriva (afr).

na tujih forumih berem, da v primeru, če zamenjam izpuh in filtre na motorju bo motor deloval bolj v suhem režimu, kar pomeni pregrevanje... da moram nujno nabaviti powercommander ter autotune modul.

mar ne bo zaradi spremenjene konfiguracije (bolj pretočno) dobave zraka in izpuha računalnik motorja sam po sebi prek sonde ugotovil, da je afr previsok, ter bo pričel avtomatsko dovajati več goriva???

že res, da ga s powercommanderjem lahko spraviš na samo mejo dovoljene suhosti zmesi in posledično maksimalne performanse, pa vseeno? zanima me predvsem glede varnega območja delovanja agregata...

l.p.

Žal ne.

Večina motorjev uporablja t.i. 'narrow-band' lambda senzor, ki ni sposoben natančne meritve AFR-ja, ampak lahko zazna le 'bogato' ali 'revno' mešanico (se pravi ali je pod ali nad 'mejo'). Obstajajo izjeme, ki že tovarniško uporabljajo 'wide-band' senzorje (BMW-ji, vsaj nekateri, morda tudi zadnje generacije super sportakov ala RSV4 ipd.).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, kdo vse v Sloveniji zna naštimati(in ima potrebno opremo) Power Commander ali pa kakšen drug neserijski računalnik(standalone ECU)?

Torej da ima dynometer z lambda sondo(ami) in potrebno znanje?

Vem da ga ima Čarman, nisem pa se še konkretno pozanimal, če dela takšne stvari. Kam ste peljali tisti, ki to imate?

Čarman to ima in ti to zadevo tudi nastavi. Sam sem peljal k njemu in lahko rečem, da sem zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejte me mal razsvetlit kako se štima power commander? priklopiš na lap top in kaj potem, maš mapce pa štelaš glede na vlago temperaturo itd. optimalno moč motorja? kolko se to pozna na vožnji, konjih, nizkih viskoih obratih? kakšni dynoti? kolko se max lahko konjev proizvede iz tega? če sm natančen me zanima za motor zx10r 2006 letnik.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ni kr tko da neki na blef štelaš, ker bo samo še slabše. Na desetki za po cesti itak ne rabiš več konjev, če se pa že hočeš afnat si pa kupi en ror, pa pejt na dynota optimiat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!