Skoči na vsebino

Hidravlična sklopka


pjotr

Priporočene objave

Helou!

Nekateri modeli motociklov so začeli običajne sklopke nadomeščati s hidravličnimi. Ni mi čisto jasno, kakšne so prednosti hidravlične sklopke? Vozil sem tudi testnega Falco-ta, ki ima hidravlično sklopko in edino kar sem uspel opaziti je to, da je bila sklopka precej trša od običajne mehanske.

Ajde stručkoti, dajte si duška...

lp, Pjotr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čudno, običajno je hidravlična sklopka mehkejša od zajle.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čudno, običajno je hidravlična sklopka mehkejša od zajle.

Ej, probu je italjana... :twisted:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čudno' date=' običajno je hidravlična sklopka mehkejša od zajle.[/quote']

Običajno je res mehkejša, ampak občutek je pa boljši, bolj direkten z zajlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Helou!

Vozil sem tudi testnega Falco-ta, ki ima hidravlično sklopko in edino kar sem uspel opaziti je to, da je bila sklopka precej trša od običajne mehanske.

Ajde stručkoti, dajte si duška...

lp, Pjotr.

Trda je ko svinja, ja :-)

Na dvotedenskem dopustu poleti, ko sem vozil vsak dan, sem dobil žulje...

Jaz bi rekel tako: boljše, da si ne predstavljamo, kako trda bi bila šele na zajlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz jo imam na Triumphu in je mehka. Zadovoljen sem z njo. Naj še Ice pove, kako se obnese na Banditu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je neka sklopka trda to nima veze s prenosom oz. bi morala biti enaka sklopka z zajlo celo malo trša.

Trdota je predvsem odvisna od tega, kje v motorju se sklopka nahaja. Takoj za glavno gredjo ali tik pred prenosom na verigo. Glede na to mora biti kostrukcija sklopke prilagojena sili (navoru), ki jo mora vzdržati brez zdrsa in od tega je seveda odvisna moč vzmeti, ki sklopko tiščijo skupaj.

Ne vem pa, če ni tukaj mišljena servo sklopka, ko hidravlika "pomaga stiskat ročko".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HMMMMMMMMMMMMMMMM....trda,............kakor za koga.Meni se je zdela dovolj mehka na Trophy-u.......moram pa priznat,da je na Fejzerki mehkejša.A je tukaj fora v zajli al pa u hidravliki????????

Ko je motor dovolj segret,je tudi hidravlična sklopka mehkejša,tako,da človek,ki se na mehaniko en klinc spozna lahko sklepa,da je morda tudi olje pomemben element v trdoti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali je sklopka "trda" ali "mehka" (kar je relativno) je odvisno od prenosa in premera v hidravlicnem cilindru pri rocki in fedr na (v?) sklopki.trse kot so fedre,vec moci lahko lamele prenesejo naprej (vecji pritisk); manjsi kot je premer hidravlicnega cilindra pri rocki,trsi je obcutek sklopke.

primer: na banditih 12 z 140 in vec KM naj bi se zaradi boljsega prenosa in zdrzljivosti sklopke zamenjal en (ali dve pri moci nad 150-160 KM) fedri (ima tri).seveda lamele bolj trpijo in se prej obrabijo.

"hidravlicna" sklopka pri GSF 1200 je relativno mehka (masina serijsko ni navita,v primerjavi z GSX-R 1100,iz katere izhaja) in zelo natancna.prenos moci prekine konstantno pri dolocenem hodu rocke,kar je tudi najvecja prednost tega; "zajlo" je treba od casa do casa nastaviti,hidravlika se nastavlja sama.samo tekocino je lepo zamenjati najkasneje cca. vsake 2 leti ali 20-25k km (z zavorno tekocino,je enaka).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Helou!

Vozil sem tudi testnega Falco-ta, ki ima hidravlično sklopko in edino kar sem uspel opaziti je to, da je bila sklopka precej trša od običajne mehanske.

Ajde stručkoti, dajte si duška...

lp, Pjotr.

Trda je ko svinja, ja :-)

Na dvotedenskem dopustu poleti, ko sem vozil vsak dan, sem dobil žulje...

Jaz bi rekel tako: boljše, da si ne predstavljamo, kako trda bi bila šele na zajlo.

Kondicija ti manka,gumico v roke (al pa kej druzga) :lol: :lol: :lol:

Drugace pa mislim da ima vsaka sklopka dobre in slabe lastnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa hrano zamenjat! :twisted: :twisted: :twisted:

Pa kaj tuki vsi jamrate? Sej ne more bit drugač, če pa sam Mk donaca žrete cele dneve, pa pijete tiste umetn ofarbane pjače! Prešaltite na polento pa repo z ocvirki, vseskup prelijte s kakim litrom vina, pol pa za želodčk še en brinovc, paše pa tud kaka domača klobasa,pa boste brez problema delal vsaj en tavžnt kilometrov u kosu. Sicer pa piščanci kokr ste, mate še srečo de vs ne odpihne z motorjev!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa hrano zamenjat! :twisted: :twisted: :twisted:

Pa kaj tuki vsi jamrate? Sej ne more bit drugač, če pa sam Mk donaca žrete cele dneve, pa pijete tiste umetn ofarbane pjače! Prešaltite na polento pa repo z ocvirki, vseskup prelijte s kakim litrom vina, pol pa za želodčk še en brinovc, paše pa tud kaka domača klobasa,pa boste brez problema delal vsaj en tavžnt kilometrov u kosu. Sicer pa piščanci kokr ste, mate še srečo de vs ne odpihne z motorjev!

:D :D Dobro si nam jih napel..... :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali je sklopka "trda" ali "mehka" (kar je relativno) je odvisno od prenosa in premera v hidravlicnem cilindru pri rocki in fedr na (v?) sklopki.

Yep, Ice. Pred leti je kolegu počila cev hidravlične sklopke pri Jeep-u Cherokee. Ker je moral novo cev naročiti (čakanje), mu je začasno nek obrtnik izdelal "zasilno" cev. Zaradi manjšega premera cevi oziroma priključkov je bil pretok hidravlične tekočine oviran (večje dušenje), sklopka pa po občutku precej trša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa hrano zamenjat! :twisted: :twisted: :twisted:

Pa kaj tuki vsi jamrate? Sej ne more bit drugač, če pa sam Mk donaca žrete cele dneve, pa pijete tiste umetn ofarbane pjače! Prešaltite na polento pa repo z ocvirki, vseskup prelijte s kakim litrom vina, pol pa za želodčk še en brinovc, paše pa tud kaka domača klobasa,pa boste brez problema delal vsaj en tavžnt kilometrov u kosu. Sicer pa piščanci kokr ste, mate še srečo de vs ne odpihne z motorjev!

:shock: Pol morš ti imet vsaj stodvajset i kilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa hrano zamenjat! :twisted:  :twisted:  :twisted:  

Pa kaj tuki vsi jamrate? Sej ne more bit drugač, če pa sam Mk donaca žrete cele dneve, pa pijete tiste umetn ofarbane pjače! Prešaltite na polento pa repo z ocvirki, vseskup prelijte s kakim litrom vina, pol pa za želodčk še en brinovc, paše pa tud kaka domača klobasa,pa boste brez problema delal vsaj en tavžnt kilometrov u kosu. Sicer pa piščanci kokr ste, mate še srečo de vs ne odpihne z motorjev!

Faker da se neboš bralcem-pisalcem zameru k ti bo kdo na naslednji dirki kol med špice porinu, pa boš superman popisti. :wink:

Aja nimaš špic, pa kakšn mopd ti to vozš ki še špic nima. :twisted: :twisted: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Helou!

Nekateri modeli motociklov so začeli običajne sklopke nadomeščati s hidravličnimi. Ni mi čisto jasno, kakšne so prednosti hidravlične sklopke? Vozil sem tudi testnega Falco-ta, ki ima hidravlično sklopko in edino kar sem uspel opaziti je to, da je bila sklopka precej trša od običajne mehanske.  

Ajde stručkoti, dajte si duška...

lp, Pjotr.

Jst mam na vtr-i hidravlično pa ni čist nč trda, edini problem ki je-ne da se speljati z zelo visokimi obrati z drsečo sklopko-pol pa ne vem a mam kej zjeban al je pa to normalno??? :?: :shock:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš to delu boš sklopko zakuru al pa si jo že mogoče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam na vtr-i hidravlično pa ni čist nč trda, edini problem ki je-ne da se speljati z zelo visokimi obrati z drsečo sklopko-pol pa ne vem a mam kej zjeban al je pa to normalno???

Njet normal :!: 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam na vtr-i hidravlično pa ni čist nč trda, edini problem ki je-ne da se speljati z zelo visokimi obrati z drsečo sklopko-pol pa ne vem a mam kej zjeban al je pa to normalno??? :?:  :shock:

na tvojem mestu bi malo pogledal lamele...... in plato ........in fedre ........ in zobnike ........ aja,olja ne pozabiti. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Jz bi rabu eno informacijo.

A kdo ve, kje bi lahko kupil kakšno kvalitetno hidravlično ročko (kit) tako za sklopko kot prvo zavoro. Brembo so mal drage pa ne vem a je sploh smiselno iskati alternativo a je bolje kupiti best of the best?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Helou!

Nekateri modeli motociklov so začeli običajne sklopke nadomeščati s hidravličnimi. Ni mi čisto jasno, kakšne so prednosti hidravlične sklopke? Vozil sem tudi testnega Falco-ta, ki ima hidravlično sklopko in edino kar sem uspel opaziti je to, da je bila sklopka precej trša od običajne mehanske.

Ajde stručkoti, dajte si duška...

lp, Pjotr.

Kot so že napisali kolegi - naj bi bila mehkejša. FJR ima hidravlično in se lepo obnese. Jaz sem zadovoljen, mehanska je pa sigurno trša. Moč motorjev raste, sklopka pa mora živet s to močjo toliko in toliko časa - slediti mora moči motorja. Načeloma bi morala biti vse bolj trda(močnejše vzmeti) inžinerji pa so rešitev poiskali v hidravliki in to je to... Hidravlika z manjšo silo na ročici sklopke premaguje silo vzmeti. Seveda pa so tu nianse Italjani, Japonci, Nemci itd!

Saj nam je vse jasno - LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!