Skoči na vsebino

nakup rabljene cagive


cagiva988

Priporočene objave

Pozdravljeni

ker sem bolj nov v ''svetu'' motociklizma :rolleyes: , me zanima vaš nasvet- namreč nekako sem se zagledal v ta motor:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=2732104 in me zanima, če ga kdo pozna, kako se je delalo z njim,...

Zanima me tudi vaš komentar na sam motor- a je to priporočljiva znamka, obstajajo kakšne boljše alternative v tem razredu oz. veste za kakšen boljši motor (do 5000€)?

Najlepša hvala za odgovore :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je lep in odličen motor s Suzukijevim 650 agregatom, vozne lastnosti dobre, edin mal moti to, da je tovarna v škripcih...sicer z deli pomoje še ni problemov, ampak nikol se ne ve. Je pa ugodna cena glede na motor, ki ga dobiš...no pa tud kakšn euro bodo sigurno še spustil ;)

alternativa temu je edino še Ducatijev Monster, ki je zelooo podoben tej Cagivi (isti dizajner)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj me moti na mojem Ducatiju?

Pravzaprav nič drugega kot zavistni pogledi lastnikov drugih znamk, ki jim je Ducati všeč, a si ga ne upajo imeti.

Podpis ti je zelo edukativen;-) Pojasnilo za začetnike: Ducatija kupite edino če ste RES dober mehanik ali vsaj dober pohodnik!

Sam tolk zaradi prepogumnega podpisa, ker sem imel italijanski šrot trikrat prvičzadnjičininnikoliveč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ker sem imel italijanski šrot trikrat prvičzadnjičininnikoliveč!...

hja, kwa se dogaja na japonskem prizorišču avtomobilov zadnji čas ? (mao počakmo, de še kej drucga vn pride)

pol bomo pa šrotal naprej...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Japonski trg avtomibolov ne poznam in me ne zanima ker vozim Fiat Stilo, ki mi je čist zadosti za tistih 4-5k kmjov letno tako, da ti žal pri tem ostrem odgovoru ne morem parirati. Vem pa, da sem pri motomakarončku kar naprej imel težave. Seveda tapravi lastnik motomakarona nikoli ne bo priznal da vozi šrot;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Japonski trg avtomibolov ne poznam in me ne zanima ker vozim Fiat Stilo, ki mi je čist zadosti za tistih 4-5k kmjov letno tako, da ti žal pri tem ostrem odgovoru ne morem parirati. Vem pa, da sem pri motomakarončku kar naprej imel težave. Seveda tapravi lastnik motomakarona nikoli ne bo priznal da vozi šrot;-)

ostra je tvoja trditev in ne moj odgovor... matr smo vsi skupej en otroc a, ne de? vsak svoj vrtiček hvali... pa se najdejo napake tu in tam in se najdejo dobre lastnosti tu in tam... posploševati? in na podlagi lastne slabe izkušnje zavajati(?) morebitne nove lastnike? kurc, kwa pa če bo zarad tvojga odgovora kupu japonca, pol mu bo pa crknu? kwa boš pa poj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kurc, kwa pa če bo zarad tvojga odgovora kupu japonca, pol mu bo pa crknu? kwa boš pa poj?

Vsak naj kupi motor potem ko ga sproba vsaj en vikend pa potem ko prebere nekaj testov in mnenj realnih uporabnikov med katere se štejem. Če bo kupu kosookega njegov problem, če mu bo crknu...njegov problem... Moja izkušnja z motomakaronom ni osamljena slišal sem jih vsaj 10 na isto temo. Zato se mi zdi fer, da mu napišem svoje mnenje nisem mu pa predlagal naj kupi kosookega. Moj odgovor je bil namenjen predvsem res predrznem podpisu uporabniku "kađiva" orsamting. No zdaj sva že fuuuuuuuuuuuuuuuuul :topic:

Popravljeno . Popravil ghibli
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enim je očitno spet dolgčas ; )

Kar se mopeda tiče (točno tega ne poznam), je bil Raptor tudi pri meni v ožjem izboru - verjetno zaradi podobnosti z Monstrom, ki je bil moja prva izbira. Je močnejši od M620 (stari model) in ga je tudi za videt več skupaj. Jih je pa pri nas izredno malo in je verjetno tako tudi z rezervnimi deli in morebitnimi izkušnjami lastnikov, ki bi jih lahko delili s tabo. To je bil tudi eden izmed razlogov, zakaj se jst nisem odločil za nakup.

Tko kot je Cagiva napisal, če ti je všeč tale, si zlo blizu Ducetom, pa si poglej tam kaj dobiš za 5000 eur... Če pa ti je všeč nasplošno naked vaianta, imaš pa malo morje izbire dobrih mopedov v tem razredu...sam, tega pa nisi vprašal... : )

Če si čisti začetnik kot praviš, pejt po trgovinah, se vsedi na več motorjev, naj ti ne bo nerodno. Pa vsedi se na vse - od cestakov do endur - da dobiš občutek. Seveda prej razloži prodajalcu, da se še iščeš : ), nikjer ti ne bodo prepovedali sedenja... Preberi si teste in mnenja lastnikov,

izkušnje s samo vožnjo pa na žalost pridejo pozneje, ko motor že kupiš, ali pa z redkimi testnimi vožnjami...Po rabljenega pa seveda obvezno s kakim stručkotom. Če ti ni daleč, je verjetno Motohit v Krškem dobra izbira za ogled/učenje(ne nujno nakup) več različnih modelov - imajo veliko mopedov in lahko tudi primerjaš dobro ohranjene od slabših...

Lp,

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.

Popravljeno . Popravil Mr.Moto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj me moti na mojem Ducatiju?

Pravzaprav nič drugega kot zavistni pogledi lastnikov drugih znamk, ki jim je Ducati všeč, a si ga ne upajo imeti.

Podpis ti je zelo edukativen;-) Pojasnilo za začetnike: Ducatija kupite edino če ste RES dober mehanik ali vsaj dober pohodnik!

Sam tolk zaradi prepogumnega podpisa, ker sem imel italijanski šrot trikrat prvičzadnjičininnikoliveč!

Ja no točno tko je, nekateri si ga ne upajo imet zarad takih in podobnih kot si ti, ki širijo slab glas o teh motorjih.

Konkretno v našem Ducati klubu v zadnjih par letih ne vem niti za enga Ducatija, ki bi crknil nekje na cesti z mehansko okvaro, pustimo strgane ketne ipd. ;) pa nas je 150 članov...tud moj ST2 mi v slabih treh letih enkrat ni crknil, bivša predsednica kluba Perla ima na svojem 90.000km brez da bi bla odpirana mašina...tolk o pokvarljivosti Ducatijev :winkiss:

je pa žal tko, da ko crkne BMW al pa japonc to niso jajca in šrot, pač se nardi,...ko crkne italijan je pa drama :rolleyes:

Jaz priznam, da so po domač rečen šlampasti italijani pri izdelavi, sam tud ostali niso popolni, tko da komur so všeč makaronarji naj ga kupi, zakaj bi bil povprečnež s Fazerko in čem podobnim, če ma loh stroj :evilgrin:

Cagiva Raptor je odličen motor tako za začetnika kot tudi za že mal izkušene voznike, po voznih lastnostih svetlobna leta pred Hornetkami in podobnimi, Suzukijev agregat je preverjeno dober, kaj drugega pa že nima kaj bit narobe :)

drugač pa mal za info si preber test na konkurenčnem motoportalu, ki ga žal ne morem linkat sem zarad blokade :rolleyes: moto magazin vtipkaj, pa izber med testi Cagivo Raptor ;)

na kratko lepo opisano bistvo pri tem motorju :OK:

Popravljeno . Popravil kađiva
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no točno tko je, nekateri si ga ne upajo imet zarad takih in podobnih kot si ti, ki širijo slab glas o teh motorjih.

Konkretno v našem Ducati klubu v zadnjih par letih ne vem niti za enga Ducatija, ki bi crknil nekje na cesti z mehansko okvaro, pustimo strgane ketne ipd. ;) pa nas je 150 članov...tolk o pokvarljivosti Ducatijev :winkiss:

Ni dukati 1098 zaribal tudi uporabniku tega foruma?In to pri mislim 12000km?

No pa "nam"je lani en monster.Tako,da za dva za leto 2009 že jz vem,ko me dukati sploh ne zanima...Čudno,da potem zvesti privrženci te firme ne veste niti za en primer. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... zakaj bi bil povprečnež s Fazerko in čem podobnim, če ma loh stroj ...

Dobro sem za tebe pač povprečnež; in točno: ne upam si imeti bilo katerega italijana, ker mi gre na k...c, če bi ga moral tako uzput še popravljat zaradi šlamparije! Tako sem že celo moto življenje (če odštejem Tomos-a in MZ-ja) na japoncih (4 x Honda in 4 x Yamaha): povedano pošteno (pa naj verjame kdor hoče) : enkrat na CBR 600 napenjalec verige odmičnih gredi menjan v garanciji in enkrat TPS senzor na FZ 6 - menjan po garanciji na stroške Delta teama - in to je to.

In pri vsej ne nevem kako visoki končni kvaliteti italijani pri nas ne premorejo enega dobrega servisa - pa ne govorit v stilu "ja meni Janez iz Grosuplja vse porihta u nulo", ker jaz tu mislim na uradni servis za čas garancije - se pravi dostopnost servisnih uslug po vsej Sloveniji in pa hitrost odpravljanja napak ...

Aja, tema je pa:

... pusti pri miru Cagivo, če že kočeš V2, potem si kupi SV-ja od Suzukija!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej to JE Suzuki SV, samo geštel je Cagivin, tako da če je ne boš razbil, ne bo nobenega problema servisirat skoraj kjerkoli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej to JE Suzuki SV, samo geštel je Cagivin, tako da če je ne boš razbil, ne bo nobenega problema servisirat skoraj kjerkoli.

Zakaj bi torej nabavil to Cagivo za 5000€, če za 600€ več dobiš novega SVja?

ajd

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, to ve vsak zase, zakaj - recimo ravno zato, ker NI še en SV in ni še en Monster? Cena je, OK, mal pretirana, to se pa strinjam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, to ve vsak zase, zakaj - recimo ravno zato, ker NI še en SV in ni še en Monster? Cena je, OK, mal pretirana, to se pa strinjam.

To verjamem, da nekomu pač ni, da bi imel še enega SVja ali Monstra, ampak 5000€ za to Cagivo pa je kot si reku pretirano. Zdilaj na 4000€ pa jo vzemi pa boš srečen. To je moje mnenje. Sam sem veliko razmišljal tudi o V-Raptorju 1000 in prebiral po netu in nič tako strašnega zvedel, da bi me odvrnilo od njega, isto je s to Raptorco. Prednosti so pa obrnjena sprednja vilica premera precej več kot SV, trše vzmetenje, boljše zavore. Ostale je tu nekje.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je za vozit ne pa da maš druzga ko sosed in od teh, ki so bili sedaj omenjeni je monster sigurno najbolša izbira. Cagiva je pri nas slabo zastopana, dele je teško dobit, v primerjavi z ducatijem so dražji, nasploh je podpora za ducati pri nas kar solidna(ni pa na nivoju japonskih motorjev, ki jih je pač več). Mašina je bolša ducatijeva, menjalnik odličen, vzmetenje in zavore solidne itd... Celoten motor je preprost a dodelan, edino ni mi jasno kdo se je teh žmigovcev spomnu :D. Za 5k prav tako dobiš dobrega.

Jst osebno bi tud začetniku svetoval naj gre direkt na 1000cc ker je okoli 100 konjev ravno prav za nakeda, ne smeš bit glih moron pa takoj na polno gas ampak se ga počasi navadiš. Kolega je tudi za prvi motor kupil monstra in je bil zelo zadovoljen, tud sam pravi da za prvi motor ne bi mogel bolš zbrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko pišete in trobezljate karkoli... tudi sam tega motorja ne poznam... a kot začetniku nikakor ne bi priporočal italijanskega "eksota", zgolj in iz čiste previdnosti, da ne postane nekdo, ki bo "slučajno naletel" in potem do onemoglosti šimfal "italijanski šrot"... Sam sicer ne poznam nobenega osebno ki bi mu italijanski moped "škripnil", a pri nas, v klubu imamo samo eno Nevado 750... poznam pa šlamparijo italijanskih avtomobilov (beri ALFA!) in kvaliteto japonske Honde in vem, kaj kje dobiš za isto ceno, kako je zanesljivo in kako se servisira....

Zato za takšno ceno "ostani povprečnež" in pridobi izkušnje na čem (vsaj pregovorno) manj problematičnem... ala Fazer, Z750, ER-6, CBF-600, BANDIT...

ja, na Japoncu... boš res malo bolj brez skrbi...:rolleyes: Iskreno priznam, da je tudi meni všeč Guzzi (edini od italijanov) - a ne reskiram, ker ne šraufam sam, in cenim na prvem mestu (magari pregovorno) zanesljivost...:rolleyes:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a spet italijane šimfate? :P

Kar upravičeno, ker imajo premnogokrat banalne in običajno enostavno in poceni odpravljive serijske napake, ki pa samo kvarijo imiđ zanesljivosti makaronarjev, ki že tako ni na nivoju. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko pišete in trobezljate karkoli... poznam pa šlamparijo italijanskih avtomobilov (beri ALFA!) in kvaliteto japonske Honde in vem, kaj kje dobiš za isto ceno, kako je zanesljivo in kako se servisira....

bogi. kwa si se nekje nasrow, zdej pa generalno čez ...

alfe vozim 15let in s hondo poslovno sodelujem tudi približno enako let...

pa če šinfaš čez servis alfe, tam nekje na arclinu deluje stepančič... vseh 15 let vozim tja in sem zadovoljen

tok kokr sem jest offtopic, ampak posploševanje mi gre včasih na jetra... letos sem prevozil iberski polotok, 9.000km v 20 dneh pa glej hudiča, nobenga italjana nisem videl ob cest... ja sej vem, verjetno jih je tam, ker so tako nezanesljivi, tolk manj med rajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ne vem zakaj sploh pišetev temo, če se vam ne da niti pogledat prejšnih postov, kjer JASNO PIŠE, da je agregat od Suzukija SV, ki je svetlobna leta daleč od zastarelega Desmota.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no točno tko je, nekateri si ga ne upajo imet zarad takih in podobnih kot si ti, ki širijo slab glas o teh motorjih.

Konkretno v našem Ducati klubu v zadnjih par letih ne vem niti za enga Ducatija, ki bi crknil nekje na cesti z mehansko okvaro, pustimo strgane ketne ipd. ;) pa nas je 150 članov...tud moj ST2 mi v slabih treh letih enkrat ni crknil, bivša predsednica kluba Perla ima na svojem 90.000km brez da bi bla odpirana mašina...tolk o pokvarljivosti Ducatijev :winkiss:

je pa žal tko, da ko crkne BMW al pa japonc to niso jajca in šrot, pač se nardi,...ko crkne italijan je pa drama :rolleyes:

Jaz priznam, da so po domač rečen šlampasti italijani pri izdelavi, sam tud ostali niso popolni, tko da komur so všeč makaronarji naj ga kupi, zakaj bi bil povprečnež s Fazerko in čem podobnim, če ma loh stroj :evilgrin:

Cagiva Raptor je odličen motor tako za začetnika kot tudi za že mal izkušene voznike, po voznih lastnostih svetlobna leta pred Hornetkami in podobnimi, Suzukijev agregat je preverjeno dober, kaj drugega pa že nima kaj bit narobe :)

drugač pa mal za info si preber test na konkurenčnem motoportalu, ki ga žal ne morem linkat sem zarad blokade :rolleyes: moto magazin vtipkaj, pa izber med testi Cagivo Raptor ;)

na kratko lepo opisano bistvo pri tem motorju :OK:

Peezda da maš prou! Še dobr da obstajamo takšni! Bivši lastniki motomakaronov, ki lahko povemo po resnici. A regler si že prebrikal na Futuri? Serijska napakica pač a nede!?

S Fejzerko povprečnež? Kakšen povprečnež natančno? A tak ki se vozi in ne hodi peš al kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dobr da obstajamo takšni! Bivši lastniki motomakaronov, ki lahko povemo po resnici. A regler si že prebrikal na Futuri? Serijska napakica pač a nede!?

mojstr, ne da se mi... iskat za še več za tvojo panko... če bi bil resnicoljuben potem bi ob svojem strastnem pluvanju navedel še kaj naslednjega:

Recalls

The ST1300 Pan-European has been recalled for a number of problems:

Bikes built in 2002 were recalled to have a redesigned engine pan fitted as some bikes had experience oil loss after grounding on road obstacles such as speed bumps.[3]

Bikes built in 2002–2004 were recalled for a wire which chafed against the frame and blew a fuse, preventing the engine from running.[4]

Bikes built in 2002 were recalled for a potentially leaky brake proportioning control valve.[5]

At high speeds the ST1300 may exhibit a weave instability mode. Citing this instability, UK police forces have now withdrawn the ST1300P from service.[6] On 27 April 2007, Coroner Dr James Adeley, speaking at an inquest into the death of experienced police motorcyclist PC David Shreeve, announced that he would write to all Chief Constables in England warning of the "serious threat" to riders' lives posed by the ST1300P (the emergency services version of the ST1300 Pan-European), and the "catastrophic result" of the high speed weave.[7] PC Shreeve was thrown from his bike and killed on 9 November 2005. Subsequent safety checks resulted in one examiner sustaining several broken bones in a similar incident.

[edit] RiDE Magazine investigation

In their October 2007 Issue, Ben Wilkins in the British magazine RiDE reported that a team was able to demonstrate that a civillian Honda ST1300 will produce at 110 miles per hour (180 km/h) under certain loading conditions a rear wheel maximum yaw of 11 degrees per second, noticed by the rider as "a consistent and alarming sideways movement", naming the behavior "Pan weave". The intent of the testing was not to determine the cause of the weave, but to confirm its existence. Also, the article reported that 43% of surveyed ST1300 owners had experienced the weave.[8]

a za futuro/caponord poleg mostičenja poznaš še kaj?

Popravljeno . Popravil RSTDRIVER
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot prvo naj ti zaželim dobrodošlico v "svetu" motorizma!

Kar se tiče pa izbire motorja: Če so ti všeč italjanski in če hočeš na vsak način imeti V2, bi jaz na tvojem mestu vzel kar Ducatija(kot so že pred mano omenili). Glede na to, da gledaš v cenovnem rangu 5000 evrov, sem prepričan,da bi se našlo kaj. Sam, se nebi odločal za neko zelo redko firmo, ki je 1.pri nas slabo zastopana, 2. izjemno redk motor=pomeni težko dobavljivi rezervni deli. Sam obožujem redke zadeve, vendar gre v tem primeru za neko "kopijo" monsterja, kar pa ne izstopa toliko, da bi bile morebitne težave vredne.

Moj nasvet pa je: Ne zaleti se v nakup temveč si vzemi čas in "testiraj" čimveč motorjev. Pojdi od prodajalca do prodajalca in malce sprobaj zadeve.Sprobaj še z750, Fz6-n ter s, suzuki gsr600,honda cbf ter hornet, monsterja,mogoče triump street triple, Ponudba vzstopnih motociklov je ogromna. Prav vsaka večja firma ima svoje...

Dobr kup, pa če bo še kera dilema, kar napiš :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!