hilton Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 ali samo jaz tukaj vidim protislovje .....aja, ccm pa kubičnih je eno in isto, ampak ti je oproščeno, ker voziš triumpha tebi pa je oproščeno ker si se otrok halls, NejcN, v3sn4 in 5 others 2 6
Prevtzer Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 glej očitno bos morala prebrat kaksno revijo al pa vsaj 2 minimalo, da si razširis obzorja glede motociklizma oz motociklov, ker obstajajo se druge znamke kot so kawasaki.... naprimer laverda, norton, moto guzzi itn...... aja glej meni se jebe gladko za angleške teste ker ponavadi nabavljam nemške revije, pa italjanske pa kaksno ameriško si tudi privoščim pač dopovedat ti hočem da žal triumph daytona 675 ze od leta 2006 do 2009 je v segmentu ss 600 ccm kubičnih motorjev povozila vso ostalo konkurenco. obstaja tema da ne bom tukaj več smetil v kolikor pač znaš uporabljat google al pa youtube si vzami malce časa. če pa ne pa mislim da imaš kuhinjo dolovlj blizu, pa menim da ti tam gredo stvari boljše od rok, kakor pa da pišeš traparije( aja oproščeno ti je ker si pač ženska) aja saj kawasaki ni tako slab no samo zal je yamaha se boljša, pa suzuki pa honda........ definitivno žal najslabši japonski izdelek Ah dej no, ne pretiravi kr neki s tem Triumphom. Čudno, da je Kawasaki po testih velikrat na vrhu, če je tak sranje ane. Pa kako je lohk Daytona 675 najbolši 600SS motor, to je tko kt je Ducati 1198 najbolši med litrcami, pol je tud R1 najbolša med 750cc. Moja zadnja objava tuki Kawl, roko, halls in 3 others 4 2
hilton Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 (popravljeno) ali samo jaz tukaj vidim protislovje .....aja, ccm pa kubičnih je eno in isto, ampak ti je oproščeno, ker voziš triumpha ne da se mi vec Popravljeno Januar 9, 2010. Popravil hilton roko, v3sn4, dotem in 4 others 3 4
k0ci Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 kaj si pa mislo saj trumf ni neki poceni azijski plastični polizdelek glej, začel si ti o plastičnih polizdelkih, saj priznam, daytona mi je huda, bi jo mel, ampak kaj ko je premal izbire rabljenih na trgu in je malce predraga za moj študentski žep (starši me pri motociklizmu čisto nič ne podpirajo).........je pa še zmer lušno zafrkavat triumfaše, ko mislite, da imate ultimativno vozilo
Kawl Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 Da še jaz primaknem svoj lonček ko je ravno govora o triumphu. Prej sem vozil že skoraj vse vrste motociklov in vedno mi je nekaj manjkalo. Zdaj vozim triumpha in ne gledam več drugih motorjev... Enostavno je agregat to kar sem iskal ves čas. Res pa je da je moj 955 kubičen. O ciklistiki ne bom pisal, ker ne paše v supersport... Drugač pa vsi ki še niste peljali 3cilindre in še en veste kaj hočete - Probejte! v3sn4, T-boy, halls in 2 others 3 2
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 ....je pa še zmer lušno zafrkavat triumfaše, ko mislite, da imate ultimativno vozilo No, kot moderator foruma si vendarle ne smeš privoščiti nabijanja in provociranja v tri krasne ter tako podebiljanja debate, kajne? ... sesir, Kawl, Tabo in 4 others 3 4
k0ci Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 ko bom to začel dosledno upoštevat bom najprej tebe spucal s foruma, nato so na vrsti ostali, vključno z mano
sayo Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 Ne vem zakaj ni nikjer nove MULTISTRADE k je tolk LEPAAAAAAA Miha27, Tabo, Kawl in 1 other 2 2
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 ko bom to začel dosledno upoštevat bom najprej tebe spucal s foruma, nato so na vrsti ostali, vključno z mano Najprej se pri sebi pobrigaj. hilton, Kawl, halls in 6 others 4 5
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 Ne vem zakaj ni nikjer nove MULTISTRADE k je tolk LEPAAAAAAA Morda za to, ker je to za leto 2009, nova MTS pa bo aktivna v 2010? Sicer pa so pri MCN pozvali tudi uporabnike, da povedo, kater motor imajo in kako so zadovoljni, rezultati raziskave so dostopni tukaj :-). http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/First-rides--tests/2010/january/jan0810-worlds-top-100-bikes-revealed/ Kawl, hilton, Miha27 in 3 others 4 2
Cartman Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 No sej nism nč reku, da je narobe... Sam tud sicer sanjam od daytoni že neki cajta...Sam suza ne dam še... @Prevtzer zanimiu kok hvalš ninjo nove letnike, na cesti sm jih sreču bore malo skor nič...Ducatija pa tud ne morš vn vrž se pravi ninja ni najboljša... daytona je drugačen od japoncev poza je čudna, okvir zelo zmogljiv, zgled jim je bil gp razred 250ccm, in če si vajen japoncev, jo težje pelješ (zelo) hitro. Mamola je na maserbiku 07 peljal daytono hitrej kot hondo, vendar pravi, da je honda toliko prijaznejša, da jo razglasi za svojega favorita, tik pred daytono. glede teoretiziranja, kolki je 75ccm, lahk pomislimo tudi tako, da je to več, precej več, kot 10% prostornine. razlika med tremi in šterimi valji pa precej manjša kot med tremi in dvema valjema. Ninja na drugi strani, je v sloveniji popolnoma prezrta, mislim da zaradi neangažiranih uvoznikov. ne trdim da je tako. v3sn4, malakai, dotem in 6 others 8 1
NejcN Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 Kva mi je smešn folk k nenormalno reklamira in navija za svojo znamko motorja. Ali vas plačuje triumph ali pa imate neke probleme z samozavestjo? Pustite folk da voz kar jim sede. Men osebno je Yamaha(in ostali japonci) zakon in jo bom vozil dokler bom meu motor, ne glede na ducati klub, HD ali 300 letne tradicije Triumfa. FOLK PROBITE 3 cilindre. ZAKVA? če so mi 4 kul in prinesejo več kot dovolj vsega kar potrebujem na cesti. Japonski proizvajalci so se izkazali za najuspšnejše saj imajo izjemno dobre, kvalitetne in zmogljive motorje za normalno ceno. Bi bili največji proizvajalci če bi delali slabo? NE, propadli bi. V razredu superbikes in MOTOGP se vrtijo največji vložki in se tudi približno vidi kako kera firma stoji. Triumpha tam sploh ni.... Prav tako je primerjava 600 proti 675 kubov glede zmogljivosti nesmisel. Lepo da vozite angleške motorje z tradicijo, vendar ne klicat ostale azijski polizdelki, samo zato da se lahko bolje počutite ker ste za 600taka,pardon 675 plačali toliko kot stane R1, ZX10, CBR 1000 ter GSX 1000 proti katerim se daytona ne more primerjati.... hmmm malce nesmiselno? logarr, sjeng, Kawl in 10 others 9 4
hilton Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 Kva mi je smešn folk k nenormalno reklamira in navija za svojo znamko motorja. Ali vas plačuje triumph ali pa imate neke probleme z samozavestjo? Pustite folk da voz kar jim sede. Men osebno je Yamaha(in ostali japonci) zakon in jo bom vozil dokler bom meu motor, ne glede na ducati klub, HD ali 300 letne tradicije Triumfa. FOLK PROBITE 3 cilindre. ZAKVA? če so mi 4 kul in prinesejo več kot dovolj vsega kar potrebujem na cesti. Japonski proizvajalci so se izkazali za najuspšnejše saj imajo izjemno dobre, kvalitetne in zmogljive motorje za normalno ceno. Bi bili največji proizvajalci če bi delali slabo? NE, propadli bi. V razredu superbikes in MOTOGP se vrtijo največji vložki in se tudi približno vidi kako kera firma stoji. Triumpha tam sploh ni.... Prav tako je primerjava 600 proti 675 kubov glede zmogljivosti nesmisel. Lepo da vozite angleške motorje z tradicijo, vendar ne klicat ostale azijski polizdelki, samo zato da se lahko bolje počutite ker ste za 600taka,pardon 675 plačali toliko kot stane R1, ZX10, CBR 1000 ter GSX 1000 proti katerim se daytona ne more primerjati.... hmmm malce nesmiselno? ne mores tega razumet, ker nisi probal. ker si pač kupil tisto kar kupi vsak povprčnež. in ne mešaj moto gp tukaj ker nima nobene veze.... in ti malce mešaš jabolka pa hruške... aja in primerjava fz1 in speed tripla je zopet nesmiselna, ker je yahama v klasi 1000ccm nejkedov bila slaba. aja pardom trumf ma 50ccm več in so what aja pa 1 cilinder majn tudi halls, roko, fp4492 in 11 others 3 11
Guest Brumer Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 ne mores tega razumet, ker nisi probal. ker si pač kupil tisto kar kupi vsak povprčnež. in ne mešaj moto gp tukaj ker nima nobene veze.... in ti malce mešaš jabolka pa hruške... "Hilton" na tvojem mestu bi najprej minuse preštel v tej temi in nato naprej odgovarjal! Sicer pa kot vsak motor je tudi tvoj povprečen! Ps;ko prešaltaš na nemca (in ga boš opeval) neboš več na ignore! hilton, ImenitnaPriložnost, P182 in 8 others 8 3
hilton Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 "Hilton" na tvojem mestu bi najprej minuse preštel v tej temi in nato naprej odgovarjal! Sicer pa kot vsak motor je tudi tvoj povprečen! Ps;ko prešaltaš na nemca (in ga boš opeval) neboš več na ignore! saj grem na bmw kot sem ze parkrat omenil NejcN, roko, fp4492 in 5 others 3 5
Guest Brumer Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 saj grem na bmw kot sem ze parkrat omenil Ti popravim malo bilaco sem ti takoj en plus prtisnu več nemorem LP!!! fp4492, hilton, tomkruz in 9 others 5 7
MoTo G_P Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 Kva mi je smešn folk k nenormalno reklamira in navija za svojo znamko motorja. Ali vas plačuje triumph ali pa imate neke probleme z samozavestjo? Pustite folk da voz kar jim sede. Men osebno je Yamaha(in ostali japonci) zakon in jo bom vozil dokler bom meu motor, ne glede na ducati klub, HD ali 300 letne tradicije Triumfa. FOLK PROBITE 3 cilindre. ZAKVA? če so mi 4 kul in prinesejo več kot dovolj vsega kar potrebujem na cesti. Japonski proizvajalci so se izkazali za najuspšnejše saj imajo izjemno dobre, kvalitetne in zmogljive motorje za normalno ceno. Bi bili največji proizvajalci če bi delali slabo? NE, propadli bi. V razredu superbikes in MOTOGP se vrtijo največji vložki in se tudi približno vidi kako kera firma stoji. Triumpha tam sploh ni.... Prav tako je primerjava 600 proti 675 kubov glede zmogljivosti nesmisel. Lepo da vozite angleške motorje z tradicijo, vendar ne klicat ostale azijski polizdelki, samo zato da se lahko bolje počutite ker ste za 600taka,pardon 675 plačali toliko kot stane R1, ZX10, CBR 1000 ter GSX 1000 proti katerim se daytona ne more primerjati.... hmmm malce nesmiselno? Govoriš, da vsak folk še vedno hvali znamko ko da nas plačujejo...A še vedo hvališ svojo znamko...interesting... :evilgrin: A tebe plačujejo? Tist kar sm probu mi ej moja znamka najbol všeč zato pač to tudi povem, če se teb zdi nenormalno sorčy.. Miha27, NejcN, hilton in 2 others 2 3
suhi Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 (popravljeno) Hilton, a ni že čas, da se umakneš? Da je FZ1 bla v klasi naked 1000ccm slaba pa res ne vem kje si slišal. Je pa res, da je na marsikaterem testu Speedy dobil nekaj točk več. Saj si jih zasluži po moje, je pač še boljša igrača. Da je pa katerikoli 1000ccm naked slab...je pa omejenost jaka!!! Prav tako je bedarija komentirati članke Angleške (na tiho podkupljene revije) kot tudi Nemške. Pri prvih vedno prepričljivo zmagujejo Triumphi, pri drugih jasno BMW-ji. Ustvariti si je treba lastno mnenje iz tistega kar lahko izluščiš. Najraje berem MotoSI in MotoPuls, saj so daleč najbolj objektivni in predstavijo motocikle točno tako, kot si uporabnik motorjev (jz) želi/m. V nemških pa tako ali tako sploh ni važno katere testirajo, saj bo vedno BMW premagal konkurenco za več kot 100 pik! Ravno v testu nakedi 1000ccm je K1200R zmagal za ohoho točk, pa vsi več kot dobro vemo, da je to predolga ladja, namenjena starim atetom, ki pač potrebujejo malo več konjev, da se tu pa tam lahko kažejo. Igrača to definitivno ni, je dober moped zagotovo, a niti slučajno ni daleč najboljši naked na svetu...in še in še primerov bi se dalo naštevati. Kar se pa pripadnosti znamki tiče, vas je pa res super opazovat, kako vsi poveličujete svoje. Čez 2 leti, ko boste pa na drugih jajcah bo pa tisto oh in sploh. Če vzamemo že našega predragega Brumčija, ki je pred leti mel V-maxa (polnih 10 let menda) in ga je poveličeval v Bogove - danes pa je presenetljivo BOG njegov ultra dobri BMW, V-max pa končno dobiva objektivne argumente, kaj bo čez 5 let nihče ne ve. Sam sem si lastil že skuter od Italjanov, Korejskega Daelima, Yamaho, Suzukija, BMW, spet Suzukija, spet Yamaho, doma mamo še eno Kawo....veliko sem razmišljal o nabavi Triumpha, Ducatija, KTMa, Guzzija...pa niso argumetni proti nikoli bili znamka, temveč popolnoma objektivna dejstva in želja po kar se da vsestranskem vozilu dokaj primernem zame (no pa lep tud mora bit ). Pripadnost znamki je samo lastna pretirana omejenost. Zakaj bi želel biti omejen mi niti slučajno ni jasno. Dokler me še niti en izmed omenjenih ni razočaral (preveč) nimam nobenih pomislekov in jih tudi ne želim imet. Identična situacija je pri avtomobilih in "velecenjenih" VW - kdo bi razumel... ajd Popravljeno Januar 9, 2010. Popravil suhi Kawl, flero, sesir in 7 others 7 3
Kawl Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 triumph je zakon v3sn4, NejcN, flero in 3 others 1 5
Guest kala Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 triumph je zakon zakaj že ? :unsure: hilton, P182, Tabo in 1 other 3 1
Popularna objava Pervy Objavljeno Januar 9, 2010 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 v ostale debate se spoloh ne bom mešal, bom samo dal malo vpogleda v razne "teste", ki jih tu gor tako radi citirate in jemljete kot nek zakon če vam paše oz. če je kak vaš favorit zmagal. to pa zato ker sem verjetno prebral več testov kot 99% ljudi tu gor in celo na nekaterih sodeloval. pri testih moreš prvo ločit teste glede na to kaj ocenjujejo. v osnovi imaš track (pista) in road test ali kombinacijo obojega. pa gremo po vrsti: 1. track testi so lahko omejeni samo na to s katerim motorjem so peljali najhitreje (npr. masterbike). če že hočete, je to edino merilo za sportake. najhitrejši in pika! takoj ko en mamola, ki ga BTW jasno zelo cenim, reče da je en hitrejši ampak mu je drug ljubši je to že stvar debate. najverjetneje hoče povedat da je en sicer hitrejši ampak da bomo mi normalni se boljše in varneje hitro peljali z drugim ker odpušča več napak. na raznih track testih je npr. ninja 10 zgubljala pike zaradi preagresivnih zavor. pa so rekli da asov to sicer ne moti ampak da mislijo, da so za navadnega uporabnika preagresivne. to že ni več nekaj objektivnega ampak spet stvar debate. potem pa nastanejo debate kdo je normalen in kdo je vsaj taki as kot mamola in se sedaj odloči kdo je najboljši 2. road testi so čisto subjektivni. če se vozim sam mi je čisto vseeno kak zic ima sopotnica. torej če en je en motor ocenjen kot super ampak dobi minus pike za sopotnico potem mi to ni relevantno. ampak pri testih se za vsako stvar delijo pike in kdor zmaga ni nujno najboljši tudi za mene. lep primer je tu motorrad in BMW kjer navadno vsi ostali zgubljajo pike pri ABS (BMW ima, drugi navadno vsaj do lani ne) in katalizatorju (spet + pike za BMW, - za ostale). če mi je vseeno za ABS in okolje, črtam te pike in ponavadi BMW več ne zmaga. če prišteješ še točke za vzdrževanje (npr. spet motorrad) je slika spet drugačna. zgleda so servisi ducatijev v nemčiji dragi ker je tu ducati vedno pušil pike, npr. suzuki in kawasaki pa dobivala. zato je končna slika daleč od tega, da bi lahko rekel po končnih pikah da je en motor najboljši. 3. kombinacija obojega. tu je pred leti vedno spušil ducati z supersport modeli. najboljši na pisti in najbolj neudoben na cesti, posledično skoraj vedno zadnji. 4. motorji se ponavadi testirajo tako da se vsedeš na motor ki ga ne poznaš in imaš en dan na pisti ali npr. teden na cesti. v enem dnevu na pisti z neznanim športnim motorjem ne narediš nič. mamola in še kak podoben tip mogoče, pa še takrat so najhitrejši motorji, ki najbolj odpuščajo napake in ne nujno tisti, ki bi bili po navajanju najhitrejši. z superšportnikom na cesti je vseeno če imaš model letnik 1995 ali 2010, nobenega ne moreš peljat na maksimum. lahko se ti zdi kateri bi bil boljši ampak nimaš štoparice, ki bi to potrdila. 5. pri vseh motorjih ki niso supersport je pa samo kako se počutiš ko se voziš. lahko ugotoviš da je premehko vzmetenje (skoraj vsi) ampak potem ga že voziš tako kot da bi bil sportak. če imaš še slab dan te lahko vse moti, na dober dan pa ti je vse OK pa magari zgubljaš šraufe. ker večino motorjev pred nakupom sploh ne moreš probat si dragi moji priznajte da kupujejo prvo oči (more ti bit lep), ego (da če se le da nima sosed enakega), zaupanje v znamko in priporočila prijateljev pa mogoče kak prebran test, ki si ga tako ali tako razlagaš po svoje. to je to kar prodaja motorje pri nas in tudi v svetu. kar se pa tiče "podkupljivosti" novinarjev je pa dosti odvisno od moči znamk (uvoznikov) na tem trgu: 1. v ameriki je honda daleč najmočnejša, pred HD da nebi kdo mislil. torej če bo kdaj kak + za hondo ni čudno. 2. nemčija je vseeno naklonjena BMW-ju in tudi KTM-u 3. italija je ..... 4. v franciji je zalo močna yamaha pa tudi kawasaki ni švoh. 5. španija - yamaha, honda 6. anglija je zadnje čase krepko na strani yamahe in suzukija ampak so pa blazno ponosni na triumph. seveda pa znotraj vsake države obstaja medij ali novinar ki ima zavestno ali podzavestno rajši kakšno znamko. jaz vse teste berem ampak me noben ne prepriča absolutno. bereš, izluščiš najpomembnejše za tebe in si ustvariš mnenje. vsi smo ljudje in vsi imamo drugačne poglede na to kaj bi motor moral biti. na srečo, drugače bi se itak prodajalo samo pa modelov. PS: triumph 3-valjni je res vredu stvar za vsak normalni motor ampak osebno, ga vsaj za sportaka z 1000 ccm preko inline 4 ni. zadeva se pač lepo suče in dere. včasih je bila to domena japoncev zdaj pa bo zgleda BMW močna konkurenca. PEACE! suhi, flero, sesir in 12 others 14 1
Pervy Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 Sicer pa so pri MCN pozvali tudi uporabnike, da povedo, kater motor imajo in kako so zadovoljni, rezultati raziskave so dostopni tukaj :-). http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/First-rides--tests/2010/january/jan0810-worlds-top-100-bikes-revealed/ jah spet vsak hvali svojo mašino. biserov je dosti, en tak da je F800S pred originalnim prvim speed triplom, al pa 20 let stare specilake med prvimi. eno so očitno glasovali za legende, eni za edino kar vozijo, eni pa sanjali. nevem kako bi drugače ducati zmagal. vsaj po prodajnih cifrah jih ni toliko vseh prodanih kolko je dobil glasov :evilgrin: v3sn4, dotem in flero 3
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 jah spet vsak hvali svojo mašino. biserov je dosti, en tak da je F800S pred originalnim prvim speed triplom, al pa 20 let stare specilake med prvimi. eno so očitno glasovali za legende, eni za edino kar vozijo, eni pa sanjali. nevem kako bi drugače ducati zmagal. vsaj po prodajnih cifrah jih ni toliko vseh prodanih kolko je dobil glasov :evilgrin: Če sem iskren ,rezultatov sploh nisem gledal ... niti vedel, da je Ducati zmagal ... vidim, da je 1098 - ta rajngla mi res ni najbolj všeč ... Moram pa priznat, da komaj čakam tanovo multistrado za sprobat ... in triumph rocket III Roadster :evilgrin: hilton, sesir, Tabo in 5 others 4 4
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 9, 2010 Opozori Objavljeno Januar 9, 2010 Tabela je itak v riti. Aprilia Tuono je isti model na 18. in tudi na 67. mestu, pa še Ninja12 je parkirana zraven CBR125 (semizdi) na pozicijah okoli 37 - to se itak ve, da se take rajngle ne parkira zraven honde ;-) :-) grepavl, v3sn4, sesir in 5 others 2 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se