Skoči na vsebino

Elektronika


MihaJ

Priporočene objave

Na netu sem zasledil čipanje ECU-ja, popravil bi naj predvsem blokade ki jih ima motor v brzinah od 1 - 3.

Naj bi se zbrisale originalne mape in naložile nove.. a je kdo že kaj podobnega delal ali ve za koga ki bi se s tem ukvarjal?

en link do ameriškega foruma:

http://www.fz1-forum...u-tuning-1.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da se tukaj prasam ker se mi zdi da meni nekaj ne spila ok biggrin.gif ...in sice....mam gsxr 600rr in power commander3 ki ima prikolope na injektorje in en na loputo....to mi use spila...pol pa sem kupil se quickshifter in ga danes koncno montiral sicer nisem bil z prenosnikom zravn ampak me zanima sledece ali meni to ne dela ko priklopim na pc3 ali pa rabim se ignotion modil...upam da sledecega ne rabim ker bo to sam se vecji strosek...nekje sem na netu slikce da so dajal se sledeci modul zravn....ampak upam da mi bo delalo sam na pc3 mi je pa mal cudn ker pc3 ma sam na injektorje in loputo kable...modul pa ima na bubine....tko da mal mi ne gre skup

Živjo! Quickshifter ti bo delal tud brez ignition modula, sam na pc3 moreš še nalozit driver za QS. Je pa res, da ti v srednjih obratih nebo delalo v nulo. Je mel prijatelj na cbr 1000 tako nareto, pa mu je nekje med 7000 do 10000 obrati mal nagajalo, ker prekinitveni časi ne štimajo dobro in ne razbremeni pogona dovolj dobr. Zato je dal QS vezat kr direktno z relejem na iskro in sedaj dela v nulo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodam Power commander 5 za Yamaho r1 od letnika 2009 naprej in Autotune AT-200 za PC 5 ki med vožnjo spreminja količino vbrizganega goriva glede na željeno razmerje zraka in goriva, ki ga sami nastavimo.

ww.powercommander.com

Več informacij preko PM ali telefona 040 299195

Popravljeno . Popravil yzfr1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Na netu sem zasledil čipanje ECU-ja, popravil bi naj predvsem blokade ki jih ima motor v brzinah od 1 - 3.

Naj bi se zbrisale originalne mape in naložile nove.. a je kdo že kaj podobnega delal ali ve za koga ki bi se s tem ukvarjal?

en link do ameriškega foruma:

http://www.fz1-forum...u-tuning-1.html

kaj še res noben ni nikoli flesh-al originalnega eproma v računalniku?

tak velika znanost pa menda to tud ni glede na to da gre za mikrokontroler :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj še res noben ni nikoli flesh-al originalnega eproma v računalniku?

tak velika znanost pa menda to tud ni glede na to da gre za mikrokontroler :?

Težava je v tem, da ni splošno znano, katere obstoječe priključke na ECU konektorju lahko uporabiš za flash-anje, pa tudi protokoli pa to so bolj ali manj 'black magic'.

Za nekatere ECU-je so to že pogruntali, ampak so za to morali ECU odpret, kar pa sploh ni enostavno, ker je vsa elektronika zalita z eno hudo smolo, katere ne topi skoraj nič (sem kupil rabljen ECU za GSX-R 750 K4/K5, pa te smole nisem uspel spravit stran) (oz. sem jo s fizično silo, pa se je par SMD čipov žal bolj držalo smole kot pa tiskanega vezja).

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težava je v tem, da ni splošno znano, katere obstoječe priključke na ECU konektorju lahko uporabiš za flash-anje, pa tudi protokoli pa to so bolj ali manj 'black magic'.

Za nekatere ECU-je so to že pogruntali, ampak so za to morali ECU odpret, kar pa sploh ni enostavno, ker je vsa elektronika zalita z eno hudo smolo, katere ne topi skoraj nič (sem kupil rabljen ECU za GSX-R 750 K4/K5, pa te smole nisem uspel spravit stran) (oz. sem jo s fizično silo, pa se je par SMD čipov žal bolj držalo smole kot pa tiskanega vezja).

D.

to mi je znano ja.. sem že imel narazen ecu - večkrat pride do kake okvare zaradi hladnega lota.. je pa res problem tisto izolacijo dol dobit..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težava je v tem, da ni splošno znano, katere obstoječe priključke na ECU konektorju lahko uporabiš za flash-anje, pa tudi protokoli pa to so bolj ali manj 'black magic'.

Za nekatere ECU-je so to že pogruntali, ampak so za to morali ECU odpret, kar pa sploh ni enostavno, ker je vsa elektronika zalita z eno hudo smolo, katere ne topi skoraj nič (sem kupil rabljen ECU za GSX-R 750 K4/K5, pa te smole nisem uspel spravit stran) (oz. sem jo s fizično silo, pa se je par SMD čipov žal bolj držalo smole kot pa tiskanega vezja).

D.

Tipična zaščita elektronike pred vplivi okolj (predvsem vlage)

in včasih tud pred "nepovabljenci".

Naslednja stopnja zaščite pred nepovabljenci pa so še čipi z zbrisanimi oznakami.

Kolega je imel A3 1.8 T chipanega.

Ker je bil drugi chip višji od originala, so odrezali ohišje, da so ga spravli not.

Ob nalivu je not prišla vlaga in ECU je odpovedal (avto je bil pod napuščem).

Ne vem pa zakaj si ni nihče upal recimo naložit od A4 in brez opcij, ki jih recimo A3 nima.

Poizkušal so zadevo rešit na cenejši način od nakupa druge ECU enote.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težava je v tem, da ni splošno znano, katere obstoječe priključke na ECU konektorju lahko uporabiš za flash-anje, pa tudi protokoli pa to so bolj ali manj 'black magic'.

pa tudi ce ze uspe, je en VELIK problem softver dekompajlat preden ga lahko predelamo, nazaj skompajlamo in flashamo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Dober dan!

Mene zanima če je že kdo sprobal kako se to http://www.ebay.com/itm/NITRO-X-FUEL-COMMANDER-GET-POWER-GSXR-600-K1-K2-K3-/370385242154?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item563cae482a#ht_8446wt_1037 obnese v realnosti?pomaga kaj če imaš športni filer in izpuh? zanimiva je cena.

lp Dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima če je že kdo sprobal kako se to http://www.ebay.com/...#ht_8446wt_1037 obnese v realnosti?pomaga kaj če imaš športni filer in izpuh? zanimiva je cena.

Glede na to, da se priključi namesto senzorja temperature zraka, to ne more naredit prav nič pametnega in koristnega.

http://nitroxchips.com/eshop/info/bfc.html

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Signal IAT senzorja prilagodi - ECU-ju da podatek da je vsesani zrak dosti hladnejsi, s tem gostejsi, in potem ECU dozira malce vec bencina.

Cez cas ECU "ugotovi" da mu lambda ne ustreza vec, in bencin posledicno do neke mere nazaj zapre.

Na avtu se je to poznalo tako da je poraba iz 8 narastla na 12 litrov, slo je od zacetka malenkost bolj gladko (ni pa slo za neko impresivno pridobitev moci), ko sem ugotovil koliko mi je narastla poraba, sem vse skupaj kar lepo odlotal nazaj ven. Hvala lepa za tista dva njutnmetra na racun pol visje porabe.

In to ni "cip" ali kakrsenkoli "remap", ampak obicajna uporovna dekada v realni vrednosti 5 eur - od tega 3 eur stanejo ohisje, dip switch, kabel, plata in upori, 2 eur pa postnina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Signal IAT senzorja prilagodi - ECU-ju da podatek da je vsesani zrak dosti hladnejsi, s tem gostejsi, in potem ECU dozira malce vec bencina.

Če sem prav gledal, se ta zadeva sploh ne priklopi na obstoječ senzor...

Ali ima sama vgrajen kak temperaturni senzor (kar malo dvomim, ker pravijo, da jo lahko zmontiraš kamorkoli) ali pa zadeva sploh več ne meri temperature in daje pač 'kr nek' signal.

Skratka - en poceni nateg.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali pa zadeva sploh več ne meri temperature in daje pač 'kr nek' signal.

ja, navadno je tako.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Par strani nazaj ste ravno o tem debatirali: www.ecunleashed.com/ zanimiva zadeva predusem za "rejserje" toda kar draga. No veliko info. je tudi tukaj:

www.sportrider.comgear/146_1105_yamaha_yzf_r1_graves_exhaust_power_commander_ecu_mods/index.html

LP

Popravljeno . Popravil LuckyStrike
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Par strani nazaj ste ravno o tem debatirali: www.ecunleashed.com/ zanimiva zadeva predusem za "rejserje" toda kar draga. No veliko info. je tudi tukaj:

www.sportrider.comgear/146_1105_yamaha_yzf_r1_graves_exhaust_power_commander_ecu_mods/index.html

LP

Zadnji link ne dela...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Pozdravljen!Na yamahi r6 l2004 imam power commander 3 in sedaj je blokado že pri 14000 vrtljajih kako to spremenit?

Popravljeno . Popravil Sebastjan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!Na yamahi r6 l2004 imam power commander 3 in sedaj je blokado že pri 14000 vrtljajih kako to spremenit?

Malo dvomim, da se to da s serijskim računalnikom (ECU). Zakaj pa bi spremenjal?

 

Ali misliš, da je PC3 znižal blokado?

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!Na yamahi r6 l2004 imam power commander 3 in sedaj je blokado že pri 14000 vrtljajih kako to spremenit?

če misliš, da je štos v mapi za PC III........ poglej na osebnem računalniku, kaj ima nastavljeno od vključno 14.000 o/min naprej......

namreč, če je tam "tema" potem ni "šprica"......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mislim da se da nastavit drugače je pa PC v okvari ko ga jaz odklopim mi  motor normalno dela.

?????  kwa pa pol sprašuješ, če maš PC u kurcu?  z odklopljenim ma pa kolk obratov?

 

drgač pa ja, tole sm mislu in tam k so same nule.... tam je "tema":

post-5414-0-61566100-1378023770_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pač jaz sm mislu da se mogoče da kok nastavit, če pa ne je pa vrjetn v okvari.Brez njega se zvrti na 16000.

 tista slikca je iz programa za nastavljanje.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No se bom probal mal poigrat......hvala

preden kej zajebaš..... tole se ne dela "na uč" (no zarad mene lahko tud tko)..... download ZANESLJIVE  mape iz neta ali nekdo z ustrezno opremo in znanjem....(men najbližji je recimo Čarman v Medvodah)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!