Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu motorja


Priporočene objave

Objavljeno

prosil bi nekoga če bi lahko navedel čim več italjanskih internetnih strani kje se da kupit rablen motor.. isčem yamaha r6 od letnika 2003 naprej..

hvala

Objavljeno

prosil bi nekoga če bi lahko navedel čim več italjanskih internetnih strani kje se da kupit rablen motor.. isčem yamaha r6 od letnika 2003 naprej..

hvala

Rabljen motor išči v Nemčiji-še Nemec te bo nategnu-Italjan pa spoloh OK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Objavljeno

90% prodajalcev, ki imajo poškodovane motorje, jim je motor padel pred garažo ali pa na dvorišču, ko je speljeval pri 10 km/h :lol1: , to bo to, ja !

pervy ma čist prov - itak se vid kak je blo na tleh!!! Padec v garaž al pa Grobniku se pa že da prepoznat!!! Ne vem res kak pričakujete, da bo rabljen motor brez ene praskice - po moje se skor vsak motor enkrat v živlej naslon na tle,steno.... Tak pač je - sej gre kak špegu al pa žmikuc sam to je pač padec na mestu -itak ni to nič!!! - una ninja od JUDO-ta pa je bla 100% totalno sesuta okol in okol!!! :BUA:

prosil bi nekoga če bi lahko navedel čim več italjanskih internetnih strani kje se da kupit rablen motor.. isčem yamaha r6 od letnika 2003 naprej..

hvala

na www.moto.it maš vse kar rabiš sam je res, da so italjini kr k..... kar se tega tiče - sej cenej zgleda na netu sam kar je pa cel pa vredn nabave ni pa nič kaj bolš - edin je res da je pa ponudbe 6x tolk!!! če najdeš dobro pol :worship:

Objavljeno

Jaz sem iskal po naslednjih straneh, čeprav jih je verjetno še več ampak te so nekako najbolj znane:

Avstrija

http://www.1000ps.at/gebrauchte.asp

http://www.motorrad.at/

Italija

http://www.moto.it/

http://www.motosupermarket.it/

http://www.motonline.com/cvu/vetrina.do

http://www.motousate.it/

Nemčija

http://www.mobile.de/cgi-bin/searchPublic....N&sprache=1

http://www.motoscout24.autoscout24.de/Public/Home.aspx

http://gaonline.motorpresse.de/kleinanzeig...=&markt=m13

Švica

http://fahrzeuge.autobild.ch/external/ch/a...ild/sea_det.cfm - Za uvoz iz Švice je potrebno plačati 20%DDV in 6,5% carine, lahko pa dobiš vrnjen njihov DDV, ki pa je le 7,6%.

LP Darko

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

tole sem prepisal iz neke druge teme, ker je bilo tam offtopic

gledou sem na internetu (na tisti strani z rabljenimi prevoznimi sredstvi - sj veste kira) enga Kawasakija KX 125 za 1.050,- EUR. je pa 125 ccm, 1 valjni, 2 taktni, letnik '97. a tak naj ne bi bil dober za občasno vožnjo okol mal po gozdovih itd., nič prou na hard?

pač zanimam se, da bi kupil motor za občasno vožnjo letos poleti. nisem zahteven, rad pa bi vsaj 125ccm cross varjanto, ter jasno takega, da ne bi bil več pri mehankarju, kot pa med nogami. :P tisti kawasaki je pač en primer teh cross motorjev za 150-250k SIT oz. mogoče še kakšen tolar več.

Objavljeno

Pozdravljeni,

A)

najdel sem ta motocikel, ki se že celo zimo prodaja v Vomerger-ju v Kranju:

Aprilia Tuono 1000R (2006) z 4000 km, prevoženimi, od prvega lastnika, nova zadnja guma,

pa tudi ob ogledu mi je dejal, da ni bil poškodovan, ima karbonske blatnike,

za zraven, da pa manjši sprednji zobnik in imel je pred prodajo na njem

akrapovičeve cevi!

1. Je komu znan motocikel?

2. Sem mnenja, da ni šparal motorja (ga je vozil do konca), samo z druge strani

pa sprašujem, je lahko kaj narobe dejansko z motorjem, če je voznik športnega

srca in tudi tako vozi motor, saj je temu tudi namenjen Tuono! Npr sklopka gre lahko kej prej :?

3. Ima grancijo do leta 2010

B)

Če bi bili na mojem mestu, kaj bi storili?:

Nakup: Aprilia Tuono 1000R razlike so denarne sorte:

- kupiti novo v AvtoCommercu 2007 11.700 EUR s popustom + 4 letna garancija

- kupiti novo pri novo pečenemu sivemu uvozniku, ki jh prodaja za 10.200 EUR (2007)

ali

- kupiti rabljeno, ki je zgoraj opisana in spodaj naslikana

- kupiti rabljeno, ki je bila kupljena v Slo letnik 2006 z nekaj manj kot 10.000 km

prevoženih in je tudi prvi lastnik in v garanciji do leta 2010! Cena se pa giblje okoli 9000 EUR!

lp

...

...

post-12981-1176470567_thumb.jpg

post-12981-1176470613_thumb.jpg

post-12981-1176470636_thumb.jpg

Objavljeno

Če bi bili na mojem mestu, kaj bi storili?:

Nakup: Aprilia Tuono 1000R razlike so denarne sorte:

- kupiti novo v AvtoCommercu 2007 11.700 EUR s popustom + 4 letna garancija

- kupiti novo pri novo pečenemu sivemu uvozniku, ki jh prodaja za 10.200 EUR (2007)

ali

- kupiti rabljeno, ki je zgoraj opisana in spodaj naslikana

- kupiti rabljeno, ki je bila kupljena v Slo letnik 2006 z nekaj manj kot 10.000 km

prevoženih in je tudi prvi lastnik in v garanciji do leta 2010! Cena se pa giblje okoli 9000 EUR!

Odvisno, kolk imaš dnarja, koliko si škrt do sebe in koliko te bo bolelo, če se boš narobe odločil...

Jaz bi kupil novo, če bi imel denar, če bi mi pa malo manjkalo, bi kupil pa rabljeno. Sivi uvozniki pa mi ne zbujajo ravno zaupanja.

Objavljeno

Odvisno, kolk imaš dnarja, koliko si škrt do sebe in koliko te bo bolelo, če se boš narobe odločil...

Jaz bi kupil novo, če bi imel denar, če bi mi pa malo manjkalo, bi kupil pa rabljeno. Sivi uvozniki pa mi ne zbujajo ravno zaupanja.

Jaz sem tisti, ki mi malo manjaka (krede pa obstajajo :BUA: , meni ni do njih)

Sem enakega mnenja glede sivcev, me prej zanima, če je lahko kej dejansko narobe

s Tuonotom po 10.000 km saj je v garanciji do 2010, ker grem prvič na Italjana pa

do novega je vseen cca 3000 EUR, če ga tu kupujem, če ga pa pri sivemu je pol manj

1500 EUR!

lp

Objavljeno

Lep pozdrav!

Hm...tkole je na stvari:

star sm 15 let in dozdej sm futu razne 4-ke, skuterje,modpede,ipd.

Rad bi kupu kakšen dokaj dober motocross. Na krose se res ne spoznam lih najbol tko da bi bil veseu kakršnihkol linkov, ipd. Kupu bi rad dober motor ne kakšnega k bom mogu po pol leta menjat use ne pa tut neki zlo drag. Imam tuki kr dobr teren za ql vožnjo zdj pa prosim za kakšen nasvet kaj naj kupm na kaj naj gledam, ipd.

thx

Najlepša vam dala.

EDiT: Ne mislim zj neki ful dnarja dat pač koker bom pršparu pa to. Merim malo čez 170cm.

Dau bi okol 300k max. kšno 85ccm-ko.

Hvala za odg.

Objavljeno

Če se misliš pogosto furat boš z vsakim kroscom menjal veliko prej kot na pol leta. Kupi čimveč kubikov. Te 85-ke niso za dolgo, majo ene 30+ konjev.. ampak res, ni za dolgo :) Trga pa, to ne rečem! Raje kupi kakšen 4 taktni 250cc enduro, sam nevem če so tolko poceni..

LP

Objavljeno

Ubistvu se ne mislim neki pogosto fural bol med počitnicam pa vikedni. Med tednom mam skos treninge pa šola in se nebi glih pogosto;)

Objavljeno (popravljeno)

...če je lahko kej dejansko narobe s Tuonotom po 10.000 km saj je v garanciji do 2010...

Narobe je pa res lahk marsikaj. Tud garancija ni vse če je bla zadeva na tleh a ne? Mislim jz za par tavžnt evru pr takem dnarju pa takem motorju res ne bi blo švoh dodobra razmislt pa raj kake par mescu tist kredit met - to pa res ni tak hudo - k če je nov je pa čist druga pesem, veš ka maš kokr kol!!! .)

Itak boš težk kej pametnga zvedu - pejd še enkrat fajn pogledat - obedve mislim - najbol pa res poglej to z 10000km(plastike dol...) pa če je res čist u nulo pa res 3000eur cenej pol mrbit sam če bo pa mal dileme pa kr hit stran od mopeda :nono:

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

No pa še moja nova današnja težava: Mam suzo sv 650s - res špica motor :OK: sam me zapestje daje po 200km vožnje (sm si ga enkrat dodobra zvil - pa mam povit pa vse pa nč kaj dost blš) in zdej je fotr predlagu, da bi prodal in bi skup nabavla npr. bmw 1150gs - men odgovarja popolnoma k mislim letos pičit čez celo Italijo, drug let Španija al pa Grčija.... Zdej pa problem: men ovinki še zmeri velik pomenjo zato me zanima kak se s to velko potovalko da kaj lepo pošteno pelat - k npr. sv gre res ko šus čez ovinkece, pelu sm od endur/supermotard xt660x pa mi je bil tud zakon - sam gs ma ene 70kg več kar se zna poznat :blink: - prosim vas za kako razlago!!!

lp

SUHI

Objavljeno

to sem že v eni temi vprašal, pa bom še tukaj, ker je menda bolj primerna:

torej, če bo vse po sreči, se bom nekje v začetku drugega leta, mogoče celo konec letošnjega, odločil za nakup rabljenega motorja. razmišljam nekje v ranki 700 - MAX 800k starih sit. glede na stil vožnje in pa tudi osebni okus v poštev pridejo predvsem nakedi, mogoče tudi kakšen ss, ampak ne starejši od '99. razni kle-ji in podobne endure odpadejo.

zanekrat so mi v oko padli sledeči:

suzuki gsf bandit

honda cbf

kawasaki er 5

kawasaki zr7

hyosung gt 650

vse se dobi nekje za podobno ceno, podoben letnik, edino kilometri se malo razlikujejo, pač odvisno od prodajalca, edino v oko mi je padlo, da je huso mnogo cenejši oz. za isti denar dobiš precej mlajšega. osebno mi je zelo všeč, ampak sem slišal, da niso bili natančni kaj preveč pri izdelavi. ne vem koliko je to res, verjetno se res ne more primerjati z drugimi od naštetih, vsaj po ceni sodeč ne.

rad bi konkreten nasvet, sploh na kaj je treba paziti na motor star okoli 6 let s približno 25-30k prevoženimi kilometri (huso je seveda izvzet).

za husota me še posebej zanima

tnx

lp

Objavljeno

Bandita 1200.

Za husota pa malo obstoječo temo poglej.

Objavljeno

Moj huso ma sedaj 25k km in ni nobenih večjih problemov. Edino sklopko sem ravno zamenjal.

Za vožnjo se mi zdi pa špica ker ma 2 cilindra. :OK:

Objavljeno

Moj Bandit je letnik 01, ma 37500 km in mi dela brez problemov (mormpotrkat), res hvaležen motor :OK:

Objavljeno

Opcijo maš še sv 650s/n k ga mam jz pa ga morm pohvalt (30000km brez frke-ne crkne, skoz isto, servis in furaš), lepi pospeški, ovinkci poezija, bremze skor neb hotu blšga, štima popolnost (morš met drug ror - jz mam :OK: ). - edin poza mal prešportna za 400km na dan (no vsaj za mene k mam zapestje uničen :BUA: )

Glede kawe (40000km)(tud doma) je prot dvovaljniku švoh v nizkih, sam enostavn vozn motor, res lušn tud za ovinkce, rad se zvrti na 11000, nikol crkval pa je že pr nas 30000km - zgolj servis (ole, ventili, svečke...) to je to, kako kilo mrbit preveč sam ko znaš pelat tud špica motor - blš za dva-se res lepo peleta

oba enostavna za začetk-ideal.

Er 5 je men bil že po 100km prešvoh - dobr če nikol nis nč pelu pol ti bo par mescu zanimiv, sam jz sm šou z dvema en ride po SLO pa res ni zadost - pa majhen je, motu me je bobn zadi... :hmm:

lp

Objavljeno

se pravi v ožji krog bi pršli nekak bandit, zr7 in pa huso.

sicer, kot sem že povedal, se za nakup še ne odločam, samo malo se je pa treba tud že kej prej pozanimat, da bom vedu, kaj sploh iskat.

nekak se mi zdi, da bi biu zr7, mogoče mal prevelik, premočan...se pravi če čist popolnoma izvzamem bandita 650 in pa husota 650, je kje primerjava?

bandit ma 4 cilindre, huso pa 2, kolk to kej pomen, je ogromna razlika? v moči po kW pa ni neke velike razlike.

zdej sicer s 4T 125-ko, recimo, da na leto nardim okol 10k kilometrov (1. še ne cela sezona 2006 7,5k)

matra me huso predvsem, kot že povedano zaradi cene; recimo huso 2004 letnik ali pa bandit 99 letnik, seveda ima posledično huso tudi manj prevoženih kilometrov.

aja še na sv-ja sm pozabu...no sej v bistvu je to suzuki, tako, da ga damo z banditom na eno mesto (al se motim?)

Objavljeno (popravljeno)

Praviš, da bi bil Zr7 premočan, potem pa takoj poveš, da ima huso "enako" konjev samo, da je dvovalnik. Vsekakor bi bil za ta denar idealen tastari SV 650s/n.

P.S.: preveč kompliciraš, zberi $$$ pejt gledat, vsedi se gor, zapelji zadeve in boš takoj videl kaj ti najbolj paše

Popravljeno . Popravil gebre
Objavljeno

Praviš, da bi bil Zr7 premočan, potem pa takoj poveš, da ima huso "enako" konjev samo, da je dvovalnik. Vsekakor bi bil za ta denar idealen tastari SV 650s/n.

P.S.: preveč kompliciraš, zberi $$$ pejt gledat, vsedi se gor, zapelji zadeve in boš takoj videl kaj ti najbolj paše

huso pa bandit mislim

no v glavnem, dobil sem odgovor na vprašanje glede husota... :grrr odpade

torej v poštev pridejo zr7, bandit 650 in sv 650. kolkor sem vidu tele motorčke, so glede velikosti kar nekje enaki, samo zanima me še kje so kakšna odstopanja...ne vem...recimo v čem je zr boljši od drugih dveh oz. v čem je bandit boljši...itd če so kakšne specifične zadeve predvsem...za končno odločitev bo itak treba kakšnega jit pogledat pa probat

Objavljeno

Gabariti teh mopedov niso enaki, Sv je precej manjši od ostalih dveh (ga ima bratranec, ki je visok 185 ampak nima problemov zaradi majhnosti mopeda)

ZR in bandit sta 4-cilindraša z enako konji kot SV s tem, da je SV 2-cilindraš (po mojem mnenju bolj poskočnejši).

Malo še preberi teme o specifičnih modelih, ampak mislim, da kakšnih večjih napak s temi mopedi ni. Potem pa kupi kar ti bo všeč oz. kar boš dobil bolje ohranjeno.

Objavljeno

aaa...potem je razlika...no...js sm velik 175, zna bit to večja ovira? nisem prej sedeu še na nobenem večjem motorju sploh :blink:

Objavljeno

Mislim, da ne. Za na SVja si pomoje ravno pravih mer :D (najdi nekje enega pa malo pobaraj, če se lahko usedeš gor, pa boš prec videl)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!