Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ja to sem mislil,HRC eletronika,ker na tej CBRki nimam zdaj nič gor .) Sem pa govoril že z nekaj znanci in prijatlji,ki vozijo na pisti že veliko let in vsi mi svetujejo,da menjaj eletroniko.Zato sprašujem :D

Kakšna pa je prednost z HRC eletroniko:?

Malo sem pogooglal - HRC ECU ima naslednje funkcije:

  • nastavljive mape vbrizga
  • nastavljive mape vžiga
  • različne mape za različne prestave
  • quickshifter
  • nastaviliv omejilnik obratov
  • omejilnik hitrosti (za vožnjo v boksih)
  • nastavljiv elektronski blažilnik krmila (HESD)
  • anti-spin FI and Ign
  • traction control

Je pa večino od tega potrebno nastavit, tako da računaj še nekaj ur Dyno-časa, pa kakšen mesec-dva študiranja dokumentacije, pa ...

D.

Objavljeno

Malo sem pogooglal - HRC ECU ima naslednje funkcije:

  • nastavljive mape vbrizga
  • nastavljive mape vžiga
  • različne mape za različne prestave
  • quickshifter
  • nastaviliv omejilnik obratov
  • omejilnik hitrosti (za vožnjo v boksih)
  • nastavljiv elektronski blažilnik krmila (HESD)
  • anti-spin FI and Ign
  • traction control

Je pa večino od tega potrebno nastavit, tako da računaj še nekaj ur Dyno-časa, pa kakšen mesec-dva študiranja dokumentacije, pa ...

D.

HVALA

Hmmmmm....se pravi,da to ni kar tako :? Se bom mogu pozanimat še koliko bo to €urou?

L.p.

Objavljeno

Namesto elektronike kupi raje en stolp gum in jih kuri. Ko boš odvozil določeno število krogov, boš videl kaj ti najbolj manjka in boš tisto zamenjal.

Konje greš iskat takrat, ko vidiš, da se po ovinkih pelješ 2x hitreje, na ravnini te pa prehitevajo.

Objavljeno

Namesto elektronike kupi raje en stolp gum in jih kuri. Ko boš odvozil določeno število krogov, boš videl kaj ti najbolj manjka in boš tisto zamenjal.

Konje greš iskat takrat, ko vidiš, da se po ovinkih pelješ 2x hitreje, na ravnini te pa prehitevajo.

Ja se strinjam,to vse vem.Samo vsi mi nekaj govorijo glede te eletronike zato sem tudi napisal in vprašal,kar se tiče eletronike.

L.p :)

Objavljeno

HVALA

Hmmmmm....se pravi,da to ni kar tako :? Se bom mogu pozanimat še koliko bo to €urou?

L.p.

Dosti šoldov.Raje kupi gume oziroma pojdi raje večkrat dol.Večkrat po malo bolj zaleže kot pa cel dan se matrat.

Objavljeno (popravljeno)

Dosti šoldov.Raje kupi gume oziroma pojdi raje večkrat dol.Večkrat po malo bolj zaleže kot pa cel dan se matrat.

Hvala

Saj to je bilo bolj informativno,in vidim,da bo tako tudi za enkrat ostalo :yes:

Kar se tiče gum vem,ker jih skurim na sezono precej....

OK L.p.

Popravljeno . Popravil DXR16
Objavljeno

Dosti šoldov.Raje kupi gume oziroma pojdi raje večkrat dol.Večkrat po malo bolj zaleže kot pa cel dan se matrat.

Če rabiš HRC elektr.z kabli in priključki(cbr 600 rr)mam jaz eno na zalogi/nastavljena mapa za Grobnik/

Objavljeno

........nastavljena mapa za Grobnik/

....kako pa gre to, posebej le za eno dirkališče?? :hmm:

Objavljeno

ti tega ne rabš trance_40_thumbup.giftrance_40_thumbup.gif

....sm mislu, če je kakšna taka, da lahko še kakšen sms vmes napišeš :D :D :D

Objavljeno

....kako pa gre to, posebej le za eno dirkališče?? :hmm:

ampak,seveda, čist res

Objavljeno

ampak,seveda, čist res

ampak mene res zanima kako to gre...........kaj na osnovi dolžine ravnin, ovinkov, procentov polnega gasa???.....kje pa dobiš vse te podatke oz. optimalne ta prave za Grobnik??? Boš kaj več povedal??

Objavljeno

to so skrivne tajne svetovnih prvakov, takih podatkov se ne govori okol, edin če se odloči pot ala wikileaks...

Objavljeno

ampak mene res zanima kako to gre...........kaj na osnovi dolžine ravnin, ovinkov, procentov polnega gasa???.....kje pa dobiš vse te podatke oz. optimalne ta prave za Grobnik??? Boš kaj več povedal??

Sicer ne vem kako ma to naštiman 600rrc, ampak pomoje je odgovor samo en logičen, telemetrija.

Eden najboljših proizvajalcev race elektronike plus spremljevalne telemetrije je Motec:

http://www.motec.com/

Drugač se pa ravno zdele tud Thorsten Duhrban igra z elektroniko od Bemflna:

http://www.durbahn.de/

pa še en video k se lih iz throtlle bodiji od Bemflna igra:

http://www.youtube.com/watch?v=hT3GjG2RFck&feature=player_embedded

Pa, Crusty da nam jest kej kriv, če bo tošl prazen :P Sam za info,ko sem mal brskal po netu za temi stvarmi sem zasledil ceno, Motec telemetrija+ECU+armatura+inštalacija za Ducati 1098R sitnih 29.000 tisoč eurčkov :wacko:

post-2615-0-67351500-1298046656_thumb.jpg

post-2615-0-93226300-1298046667_thumb.jpg

post-2615-0-23531100-1298046677_thumb.jpg

post-2615-0-96710100-1298046686_thumb.jpg

post-2615-0-49556100-1298046695_thumb.jpg

Objavljeno

.............. sitnih 29.000 tisoč eurčkov :wacko:

U ti matr a ne veš da je kriza :wacko: :wacko: .......a je to cena še z mopedom pa kombijem skupaj?? :D :D

Objavljeno

U ti matr a ne veš da je kriza :wacko: :wacko: .......a je to cena še z mopedom pa kombijem skupaj?? :D :D

Ja, pa še ene 2-3 hosteste za marelo držat so zraven, to sem pa pozabu :lol:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ja, pa še ene 2-3 hosteste za marelo držat so zraven, to sem pa pozabu :lol:

........za tole cifro bi jih lahko kakšen poln kombi zrihtal :D :D :D

Objavljeno

Sicer ne vem kako ma to naštiman 600rrc, ampak pomoje je odgovor samo en logičen, telemetrija.

Eden najboljših proizvajalcev race elektronike plus spremljevalne telemetrije je Motec:

Pa, Crusty da nam jest kej kriv, če bo tošl prazen :P Sam za info,ko sem mal brskal po netu za temi stvarmi sem zasledil ceno, Motec telemetrija+ECU+armatura+inštalacija za Ducati 1098R sitnih 29.000 tisoč eurčkov :wacko:

LOL!! Tud najbol nenadjebliva elektronika je neuporabna brez kladiva!!

post-1354-0-18702400-1298047896_thumb.jpg

Objavljeno

LOL!! Tud najbol nenadjebliva elektronika je neuporabna brez kladiva!!

Ja kar probaj pri kakem takem motorju dol povlečt sesalna grla. Jaz sem skor motor s stojala zvrnu, tolko jih držijo tiste gume.

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ojla.

A ima kdo izkušnje z (O2) Oxygen Optimizerod ki je kot opcija k Power Commanderju? Pri nekaterih motorjih je celo obvezen. https://cart.jetkit.com/p-840-oxygen-optimizer.aspx

Ravno se odločam za nakup PC III in lahko še tole dodam zraven in niti ni drag tale O2 optimizer.

A je to za kej, mislim a kej pomaga pri optimizaciji / moči? A to sploh rabijo evropski motorji?

Objavljeno

Ojla.

A ima kdo izkušnje z (O2) Oxygen Optimizerod ki je kot opcija k Power Commanderju? Pri nekaterih motorjih je celo obvezen. https://cart.jetkit....-optimizer.aspx

Ravno se odločam za nakup PC III in lahko še tole dodam zraven in niti ni drag tale O2 optimizer.

A je to za kej, mislim a kej pomaga pri optimizaciji / moči? A to sploh rabijo evropski motorji?

To je eliminator senzorja za O2 in povečini to rabijo samo evropski modeli. Oz lahko narediš sam en tak upor, upornost je za gsxr-ja 330 omov, malo poguglaj, na forumu od cbr 600 rr imaš natančna navodila kako se to naredi, brez tega PC ne špila, ker ti računalnik glede na podatke iz tega senzorja ves čas popravlja zmes.

Objavljeno

Ojla.

A ima kdo izkušnje z (O2) Oxygen Optimizerod ki je kot opcija k Power Commanderju? Pri nekaterih motorjih je celo obvezen. https://cart.jetkit.com/p-840-oxygen-optimizer.aspx

Ravno se odločam za nakup PC III in lahko še tole dodam zraven in niti ni drag tale O2 optimizer.

A je to za kej, mislim a kej pomaga pri optimizaciji / moči? A to sploh rabijo evropski motorji?

Ko namestiš Power Commander, naj bi onemogočil O2 senzor (lambda senzor), saj bi sicer vse 'popravke', ki jih izvaja Power Commander originalna elektronika izničila.

Pri nekaterih motorjih to lahko storiš tako, da senzor odklopiš in nato odklopiš ali priklopiš kak kabelček na originalno elektroniko.

Pri drugih pa to ni možno in če samo odklopiš senzor, orig. elektronika javi napako in morda tudi ne dela v optimalnem načinu.

Pri teh motorjih potem namesto senzorja priklopiš ta 'O2 optimizer', ki nadomesti lambda senzor in daje vedno nek 'OK' signal.

D.

Objavljeno

Hvala za odgovore. Skratka rabim tud tole :).

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

da se tukaj prasam ker se mi zdi da meni nekaj ne spila ok :D ...in sice....mam gsxr 600rr in power commander3 ki ima prikolope na injektorje in en na loputo....to mi use spila...pol pa sem kupil se quickshifter in ga danes koncno montiral sicer nisem bil z prenosnikom zravn ampak me zanima sledece ali meni to ne dela ko priklopim na pc3 ali pa rabim se ignotion modil...upam da sledecega ne rabim ker bo to sam se vecji strosek...nekje sem na netu slikce da so dajal se sledeci modul zravn....ampak upam da mi bo delalo sam na pc3 mi je pa mal cudn ker pc3 ma sam na injektorje in loputo kable...modul pa ima na bubine....tko da mal mi ne gre skup

Objavljeno

da se tukaj prasam ker se mi zdi da meni nekaj ne spila ok :D ...in sice....mam gsxr 600rr in power commander3 ki ima prikolope na injektorje in en na loputo....to mi use spila...pol pa sem kupil se quickshifter in ga danes koncno montiral sicer nisem bil z prenosnikom zravn ampak me zanima sledece ali meni to ne dela ko priklopim na pc3 ali pa rabim se ignotion modil...upam da sledecega ne rabim ker bo to sam se vecji strosek...nekje sem na netu slikce da so dajal se sledeci modul zravn....ampak upam da mi bo delalo sam na pc3 mi je pa mal cudn ker pc3 ma sam na injektorje in loputo kable...modul pa ima na bubine....tko da mal mi ne gre skup

PC3 prekine dovod goriva, Ignition module pa iskro - rezultat naj bi bil podoben.

D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!