pjotr Objavljeno Oktober 25, 2002 Deli Objavljeno Oktober 25, 2002 Helou! Nekateri modeli motociklov so začeli običajne sklopke nadomeščati s hidravličnimi. Ni mi čisto jasno, kakšne so prednosti hidravlične sklopke? Vozil sem tudi testnega Falco-ta, ki ima hidravlično sklopko in edino kar sem uspel opaziti je to, da je bila sklopka precej trša od običajne mehanske. Ajde stručkoti, dajte si duška... lp, Pjotr. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
premza Objavljeno Oktober 25, 2002 Deli Objavljeno Oktober 25, 2002 Ni mi čisto jasno, kakšne so prednosti hidravlične sklopke? Ne morš zajle strgat :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tratnjak Damijan Objavljeno Oktober 25, 2002 Deli Objavljeno Oktober 25, 2002 Čudno, običajno je hidravlična sklopka mehkejša od zajle. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
strom Objavljeno Oktober 25, 2002 Deli Objavljeno Oktober 25, 2002 Čudno, običajno je hidravlična sklopka mehkejša od zajle. Ej, probu je italjana... :twisted: LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moped Objavljeno Oktober 25, 2002 Deli Objavljeno Oktober 25, 2002 Čudno' date=' običajno je hidravlična sklopka mehkejša od zajle.[/quote'] Običajno je res mehkejša, ampak občutek je pa boljši, bolj direkten z zajlo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Vivid Objavljeno Oktober 25, 2002 Deli Objavljeno Oktober 25, 2002 Helou! Vozil sem tudi testnega Falco-ta, ki ima hidravlično sklopko in edino kar sem uspel opaziti je to, da je bila sklopka precej trša od običajne mehanske. Ajde stručkoti, dajte si duška... lp, Pjotr. Trda je ko svinja, ja :-) Na dvotedenskem dopustu poleti, ko sem vozil vsak dan, sem dobil žulje... Jaz bi rekel tako: boljše, da si ne predstavljamo, kako trda bi bila šele na zajlo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MARJA Objavljeno Oktober 26, 2002 Deli Objavljeno Oktober 26, 2002 Jaz jo imam na Triumphu in je mehka. Zadovoljen sem z njo. Naj še Ice pove, kako se obnese na Banditu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vrho1679 Objavljeno Oktober 26, 2002 Deli Objavljeno Oktober 26, 2002 Meni na Hondi VFR je čist OK. Glih prov mehka/trda. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Oktober 26, 2002 Deli Objavljeno Oktober 26, 2002 Če je neka sklopka trda to nima veze s prenosom oz. bi morala biti enaka sklopka z zajlo celo malo trša. Trdota je predvsem odvisna od tega, kje v motorju se sklopka nahaja. Takoj za glavno gredjo ali tik pred prenosom na verigo. Glede na to mora biti kostrukcija sklopke prilagojena sili (navoru), ki jo mora vzdržati brez zdrsa in od tega je seveda odvisna moč vzmeti, ki sklopko tiščijo skupaj. Ne vem pa, če ni tukaj mišljena servo sklopka, ko hidravlika "pomaga stiskat ročko". Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
klimbra Objavljeno Oktober 26, 2002 Deli Objavljeno Oktober 26, 2002 HMMMMMMMMMMMMMMMM....trda,............kakor za koga.Meni se je zdela dovolj mehka na Trophy-u.......moram pa priznat,da je na Fejzerki mehkejša.A je tukaj fora v zajli al pa u hidravliki???????? Ko je motor dovolj segret,je tudi hidravlična sklopka mehkejša,tako,da človek,ki se na mehaniko en klinc spozna lahko sklepa,da je morda tudi olje pomemben element v trdoti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Oktober 26, 2002 Deli Objavljeno Oktober 26, 2002 ali je sklopka "trda" ali "mehka" (kar je relativno) je odvisno od prenosa in premera v hidravlicnem cilindru pri rocki in fedr na (v?) sklopki.trse kot so fedre,vec moci lahko lamele prenesejo naprej (vecji pritisk); manjsi kot je premer hidravlicnega cilindra pri rocki,trsi je obcutek sklopke. primer: na banditih 12 z 140 in vec KM naj bi se zaradi boljsega prenosa in zdrzljivosti sklopke zamenjal en (ali dve pri moci nad 150-160 KM) fedri (ima tri).seveda lamele bolj trpijo in se prej obrabijo. "hidravlicna" sklopka pri GSF 1200 je relativno mehka (masina serijsko ni navita,v primerjavi z GSX-R 1100,iz katere izhaja) in zelo natancna.prenos moci prekine konstantno pri dolocenem hodu rocke,kar je tudi najvecja prednost tega; "zajlo" je treba od casa do casa nastaviti,hidravlika se nastavlja sama.samo tekocino je lepo zamenjati najkasneje cca. vsake 2 leti ali 20-25k km (z zavorno tekocino,je enaka). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Blade Objavljeno Oktober 26, 2002 Deli Objavljeno Oktober 26, 2002 Helou! Vozil sem tudi testnega Falco-ta, ki ima hidravlično sklopko in edino kar sem uspel opaziti je to, da je bila sklopka precej trša od običajne mehanske. Ajde stručkoti, dajte si duška... lp, Pjotr. Trda je ko svinja, ja :-) Na dvotedenskem dopustu poleti, ko sem vozil vsak dan, sem dobil žulje... Jaz bi rekel tako: boljše, da si ne predstavljamo, kako trda bi bila šele na zajlo. Kondicija ti manka,gumico v roke (al pa kej druzga) :lol: :lol: :lol: Drugace pa mislim da ima vsaka sklopka dobre in slabe lastnosti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno Oktober 26, 2002 Deli Objavljeno Oktober 26, 2002 Pa hrano zamenjat! :twisted: :twisted: :twisted: Pa kaj tuki vsi jamrate? Sej ne more bit drugač, če pa sam Mk donaca žrete cele dneve, pa pijete tiste umetn ofarbane pjače! Prešaltite na polento pa repo z ocvirki, vseskup prelijte s kakim litrom vina, pol pa za želodčk še en brinovc, paše pa tud kaka domača klobasa,pa boste brez problema delal vsaj en tavžnt kilometrov u kosu. Sicer pa piščanci kokr ste, mate še srečo de vs ne odpihne z motorjev! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Rock-46 Objavljeno Oktober 26, 2002 Deli Objavljeno Oktober 26, 2002 Pa hrano zamenjat! :twisted: :twisted: :twisted: Pa kaj tuki vsi jamrate? Sej ne more bit drugač, če pa sam Mk donaca žrete cele dneve, pa pijete tiste umetn ofarbane pjače! Prešaltite na polento pa repo z ocvirki, vseskup prelijte s kakim litrom vina, pol pa za želodčk še en brinovc, paše pa tud kaka domača klobasa,pa boste brez problema delal vsaj en tavžnt kilometrov u kosu. Sicer pa piščanci kokr ste, mate še srečo de vs ne odpihne z motorjev! :D :D Dobro si nam jih napel..... :oops: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
transalp Objavljeno Oktober 26, 2002 Deli Objavljeno Oktober 26, 2002 ali je sklopka "trda" ali "mehka" (kar je relativno) je odvisno od prenosa in premera v hidravlicnem cilindru pri rocki in fedr na (v?) sklopki. Yep, Ice. Pred leti je kolegu počila cev hidravlične sklopke pri Jeep-u Cherokee. Ker je moral novo cev naročiti (čakanje), mu je začasno nek obrtnik izdelal "zasilno" cev. Zaradi manjšega premera cevi oziroma priključkov je bil pretok hidravlične tekočine oviran (večje dušenje), sklopka pa po občutku precej trša. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
chris Objavljeno Oktober 26, 2002 Deli Objavljeno Oktober 26, 2002 plosk, plosk, plosk... :twisted: Bravo SF! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Blade Objavljeno Oktober 26, 2002 Deli Objavljeno Oktober 26, 2002 Pa hrano zamenjat! :twisted: :twisted: :twisted: Pa kaj tuki vsi jamrate? Sej ne more bit drugač, če pa sam Mk donaca žrete cele dneve, pa pijete tiste umetn ofarbane pjače! Prešaltite na polento pa repo z ocvirki, vseskup prelijte s kakim litrom vina, pol pa za želodčk še en brinovc, paše pa tud kaka domača klobasa,pa boste brez problema delal vsaj en tavžnt kilometrov u kosu. Sicer pa piščanci kokr ste, mate še srečo de vs ne odpihne z motorjev! :shock: Pol morš ti imet vsaj stodvajset i kilo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gidl Objavljeno Oktober 29, 2002 Deli Objavljeno Oktober 29, 2002 Pa hrano zamenjat! :twisted: :twisted: :twisted: Pa kaj tuki vsi jamrate? Sej ne more bit drugač, če pa sam Mk donaca žrete cele dneve, pa pijete tiste umetn ofarbane pjače! Prešaltite na polento pa repo z ocvirki, vseskup prelijte s kakim litrom vina, pol pa za želodčk še en brinovc, paše pa tud kaka domača klobasa,pa boste brez problema delal vsaj en tavžnt kilometrov u kosu. Sicer pa piščanci kokr ste, mate še srečo de vs ne odpihne z motorjev! Faker da se neboš bralcem-pisalcem zameru k ti bo kdo na naslednji dirki kol med špice porinu, pa boš superman popisti. :wink: Aja nimaš špic, pa kakšn mopd ti to vozš ki še špic nima. :twisted: :twisted: :twisted: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CAPIROMZY Objavljeno Oktober 30, 2002 Deli Objavljeno Oktober 30, 2002 Helou! Nekateri modeli motociklov so začeli običajne sklopke nadomeščati s hidravličnimi. Ni mi čisto jasno, kakšne so prednosti hidravlične sklopke? Vozil sem tudi testnega Falco-ta, ki ima hidravlično sklopko in edino kar sem uspel opaziti je to, da je bila sklopka precej trša od običajne mehanske. Ajde stručkoti, dajte si duška... lp, Pjotr. Jst mam na vtr-i hidravlično pa ni čist nč trda, edini problem ki je-ne da se speljati z zelo visokimi obrati z drsečo sklopko-pol pa ne vem a mam kej zjeban al je pa to normalno??? :?: :shock: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tratnjak Damijan Objavljeno Oktober 30, 2002 Deli Objavljeno Oktober 30, 2002 Če boš to delu boš sklopko zakuru al pa si jo že mogoče. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
easyrider Objavljeno Oktober 30, 2002 Deli Objavljeno Oktober 30, 2002 :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BINCA Objavljeno Oktober 30, 2002 Deli Objavljeno Oktober 30, 2002 Jst mam na vtr-i hidravlično pa ni čist nč trda, edini problem ki je-ne da se speljati z zelo visokimi obrati z drsečo sklopko-pol pa ne vem a mam kej zjeban al je pa to normalno??? Njet normal :!: 8) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Oktober 30, 2002 Deli Objavljeno Oktober 30, 2002 Jst mam na vtr-i hidravlično pa ni čist nč trda, edini problem ki je-ne da se speljati z zelo visokimi obrati z drsečo sklopko-pol pa ne vem a mam kej zjeban al je pa to normalno??? :?: :shock: na tvojem mestu bi malo pogledal lamele...... in plato ........in fedre ........ in zobnike ........ aja,olja ne pozabiti. :wink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
footprint Objavljeno Julij 19, 2005 Deli Objavljeno Julij 19, 2005 Jz bi rabu eno informacijo. A kdo ve, kje bi lahko kupil kakšno kvalitetno hidravlično ročko (kit) tako za sklopko kot prvo zavoro. Brembo so mal drage pa ne vem a je sploh smiselno iskati alternativo a je bolje kupiti best of the best? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Draksler Objavljeno Julij 20, 2005 Deli Objavljeno Julij 20, 2005 Helou! Nekateri modeli motociklov so začeli običajne sklopke nadomeščati s hidravličnimi. Ni mi čisto jasno, kakšne so prednosti hidravlične sklopke? Vozil sem tudi testnega Falco-ta, ki ima hidravlično sklopko in edino kar sem uspel opaziti je to, da je bila sklopka precej trša od običajne mehanske. Ajde stručkoti, dajte si duška... lp, Pjotr. ← Kot so že napisali kolegi - naj bi bila mehkejša. FJR ima hidravlično in se lepo obnese. Jaz sem zadovoljen, mehanska je pa sigurno trša. Moč motorjev raste, sklopka pa mora živet s to močjo toliko in toliko časa - slediti mora moči motorja. Načeloma bi morala biti vse bolj trda(močnejše vzmeti) inžinerji pa so rešitev poiskali v hidravliki in to je to... Hidravlika z manjšo silo na ročici sklopke premaguje silo vzmeti. Seveda pa so tu nianse Italjani, Japonci, Nemci itd! Saj nam je vse jasno - LP! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se