Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu motorja


Priporočene objave

Objavljeno

Brumer ni vedno tako, da bi take ogromne cifre prevozili. Jaz sem prvo sezono naredil 4000, drugo 4000 letos pa manj kot 2000. In imam na števcu nekaj manj kot 10.000km po 3 sezonah.

Će res tako malo voziš je brezveze imet motor in plačevat zavarovanje in registracijo,saj daješ samo državi in zavarovalnici,pač si eden od 100-tih,ki samo plačuje in tega neizkoristi.Vedi samo, ko boš motor prodajal boš moral to dokazovati,na ceni pa ravno tako gubiš kot tisti,ki prevozi letno vsaj 10K. :OK:

Objavljeno

Će res tako malo voziš je brezveze imet motor in plačevat zavarovanje in registracijo,saj daješ samo državi in zavarovalnici,pač si eden od 100-tih,ki samo plačuje in tega neizkoristi.Vedi samo, ko boš motor prodajal boš moral to dokazovati,na ceni pa ravno tako gubiš kot tisti,ki prevozi letno vsaj 10K. :OK:

Eni pač samo uživajo, da motor imajo in se vozijo samo v nedeljo k maši. O:-)

Res fotrajo državo in zavarovalnico, ampak tisti, ki se pa veliko vozijo, fotrajo pa še Petrol in Istrabenz. :kva2:

Živeli stroški !!!!! :hmm:

Objavljeno

Jah, tudi jaz sem nažalost med temi zadnjimi. V Ljubljani si motorja ne upam imeti (niti ne bi imel časa zanj), v Maribor pa pridem vsaki vikend. Sicer je res škoda plačevati takšne denarce državi in zavarovalnicam, ampak bi vseeno pogrešal tistih 4000km letno. Res pa je tudi, da ko se vsedem na motor, se peljem najmanj 100km, redkeje manj. Zelo uživam v vožnji in si nikakor ne predstavljam življenje brez motorja, ampak enostavno nimam časa, da bi naredil kaj več kot teh navedenih kilometrov na leto :( Mah, bom pa prevozil kaj več, ko bom nehal študirat.

Objavljeno

Brumer ni vedno tako, da bi take ogromne cifre prevozili. Jaz sem prvo sezono naredil 4000, drugo 4000 letos pa manj kot 2000. In imam na števcu nekaj manj kot 10.000km po 3 sezonah.

Se popolnoma strinjam s tabo glede velikih cifer.. Jaz delam cca 6k letno, več mi ne znese, ne finančno, ne časovno, pa čeprav bi zelo rad.. In poznam še veliko podobnih primerkov, tako da nas ni tako malo..

Objavljeno (popravljeno)

..... ki je imel nekaj cez 50 000km prevozenih...Se vedno se prodaja (nekaj casa je bil oglas brez inf. o km), samo, da se je zdaj znebil polovice prevozenega...

Na koncu je pa žalostno to, da se lahko zgodi to, da je motor z manj prevoženimi km, v slabšem stanju kot pa tisti, ki jih ima 40k ali več in je redno vzdrževan (servisi, način vožnje).

Ko sem sam prodajal kobilco z 45k, me je najbolj motilo, če je kdo poklical in nabijal kolk ma motor veliko prevoženih km-jev. Takemu sem zmeraj rekel, da mu dam jaz 2000sit in naj si jih zbije.

Na žalost je tako, da se motor z veliko km težko proda. Posebaj, ko je na tržišču poplava rabljenih motorjev (iz uvoza) z "realnimi" 10k-15k km-jev.

Folk, če vas v štartu motijo km, ne sploh klicat na oglas in nabijat o kilometraži!

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

Folk, če vas v štartu motijo km, ne sploh klicat na oglas in nabijat o kilometraži!

Mene vbistvu ne motijo zelo. Če bi videl, da je motor lepo ohranjen me tudi 50.000km ne moti. Problem ni v kilometrih, ampak v lastniku.

Objavljeno

Mene vbistvu ne motijo zelo. Če bi videl, da je motor lepo ohranjen me tudi 50.000km ne moti. Problem ni v kilometrih, ampak v lastniku.

...se popolnoma strinjam !

Objavljeno

Tomozuki pod to se ti tud jaz podpišem, če ima človek občutek za motor ma lahko tud 50k km pa bo zgledal bolje kot pa motor z 10k km ki ne bo pravilno vzdrževan in vožen.

Objavljeno

S fotrom bova dala za moped fifti fifti. Men je noro všeč fz6, fotr ga pa zarad nobene vetrne zaščite noče vzet. On hoče met fazerja (mem pa ta plastik fantastik spredaj sploh ni všeč). Zdej me pa zanima kake argumente mu lahk ponudim, da ga bom prepriču za nakup fz6n??

+100k cenejši(nama ostane za auspuhe)

+težje divjat z njim

S tema dvema argumentoma ga še nisem prepriču! Kaj mu lahk še rečem??

Objavljeno

S tema dvema argumentoma ga še nisem prepriču! Kaj mu lahk še rečem??

povej mu, da ma bolši imidž, ker zgleda, kot MV Agusta Brutale (luč)...

Objavljeno

Povej mu da je tistih z masko kot blata po cesti!!

Pa omen mu da je brez maske veliko lepši :P

Pa tud daljši čas bo ostal lep(plastike kar naprej neki spreminjajo)

lp

Objavljeno

Povej mu da je tistih z masko kot blata po cesti!!

Pa omen mu da je brez maske veliko lepši :P

Pa tud daljši čas bo ostal lep(plastike kar naprej neki spreminjajo)

lp

Objavljeno

Pa pri nakedu je ful večji občutek hitrosti. Pa čisti nejkiči niso za pusije. :D

Objavljeno (popravljeno)

Ta je pri meni med najvišjimi na lestvici ogledanih, poleg yamahe FZ1 :P

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornakolesa/oglas.asp?ID=1004903#

http://www.tc-motoshop.si/shop/page/detail..._FZ1_N_FAZER/-/ -> čeprov se mi ta zdi rahlo precenjen :( sam ko sem ga videl v živo sem se zalubu...

Finančno bi bil seveda bolj sprejemljiv zgornji link

Morda kakšen nasvet, izkušnje glede tiste 750ke? :)

Popravljeno . Popravil pibo
Objavljeno

Ta je pri meni med najvišjimi na lestvici ogledanih, poleg yamahe FZ1 :P

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornakolesa/oglas.asp?ID=1004903#

http://www.tc-motoshop.si/shop/page/detail..._FZ1_N_FAZER/-/ -> čeprov se mi ta zdi rahlo precenjen :( sam ko sem ga videl v živo sem se zalubu...

Finančno bi bil seveda bolj sprejemljiv zgornji link

Morda kakšen nasvet, izkušnje glede tiste 750ke? :)

MIRKAJ namreč piše motor ni karamboliran, to pa nepomeni ,da ni bil Paden !!!!! :eek: (preveri) :OK:

Objavljeno

hvala :D Če bom šel, bom itaq nekoga vzel s sabo na ogled, ki se na te zadeve malo bolj spozna :)

Objavljeno

No, ogledu sm si že kar nekaj fz6 in v oči mi je padla ena črna. Prodaja jo gospod iz Bizovika(Mogoč kdo pozna ta motor od tega gospoda in mi lahk da kakšno koristno informacijo???). Motor na vzven zgleda lepo ohranjen, vožnja brez balance, po zadnjem in 200 na uro ni bla problem (z dvema na njem. jaz seveda kot sopotnik). zdej, men (kot popolnem nepoznavalcu) se zdi vredu nakup. Kaj se mi jo splača zapelat na servis pred nakupom(ker ni več registriran, je to mal nerodno)? Še enkrat. Če kdo pozna ohranjenost tega motorja, z besedo na dan :)

Objavljeno

... Motor na vzven zgleda lepo ohranjen, vožnja brez balance, po zadnjem in 200 na uro ni bla problem (z dvema na njem. jaz seveda kot sopotnik)....

Bi se dalo iz tega sklepat, da je motor še kar ok??

Objavljeno

Preveri če mašina lepo laufa, da ni slučajn zjebana

Objavljeno

Preveri če mašina lepo laufa, da ni slučajn zjebana

In kak bi to preveru, če ni registriran? Pa tut če bi se zapelu, ne vem, če bi kej opazu, ker sm totalni noobie pri tem.

Objavljeno

Časi, ko so se rabljeni, pa tudi novi, motorji prodajali kot tople žemlje so mimo. Nakup rabljenega motocikla je lahko posledično, če brcneš v temo, hudo draga zmota. Zato, če ga hoče prodajalec prodati, vztrajaj, da ga zapelje do prvega pooblaščenega serviserja na pregled. Če je motor brez greha, mu to zanesljivo ne bo težko. Če pa se bo zvijal, potem veš pri čem si. Naj ti samo za ilustracijo povem, če si popoln laik, kot praviš, da najmanj, kar bi lahko bilo potrebno menjave-teoretično-sta sprednja in zadnja guma, zavorne ploščice spredaj in zadaj, olje, oljni filter, zračni filter, olje in svečke. Morda tudi pogonska veriga in oba zobnika. Če boš moral zamenjati samo našteto, boš takole mimogrede brez min. 150.000-2000.000 SIT. Odvisno od modela. Bodi previden in se ne zaletavaj z nakupom. Rabljenih motorjev je trenutno v Sloveniji kot listja in trave. Pa dobro kupi.

Objavljeno

Men barva ni po godu, sam :eek: kaj so cene tako padle ali ima ta motor le bogato zgodovino.

Adil sej se ni treba peljat, da slišiš kako motor laufa, to se da preverit na mestu. Ko si prideš ogledat motr ga pržgi in pusti laufat pa poslušaj par minut. Ko se privadiš na zvok, boš morda slišal kaka morebitna odstopanja. Razen če je mašina u k...u, takrat slišiš rožljanje kaj hitro! :grim

Objavljeno

Če veš kaj poslušat, pol je par sekund dovolj.

Pa če lastnika ni zraven, ga parkrat do blokade naviješ v leru, pa hitro vidiš pri čem si. :blush:

Objavljeno (popravljeno)

Če veš kaj poslušat, pol je par sekund dovolj.

Pa če lastnika ni zraven, ga parkrat do blokade naviješ v leru, pa hitro vidiš pri čem si. :blush:

In kaj točno boš slišal pri navijanju v blokado :blink: :?

Razen tuljenja motorja, ki bo itak preglasil vse ostale ropote v agregatu.

Men je jasn sam to da naj tisti, ki o motorjih nimajo pojma naj raje kupujejo v družbi izskusenejših kolegov.

lp

Popravljeno . Popravil thonda

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!