vrho1679 Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 Pozdravljeni, Odločam se za nakup poškodovanega zx6r-a pa se mi zdi da je visoka cena.. (2250 €) Če je samo popraskan okivr in poškodovane plastike, drugo pa je OK, potem je cena še kar solidna.
rebel Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 po moje je najmanj tolk vreden (2000€), če so samo plastike razbite.. in če imaš že plan kako motor čim bolj ugodno popravit in pobarvat... mislim, da za 600€ prideš skozi... dober nakup in veselo na delo !!
adil Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 Link ne dela spljoh. Pč namesto tega: (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) napišeš: avto . net
dr-big Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 (popravljeno) ..Tip je preprosto znižal ceno za 1000eur....od ostalih prodajalcev katerih motorji niso v takšnem stanju....ti pa odsvetujem od nakupa...raje še malo zraven našparaj...in potem kupi raj enega, ki neboš celo sezono samo plastike rihtal....že itak boš pri takšnem"ne poškodovanem" motorju mogel malo servisa delat...kje se boš še potem z oklepom"izgledom" zajebaval... Moje mnenje... :hmm: A. Popravljeno Februar 20, 2007. Popravil dr-big
JUDO Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 Včeraj sem ga gledal.. Plastike so precej poškodovane ampak verjetno se bodo dale porihtat, skrbi me da ni slučajno kej poškodovana ciklistika.. Pri takšni poškodbi je mogoče smiselno sklepati da zna biti v ozadju tudi kej skrito. Težko ocenim, nisem tak poznavalec. Mogoče moj dvom povečuje dejstvo, da sem prej vedno vozil endure in naked in ko sem pri testni vožnji opazil, da motor malo vleče v ovinek pa mogoče dvomim brez potrebe.. Sploh če v 2 prestavi pospešim in brez prestavljanja spustim gas. Pri tem da je balanca rahlo zavita v levo ali desno.. Ne vem..
Gregc Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 :headbang: :headbang: :headbang:
danci1973 Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 V eni od SLO motorističnih revij (menda MOTOSI) se spomnim oglasa, v katerem ena firma oglašuje merjenje in ravnanje okvirjev, vilic, ... D.
dr-big Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 (popravljeno) ..lej..odločit se moraš sam če boš šal v tajkšno investicijo...če boš vzel....se prej temeljito pozanimaj koliko bo koštalo ga porihtat, servis, se deli dobijo ali gredo popravit...ta test z spustom krmila lahko zavede...ker so pnevatike tudi merodajne...tako da ti priporočam nekoga ki se spozna in stvar podrobno pregleda pred nakupom... ...še pa zmerom vztrajam, da počakaš in našparaš... :zzz: A. Popravljeno Februar 20, 2007. Popravil dr-big
Brdaus Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 OK, na hitrco pogledal slike... sicer tkole po netu in oglasih je težko karkoli povedat, ampak iz priloženih slik lahko povzamemo: - motor je bil pošteno poškodovan - kestel je (po mojem mnenju) zamenjan (na to kaže poškodba delta boxa) - dodatno je imel namontirane tudi roll-bane (bunke pri straneh); ker mu je na levi strani poškodovalo tudi plastiko, sklepam, da je motor doživel hitrejše srečanje s tlemi - vanj boš po tamalem vložil še 450 - 500€ (100k - 120k bivših SIT) samo za ličarijo - men vrjem, sem tut sam predeloval moped :grim Na žalost te moram razočarat, ker se strinjam z dr-big-om: našparej še mal, pa kako celo mopedino kupi. PS: kaj pa pravi lastnik... kaj se je zgodilo? Zakaj je podrsan po obeh straneh. Koliko km ima prevoženih, kje je opravljal servis, kdaj je nazadnje zamenjal olje, sveče, filtre... to vse šteje, dragi moj
_THUNDER_ Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 tank je ziher bil menjan ali pa je že popravljen.... mene tiste praske na okvirju skrbijo.... kaže na velik karambol, pa polomljen je zgleda tudi bil kar... jaz ne bi... sploh pa ne za tak denar... :nono:
T Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 Računaj tudi s tem, da bo motor ko ga boš prodajal manj vreden ker je pač bil zbit in je to videl cel Motosvet :devil:
NejcZ Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 Nevem no, pr prodaji že mal zbiješ ceno, ampak.. zakaj bi moral imeti motor drastično nižjo ceno, če je vse kar je bilo narobe popravljeno? .)
JUDO Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 Hvala fantje za pomoč.. Motor ma 28000 km, servisne nima, potrošni material je še za eno sezono(gume, ploščice). Lastnik ne ve (ali ne pove) zgodovine, takšnega je že kupil. Iščemo dalje..
Zx_R Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 Vsekakor ti svetujem da pogledaš pod plastike, tam bo slika najbolj realna(hladilnik, križi, vilice, OKVIR,...)to so deli ki se po padcu zelo težko vzpostavijo v prvotno stanje. Moraš pa se zavedat tudi nečesa; zdaj kupuješ motor ki je razbit in se takšen tudi prodaja, lahko pa boš šel gledat motor ki je ''nerazbit'' zanj odštel veliko več na koncu pa bo trikrat bolj zjeban kot je ta, kar je najhuje je to da boš to opazil ko ga boš pripeljal domov ali ko boš šel na pošteno furo. Vem da si verjetno finančno omejen glede motorja, ampak vseeno, jaz se držim načela da kupim novo in vem kaj imam, se lahko na stvar zanesem, kupit rabljenega je pa zelo velik rizik ki se ga mogoče prepozno zaveš. Jaz bi rabljenega kupil le od soseda, na besedo verjt v današnjiš časih se mi zdi bedno, pa tudi na lastne oči sem se prepričal kaj se dela z novimi motorji in se jih kasneje za leto ali dve prodaja. :BUA: Osebno sem prepričan da je paden rabljen motor bolje kupit karambolran kot pa popravljen, se točno vidi kako stvari stojijo. Nočem staršit ampak na žalost tako pač je.
_THUNDER_ Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 naj ti pojasni, kaj je bilo s tankom pa okvirjem.... ker če je bil motor samo podrsan, mu načeloma nima kaj bit... sam bi takoj kupil motor, če bi bile res samo plastike polomljene in bi ostalo vse štimalo... naj ti nek strokovnjak pregleda motor.... pa obvezno ga preglej brez plastik, kot je rekel ZXr
simonsi Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 Moj moped je bil na obeh straneh na tleh, na levi ima še celo vdrtino v gištel, pa se pelje ko puščica. :grim Rajši imam oškrocan gištel, kot pa zakitano in pobarvano luknjo v gištelu. ;)
GrCaR Objavljeno Februar 20, 2007 Opozori Objavljeno Februar 20, 2007 Osebno sem prepričan da je paden rabljen motor bolje kupit karambolran kot pa popravljen, se točno vidi kako stvari stojijo. Nočem staršit ampak na žalost tako pač je. Tko sm jst svojga kupu, ker je prejšnjemu lastniku padu na tla pred garažo, kjer majo pesek in dvorišče malo visi. Praskice so dolge par cm. Prejšnji lastnik je pustu motor tko kot je, ga ni nč popravlov (štrihov), ampak raje ceno spustu za 100.000 sit, pa sva bla oba zadovoljna. Jst sm še zdej :OK:
MK-R1 Objavljeno Februar 21, 2007 Opozori Objavljeno Februar 21, 2007 Tko sm jst svojga kupu, ker je prejšnjemu lastniku padu na tla pred garažo, kjer majo pesek in dvorišče malo visi. Praskice so dolge par cm. Prejšnji lastnik je pustu motor tko kot je, ga ni nč popravlov (štrihov), ampak raje ceno spustu za 100.000 sit, pa sva bla oba zadovoljna. Jst sm še zdej :OK: 90% prodajalcev, ki imajo poškodovane motorje, jim je motor padel pred garažo ali pa na dvorišču, ko je speljeval pri 10 km/h :lol1: , to bo to, ja !
Pervy Objavljeno Februar 21, 2007 Opozori Objavljeno Februar 21, 2007 90% prodajalcev, ki imajo poškodovane motorje, jim je motor padel pred garažo ali pa na dvorišču, ko je speljeval pri 10 km/h :lol1: , to bo to, ja ! pa saj se vidi motorju če je padel na mestu ali pri vožnji. nevem kaj vsi zaganjate tako paniko, če ste tako nezauplivi pač kupujte samo nove ali takšne, ki "nikoli niso bili na tleh" oziroma so bili lepo zamaskirani :grim potem pa kupiš rabljenega cestaka z nepoškodovanimi originalnimi plastikami in zveš da je prejšnji lastnik že ob nakupu originale spravil in namontiral druge plastike, motor bil večkrat grdo na podu, ob nakupu pa spet nazaj montiral nedotaknjene originale :devil:
MK-R1 Objavljeno Februar 21, 2007 Opozori Objavljeno Februar 21, 2007 Nisem rekel, da ni za kupit poškodovan motor, ampak, da jih večina govori ........( v resnici so se pa po Grobniku valali, po grmovjih, Planini, itd). Se da pa tudi okvir, vilice, križe poravnat in popravit za ne velik denar pri Jermanu. :OK:
Zx_R Objavljeno Februar 21, 2007 Opozori Objavljeno Februar 21, 2007 (popravljeno) pa saj se vidi motorju če je padel na mestu ali pri vožnji. nevem kaj vsi zaganjate tako paniko, če ste tako nezauplivi pač kupujte samo nove ali takšne, ki "nikoli niso bili na tleh" oziroma so bili lepo zamaskirani :grim potem pa kupiš rabljenega cestaka z nepoškodovanimi originalnimi plastikami in zveš da je prejšnji lastnik že ob nakupu originale spravil in namontiral druge plastike, motor bil večkrat grdo na podu, ob nakupu pa spet nazaj montiral nedotaknjene originale :devil: Pervy bereš mi misli. :) Sem te zadeve videl že najmanj 3x na lastne oči tako da me o nasprotnem težko kdo prepriča. :headbang: :headbang: Zavedat se je treba tudi dejstva, da če vidiš oklepe brez praskic motor pa ima magari 1000km veš da nekaj ne štima, moj ima prevoženih 1100km pa se najde kje kakšna pikica, pa sem do zdaj fural izklučno sam,(beri nobenemu mopedu nisem rinil v rit), edino če prileti kakšen kamenček od avtomobila.Čist tak; to je že moj drug moped pri katerem enako opažam ista znamenja od kamenja. Popravljeno Februar 21, 2007. Popravil Zx_R
JUDO Objavljeno Februar 21, 2007 Opozori Objavljeno Februar 21, 2007 Motor definitivno ni padel na dvorišču.. Za plastike se ne sekiram najbolj, nekako se bo že dalo, bolj me skrbijo notranje poškodbe, ciklistika.. A je v okolici Celja kakšen dober mehanik za te stvari?
shark357 Objavljeno Februar 27, 2007 Opozori Objavljeno Februar 27, 2007 (popravljeno) Lep pozdrav vsem skupaj. Po štirih sezonah brez motorja, sem se odločil, da letošnje poletje ne bom preživel za volanom in da si bom končno nabavil en moped :kva2: V nek ožji izbor glede na moje boge finance (cca. 4000eur) sta prišla tale dva mopeda in sicer Ninja ZX6R L.2001-2002 in pa Suzuki GXSR750 L.2000 link. Zdaj zanimajo me predvsem mnenja o GSXR750, saj sem Ninjo že vozil in nekako vem kaj lahko pričakujem o njej.. Kakor vem naj bi bilo vzdrževanja Suzukija dosti dražje (po besedah samooklicanega moto mehanika :lol: ) Tak da kak user input welcome Lp Popravljeno Februar 27, 2007. Popravil shark357
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se