Skoči na vsebino

Elektronika


MihaJ

Priporočene objave

Možen odgovor za takšen prirast je sledeč; z zamenjanim izpuhom in filtrom je motor brez prilagoditve(torej z nulto mapo) deloval nekoliko prerevno in je celo izgubil nekaj moči in ste namerili 113, ko ste popravili elektroniko pa 124. Morda bi s povsem serijskim namerili nekoliko več kot 113. Samo naglas razmišljam...

Ko sem jaz zamenjal izpuh in filter in ostal na serijski elektroniki, je bila med 4k in 8k gromozanska luknja, pa tudi v višjih obratih ni šel kot treba in je bilo stanje slabše kot povsem serijski motor. Ko sem zamenjal še EPROM, se je stanje bistveno popravilo in se je pokazal doprinos, ki ga omogoča izpuh.

Krivulja navora je pa kar lepa, ampak ga je pa treba vrtet, a? smile.gif

Kako to da je limitator postavljen tako visoko, če pa nad 14.500 ni nič profita?

Motor je imel s serijsko elektroniko enga celega konja več (114). Še enkrat ti pravim, da je v območju največje moči delal s PREBOGATO mešanico. Omejevalec obratov je pri HRC-ju postavljen 1000 obratov višje kot pri serijskem motorju in se ga ne da spreminjati. Mogoče dobijo višji obrati smisel takrat, ko je predelan tudi sam agregat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je imel s serijsko elektroniko enga celega konja več (114). Še enkrat ti pravim, da je v območju največje moči delal s PREBOGATO mešanico. Omejevalec obratov je pri HRC-ju postavljen 1000 obratov višje kot pri serijskem motorju in se ga ne da spreminjati. Mogoče dobijo višji obrati smisel takrat, ko je predelan tudi sam agregat.

To glede enega konja je zelo cudno. Original motorji od leta 1999 (euro3) imajo vgrajen katalizator, ki zavira moc predvsem v visjem rezimu delovanja.

Tako zadusenemu motorju je prilagojena tudi vzigalna mapa. Ce bi hotel nek prirastek ze s serijsko elektroniko (pa motor nima pametne lambda sonde), potem je treba vsekakor modificirati sesalni del, KN ali podoben filter in pa modificiran airbox (te mislim da ima HRC v svoji ponudbi). Tako mislim (samo mislim), da bi se izognil delovanju z prebogato mesanico, je pa problem ce bi v tem primeru elektronika odmerila spet toliko vec vbrizga, kolikor bi dodal pri pretoku zraka. Vec zmesi je sicer profit v visjem rezimu, ampak ce bi bila se zmeraj prebogata je to skoraj brezpomensko delo.

Ne vem kaksna podpora tuningu je tu pri original hondi. Vsekakor za resno dirkanje honda ponudi celoten HRC kit, kjer je zajet cel kup predelav in je drag, ampak da veliko od sebe. Nek delni tuning pa je na tvojem opisanem primeru skoraj brez smisla, ker opazen efekt ni bil dosezen.

Tu so bili (ce podatki drzijo) v prednosti motorji z uplinjaci, kjer se je dobilo recimo dynojet kite stage 1,2 in 3. Pri cemur si za vsakega dobil podatek, kaj moras modificirati glede na vrsto izpuha. Tako je bilo npr. za komplet akrapovic priporocljivo menjati sobe in igle ter drug zracni filter. In je bila moc povecana in obcutena ravno toliko, kot je obljubljal g.Akrapovic. Elektronika je seveda krmilila samo vzig.

Ce pa ti elektronika nadzira vbrizg in s tem povzroca neko bariero pri tuningu motorja z prebogato mesanico, potem jo moras kratkomalo zamenjati, tako sklepam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To glede enega konja je zelo cudno. Original motorji od leta 1999 (euro3) imajo vgrajen katalizator, ki zavira moc predvsem v visjem rezimu delovanja.

Tako zadusenemu motorju je prilagojena tudi vzigalna mapa. Ce bi hotel nek prirastek ze s serijsko elektroniko (pa motor nima pametne lambda sonde), potem je treba vsekakor modificirati sesalni del, KN ali podoben filter in pa modificiran airbox (te mislim da ima HRC v svoji ponudbi). Tako mislim (samo mislim), da bi se izognil delovanju z prebogato mesanico, je pa problem ce bi v tem primeru elektronika odmerila spet toliko vec vbrizga, kolikor bi dodal pri pretoku zraka. Vec zmesi je sicer profit v visjem rezimu, ampak ce bi bila se zmeraj prebogata je to skoraj brezpomensko delo.

Ne vem kaksna podpora tuningu je tu pri original hondi. Vsekakor za resno dirkanje honda ponudi celoten HRC kit, kjer je zajet cel kup predelav in je drag, ampak da veliko od sebe. Nek delni tuning pa je na tvojem opisanem primeru skoraj brez smisla, ker opazen efekt ni bil dosezen.

Tu so bili (ce podatki drzijo) v prednosti motorji z uplinjaci, kjer se je dobilo recimo dynojet kite stage 1,2 in 3. Pri cemur si za vsakega dobil podatek, kaj moras modificirati glede na vrsto izpuha. Tako je bilo npr. za komplet akrapovic priporocljivo menjati sobe in igle ter drug zracni filter. In je bila moc povecana in obcutena ravno toliko, kot je obljubljal g.Akrapovic. Elektronika je seveda krmilila samo vzig.

Ce pa ti elektronika nadzira vbrizg in s tem povzroca neko bariero pri tuningu motorja z prebogato mesanico, potem jo moras kratkomalo zamenjati, tako sklepam.

Torej je prirastek 16 KM pri 600 kubičnem agregatu zanemarljiv in efekt ni dosežen. :slap: Brez zamere ampak, ko si boš vzel čas in prebral (res prebral) kaj sem napisal lahko debatiramo naprej.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s PREBOGATO mešanico.

Tu pa se motis, sem malo razmisljal. Pravilen odgovor je z prerevno mesanico zaradi emisij, kot je ze rekel Miha.

Ker bogata zmes povzroca sama po sebi visjo vrednost nezazeljenih plinov in so jo morali serijsko eliminirati. Serijski motor je pac za v cestni promet.

Tudi si narobe govoril o izboljsanju moci pri cbr600rr, saj je imela serijska 108,8hp, tvoja pa 114, kar je 5,2hp izboljsanja.

Ocitno ti je akrapovic in filter prinesel 5,2hp in ne 1hp kot si govoril, elektronika pa celih 10, kar pa je ze spostovanja vredno. Z upostevanjem da je bilo delano pri strokovnjaku.

Povej nam ce ni skrivnost, koliko pride meritev in vgradnja ter optimizacija elektronike (HRC npr.) v evrih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu pa se motis, sem malo razmisljal. Pravilen odgovor je z prerevno mesanico zaradi emisij, kot je ze rekel Miha.

Ker bogata zmes povzroca sama po sebi visjo vrednost nezazeljenih plinov in so jo morali serijsko eliminirati. Serijski motor je pac za v cestni promet.

Tudi si narobe govoril o izboljsanju moci pri cbr600rr, saj je imela serijska 108,8hp, tvoja pa 114, kar je 5,2hp izboljsanja.

Ocitno ti je akrapovic in filter prinesel 5,2hp in ne 1hp kot si govoril, elektronika pa celih 10, kar pa je ze spostovanja vredno. Z upostevanjem da je bilo delano pri strokovnjaku.

Povej nam ce ni skrivnost, koliko pride meritev in vgradnja ter optimizacija elektronike (HRC npr.) v evrih?

Ti očitno res ne znaš brati.

Serijska elektronika + akrapo+ filter 114KM,

HRC (nulta mapa) + akrapo + filter 113KM,

HRC (optimizirana mapa) + akrapo + filter 124KM

Očitno veš ti boljše na daleč ali laufa motor na prebogato ali presuho mešanico kot lambda od Čarmana. Mu bom predlagal, da namesto lambde tebe na dyno priključi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serijska elektronika + akrapo+ filter 114KM,

HRC (nulta mapa) + akrapo + filter 113KM,

In takle je ponavadi tudi rezultat pr majstrih k sam kupjo Powercommander, ga priklopjo in to nej bi blo pol to za 300 evrov :yes:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa ne samo pri PC tudi pri različnih loncih, odstranjevanju katalizatorjev, vrtanju lukenj v original lonce in modifikacijh airboxov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda, da skoraj nihče ni pogledal map, ki so na strani Dynojeta in se vnesejo v PC za vsak posamezen motor glede na izpuh, filter, .... . Verjetno so mape narejene na testni mizi za dotični motor, lahko pa se motim in so jih po vaših komentarjih naredili v vrtcu za ego kupcev, ki so odšteli denar za PC.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še vedno ni nihče približnega stroška napisal..namreč kolk čarman računa za eno vsaj približno nastavitev motorja..to je dovolj za večino tistih ki nas to zanima..

tistih finih super duper nastavitev ne rabimo :D

Ena delovna ura 120e+ DDV, pol pa kolikor časa je pač porabljenega. Dve uri sta hitro, če hočeš malo bolj natančne nastavitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda, da skoraj nihče ni pogledal map, ki so na strani Dynojeta in se vnesejo v PC za vsak posamezen motor glede na izpuh, filter, .... . Verjetno so mape narejene na testni mizi za dotični motor, lahko pa se motim in so jih po vaših komentarjih naredili v vrtcu za ego kupcev, ki so odšteli denar za PC.

lp

Mape od dynojeta so dobri približki. V glavnem so narejene v Ameriki z motorji za njihovo tržišče in njihovim bencinom. Na R6 smo s popravki njihove mape (ustrezala je opisu motorja, ki smo ga optimizirali) "zbudili" še kar nekaj konjev. Koliko natančno se ne spomnim več, ker smo to počeli pred ca. 4 leti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mape od dynojeta so dobri približki. Na R6 smo s popravki njihove mape "zbudili" še kar nekaj konjev.

Iz začetnih 107,xx so se prebudili še štirje. :hmm::hmm: Al morda štirje pa še ena krača zravn??? :hmm::hmm::hmm: Zdej pa res ne vem!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mape od dynojeta so dobri približki. V glavnem so narejene v Ameriki z motorji za njihovo tržišče in njihovim bencinom.

Tako je in, ker te mape zajemajo neke "srednje vrednosti" ( pomeni, da dajo nekaj vsakemu motorju vendar skoraj nobenemu maksimum) je potrebno te mape še popravit na merilnih valjih in jo prilagodit prav dotičemu motorju in ta mapa ni rečen, da bo isto "dala" moči tudi drugemu motorju identične konfiguracije.Popolnoma ista motorja z isto konfiguracijo tuning elementov ali popolnoma serijska z isto kilometri imata lahko kr nekaj % razlike v moči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...

Žal ne.

Večina motorjev uporablja t.i. 'narrow-band' lambda senzor, ki ni sposoben natančne meritve AFR-ja, ampak lahko zazna le 'bogato' ali 'revno' mešanico (se pravi ali je pod ali nad 'mejo'). Obstajajo izjeme, ki že tovarniško uporabljajo 'wide-band' senzorje (BMW-ji, vsaj nekateri, morda tudi zadnje generacije super sportakov ala RSV4 ipd.).

D.

če malo razmišljam, če lambda zazna revno zmes pošlje podatke za obogatitev, kajne?

sem tudi sam v dilemi ali nabaviti pc ali ne? osebno niti slučajno ne bi razmšljal o njem (niti zaradi konjev, niti zaradi voznosti,...)a ker ga nekateri za moj motor (cb1000r) ob zamenjavi rora, še posebej pa zaradi odstranitve or. katalizatorja(lambda ostane) nujno priporočajo (akra celo govorijo o možnosti poškodb motorja v primeru, da ne montiraš pcja ob odstranitvi kata), sem začel razmišljati o nabavi. ne vem. sam nisem dovolj pameten, mnenja drugih pa so različna. tehnični oddelek arrowa in leo vinceta mi je celo rekel, da ga ne rabim, ker so njihovi izpuhi razviti za cestno rabo in take razmere. druga stvar pa je popolni sistem za dirkalno rabo. kaj mislite?? (zanima me predvsem možnost poškodb motorja, ker ne bi rad plačeval dragih servisov za drag motor, denar za pc bi mi pa tudi prav prišel za npr. gume.???

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakor si že sam ugotovil že originalna elektronika uravnava zmes gorivo/zrak sama po sebi, vendar v določenih mejah. V kolikor je "dihanje" motorja izven meja računalnikovega programa je možnost, da nastanejo poškodbe visoka.

Pripelji motor na diagnostiko, ga premerimo na valjih, pomerimo AFR, EGT in dovzetnost do klenkanja. Če so vse te stvari v mejah normale ti ni potrebno kupovati PC. Če pa kaj ne špila, pa lahko pride do poškodb motorja. Potem bi AFR moral reševati s PC al kako drugače.

Pa da me ne boste SPET obtožili, da prazno slamo mlatim, pa da imam lesen dyno, je tukaj nekaj referenc:

http://www.shrani.si/f/Y/l2/1Ym5YoFL/vwm90.jpg

Styling in mehanika je od CRC, elektroniko pa smo vezali mi.

http://www.shrani.si/?2B/fS/20Pw8mjm/img1209.jpg

Elektronika + delno mehanika je naša.

http://www.shrani.si/?1o/pj/1O5Ee61k/p14-12-092015.jpg

Elektronika + mehanika je naša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ti očitno res ne znaš brati.

Serijska elektronika + akrapo+ filter 114KM,

HRC (nulta mapa) + akrapo + filter 113KM,

HRC (optimizirana mapa) + akrapo + filter 124KM

Očitno veš ti boljše na daleč ali laufa motor na prebogato ali presuho mešanico kot lambda od Čarmana. Mu bom predlagal, da namesto lambde tebe na dyno priključi.

Ta prirastek moči je precej velik glede na spremembe narejene na motorju in ni čudno , da nekateri dvomijo in tudi dyno ni vedno optimalna rešitev. Upam , da dejansko občutiš teh 10 hp razlike na motorju in ne na denarnici razen če maš provizijo za reklamo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa sam neki zanima.....mal cudno je use skup meni....ce kupim pc3 lahk sam gorivo pa zrav uravnavam....al lahko na isto elektroniko priklopim se quckshift....al rabim za to drug modul in popolnoma drug pc...se pravi da bi pol mogu kupit pc3 in modul za qickshift ce bi hotu met oboje....al kako?? mi lahko kdo mal obrazlozi sam nism najbol preprican o temu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa sam neki zanima.....mal cudno je use skup meni....ce kupim pc3 lahk sam gorivo pa zrav uravnavam....al lahko na isto elektroniko priklopim se quckshift....

Menda lahko... Dynojet Quickshift kits -PDF

al rabim za to drug modul in popolnoma drug pc...

Menda ne rabiš. :)

se pravi da bi pol mogu kupit pc3 in modul za qickshift ce bi hotu met oboje....al kako?? mi lahko kdo mal obrazlozi sam nism najbol preprican o temu....

Quick Shift = stikalo (ali 'senzor' ali tipka) + palčka + kabel. Kabel se priklopi v PC-III ali v modul za vžig (Ignition Modul) - ali eno ali drugo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa sam neki zanima.....mal cudno je use skup meni....ce kupim pc3 lahk sam gorivo pa zrav uravnavam....al lahko na isto elektroniko priklopim se quckshift....al rabim za to drug modul in popolnoma drug pc...se pravi da bi pol mogu kupit pc3 in modul za qickshift ce bi hotu met oboje....al kako?? mi lahko kdo mal obrazlozi sam nism najbol preprican o temu....

Quckshifter lahko priklopiš na PC s tem, da imaš možnost regulacije prekinitve vžiga za vse prestave v razmaku 5 milisekund (npr. 65 ms, 60 ms, ....) Original (ko ga prvič priklopiš) je reguliran na 65 ms, kar naj bi bilo nekje optimalno. Lahko pa kupiš modul za quckshifter in s tem pridobiš regulacijo prekinitve vžiga za vsako prestavo posebej (npr, prve tri p. 62 ms, zadnje tri 48 ms) - vse je povezano s količino $$$.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Quckshifter lahko priklopiš na PC s tem, da imaš možnost regulacije prekinitve vžiga za vse prestave v razmaku 5 milisekund (npr. 65 ms, 60 ms, ....) Original (ko ga prvič priklopiš) je reguliran na 65 ms, kar naj bi bilo nekje optimalno. Lahko pa kupiš modul za quckshifter in s tem pridobiš regulacijo prekinitve vžiga za vsako prestavo posebej (npr, prve tri p. 62 ms, zadnje tri 48 ms) - vse je povezano s količino $$.

sej to je jst bi za cim majn dnarja...mi je pa prioriteta quckshift...sam ce je ceneje pc3 in quickshift pol raj tko uzamam....ker nekje sm zasledil da je cena pc3..300evr modul za qs+senzor pa 270evr nekaj takega.....ampak raj pol uzamem pc3 in senzor pa ne bo vec kot 400evr pomoje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

modul za qs+senzor pa 270evr nekaj takega.....ampak raj pol uzamem pc3 in senzor pa ne bo vec kot 400evr pomoje...

mislm da je samo senzor 270e, za modul je pa še posebi treba $$$ dat... tko da pomoje pod 500 boš težko prišel skoz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej to je jst bi za cim majn dnarja...mi je pa prioriteta quckshift...sam ce je ceneje pc3 in quickshift pol raj tko uzamam....ker nekje sm zasledil da je cena pc3..300evr modul za qs+senzor pa 270evr nekaj takega.....ampak raj pol uzamem pc3 in senzor pa ne bo vec kot 400evr pomoje...

Quickshifter od Dynojeta (original) je cca. 300 EUR, modul te pride nekje enako .... razen če pogledaš na Ebay, kjer te pride qui....od neke druge firme 145 EUR in si narediš zamik/prekinitev vžiga sam (v kit kompletu cca. 16 EUR :yes: - nastaviti je možno samo 67,2 ms).

Vse nadaljne informacije so možne samo po predhodnem plačilu interesenta v obliki :beer1: (predelan hmelj) v količini min. 1,00 promila :kva2: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam vprašanje glede power commanderja. Na ebayu sem našel enega poceni stage 3 dynojet za mojo ninjo 10 2006. Zanime me to ali je dovolj za montazo zgolj power commander ali potrebujem tudi O2 eliminar?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam vprašanje glede power commanderja. Na ebayu sem našel enega poceni stage 3 dynojet za mojo ninjo 10 2006. Zanime me to ali je dovolj za montazo zgolj power commander ali potrebujem tudi O2 eliminar?

Potrebuješ tudi O2 eliminator... Brez tega bo serijski računalnik poskušal kompenzirati spremembe, ki jih bo delal Power Commander.

Rabiš pa menda tega...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!