Staycool Objavljeno Julij 20, 2005 Opozori Objavljeno Julij 20, 2005 Načeloma bi morala biti vse bolj trda(močnejše vzmeti) inžinerji pa so rešitev poiskali v hidravliki in to je to... Hidravlika z manjšo silo na ročici sklopke premaguje silo vzmeti. ← :worship: sm že mislu da bom mogu spet pametnega se delat. :doze: sam še dodal bi, da se zarad tega lahko uporabjo tud trše lamele (ki zdržijo dlje) občutek trde ročice pa možno da pride zaradi linearne karakteristike vzmeti? mehanske sklopke majo degresivno. naj kdo pove kašne fedre majo hidr. sklopke.
premza Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 Predno kako teorijo okol tega razvijeta naj povem, da tako kot hidravlika, tudi vzvod (pri klasični sklopki) spremeni daljšo pot in manjš silo na ročki v krajšo pot in večjo silo na lamelah. In s tega vidika hidravlika ničesar ne spremeni. :P Prednost hidravlike je v večji natančnosti, manjšem trenju, manjši obrabi,...
Draksler Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 Prednost hidravlike je v večji natančnosti, manjšem trenju, manjši obrabi,... ← VPRAŠANJA: 1. Kaj je bolj natančno pri hidravlični sklopki? 2. Kje je manjše trenje (Na lameli sklopke NE, na prenosu sile z ročice na slopko vsekakor, ker je medij olje, pri klasiki pa povzroča trenje pletenica ali zajla po domače) 3. Kaj se manj obrablja ???? Dejstvo pa je, da je namen hidravlične sklopke ravno v zmanjševanju sile na ročici - bolj mehka sklopka (mišljeno za uporabnika motorja, ni treba da si neki bilder)! Pa še nekaj je - nič je ni treba nastavljati (mrtvi hod), kot pri pletenici (zajli)! Ne more imeti iste sklopke motor, ki ima reciva 200 kg in 100KM in motor ki ima 260 kg in 145 KM. Slednji rabi sigurno tršo sklopko v motorju in če se kaj spoznaš na hidravliko in cilindre potem ti je takoj jasno da je to to in nič drugega. Slučajno sem strojnik, pa mal hidravlike poznam pa to... nekaj teorije je pa že bilo podane nekaj postov nazaj! Pa še eno sklopko sem nalimal za tiste, ki je niste še nikol videli od blizu LP Mare
Staycool Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 Predno kako teorijo okol tega razvijeta naj povem, da tako kot hidravlika, tudi vzvod (pri klasični sklopki) spremeni daljšo pot in manjš silo na ročki v krajšo pot in večjo silo na lamelah. In s tega vidika hidravlika ničesar ne spremeni. :P Prednost hidravlike je v večji natančnosti, manjšem trenju, manjši obrabi,... ← no comment :cry:
simonsi Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 Pa še eno sklopko sem nalimal za tiste, ki je niste še nikol videli od blizu LP Mare ← Tistole je avtomobilska sklopka, ki ni čist nič podobna mokri motorjevi. Bi dal eno slikco, pa je nimam :D
Moto32 Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 Tistole je avtomobilska sklopka, ki ni čist nič podobna mokri motorjevi. Bi dal eno slikco, pa je nimam :D ← Lohk bi bla to tud skloka od motorja (BMW, Ducati...) .)
premza Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 (popravljeno) VPRAŠANJA: 1. Kaj je bolj natančno pri hidravlični sklopki? 2. Kje je manjše trenje (Na lameli sklopke NE, na prenosu sile z ročice na slopko vsekakor, ker je medij olje, pri klasiki pa povzroča trenje pletenica ali zajla po domače) 3. Kaj se manj obrablja ???? 1. Ni spremenljivega prostega hoda, ni raztezanja zaradi sile, ni temperaturnega raztezanja, ni prostih hodov v vzvodih,... 2. Trenje pletenice je vsekakor večje od trenja batkov in olja. Z lamelami cela zadeva nima nobene veze. 3. Celoten sklop penosa. Torej olje in batki manj kot pletenica in razni vzvodi na poti do lamel. Govorimo namreč o hidravličnem prenosu ne o hidravlični sklopki (čeprav je naslov tak). In zato sem z vsem naštetim mislil na prenos. Hidravlična sklopka je nekaj drugega in se uporablja npr. pri sredinskih diferencialih vozil s štirikolesnim pogonom,... Sklopka s hidravličnim prenosom je lahko mehkejša prav zaradi večje natančnosti, saj se celoten hod ročice lahko prenese na manjši hod lamel, kar pomeni da lahko uporabimmo višjo "prestavo" (razmerje med premikom ročice in premikom lamel) in tako dobimo manjšo silo na ročici. Pri pletenici pa je treba imeti malo rezerve in zato nekaj daljši hod lamel. Popravljeno Julij 21, 2005. Popravil premza
simonsi Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 1. Ni spremenljivega prostega hoda, ni raztezanja zaradi sile, ni temperaturnega raztezanja, ni prostih hodov v vzvodih,... ← In to se vse zgubi, ko imaš en mehurček zraka v kombinaciji z gumi lajtengo :o
Draksler Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 Tistole je avtomobilska sklopka, ki ni čist nič podobna mokri motorjevi. Bi dal eno slikco, pa je nimam :D ← Je avtomobilska!
Draksler Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 In to se vse zgubi, ko imaš en mehurček zraka v kombinaciji z gumi lajtengo :o ← In kje boš dobil ta mehurček - če sistem tesni in ima dovolj olja ni mehurčka! Z rednim vzdrževanjem je to prej izjema, kot pravilo!
Draksler Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 Govorimo namreč o hidravličnem prenosu ne o hidravlični sklopki (čeprav je naslov tak). In zato sem z vsem naštetim mislil na prenos. ← Jaz tudi! No pa še ena motorna sklopka!
blondini Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 Tole je pa centrifugalna sklopka.... :grim (tomosavtomaticpress)
GorazdH Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 :blink: centrifugalna? meni se zdi običajna lamelna sklopka... <_<
Bens Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 Ok nazaj k temi prenos (hidravlicen) ne odmika sklopke dovolj kaj storiti? Menjano olje pravilno ozracen sistem se vedno motor sili naprej se pravi sklopka ni dovolj odmaknjena. Kar se seveda obcuti tudi pri prestavljanju. :cry: Mozne okvare na katere sem pomislil 1.okvara cilindra kateri odmika sklopko-slaba gumica 2.okvara cilindra na rocki 3.premehka lajtnga-cevi 4. :huh: 5. :hmm: Prosim dodajte svoja mnenja
premza Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 6. Zvita ročka sklopke? A se pri teh sklopkah to nikjer ne nastavlja... :hmm:
tpo Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 6. Zvita ročka sklopke? A se pri teh sklopkah to nikjer ne nastavlja... :hmm: ← Se nastavlja na ročki sklopke. 7. nenastavljen rdeč vijak na ročki sklopke
danci1973 Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 Ok nazaj k temi prenos (hidravlicen) ne odmika sklopke dovolj kaj storiti? Menjano olje pravilno ozracen sistem se vedno motor sili naprej se pravi sklopka ni dovolj odmaknjena. Kar se seveda obcuti tudi pri prestavljanju. :cry: Mozne okvare na katere sem pomislil 1.okvara cilindra kateri odmika sklopko-slaba gumica 2.okvara cilindra na rocki 3.premehka lajtnga-cevi 4. :huh: 5. :hmm: Prosim dodajte svoja mnenja ← Meni je gumica na sekundarnem cilindru že spustila, tako da bi jaz obkrožil odgovor (1.). D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se