Skoči na vsebino

Hidravlična sklopka


Priporočene objave

Objavljeno
Načeloma bi morala biti vse bolj trda(močnejše vzmeti) inžinerji  pa so rešitev poiskali v hidravliki in to je to... Hidravlika z manjšo silo na ročici sklopke premaguje silo vzmeti.

:worship: sm že mislu da bom mogu spet pametnega se delat. :doze:

sam še dodal bi, da se zarad tega lahko uporabjo tud trše lamele (ki zdržijo dlje)

občutek trde ročice pa možno da pride zaradi linearne karakteristike vzmeti? mehanske sklopke majo degresivno. naj kdo pove kašne fedre majo hidr. sklopke.

Objavljeno

Predno kako teorijo okol tega razvijeta naj povem, da tako kot hidravlika, tudi vzvod (pri klasični sklopki) spremeni daljšo pot in manjš silo na ročki v krajšo pot in večjo silo na lamelah. In s tega vidika hidravlika ničesar ne spremeni. :P

Prednost hidravlike je v večji natančnosti, manjšem trenju, manjši obrabi,...

Objavljeno

...in velikih silah... :afro1:

Objavljeno

Prednost hidravlike je v večji natančnosti, manjšem trenju, manjši obrabi,...

VPRAŠANJA:

1. Kaj je bolj natančno pri hidravlični sklopki?

2. Kje je manjše trenje (Na lameli sklopke NE, na prenosu sile z ročice na slopko vsekakor, ker je medij olje, pri klasiki pa povzroča trenje pletenica ali zajla po domače)

3. Kaj se manj obrablja ????

Dejstvo pa je, da je namen hidravlične sklopke ravno v zmanjševanju sile na ročici - bolj mehka sklopka (mišljeno za uporabnika motorja, ni treba da si neki bilder)! Pa še nekaj je - nič je ni treba nastavljati (mrtvi hod), kot pri pletenici (zajli)!

Ne more imeti iste sklopke motor, ki ima reciva 200 kg in 100KM in motor ki ima 260 kg in 145 KM. Slednji rabi sigurno tršo sklopko v motorju in če se kaj spoznaš na hidravliko in cilindre potem ti je takoj jasno da je to to in nič drugega.

Slučajno sem strojnik, pa mal hidravlike poznam pa to... nekaj teorije je pa že bilo podane nekaj postov nazaj! Pa še eno sklopko sem nalimal za tiste, ki je niste še nikol videli od blizu

LP Mare

post-6249-1121952085.jpg

Objavljeno
Predno kako teorijo okol tega razvijeta naj povem, da tako kot hidravlika, tudi vzvod (pri klasični sklopki) spremeni daljšo pot in manjš silo na ročki v krajšo pot in večjo silo na lamelah. In s tega vidika hidravlika ničesar ne spremeni.  :P

Prednost hidravlike je v večji natančnosti, manjšem trenju, manjši obrabi,...

no comment :cry:

Objavljeno
Pa še eno sklopko sem nalimal za tiste, ki je niste še nikol videli od blizu

LP Mare

Tistole je avtomobilska sklopka, ki ni čist nič podobna mokri motorjevi. Bi dal eno slikco, pa je nimam :D

Objavljeno
Tistole je avtomobilska sklopka, ki ni čist nič podobna mokri motorjevi. Bi dal eno slikco, pa je nimam :D

Lohk bi bla to tud skloka od motorja (BMW, Ducati...) .)

Objavljeno (popravljeno)
VPRAŠANJA:

1. Kaj je bolj natančno pri hidravlični sklopki?

2. Kje je manjše trenje (Na lameli sklopke NE, na prenosu sile z ročice na slopko vsekakor, ker je medij olje, pri klasiki pa povzroča trenje pletenica ali zajla po domače)

3. Kaj se manj obrablja ????

1. Ni spremenljivega prostega hoda, ni raztezanja zaradi sile, ni temperaturnega raztezanja, ni prostih hodov v vzvodih,...

2. Trenje pletenice je vsekakor večje od trenja batkov in olja. Z lamelami cela zadeva nima nobene veze.

3. Celoten sklop penosa. Torej olje in batki manj kot pletenica in razni vzvodi na poti do lamel.

Govorimo namreč o hidravličnem prenosu ne o hidravlični sklopki (čeprav je naslov tak). In zato sem z vsem naštetim mislil na prenos.

Hidravlična sklopka je nekaj drugega in se uporablja npr. pri sredinskih diferencialih vozil s štirikolesnim pogonom,...

Sklopka s hidravličnim prenosom je lahko mehkejša prav zaradi večje natančnosti, saj se celoten hod ročice lahko prenese na manjši hod lamel, kar pomeni da lahko uporabimmo višjo "prestavo" (razmerje med premikom ročice in premikom lamel) in tako dobimo manjšo silo na ročici. Pri pletenici pa je treba imeti malo rezerve in zato nekaj daljši hod lamel.

Popravljeno . Popravil premza
Objavljeno
1. Ni spremenljivega prostega hoda, ni raztezanja zaradi sile, ni temperaturnega raztezanja, ni prostih hodov v vzvodih,...

In to se vse zgubi, ko imaš en mehurček zraka v kombinaciji z gumi lajtengo :o

Objavljeno
Tistole je avtomobilska sklopka, ki ni čist nič podobna mokri motorjevi. Bi dal eno slikco, pa je nimam :D

Je avtomobilska!

Objavljeno
In to se vse zgubi, ko imaš en mehurček zraka v kombinaciji z gumi lajtengo :o

In kje boš dobil ta mehurček - če sistem tesni in ima dovolj olja ni mehurčka! Z rednim vzdrževanjem je to prej izjema, kot pravilo!

Objavljeno

Govorimo namreč o hidravličnem prenosu ne o hidravlični sklopki (čeprav je naslov tak). In zato sem z vsem naštetim mislil na prenos.

Jaz tudi! No pa še ena motorna sklopka!

post-6249-1121976886_thumb.jpg

Objavljeno

:blink: centrifugalna? meni se zdi običajna lamelna sklopka... <_<

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ok nazaj k temi prenos (hidravlicen) ne odmika sklopke dovolj kaj storiti?

Menjano olje pravilno ozracen sistem se vedno motor sili naprej se pravi sklopka ni dovolj

odmaknjena.

Kar se seveda obcuti tudi pri prestavljanju. :cry:

Mozne okvare na katere sem pomislil

1.okvara cilindra kateri odmika sklopko-slaba gumica

2.okvara cilindra na rocki

3.premehka lajtnga-cevi

4. :huh:

5. :hmm:

Prosim dodajte svoja mnenja

Objavljeno

6. Zvita ročka sklopke?

A se pri teh sklopkah to nikjer ne nastavlja... :hmm:

Objavljeno
6. Zvita ročka sklopke?

A se pri teh sklopkah to nikjer ne nastavlja... :hmm:

Se nastavlja na ročki sklopke.

7. nenastavljen rdeč vijak na ročki sklopke

Objavljeno
Ok nazaj k temi prenos (hidravlicen) ne odmika sklopke dovolj kaj storiti?

Menjano olje pravilno ozracen sistem se vedno motor sili naprej se pravi sklopka ni dovolj

odmaknjena.

Kar se seveda obcuti tudi pri prestavljanju. :cry:

Mozne okvare na katere sem pomislil

1.okvara cilindra kateri odmika sklopko-slaba gumica

2.okvara cilindra na rocki

3.premehka lajtnga-cevi

4. :huh:

5.  :hmm:

Prosim dodajte svoja mnenja

Meni je gumica na sekundarnem cilindru že spustila, tako da bi jaz obkrožil odgovor (1.).

D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!