ELO Objavljeno Januar 24, 2010 Opozori Objavljeno Januar 24, 2010 sanjsko, mogoče pa res... če bi bil vseveden, pa bi res naredil teh 15.000, pri tem ožel agregat do onemoglosti, da se izživiš,... tkole pa, mogoče je nekdo naredil zgolj 2.000km, ravno plačal prvi servis, zdaj bo imel še pa probleme s transportom motorja do mehanika itd itd... ne vem, raje imam mirno spanje... upam le, da se zarečenega kruha ne najem, pa da me jutri čaka kuverta z obvestilom o vpoklicu... MotoKlubSchlossberg 1
MihaJ Objavljeno Januar 24, 2010 Opozori Objavljeno Januar 24, 2010 ne, rsv4 ni šrot... je tako ekskluziven in kvaliteten motor, da vakoletna menjava mašine spada v poprodajne aktivnosti, ki so jih deležni kupci tega prestiža... Ah joj kakšno prazno nabijanje. Ugotovili so, da je lažje zamenjati cel motor, kot pa razkopati nekaj sto agregatov in menjati ojnice, ter potem nazaj sestavljati te agregate, ki jih še noben mehanik ne pozna povsem v piko in bi bila kakovost obnove agregata vprašljiva. Tako pa bojo zamenjane agregate poslali nazaj v tovarno in jih najbrž tam na proizvodni liniji poštimali, če se jih odločijo ponovno uporabit. Sicer pa je akcija preventivna, nobena motorja še ni razneslo po do sedaj znanih podatkih. sesir 1
Guest Brumer Objavljeno Januar 24, 2010 Opozori Objavljeno Januar 24, 2010 Vtej temi bi bilo mogoče dobro,da bi vsak od nas napisal kaj so konkretno pod garancijo, kot fabriško napako priznali oziroma zamenjali na njegovem motorju. Namreč večkrat te sploh nevpokličejo nazaj, ker se jim zdi to nepomembno in čakajo,da pripeljreš motor na servis in avtomatsko dotični del zamenjajo brez vednosti voznika.Sam sem delal dosti dolgo kot mehanik po različnih firmah in vem kako to funkcionira.Namreč nobena firma nima rada da določene pomanjklivosti pridejo v javnost, marsikaj nenujnega pa tudi nezamenjajo zaradi šparanja, čeprav dobavitelj določeno robo dobi od firme (količina je odvisna od prodanega modela pri njemu)in če stranka to ne zahteva,ti pri naslednjem servisu lepo proda. Bom opisal moj primer na mojem BMW-eju K-1200-R let.2007 Poklicali so me nazaj na servis za zamenjavo nekega (kalibriranega)vijaka na ročici zavore in hkrati še za zamenjavo prednjih diskov (namesto orig.širine 5 mm) so vgradili nove debeline 6mm, nakar sem jih opozoril,da morajo pod garancijo(dopis iz fabrike)zamenjati tudi zračni filter(nov je ojačan)kati starega v slučaju dežja potegne skupaj in mašino dobesedno zaduši.Zahteval sem tudi nov pokrovček oljne posode pod sedežem z varnostnim ventilom da pritisk v oljnji posodi preveč ne naraste (tud dopis iz fabrike). Vse to sem predhodno prebral na nemškem BMW-K-1200-R forumu sicer mi zračnega filtra in pokrovčka olja sploh nebi zamenjali in na naslednjem servisu po vsej verjetnosti z kako obrazložitvijo lepo prodali!!! Ps: poleg naštetega zgoraj je potrebno še menjava blažilca krmila (baje se začne luščiti kromirana prevleka v blažilcu) meni so zatrdili,da je moj model izuzet in da menjajo samo na starejših modelih,sicer pa bom videl saj prej postane težka trda balanca! Cartman, dotem, mamkabozja in 4 others 3 4
ELO Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Tako pa bojo zamenjane agregate poslali nazaj v tovarno in jih najbrž tam na proizvodni liniji poštimali, če se jih odločijo ponovno uporabit. hmmm, iz tega bi lahko sklepali da obstaja verjetnost, da se bodo v povsem novih rsv4-kah vrteli deli, ki so pred tem že vrteli nekje drugje... mogoče 1.000, mogoče 15.000km, mogoče vedno lepo ogreti, mogoče pa celo hladni gnani v velike vrtljaje,... upam da ne?! bo pa mogoče kakšen zagrižen rsvjaš dejal da skrbijo za stranke, dobavljajo predhodno že utečene motorje, hihihi četudi ni še nobenega agregata razgnalo, nekaj že je na temu, sicer ne bi bilo vpoklicev... sam sem dobil vpoklic za yamaho mt-01. zaradi "kodo" tresljajev so kot posledica resonance pokali nosilci ogledal... ko sem novega lastnika o tem obvestil je dejansko že imel počeno zadevo... pa dobro... raje imam da med vožnjo ogledalo odpade kot da pride ojnica pogledat "kwa dugaja izven cilindra" MotoKlubSchlossberg 1
thumper Objavljeno Maj 1, 2016 Opozori Objavljeno Maj 1, 2016 (popravljeno) http://www.fema-online.eu/website/index.php/consumer-information/rapid-alert-system-recalls/ ni ravno po firmah.. Popravljeno Maj 1, 2016. Popravil thumper
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se