Skoči na vsebino

Soustvarjanje web časopisa


Priporočene objave

Objavljeno

Ta stavek mi je najbolj všeč. Najprej jih popljuvaš pol si pa roke umiješ :lol:

Jst sem pa vedno ZA karkoli pozitivnega, podpiram vsakršno dobro namero, voljo neki nardit, ustvarit, obenem pa še uživat zraven. Meni se zdi fajn ideja, in rade volje bom prebral kak vredu članek. Naj bo povdarek na kvaliteti in ne kvantiteti, pa bo vsak prispevek cenjen. Pa veliko uspeha. :beer2:

Itak. Žal je takih ljudi pri nas manj kot 30. Ne le blogerji, tudi mediji bi pogosto lahko na koncu teksta napisali "Kaj pa vidva mislita, naša edina bralca?" :-)

Mal za hec ...

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem kakšne so tam razmere za delo, a je motopulz pod okriljem kake velke časopisne hiše, in s tem v prednosti pred družinskimi podjetji Gustinčič in včasih Črnilogar, vem pa da zazmerno ceno dobim dobro revijo. Hecno se mi zdi, da se tvoji članki na motosvetu precej lepš berejo kot v reviji. pa nevem zakaj. morda tiskovino še vedno strožje ocenjujem kot internet. . . .

Nekaj jih imajo s trgom. Težav namreč. Kar nekaj pa sami s seboj.

trg žal ne ponuja zadostne količine finančnega priliva, da bi si lahko medij privoščili šolane in izkušene novinarje (saj ne da je teh pri nas veliko..), zato najemajo ljubitelje ali tiste, ki nekaj malega vedo, pa v resnici niso ne pisci, ne testni vozniki ne …so pač samo motoristi.

Ker so bolj kilavo plačani, pomanjkanju izkušenj rada na pomoč priskočita tudi lenoba in šlamparija.

Pa tudi »pripravniki« s potencialom, ki bi nekoč lahko bili dobri pisci ali testni vozniki, nimajo opore v mentorjih, ker teh preprosto ni ali pa si ne vzamejo časa za pogovor in nasvete.

Nič manj pogosto se ne dogaja to, da so dobro namerni nasveti in ideje – tako urednikom, kot »vajencem« sprejeti z odporom. Definitivno manjka prožnosti razmišljanja in sposobnosti sprejemanje kritike kot nečesa, kar dolgoročno pripomore k boljšemu rezultatu.

Meni se zdi da se je Motorist v treh letih od dne, ko sem prišla, izboljšal občutno (a ne dokončno, ker je ostalo ogromno stvari za dodelat- potem sem šla pa na "dopust" za leto dni) . Pa ne zaradi mene, pač pa ker sem tisti čas imela ogromno srečo delat z zelo uigrano ekipo, ki je vedela kaj želi in je pogosto naredila marsikaj zgolj iz veselja.Da rezultati ne koncu niso bili čisto takšni kot se zagre, je botrovala togost razmišljanja na vseh koncih.

Motopuls se zadev loteva drugače tudi zato, ker je trg večji, odnos trgovcev, ki pogojuje finančne prilive, drugačen in posledično je tudi ekipa mnogo večja in bolj izkušena – tako bi moralo biti tudi pri nas, a žal ni.

Se pa tu pa tam tudi pri nas najde kdo, ki se trudi, ki ve in zna…

si že sam odgovoril skoraj vse. ne da bi koga branil, ampak razmere za delo so ekstremno različne. medtem ko je komurkoli v slo včasih težko dobiti že en motor (npr. novega cestaka) na test za kak dan, si oni lahko privoščijo primerjalce na pisti. žal majhen trg in posledično majhni uvozniki ne morejo delat tako. no ni vse samo v tem, ampak dosti pa je.

sicer pa je danes posamezniku zelo preprosto. imamo internet, znamo vsaj en tuj jezik in imamo dobro založene trafike, tako da si vsak kupi in bere kar hoče.

Kaj zdaj, se da ali ne?

V bistvu se da, a s toliko jebe, da bi vsak drug ne-moto-novinar že davno vse poslal v tri-nekaj in šel na takratkega. Več njih.

Popravljeno . Popravil Nagaya
Objavljeno

Kaj zdaj, se da ali ne?

se da, saj veš kako nastaja cajtng ali revija. najdi financerja ali obstoječe časop. podjetje, uredi repro (pripravo tiska), tiskarno, distribucijo, marketing in ostalo kar je nujno potrebnega.

potem najdi urednika in dobre sodelavce in jih plačaj tako, da ne bo to samo neko honorarno delo postrani ko ima kdo čas ampak polna služba.

Začni pogajanja z zastopniki za motorje, trgovinami itd. dostikrat krij stroške, ki jih naši uvozniki nočejo (poti in namestitve, bencin, zavarovanja,...), plačaj še kaj drugega.

No in če vsi dobro delate boste prvo leto v minusu, drugo leto na nuli, tretje leto pa bo verjetno že profit. Če ti financer tak plan odobri - veselo na delo!

O perspaktivi moto revije ali drugega čisto motorističnega medija pa ti pove vse to, da kaj takega ne izdaja nobena večja firma ampak samo "privatniki" (motorist, motosi, motosvet,...).

Delo, večer, dnevnik, delo revije, adria media in ostali veliki založniki bi to brez težav zmogli ker imajo večino tehničnih zahtev (repro, marketing,...) že v hiši. Pa se vsi odločajo za ustanavljanje novih ženskih in moških revij, časopisov, brezplačnikov itd. - nobeden pa ne naredi moto revije.

Moto puls ima naklado 19.000 kosov, to je pri nas lepa naklada tudi za bolj splošne revije in utopična naklada slovenske moto revije. posledično to pomeni več prihodkov od prodaje, oglaševanja itd. in torej več denarja za ustverjanje revije.

torej dokler ne bo denarja da bodo novinarji profesionalci (polno zaposleni), dokler bo treba krepko gledat na stroške da je sploh plus in tako dalje - tako dolgo bodo SLO moto mediji takšni kot so.

Objavljeno

V bistvu se da, a s toliko jebe, da bi vsak drug ne-moto-novinar že davno vse poslal v tri-nekaj in šel na takratkega. Več njih.

Si opisala praktično vsak podjetniški ali drug produktivni podvig, ki se ga pri nas lotiš :)

Objavljeno

Si opisala praktično vsak podjetniški ali drug produktivni podvig, ki se ga pri nas lotiš :)

ampak ker imajo drugi produkti večjo finančno perspektivo se jjih prej lotiš kot tega :whistle:

Objavljeno

ampak ker imajo drugi produkti večjo finančno perspektivo se jjih prej lotiš kot tega :whistle:

Če se jih lotiš samo zaradi finančne perspektive nimajo nobene druge perspektive (prihodnosti) ...

Na splošno, če greš v nekaj z mislijo samo na zaslužek boš ne samo v Sloveniji ampak tudi v EU zelo težko uspel.

Mogoče je tukaj nekoliko lažje v USA, kjer pa je tako edina in izključna vrednota samo $ in se skozi $ tudi vse meri.

Po mojem je finančni uspeh projekta samo posledica spleta okoliščin in izjemnega dela in vloženega truda, ne glede na

to ali gre za navadni časopis, spletni časopis ali mesto ali kakršnokoli drugo realno delo.

Ma še finančniki se morajo vsaj malo potruditi, da so profitabilni :)

Objavljeno

Če se jih lotiš samo zaradi finančne perspektive nimajo nobene druge perspektive (prihodnosti) ...

če moraš živet potem ima delo prednost pred entuzijazmom. če pa kdaj dobim res dosti na lotu pa se lotim za zabavno moto medija :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!