Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Potrebuješ tudi O2 eliminator... Brez tega bo serijski računalnik poskušal kompenzirati spremembe, ki jih bo delal Power Commander.

Rabiš pa menda tega...

D.

Lahko pa ga seveda narediš tudi sam za cca. 0,5€... :)

D.

Objavljeno

hvala za hitre odgovore. bega me še ena zadeva ko gledam mape za moj model piše recimo kateri izpuh so uproabili pa kateri filter potem pa zraven piše (2x Dynojet O2 eliminators). Na kakšen način je mišljeno 2x 02 eliminator? To da potrebujem enega mi je seveda jasno, da pa se uporabi 2 mi pa ni vec jasno...

za primer:

European model-Akropovic bolt-on exhausts, Stock or aftermarket air filter, 2x Dynojet O2 eliminators fitted:2006 model requires 2 of part #76423015 2007 model requires 2 of part #76423021

Objavljeno

hvala za hitre odgovore. bega me še ena zadeva ko gledam mape za moj model piše recimo kateri izpuh so uproabili pa kateri filter potem pa zraven piše (2x Dynojet O2 eliminators). Na kakšen način je mišljeno 2x 02 eliminator? To da potrebujem enega mi je seveda jasno, da pa se uporabi 2 mi pa ni vec jasno...

za primer:

European model-Akropovic bolt-on exhausts, Stock or aftermarket air filter, 2x Dynojet O2 eliminators fitted:2006 model requires 2 of part #76423015 2007 model requires 2 of part #76423021

Mislim, da imajo določeni modeli 2 O2 senzorja, in potrebuješ 2 eliminatorja.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Živjo,

zanima me, če je kdo na svoj moped že montiral tole zadevo: wanna be power commander

Zadeva je ultra smesno poceni. Sam ne verjamem, da kaj pomaga, ampak me vseeno zanima, če je to kdo dejansko testiral oz ima mogoče celo montirano na motorju??

Objavljeno

Živjo,

zanima me, če je kdo na svoj moped že montiral tole zadevo: wanna be power commander

Zadeva je ultra smesno poceni. Sam ne verjamem, da kaj pomaga, ampak me vseeno zanima, če je to kdo dejansko testiral oz ima mogoče celo montirano na motorju??

Zadeva je bolj ali manj brezveze. Priklopi se med razne senzorje in ECU, tako da potem ECU dobiva napačne podatke in s tem 'kao' spreminja mape - kar je sicer res, a so rezultati po moje precej nepredvidljivi...

http://www.nitroxchips.com/eshop/info/nitrox/products.html

The Nitro X devices plug into some of those sensors that manipulate the ECU and force it to change fueling maps manually according to your needs. This way your engine can unleash a lot more power safely as it always runs on a factory approved map specifically designed for your model. This can prove really helpful when you replace the OEM air filter or exhaust with high flow ones or you make any other modification. In these cases the standard map is insufficient to provide proper fueling for your vehicle’s altered needs and most people turn to professional remapping or replacement of the ECU chip. Both of the above methods are really expensive and risky as the ECU runs on completely new data that if is not carefully selected by the programmer, may severely damage the engine.

D.

Objavljeno

Živjo,

zanima me, če je kdo na svoj moped že montiral tole zadevo: wanna be power commander

Zadeva je ultra smesno poceni. Sam ne verjamem, da kaj pomaga, ampak me vseeno zanima, če je to kdo dejansko testiral oz ima mogoče celo montirano na motorju??

jst ti ga za 150€ prodam če rabš... tapravga powerja :)

Objavljeno

jst ti ga za 150€ prodam če rabš... tapravga powerja :)

Če mi daš zraven še dva 02 eliminatorja kupim.

Objavljeno

Zdravo

Mene samo zanima ena elektronska enota, sicer se je že pisalo tukej o njej sam je preprosto ne najdem, pisalo je da naj bi ti odprlo končno hitrost motocikla pa povečalo HP, montiral pa naj bi se poleg Power commanderja. :P

Objavljeno

Zdravo

Mene samo zanima ena elektronska enota, sicer se je že pisalo tukej o njej sam je preprosto ne najdem, pisalo je da naj bi ti odprlo končno hitrost motocikla pa povečalo HP, montiral pa naj bi se poleg Power commanderja. :P

Končna hitrost ne pride nič večja, poveča se samo moč oz. spremeni se krivulja moči to je pa tudi vse kar ti ta elektronika naredi.

Aja končna hitrost je pogojena z prestavnim razmerjem v menjalniku, ter številom vrtljajev motorja + razmerje verižnega prenosa na zadnje kolo

Objavljeno

Končna hitrost ne pride nič večja, poveča se samo moč oz. spremeni se krivulja moči to je pa tudi vse kar ti ta elektronika naredi.

Aja končna hitrost je pogojena z prestavnim razmerjem v menjalniku, ter številom vrtljajev motorja + razmerje verižnega prenosa na zadnje kolo

To ni čisto res... Nekateri motorji (npr. GSX-R1000, GSX-R1300 Hayabusa, ... ) imajo v zadnji prestavi pri višjih obratih konzervativno mapo vžiga in/ali vbrizga, kar pomeni, da imajo manjšo moč in ne dosežejo takšne hitrosti kot bi jo sicer lahko. Verjetno imajo tudi nižje nastavljen omejilnik vrtljajev, tako da se niti ne morejo zvrtet 'do konca'.

Mene samo zanima ena elektronska enota, sicer se je že pisalo tukej o njej sam je preprosto ne najdem, pisalo je da naj bi ti odprlo končno hitrost motocikla pa povečalo HP, montiral pa naj bi se poleg Power commanderja. :P

Morda misliš na t.i. 'TRE' (Timing Retard Eliminator), ki zgoraj opisano omejitev odstrani tako, da računalniku sporoča, da je motor vedno v 5. prestavi... Ampak kolikor vem, to dela samo na (nekaterih) Suzukijih in Kawasakijih.

Morda misliš na razne 'magične' napravice, ki se priklopijo med različne senzorje in računalnik, tako da potem spreminjajo signale teh senzorjev. Te napravice so zguba časa in denarja.

Morda pa misliš celo na Ignition Module za Power Commander? Ja, ta zadeva lahko kar precej pripomore, ampak to ni nekaj, kar kupiš, zmonitraš in kar naenkrat dobiš 20% več moči. Tako kot Power Commander je tudi to potrebno natančno nastavit oz. 'tunat' na dotičen motor in modifikacije. Nastavljanje vžiga je načeloma malo težje kot nastavljanje vbrizga goriva...

D.

Objavljeno

To ni čisto res... Nekateri motorji (npr. GSX-R1000, GSX-R1300 Hayabusa, ... ) imajo v zadnji prestavi pri višjih obratih konzervativno mapo vžiga in/ali vbrizga, kar pomeni, da imajo manjšo moč in ne dosežejo takšne hitrosti kot bi jo sicer lahko. Verjetno imajo tudi nižje nastavljen omejilnik vrtljajev, tako da se niti ne morejo zvrtet 'do konca'.

Morda misliš na t.i. 'TRE' (Timing Retard Eliminator), ki zgoraj opisano omejitev odstrani tako, da računalniku sporoča, da je motor vedno v 5. prestavi... Ampak kolikor vem, to dela samo na (nekaterih) Suzukijih in Kawasakijih.

Morda misliš na razne 'magične' napravice, ki se priklopijo med različne senzorje in računalnik, tako da potem spreminjajo signale teh senzorjev. Te napravice so zguba časa in denarja.

Morda pa misliš celo na Ignition Module za Power Commander? Ja, ta zadeva lahko kar precej pripomore, ampak to ni nekaj, kar kupiš, zmonitraš in kar naenkrat dobiš 20% več moči. Tako kot Power Commander je tudi to potrebno natančno nastavit oz. 'tunat' na dotičen motor in modifikacije. Nastavljanje vžiga je načeloma malo težje kot nastavljanje vbrizga goriva...

D.

jaz imam ta goljufivec prestve na suzi in vam povem da se resnicno pozna tut v 1. 2. in 3. prestavi, ter v 6. se zavrti do blokade saj imajo moč omejeno preav tako v prvih treh prestavah zaradi lazje voznje,...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Lahko pa ga seveda narediš tudi sam za cca. 0,5€... :)

D.

Eno vprašanje. Kako pa veš, kakšen upor moraš dati, da senzor zaznava idealno mešanico? Npr. recimo,da bi dal tak upor, da računalnik zaznava, da je prenizko ali previsoko razmerje, potem ti bo ubistvu popravljal mape na PCju, ali ne?

Objavljeno

mene pa zanima če še kdo drug poleg čarmana zna narest optimizacijo PC-ja..

Objavljeno

mene pa zanima če še kdo drug poleg čarmana zna narest optimizacijo PC-ja..

V bistvu sem to spraševal v uvodnem postu, pa ni nihče odgovoril, tko da sklepam, da nihče drug nima valjev v Sloveniji za motorje, ki bi bili komercialno dostopni.

Objavljeno

Eno vprašanje. Kako pa veš, kakšen upor moraš dati, da senzor zaznava idealno mešanico?

Odvisno od tega, kakšen senzor je uporabljen - torej rabiš 'datasheet' od senzorja, da ugotoviš, kakšno napetost daje pri 'idealni' mešanici in iz tega izračunaš upornost.

FIG1.jpg

Ali pa pogooglaš. :D

Npr. recimo,da bi dal tak upor, da računalnik zaznava, da je prenizko ali previsoko razmerje, potem ti bo ubistvu popravljal mape na PCju, ali ne?

Tako je.

D.

Objavljeno

Pozdrav!

Imam eno vprašanje za vas. Namreč, svojega Zja imam odprtega moral pa bi ga voziti z blokado 25KW. Sicer imam že v prometni vpisanih 25KW in vse to HOMOLOGIRANO.

Razmišljal sem če obstaja kakšna zadeva za omejevanje obratov ker vem, da se je to dalo vgraditi na skuterje. Če pa tako ne bi moral rešiti problema, me pa zanima če bi to lahko rešil tako, da kupim Power Commander in nanj naložim dve mapi: eno optimizirano mapo, drugo pa z "oslabljeno mešanico" oz. kakorkoli pač.

A se je to v praksi sploh že delalo oz. delovalo?

Objavljeno

Zakaj bi pa imel omejevalec obratov, če imaš vse vpisano :? A se bojiš moči? Res ne razumem.

Objavljeno (popravljeno)

Ne zaradi tega ker se bojim moči, ampak zaradi problemov s POLICAJI!

Potem sem mislil zadevo naredit na en "šalterček", ki bi bil nekje skrit, da bi pač preklopil med "mapama" oz. karkoli bi že lahko naredil.

Ideje...

Popravljeno . Popravil Be wild
Objavljeno

Sej policaj ne more ugotovit ali imaš 25kW blokado noter ali ne. Še na tehničnem ne more tega pogledat, ker bi moral pol motorja podret.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

mene pa zanima če še kdo drug poleg čarmana zna narest optimizacijo PC-ja..

Da.

V bistvu sem to spraševal v uvodnem postu, pa ni nihče odgovoril, tko da sklepam, da nihče drug nima valjev v Sloveniji za motorje, ki bi bili komercialno dostopni.

Dobil si odgovor in tudi dodatne info na ZS.

Objavljeno

Dobil si odgovor in tudi dodatne info na ZS.

Se opravičujem, nate sem tu pozabil. Mislil sem bolj na to, da bi imela kakšna trgovina ali delavnica to, kot je to precej razširjeno v tujini.

Objavljeno

Živjo

Štimam mojo CBR 1000 RR 07,da bo samo še za na pisto.Zanima me kaj je treba zamenjati kar se tiče eletronike?

HVALA L.p

:OK:

Objavljeno

Živjo

Štimam mojo CBR 1000 RR 07,da bo samo še za na pisto.Zanima me kaj je treba zamenjati kar se tiče eletronike?

HVALA L.p

:OK:

Treba ni nic ;) Po želji pa vse od Power commanderja in podobnih zadev pa do komplet HRC elektronike

Objavljeno (popravljeno)

Ja to sem mislil,HRC eletronika,ker na tej CBRki nimam zdaj nič gor .) Sem pa govoril že z nekaj znanci in prijatlji,ki vozijo na pisti že veliko let in vsi mi svetujejo,da menjaj eletroniko.Zato sprašujem :D

Kakšna pa je prednost z HRC eletroniko:?

Hvala L.p.

Popravljeno . Popravil DXR16

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!