kepo Objavljeno Februar 5, 2010 Opozori Objavljeno Februar 5, 2010 Zdravo motoristi, Ja sam Blagojevic Zeljko – Kepo iz mesta Kosjeric (okolina Uzica, Srbija) 34godine, volim prirodu, pivo, drustvo, porodicu … Ovde sam po preporuci mog prijatelja iz Ljubljane, i ako ste u pola kao on lepo cemo se druziti. Vozim Africu i samim tim volim enduro voznju, i jednu od njih cu podeliti ovde sa vama. Znam da ovo mesto nije za putopise, ali ovom voznjom predstavicu Vam moju okolinu i pozivam Vas na jedno druzenje u prirodi koje ce se desiti u maju ove godine. O tome malo kasnije, a do tada nadam se da ce te uzivati u ovom putopisu. Zovnem par ljudi na voznju, vecina ne moze al se nekako skupismo nas trojica. Parys i Raca su dosli kod mene u petak vece, da se lepo opustimo i pripremimo za za planirano putešestvije.Sacekao sam ih na ulazu u Kosjeru u restoranu Izvor, inace vlasnistvo poznatog kuvara Milijana Stojanic ginisovca u pripremanje najvece corbe. Kafana je kafana, al samo dok je lose vreme. Mnogo mi je lepse da ga nagnem na nekom lepom proplanku, tako da mi je trebalo dve sekunde da I njih ubedim. Tako se popesmo na brdo Grad na 1000 mnv, da iskoristimo lepo letnje vece. Tu nam se kasnije prikljucio prijatelj Dase, ponevsi sa sobom dopunu. I tako rec po rec, sat po sat i lepo se mi tu zadržasmo. a79, malakai, jetman in 1 other 4
kepo Objavljeno Februar 6, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Ujutro nekako ustasmo, spakovasmo prnje i put pod noge. Deonicu tj. prečicu od Kosjere do Zlatibora niko nije slikao, još smo bili pospani i jedva sposobni da vozimo. Sa Zlatibora hvatamo paralelu onako odokativno prema Zlataru, pa gde izadjemo. Ispostavilo se da smo izasli na pravo mesto, kod Zorine kafane i početak mnogo dobre asfaltne deonice prema Zlataru. Inače kafana je poznata po komplet lepinji, i domaćem kiselom mleku. E tu smo dosli sebi! jetman, sayo in a79 3
kepo Objavljeno Februar 6, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Posle jake hrane i kafice je već druga priča, puni elana krenusmo dalje. Deonica od Zlatibora do Kokinog broda je stvarno fantasticna. Pravo mesto da istestirate motor do krajnjih granica, ma koji to model bio. Dolazimo na Zlatarsko jezero od koga se vidi samo jedan delić, i ako zelite da vidite malo više ali ne i celo jezero, nacrtajte se na brani u 06.30 ili 15.30. Tada krece brod koji ide do 6-7 og kilometra, a jezero se proteže 25 km. Njegova uloga je da koristi meštanima kao jedina veza sa civilacijom, od kada su napravili jezero i potopili puteve. Od jezera nastavljamo do Nove Varosi, i tu se odvajamo levo za Sjenicko jezero ili ti prvo u nizu. Sjenicko se uluva u Zlatarsko, Zlatarsko u Radojnsko, a Radonjsko u Lim, Lim u Drinu ….. Priroda je bukvalno prirodna, i ostavlja bez daha.Mozete samo naići na poneko seoce sa par desetina mestana. Tu se zimi karta, pije rakija i jede prsuta, a leti se uživa u blagodetima koje im je Bog dao. Jednostavno, žive život. Zlatarsko jezero Brana Sjeničkog jezera Prelepi tereni za voznju sayo, jetman, a79 in 5 others 7 1
horn3t Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Super tekst in fotografije - za pot bo pa po moje tudi kar nekaj kandidatov. Lep dan želim še naprej!
kepo Objavljeno Februar 6, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Polako prelazimo preko Javora i dolazimo na Pestersku visoravan. Posle onih brda i dolina odjednom ravnica.Tu stajemo pored Sjenickog jezera i shvatimo da je to njegov pocetak, a samo pre sat-dva vremena bili smo na kraju. tj. na brani jezera. Tu u blizini se nalazi gradić Sjenica, i dogovaramo se da svratimo na kafu. Nismo se jos ni parkirali preko puta jednog lokala, dolazi konobar i zove nas na piće jer jedan gost koji vec sedi tamo želi da nas počasti. Malo u čudu prilazimo i sedamo. To je Musko prvi Pešterski baiker, bar se tako predstavio. Bilo nam je lepo u društvu tih ljudi, pozdravljamo se i vozimo dalje. Inače Sjenica je poznata u Srbiji po najnižim temparaturama u toku zime. Em si u nedodjiji, em je minus. Nije im lako. sayo in a79 2
kepo Objavljeno Februar 6, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 I tako se mi rastasmo do Sjenice, a Musko nas isprati sa jednom pričom iz okoline. U jednom selu pored Sjenice živi deda kome su sinvi u inostranstvu, i pre par godina su doterali dva motora i ostavili da čame u selu. To je bila Africa i neki cruser Kawasaki od 1600 kuba. Motori su u bukvalno fabrickom stanju. Odu oni kod dede da ga pitaju da li su motori na prodaju? Deda ih lepo doceka, poprpica se sa njima, a motori stoje negde u garazi. Odvede ih deda u garazu, kad stvarno stoje dva pokrivena motora. “Dobro deda, ako nisu na prodaju mozemo li bar da ih vidimo?” “Ne moze!” “Pa dobro deda necemo ih pojesti, samo da pogledamo motore kad smo vec prevalili toliki put” Motori stoje u garazi dva metra od njih, al pokriveni. “Djeco reko sam ne moze!” “Sinovi su rekli da se motori ne pipaju ko do guje dok oni ne dodju, i tacka. Ajte ako ocete da popijete jos jednu rakiju, al motori nemere da se pipaju i gledaju” Tako i bi. Popise jos jednu rakiju i nazad kuci, a motori ostase ne vidjeni. Put nastavismo prema Goliji, jednoj od najlepsih planina u Srbiji. Prostarana, visoka, prosarana sa vegetacijom, jednom recu prelepa. Od Sjenice vozimo preko Pestera mnogo dobrim putem prema Novom Pazaru. Negde na pola puta je Duga Poljana, i tu se odvaja levo za Goliju. To mi je bio treci put da je prelazim za dve godine, Boze daj da je prelazim jos duuuugo godina. E toliko je lepa! Putevi su kao stvoreni za Africe. Ovo je pocetak penjanja, a u daljini se vidi vrh gde ce mo stici Konacno na vrhu,1843 mnv. Znojavi, adrenalin ubija, par minuta niko nista ne progovara, cigara na cigaru, ludiloo! U daljini ispod nas se vidi Pesterska visoravan. damjanus, sayo in a79 3
mlekar Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Kepo bravo za slike , ovo je definitivno-best of Serbia. :OK:
Ni3ous Objavljeno Februar 7, 2010 Opozori Objavljeno Februar 7, 2010 Bravo, res lepa pokrajina in ceste, če bom letos kaj prečkal Durmitor, potem zagotovo zavijem preko meje in čez drn po makadamu Peštera.
kepo Objavljeno Februar 7, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 7, 2010 Hvala, idemo dalje... Posto nas ceka jos dosta toga, jedva se odlepismo od pogleda i krenusmo dalje. Sa druge strane Golije je Ivanjica, a tu zivi Ruska. Najavimo mu se da dolazimo na kafu, medjutim kod njega to nije mogo da prodje tek tako. Kafica se zavrsila i ruckom koji smo planirali na krajnjoj destinaciji, al sva trojica smo poprilicno tolerantni, pogotovo kad je stomak prazan. Ruska nam je sredio Parysov blatobran, dok smo mi klopali.Svaka cast majstore!!! Pre polaska smo se popeli da vidimo Ivanjicu na dlanu, i jos malo procaskamo. Zahvaljujemo se Kiru,Saletu i Ruski na druzenju, i peglamo dalje prema Arilju. Silazak sa Golije Hladnaaaaa a79 in sayo 2
kepo Objavljeno Februar 7, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 7, 2010 I tako, napustamo Ivanjicu i nastavljamo dalje prema Arilju. U Arilju nas ceka Bosanoga i domacin Kreja, koj nas je lepo ugostio.Slucajno se zadesio i Misa22 koji je proveo vece sa nama. Stizemo pred mrak, i taman imamo vremena da se operemo i postavimo satore. Vece smo proveli uz pice i dobru mjuzu, dok nas zima nije oterala u satore. Jutro na Rzavu prica za sebe. Sami smo na ranču, doruckujemo, ispijamo kafu, pakujemo se i krecemo pre no sto dodju golisavi turisti, inace ostasmo. Kupacica nasa, vidi se da je iz severnih krajeva. Raca i ja se zaplahnusmo malo u plicaku, a Parys udje ko da je termalni izvor, a ne hladni Rzav. Jutro Kacara koja unutra izgleda fantasticno. Na zalost ove godine Rzav ju je potopio, i naneo veliku stetu. Nadam se da ce Kreja uspeti to da sredi, i nastavi sa svojom pricom koja je mnogo dobra. Raca iskusno napusta sator pre tacke kljucanja, meditira pored vode i gleda pasrtmke kako se suncaju u Rzavu. Da, da, bukvalno gleda. Dorucak Ako nekad svratite ovde, ceka vas kamen u obliku stolice na ovom malom vodopadu. Vrhunska masaza Bosanoga is the best! a79 1
mlekar Objavljeno Februar 7, 2010 Opozori Objavljeno Februar 7, 2010 Bosonoga je pravi raj na zemlji ,sve je tako cisto lepo ,voda moze da se pije iz Rzava.Svake godine provedem par dana na tom mestu .A i ocevina mi je blizu.
kepo Objavljeno Februar 7, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 7, 2010 Kablar. Čobanice na sve strane, al ne vole bajkere. Negde posle Pozege skrecemo levo i pocinjemo da se penjemo. Niko od nas nikad nije bio gore, usput je pa sto ne bi svratili. Na Kablaru su nekakvi repetitori i dobar pogled na Čačansku ravnicu, klisuru sa mnogobrojnim manastirima, reke Morave, ... Visina je negde oko 800mnv. Kada su velike vrucine, na selu je pivo vertikalno a grablje horizontalno. Provereno dobro! Na samom vrhu je jako strmo, i jedva izadjosmo Tri drugara planinara Ovcar, prvi komsija Ovcar banja Morava sayo, ataIBA, Tiger in 3 others 6
du-le Objavljeno Februar 8, 2010 Opozori Objavljeno Februar 8, 2010 Lepo, lepo tako v sliki kot besedi.Sedaj si nas pa razdražil,da bomo komaj zdržali do pomladi
kepo Objavljeno Februar 8, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Februar 8, 2010 Po ko zna koji put se jedva naterasmo da krenemo dalje. Mnogo je prijatno na visini jer je ovaj dan jako vruc, a gore koliko toliko pirka vetar. Al sama pomisao da nas ceka jos jedna planina, pomaze nam da krenemo. To je planina Maljen, na kojoj se nalaze Divcibare. Primeticete da svaka od ovih planina ima svoju pricu, tako da i ovde ima nesto sto me vuce da joj se vratim. Pogotovo sto nam je blizu. Raci na 35, meni na 20, a Parysu na 100 km od kuce. Iznenadjujuce je koliko je lepo i veliko to prostranstvo.Idealno je za brzu voznju nasih kamila, i ostalih enduro motora. Na trenutke se osecam kao na nekom enduro poligonu, jer je to nekadasnja JNA napravila puteve za njihove nekakve potrebe, koji se ne koriste vec sigurno 20-25 god. Bas iz tog razloga, i zbog blizine vecine bajkera, i zbog smestaja i ljudi koji bi nas tu ugostili na tri dana, pravimo u maju jednu lepu pricu , koja ce uz vasu podrsku nadam se uspeti. Ovde namam mnogo sta da pisem osim da kazem da se nadmorska visina krece od 800 do 1000 met. Uzivajte! Vidite ovo? Par puta smo pomislili, e tamo iza ovog brda mora da se negde skrece i da nadjemo izlaz na bilo koji glavni put. Medjutim .... Aaaaa spas, vec smo se zabrinuli. Sala mala.... Naidjosmo smo na jedno domacinstvo, i posle odmora i osvezenja kod jednog dobrog deke, u pravcu njegove ruke gde je ponisanio krecemo dalje i trazimo izlaz za Divcibare. Hvala domacine, vidimo se opet! Pozdrav od Parysa Race I Kepa sayo, kotzi in malakai 3
franc Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 Lepo Jaz sem se lani izgubil pri iskanju bljižnice med Prijepoljem in Sjenico, pa sem se potem raje držal saj malo označenih poti. Je pa ta del sveta (Durmitor, Kopaonik, Zlatibor) prav gotovo na mojem seznamu želja (za bolj podrobno spoznavanje). lp Franc ps. evo povezava do mojih slikc s tistega konca: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=502002
kepo Objavljeno April 22, 2010 Avtor Opozori Objavljeno April 22, 2010 Kao sto sam i obecao, saljem vam info o jednom druženju na koje bi voleo da dodjete i sklopimo poznansta koja ce nam sigurno ubuduće značiti. 28-30.05. AT vs ST No. 3 Kotlina 2010. Organizatori su više nego ozbiljna ekipa sa BJB foruma iz teme AT vs ST, i tu nema greške. Ovim druženjem se otvara sezona enduro vožnji, a u toku godine imacete na raspolaganju jos par enduro vožnji u organizaciji BJB-a, o kojima ćete biti obavešteni. Ko želi da upozna planine Zapadne Srbije, ovo je jedna od prilika. Mesto okršaja: planina Maljen, ispod mesta Divčibare, selo Skakavci. Meštani sela Skakavci su poslednjih dvadesetak godina posvećeni seoskom turizmu, i samim tim imamo kompletne uslove za boravak većeg broja ljudi. Selo raspolaže sa oko 70 ležajeva u više različitih domaćinstava , a u centru sela se nalazi naša baza, mesto zvano Kotlina. U Kotlini će biti organizovan i kamp, za sve koji žele da ta tri dana provedu pod vedrim nebom. Sve što se bude dešavalo u ta tri dana, dešavaće se u Kotlini. Toliko o zbornom mestu, a o smeštaju, hrani za kampere, dolasku i ostalim pratećim stvarima će biti reči malo kasnije. Ovaj skup je posvećen ljudima koji žele opušteno druženje bez predrasuda, kvalitetnu muziku, “dobru on” - off road vožnju i boravak u prirodi. Ako se pronalazite u svemu ovom, izvolite pridružite nam se! Kao i u dosadašnjim okršajima, da neki naš drugar ne bi bio uskraćen vožnje ili sedeo u kampu tri dana, organizovali smo i vožnju jednom atraktivnom asfaltnom deonicom. Petak: Skupljanje je u Kotlini. Vreme neodredjeno. Svirka počinje oko 20.00h, čisto orjentacije radi. Skromnih 10.000 wat. Ko je rezervisao privatni smeštaj ide u svoje domaćinstvo da se smesti i večera, pa na korzo. Kamperi su u epicentru dešavanja od samog dolaska. Srecno kamperi! Kamp je površine pedesetak hektara, tako da ne bi trebalo da bude gužve i preglasne muzike. Šta će se dalje dešavati i do kada, videćemo to veče. Subota: Ustajanje oko 08.00h, doručak. Ručak, koji nosimo sa sobom, nam spremaju domaćini. Kamperi se mogu pretplatiti u domaćinstvima na klopu, otići u obližnju prodavnicu, ili poneti hranu sa sobom. Kako kome odgovara, tako neka se organizije. Jutarnja kafica pred polazak je u Kotlini u 09.00h. Imaćete na raspolaganju Nescafe aparat, sa 7-8 vrsta napitaka, pa ko šta voli… Naravno, tu je i crna domaća kafa. Vožnja kreće u 10.00h bez čekanja, jer računamo da im nije dobro od sinoć i nisu imali snage za avanturu koja ih taj dan čeka. Ko više voli da mu trnu tabani nego dupe, ima označenih staza i bogaza u beskonačno. Preporuka je šetnja do Divčibara na kaficu. 5-6 km u jednom pravcu nije mnogo, a nizbrdo u povratku moze i da se kotrlja ako se noge umore. Delimo se u dve grupe i podgrupe. Prva grupa vozi asfalt i njena relacija je Kotlina - Kosjerić – Požega – Užice – Zlatibor - Nova Varoš – Zlatar – Sjenica – Ivanjica – Požega – Kosjerić - Kotlina. U zavisnosti koliko bude zainteresovanih za ovu vožnju, podelicemo se u grupe od po pet do deset motora. Maršuta kretanja su glavni (u ovo doba godine neopterećeni) magistralni putevi, i imacete na raspolaganju više vodiča. Neka svaka grupa u dogovoru sa vodjom vozi kako joj odgovara i staje gde joj se staje, bitno je da se uveče svi zadovoljni nadjemo u kampu. Druga grupa vozi off road i zahteva dobru organizaciju da nas ne bi gladni međedi izjeli na nekoj planini. Vozi se Kotlina – brdo Grad – Jelova Gora – Tara – Zlatibor – Javor - Zlatar – Pešter – Golija – Ivanjica – Kotlina. Naravno biće i nešto malo asfaltnih deonica koje su neminovne. Vozači ce biti podeljeni u više grupa, po pet – šest motora u grupi. Svaka grupa imaće svog vodiča koji zna maršutu kretanja. Podelićemo se kako kome odgovara da vozi. Lakši motori, brži vozači u prve grupe, teži pozadi, i vozi Miško.. Svaka grupa se snalazi sama za sebe, u slučaju kvara na motoru, bušenja gume,zaglavljivanja, pauze, itd. U slučaju nekih većih problema imaćemo terensko vozilo koje nas prati celim putem, i svako od vodiča će biti u kontaktu sa njima i ostalim vodičima ako nešto zatreba. Deonica je duga oko 300 km i zahteva malo više koncentracije I snage nego inače, bez previše usputnog leškarenja u svakoj drugoj ladovini. Maršuta je tako zamišljena da ste non-stop okruženi prelepim pogledima, tako da nije zahvalno pričati o nekim atraktivnim destinacijama. Sve je atraktivno. Po planu trebalo bi da smo u Kotlini oko 18.00 -19.00h. Tuširanje, večera, dnevnik i na spavanje. Kome se ne spava, može doći u Kotlinu da ovekovečimo ovaj dan onako kako zaslužuje. Čisto orijentacije radi - svirka počinje u 22.00 h. Za kampere nema potrebe ništa pisati, oni su konstantno u toku dešavanja. Nedelja: E, neđelja je dan D! Za nedelju je rezervisan dosta teži teren za vožnju, sto ne znači da se ne može proći i sa težim motorima, naravno na začelju, ne bi li usporavali kolege sa jednim cilindrom. Delimo se u manje grupe, koje će se puštati sa starta svakih 15 min. Reli će se voziti na obroncima planine Maljen u duzini od 50-60 km, sa pocetkom u 12.00h. Nadam se da je dovoljno kasno da bi došli sebi pre vožnje. Na stazi ce biti rasporedjeni kao bezbednosna, tehnička, video i radio podrška, jedno malo društvo sa terenskim vozilima, ali 4x4. Staza je krajnje ozbiljna, ali i dovoljno prohodna da bi je svaki iskusniji vozač uz manje ili više napora u zavisnosti od motora prošao. Naravno, tu su i kolege da poguraju, prenesu, zanesu … ako zatreba. Ponesite najlon kese i rezervne čarape. Sve ovo pod budnim okom preko satelita, pratiće udruzenje korumpiranih sudija sa plavo belim propelerima i napokon doneti odluku koji je to motor bolji? Africa Twin ili Super Tenere? Za kraj ovog druženja ostavljamo zajednički reggae ručak, a na meniju je “ENDURO kotlić”. Kome bolje ide od ruke mešanje nego vešanje po čukama, izvolite se prijaviti. Kotlići, meso i osnovni začini su na raspolaganju, a ostale tajne iz rukava ponesite sa sobom. Par klipova na kojima mozete videti neke od predela kojima ćemo se kretati u ova dva dana. Toliko za sada, a za ostale detalje ima vremena do 28. maja. Pozdrav!
Electric Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 (popravljeno) Razmišljam kdo o grand enduro srbija Meni se lušta zadeva, bi pa bil vesel kakega sotrpina, če je kdo zainteresiran naj dvigne roko, ups naj se javi Popravljeno Maj 17, 2010. Popravil Electric
Electric Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 Pozabil sem prilepiti link do njihovega foruma. Link posredoval Majstor Mile iz Maribora :trance_27_notworthy: povezava do foruma! keeeepoooooo ki si ti?
kepo Objavljeno Maj 20, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 Tu sam Jos bi mogao dodati, da ako ima zainteresovanih da mi posalju PP radi rezervacije smestaja. Sto se tice muzike nastupace sledece grupe> Ako dosli dobro dosli, ako ne onda se vidimo drugi put.
kepo Objavljeno Maj 21, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Maj 21, 2010 I ovo http://www.myspace.com/kaznazausi
kepo Objavljeno Junij 2, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Ovde imate dosta slika i komentara, pa ako vam se sve ovo svidja vidimo se sledece godine. Pozdrav!! http://www.bjbikers.com/index.php?option=com_smf&Itemid=53&topic=53630.700
kepo Objavljeno Februar 9, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Februar 9, 2011 (popravljeno) retrospektiva Popravljeno Februar 9, 2011. Popravil kepo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se