Skoči na vsebino

MCN razglasil motocikle leta 2009


sesir

Priporočene objave

ali samo jaz tukaj vidim protislovje whistle.gif .....aja, ccm pa kubičnih je eno in isto, ampak ti je oproščeno, ker voziš triumpha

tebi pa je oproščeno ker si se otrok whistle.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej očitno bos morala prebrat kaksno revijo al pa vsaj 2 minimalo, da si razširis obzorja glede motociklizma oz motociklov, ker obstajajo se druge znamke kot so kawasaki....

naprimer laverda, norton, moto guzzi itn......

aja glej meni se jebe gladko za angleške teste

ker ponavadi nabavljam nemške revije, pa italjanske pa kaksno ameriško si tudi privoščim

pač dopovedat ti hočem da žal

triumph daytona 675 ze od leta 2006 do 2009 je v segmentu ss 600 ccm kubičnih motorjev povozila vso ostalo konkurenco. obstaja tema da ne bom tukaj več smetilglare.gif

v kolikor pač znaš uporabljat google al pa youtube si vzami malce časa.

če pa ne pa mislim da imaš kuhinjo dolovlj blizu, pa menim da ti tam gredo stvari boljše od rok, kakor pa da pišeš traparije( aja oproščeno ti je ker si pač ženska)trance_33_sleep.gif

aja saj kawasaki ni tako slab no

samo zal je yamaha se boljša, pa suzuki pa honda........

definitivno žal najslabši japonski izdelek grim.gif

Ah dej no, ne pretiravi kr neki s tem Triumphom. Čudno, da je Kawasaki po testih velikrat na vrhu, če je tak sranje ane.

Pa kako je lohk Daytona 675 najbolši 600SS motor, to je tko kt je Ducati 1198 najbolši med litrcami, pol je tud R1 najbolša med 750cc.

Moja zadnja objava tuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali samo jaz tukaj vidim protislovje whistle.gif .....aja, ccm pa kubičnih je eno in isto, ampak ti je oproščeno, ker voziš triumpha

ne da se mi vec trance_33_sleep.gif

Popravljeno . Popravil hilton
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj si pa mislo

saj trumf ni neki poceni azijski plastični polizdelek trance_33_sleep.gif

glej, začel si ti o plastičnih polizdelkih, saj priznam, daytona mi je huda, bi jo mel, ampak kaj ko je premal izbire rabljenih na trgu in je malce predraga za moj študentski žep (starši me pri motociklizmu čisto nič ne podpirajo).........je pa še zmer lušno zafrkavat triumfaše, ko mislite, da imate ultimativno vozilo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še jaz primaknem svoj lonček ko je ravno govora o triumphu.

Prej sem vozil že skoraj vse vrste motociklov in vedno mi je nekaj manjkalo.

Zdaj vozim triumpha in ne gledam več drugih motorjev... Enostavno je agregat to

kar sem iskal ves čas. Res pa je da je moj 955 kubičen. O ciklistiki ne bom pisal,

ker ne paše v supersport...

Drugač pa vsi ki še niste peljali 3cilindre in še en veste kaj hočete - Probejte!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....je pa še zmer lušno zafrkavat triumfaše, ko mislite, da imate ultimativno vozilo

No, kot moderator foruma si vendarle ne smeš privoščiti nabijanja in provociranja v tri krasne ter tako podebiljanja debate, kajne? ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko bom to začel dosledno upoštevat bom najprej tebe spucal s foruma, nato so na vrsti ostali, vključno z mano

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj ni nikjer nove MULTISTRADE k je tolk LEPAAAAAAA :?

Morda za to, ker je to za leto 2009, nova MTS pa bo aktivna v 2010?

Sicer pa so pri MCN pozvali tudi uporabnike, da povedo, kater motor imajo in kako so zadovoljni, rezultati raziskave so dostopni tukaj :-).

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/First-rides--tests/2010/january/jan0810-worlds-top-100-bikes-revealed/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej nism nč reku, da je narobe... :P Sam tud sicer sanjam od daytoni že neki cajta...Sam suza ne dam še...

@Prevtzer zanimiu kok hvalš ninjo nove letnike, na cesti sm jih sreču bore malo skor nič...Ducatija pa tud ne morš vn vrž se pravi ninja ni najboljša... ;)

daytona je drugačen od japoncev poza je čudna, okvir zelo zmogljiv, zgled jim je bil gp razred 250ccm, in če si vajen japoncev, jo težje pelješ (zelo) hitro. Mamola je na maserbiku 07 peljal daytono hitrej kot hondo, vendar pravi, da je honda toliko prijaznejša, da jo razglasi za svojega favorita, tik pred daytono.

glede teoretiziranja, kolki je 75ccm, lahk pomislimo tudi tako, da je to več, precej več, kot 10% prostornine. razlika med tremi in šterimi valji pa precej manjša kot med tremi in dvema valjema. Ninja na drugi strani, je v sloveniji popolnoma prezrta, mislim da zaradi neangažiranih uvoznikov. ne trdim da je tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kva mi je smešn folk k nenormalno reklamira in navija za svojo znamko motorja. Ali vas plačuje triumph ali pa imate neke probleme z samozavestjo? Pustite folk da voz kar jim sede. Men osebno je Yamaha(in ostali japonci) zakon in jo bom vozil dokler bom meu motor, ne glede na ducati klub, HD ali 300 letne tradicije Triumfa. FOLK PROBITE 3 cilindre. ZAKVA? če so mi 4 kul in prinesejo več kot dovolj vsega kar potrebujem na cesti. Japonski proizvajalci so se izkazali za najuspšnejše saj imajo izjemno dobre, kvalitetne in zmogljive motorje za normalno ceno. Bi bili največji proizvajalci če bi delali slabo? NE, propadli bi. V razredu superbikes in MOTOGP se vrtijo največji vložki in se tudi približno vidi kako kera firma stoji. Triumpha tam sploh ni.... Prav tako je primerjava 600 proti 675 kubov glede zmogljivosti nesmisel. Lepo da vozite angleške motorje z tradicijo, vendar ne klicat ostale azijski polizdelki, samo zato da se lahko bolje počutite ker ste za 600taka,pardon 675 plačali toliko kot stane R1, ZX10, CBR 1000 ter GSX 1000 proti katerim se daytona ne more primerjati.... hmmm malce nesmiselno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kva mi je smešn folk k nenormalno reklamira in navija za svojo znamko motorja. Ali vas plačuje triumph ali pa imate neke probleme z samozavestjo? Pustite folk da voz kar jim sede. Men osebno je Yamaha(in ostali japonci) zakon in jo bom vozil dokler bom meu motor, ne glede na ducati klub, HD ali 300 letne tradicije Triumfa. FOLK PROBITE 3 cilindre. ZAKVA? če so mi 4 kul in prinesejo več kot dovolj vsega kar potrebujem na cesti. Japonski proizvajalci so se izkazali za najuspšnejše saj imajo izjemno dobre, kvalitetne in zmogljive motorje za normalno ceno. Bi bili največji proizvajalci če bi delali slabo? NE, propadli bi. V razredu superbikes in MOTOGP se vrtijo največji vložki in se tudi približno vidi kako kera firma stoji. Triumpha tam sploh ni.... Prav tako je primerjava 600 proti 675 kubov glede zmogljivosti nesmisel. Lepo da vozite angleške motorje z tradicijo, vendar ne klicat ostale azijski polizdelki, samo zato da se lahko bolje počutite ker ste za 600taka,pardon 675 plačali toliko kot stane R1, ZX10, CBR 1000 ter GSX 1000 proti katerim se daytona ne more primerjati.... hmmm malce nesmiselno?

ne mores tega razumet, ker nisi probal.

ker si pač kupil tisto kar kupi vsak povprčnež.

in ne mešaj moto gp tukaj ker nima nobene veze....

in ti malce mešaš jabolka pa hruške...

aja in primerjava fz1 in speed tripla je zopet nesmiselna, ker je yahama v klasi 1000ccm nejkedov bila slaba.

aja pardom trumf ma 50ccm več in so what

aja pa 1 cilinder majn tuditongue.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne mores tega razumet, ker nisi probal.

ker si pač kupil tisto kar kupi vsak povprčnež.

in ne mešaj moto gp tukaj ker nima nobene veze....

in ti malce mešaš jabolka pa hruške...

"Hilton" na tvojem mestu bi najprej minuse preštel v tej temi in nato naprej odgovarjal!

Sicer pa kot vsak motor je tudi tvoj povprečen!

Ps;ko prešaltaš na nemca (in ga boš opeval) neboš več na ignore! :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Hilton" na tvojem mestu bi najprej minuse preštel v tej temi in nato naprej odgovarjal!

Sicer pa kot vsak motor je tudi tvoj povprečen!

Ps;ko prešaltaš na nemca (in ga boš opeval) neboš več na ignore! trance_43_wavetowel2.gif

saj grem na bmw trance_25_naughty.gif

kot sem ze parkrat omenil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kva mi je smešn folk k nenormalno reklamira in navija za svojo znamko motorja. Ali vas plačuje triumph ali pa imate neke probleme z samozavestjo? Pustite folk da voz kar jim sede. Men osebno je Yamaha(in ostali japonci) zakon in jo bom vozil dokler bom meu motor, ne glede na ducati klub, HD ali 300 letne tradicije Triumfa. FOLK PROBITE 3 cilindre. ZAKVA? če so mi 4 kul in prinesejo več kot dovolj vsega kar potrebujem na cesti. Japonski proizvajalci so se izkazali za najuspšnejše saj imajo izjemno dobre, kvalitetne in zmogljive motorje za normalno ceno. Bi bili največji proizvajalci če bi delali slabo? NE, propadli bi. V razredu superbikes in MOTOGP se vrtijo največji vložki in se tudi približno vidi kako kera firma stoji. Triumpha tam sploh ni.... Prav tako je primerjava 600 proti 675 kubov glede zmogljivosti nesmisel. Lepo da vozite angleške motorje z tradicijo, vendar ne klicat ostale azijski polizdelki, samo zato da se lahko bolje počutite ker ste za 600taka,pardon 675 plačali toliko kot stane R1, ZX10, CBR 1000 ter GSX 1000 proti katerim se daytona ne more primerjati.... hmmm malce nesmiselno?

Govoriš, da vsak folk še vedno hvali znamko ko da nas plačujejo...A še vedo hvališ svojo znamko...interesting... :evilgrin: A tebe plačujejo? :ninja: Tist kar sm probu mi ej moja znamka najbol všeč zato pač to tudi povem, če se teb zdi nenormalno sorčy.. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hilton, a ni že čas, da se umakneš?

Da je FZ1 bla v klasi naked 1000ccm slaba pa res ne vem kje si slišal. Je pa res, da je na marsikaterem testu Speedy dobil nekaj točk več. Saj si jih zasluži po moje, je pač še boljša igrača. Da je pa katerikoli 1000ccm naked slab...je pa omejenost jaka!!! :headbang:

Prav tako je bedarija komentirati članke Angleške (na tiho podkupljene revije) kot tudi Nemške. Pri prvih vedno prepričljivo zmagujejo Triumphi, pri drugih jasno BMW-ji. Ustvariti si je treba lastno mnenje iz tistega kar lahko izluščiš. Najraje berem MotoSI in MotoPuls, saj so daleč najbolj objektivni in predstavijo motocikle točno tako, kot si uporabnik motorjev (jz) želi/m. V nemških pa tako ali tako sploh ni važno katere testirajo, saj bo vedno BMW premagal konkurenco za več kot 100 pik! Ravno v testu nakedi 1000ccm je K1200R zmagal za ohoho točk, pa vsi več kot dobro vemo, da je to predolga ladja, namenjena starim atetom, ki pač potrebujejo malo več konjev, da se tu pa tam lahko kažejo. Igrača to definitivno ni, je dober moped zagotovo, a niti slučajno ni daleč najboljši naked na svetu...in še in še primerov bi se dalo naštevati.

Kar se pa pripadnosti znamki tiče, vas je pa res super opazovat, kako vsi poveličujete svoje. Čez 2 leti, ko boste pa na drugih jajcah bo pa tisto oh in sploh. Če vzamemo že našega predragega Brumčija, ki je pred leti mel V-maxa (polnih 10 let menda) in ga je poveličeval v Bogove - danes pa je presenetljivo BOG njegov ultra dobri BMW, V-max pa končno dobiva objektivne argumente, kaj bo čez 5 let nihče ne ve.

Sam sem si lastil že skuter od Italjanov, Korejskega Daelima, Yamaho, Suzukija, BMW, spet Suzukija, spet Yamaho, doma mamo še eno Kawo....veliko sem razmišljal o nabavi Triumpha, Ducatija, KTMa, Guzzija...pa niso argumetni proti nikoli bili znamka, temveč popolnoma objektivna dejstva in želja po kar se da vsestranskem vozilu dokaj primernem zame (no pa lep tud mora bit :) ). Pripadnost znamki je samo lastna pretirana omejenost. Zakaj bi želel biti omejen mi niti slučajno ni jasno. Dokler me še niti en izmed omenjenih ni razočaral (preveč) nimam nobenih pomislekov in jih tudi ne želim imet.

Identična situacija je pri avtomobilih in "velecenjenih" VW - kdo bi razumel...

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa so pri MCN pozvali tudi uporabnike, da povedo, kater motor imajo in kako so zadovoljni, rezultati raziskave so dostopni tukaj :-).

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/First-rides--tests/2010/january/jan0810-worlds-top-100-bikes-revealed/

jah spet vsak hvali svojo mašino. biserov je dosti, en tak da je F800S pred originalnim prvim speed triplom, al pa 20 let stare specilake med prvimi. eno so očitno glasovali za legende, eni za edino kar vozijo, eni pa sanjali. nevem kako bi drugače ducati zmagal. vsaj po prodajnih cifrah jih ni toliko vseh prodanih kolko je dobil glasov :evilgrin:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah spet vsak hvali svojo mašino. biserov je dosti, en tak da je F800S pred originalnim prvim speed triplom, al pa 20 let stare specilake med prvimi. eno so očitno glasovali za legende, eni za edino kar vozijo, eni pa sanjali. nevem kako bi drugače ducati zmagal. vsaj po prodajnih cifrah jih ni toliko vseh prodanih kolko je dobil glasov :evilgrin:

Če sem iskren ,rezultatov sploh nisem gledal ... niti vedel, da je Ducati zmagal ... vidim, da je 1098 - ta rajngla mi res ni najbolj všeč ... Moram pa priznat, da komaj čakam tanovo multistrado za sprobat ... in triumph rocket III Roadster :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tabela je itak v riti.

Aprilia Tuono je isti model na 18. in tudi na 67. mestu, pa še Ninja12 je parkirana zraven CBR125 (semizdi) na pozicijah okoli 37 - to se itak ve, da se take rajngle ne parkira zraven honde ;-)

:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!