Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu motorja


softi

Priporočene objave

racunaj pri tem motorju da je to ze 14 let star 2t motor....s tem posledicno pridejo zeeeeloooo veliki stroski vzdrzevanja(jaz sem imel na aprilii 2003 letnik stroskov za 300.000 sit,na koncu pa zgubo 550.000 sit)...tako da rajsi 2x premisli ce hoces dat zdaj za motor nek dolocen znesek in pa se potem 2-3x toliko na njega ali hoces rajsi ta denar ko bi ga dal za popravila,sparat pa si scasoma kupit bolsi motor....sem namrec tudi dijak,...prvi motor sem dobil,potem pa z zasluzenim denarjem in kaksnim malim dodatkom mame in ata priso na cbr600...po mojem bols da pocakas vsaj eno leto,ker bos imel drugace prevlke stroske...pa se racunaj da to pije 8l+ na 100km in pa 1l tts(ali motula) na dobrih 500 km.....kar te znese teh tvojih 5k km....400 litrov bencina in 10 litrov olja.... stroski 2t motorja so vlki,je pa res da se je uzitek z motorjem pelat....

P.S. link do oglasa ti je zbrisala,ker je prepovedano oglasevanje,....

to pa mislim, da ne gre. lahko pa povprašam kako in kaj ko pridejo iz morja.

ok...prosim..lahko sporocis tudi na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej en pozdrav vsem in hkrati en velik prosim za pomoč.

Bolj neprimeren motor, kot je na tvojem linku, bi težko našel. Pa če imaš izpit na kw oz razmerje teže, se rajši ozri za enim večjim, zablokiranim motorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za nakup novega motorja se odločam in iščem sportaša 1000 ccm,pa me zanima pri katerem,če sploh lahko pritrdim nosilce za kovček.Pa ne tvezite mi prosim naprimer ....kovček ne sodi na sportaša...

Hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za nakup novega motorja se odločam in iščem sportaša 1000 ccm,pa me zanima pri katerem,če sploh lahko pritrdim nosilce za kovček.Pa ne tvezite mi prosim naprimer ....kovček ne sodi na sportaša...

Hvala za pomoč.

Nevem zakaj to sprašuješ saj je poplnoma enostavno:pojdi v Lyisov katalog in poglej za katerega Sportaša 1000 dobiš nosilce + kufre.ČEZ KAMOT GA NI ANEDA!!!!!!!!!!! :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mamin stric je vodja prodaje na a... c.... in je povedal, da tudi če motor uvoziš, lahko pri pooblaščenem trgovcu zahtevaš slovensko servisno knjigo in ti jo morajo ravno tako poštemplati za nazaj. torej to ni merilo za uvoženost motorja.

Nevem zakaj omenjaš štemplanje servisne knjižize saj je ja logično,če si drugi lastnik zahtevaš ORIGINALNO servisno knjižico od prvega lastnika,neglede ali je Angleška,Nemška ali Kitajska na osnovi teh podatkov ti napišejo in poštemplajo novo,samo staro originalno zahtevaj vedno zraven,kar pa seveda nikoli nedajo in se izgovarjajo,da se je izgubila,pozabil dati lastnik itd.itd. seveda to so sama nakladanja,kajti kot sem že napisal to so vsi motorji z ogromno kilometri.Zato šeenkrat NEKUPUJTE rabljen motor brez originalne servisne knjižice z podatki od prvega kupca in tako lahko vedno preverite stanje motorja.Skoraj vsak,ki je kupil rabljen motor je bil na nek način nategnjen,zato moj nasvet kupujte raje od res poznanega,soseda,kolega ali malo manjši NOV motor. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej... tut jst sem kupila rabljen motor in to brez servisne knjige... pa kaj... zaenkrat se ne sekiram nič, ker mi lepo služi. če pa bi imela še 1x toliko denarja, pa verjemi, da bi kupila novega. zaenkrat pa je bilo to vse, kar sem si lahko privoščila.

in tudi ne mislim spraševat za servisno knjigo za nazaj, ker mi je brezveze. če je ni, je ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem zakaj omenjaš štemplanje servisne knjižize saj je ja logično,če si drugi lastnik zahtevaš ORIGINALNO servisno knjižico od prvega lastnika,neglede ali je Angleška,Nemška ali Kitajska na osnovi teh podatkov ti napišejo in poštemplajo novo,samo staro originalno zahtevaj vedno zraven,kar pa seveda nikoli nedajo in se izgovarjajo,da se je izgubila,pozabil dati lastnik itd.itd. seveda to so sama nakladanja,kajti kot sem že napisal to so vsi motorji z ogromno kilometri.Zato šeenkrat NEKUPUJTE rabljen motor brez originalne servisne knjižice z podatki od prvega kupca in tako lahko vedno preverite stanje motorja.Skoraj vsak,ki je kupil rabljen motor je bil na nek način nategnjen,zato moj nasvet kupujte raje od res poznanega,soseda,kolega ali malo manjši NOV motor. :worship:

Jaz sem kupil zelo malo rabljen motor, iz Italije, direkt od prvega lastnika. Zraven sem dobil kopijo računa nakupa, kopijo računa prvega servisa, servisno knjigo. Zanimivo je to, da v Italijanski servisni knjigi nikjer ni prostora za štampljanje servisnih posegov, kot to poznamo pri nas. Vsaj ne tako, kot sem imel v Yamahini servisni knjižici.

Kar pa se tiče nakupa rabljenega vozila (motorja in avtomobila); obstajajo samo dobri nakupi in nategi. Nategne te lahko tudi sosed ali prijatelj od prijatelja, od katerega kupuješ "ziher" motor. Zato je potrebno pri tem imeti nekaj zdrave kmečke logike, potrpljenja, trezno glavo in nekaj sreče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je možno, je tudi bolje kupit motor od pravne osebe, torej trgovca z vozili. Je precej manj možnosti natega, saj je zakon precej zaščitniški do potrošnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je možno, je tudi bolje kupit motor od pravne osebe, torej trgovca z vozili. Je precej manj možnosti natega, saj je zakon precej zaščitniški do potrošnika.

Ja, samo velikokrat pravna oseba oz. trgovec z vozili kupi zjahan motor za male pare, ga malo poštima, predvsem vizualno in bistveno dražje proda. Ne vem točno, koiko časa imaš po zakonu za "reklamacijo" - če me spomin ne vara, je to 8 dni :?

Niso pa vsi prodajalci lopovi, katerih življenjski cilj je nategniti čim več folka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za nakup novega motorja se odločam in iščem sportaša 1000 ccm,pa me zanima pri katerem,če sploh lahko pritrdim nosilce za kovček.Pa ne tvezite mi prosim naprimer ....kovček ne sodi na sportaša...

Hvala za pomoč.

vse se da....letos sem v mirni peči na blagoslovi videl cbr1000rr z nosilcem kovcka in pa povisano belanco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, samo velikokrat pravna oseba oz. trgovec z vozili kupi zjahan motor za male pare, ga malo poštima, predvsem vizualno in bistveno dražje proda. Ne vem točno, koiko časa imaš po zakonu za "reklamacijo" - če me spomin ne vara, je to 8 dni :?

Niso pa vsi prodajalci lopovi, katerih življenjski cilj je nategniti čim več folka...

Za reklamacijo skrite napake imaš 6 mesecev. Ponavadi je dovolj, če vozilo po nakupu odpelješ na svoj najljubši pooblaščeni servis ter nato zapisnik posreduješ prodajalcu v vednost in RAVNANJE :naughty: Jaz seveda prej vedno poskusim vozilo odpeljat na servis pred nakupom, pa trgovci tega ne dovolijo, ker jih skrbi, da bodo odkrili kakšne napake. Zanašajo se na sistem videno-kupljeno, ki pa nima nobene pravne veljave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Triiik, tole tvoje pa mene mal bolj zanima... A res nima pravne veljave? Ampak - pol se moraš pa 5-8 let tožit, da kaj vn nazaj dobiš, a ? v primeru, da kako skrito napako kje najdeš ... al kako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Triiik, tole tvoje pa mene mal bolj zanima... A res nima pravne veljave? Ampak - pol se moraš pa 5-8 let tožit, da kaj vn nazaj dobiš, a ? v primeru, da kako skrito napako kje najdeš ... al kako?

Po 5-tih letih ZASTARA pa se pod nosom obrišeš. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vsi skupaj!

Sem čisto svež tukaj in bi prosil za mnenje. Sem tik pred nakupom Bandita (verzija S) in kolebam ali naj kupim "malega" oz. "velikega". V bistvu bo to moj prvi motor, imam pa cca. 5000km izkušenj z različnimi od kolegov (cagiva mito, ktm620, hornet, z750), vsakega sem peljal brez težav. Sem bolj "miren" voznik, se pravi, da skoraj nikoli ne divjam. Motor bi rad za dalj časa in zato se sprašujem, če ne bo čez sezono ali dve 650 premalo :whistle: . Sem pa opazil, da mi glede višine usteza 1200, ki je malce višji ( imam 191cm in 95kg). Kolegi pravijo, da je 1200 prevelik strup za prvi motor, jaz pa mislim, da je vseeno kako močen je - vse je odvisno od tega koliko odpiraš plin. Aja, nameravam pa večkrat na daljša potovanja (seveda čez čas) po Evropi s sopotnico.

Hvaležen bom za vsako mnenje.

Lep dan vsem skupaj.

Popravljeno . Popravil leeon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si res umirjen voznik, si želiš potovati v dvoje...

Bandit 1200 ima lepo krivuljo moči in ne zbezlja k dodaš gas ampak je dodajanje plina kontrolirano...

Js bi v tvojem primeru kupu 1200, kajti čez nekaj časa ti bo 600 prešvoh...

K se js sedaj peljem s kakim 600 ccm motorjem, se mi samo smeji da imam 1200. :)

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali govorimo o Banditu 1200 ali 1250? Ker omenjaš tudi model 650. Med 1200 in 1250 je precejšnja razlika, predvsem kar zadeva odzivnost na dodajanje plina iz nizkih vrtljajev. Nov agregat začetnika lahko neprijetno preseneti, je namreč tudi mene, pa čeprav bandita 1200 vozim že štiri leta. 1200 je pa do 4000 obratov tako krotek, da ga lahko vozi skoraj kdorkoli. Tebi zaradi tvojega gabarita tudi teža na mestu ne bo problem.

Za v dvoje, potovanja in dnevne fure bi ti zato predlagal 1200, ker ta motor zna rasti skupaj s tvojim znanjem in odpušča precej napak. Pri 1250 pa bi bil vseeno previden, ga bi bilo škoda prehitro pobirati s tal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vsi skupaj!

Sem čisto svež tukaj in bi prosil za mnenje. Sem tik pred nakupom Bandita (verzija S) in kolebam ali naj kupim "malega" oz. "velikega". V bistvu bo to moj prvi motor, imam pa cca. 5000km izkušenj z različnimi od kolegov (cagiva mito, ktm620, hornet, z750), vsakega sem peljal brez težav. Sem bolj "miren" voznik, se pravi, da skoraj nikoli ne divjam. Motor bi rad za dalj časa in zato se sprašujem, če ne bo čez sezono ali dve 650 premalo :whistle: . Sem pa opazil, da mi glede višine usteza 1200, ki je malce višji ( imam 191cm in 95kg). Kolegi pravijo, da je 1200 prevelik strup za prvi motor, jaz pa mislim, da je vseeno kako močen je - vse je odvisno od tega koliko odpiraš plin. Aja, nameravam pa večkrat na daljša potovanja (seveda čez čas) po Evropi s sopotnico.

Hvaležen bom za vsako mnenje.

Lep dan vsem skupaj.

Moj prvi motor je 1200. Prej sem imel tocno 0km. Tezko je komentirati kaj je boljš da kupiš. Pomojem je najboljš, da kupiš kar si najbolj želiš. 650 ali

Med 1200 in 600 v vožnji z enim niti ni take razlike. prvi ima 3.3s do 100km/h, drugi pa 4s in glede na to da si bolj zelen je razlika še manjša. Celo bi si upal trditi da je 1200 bolj varen zaradi enakomernega pospešvanja in kdaj moč motorja reši situacijo (prehitevnje v dvoje, izsiljevanje,...).

I spoke z mojimi 13000km.... :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za odgovore!

Govorimo o banditu 1250, kupujem namreč novega. In ravno iz tega razloga sprašujem, ker ne bi rad čez eno sezono menjaval za večjega, je pa tudi res, da ga ne bi rad pobiral iz tal, kot pravi Lucky. Mislim pa, da je tebe Lucky presenetil, ker si bil navajen na 1200. Jaz nisem navajen na nobenega, tako da vsakega "primem" previdno. Vem, da se moram zanašat na svoje občutke, sem pa vseeno vesel vaših mnenj, ker ne poznam nikogar, ki bi ga vozil, nekateri od vas pa imate veliko izkušenj. Na Suzukiju so mi svetovali nakup 1250, sam se bojim da zato, ker je dražji. Ampak tudi oni so kot Ni3ous rekli, da ima 1250 več moči, a precej bolj kontrolirano, ker ne podivja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim da sem falil temo, ups... :headbang:

Se opravičujem in hvala administratorju, da je dal objave v temu namenjeno temo. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za odgovore!

Govorimo o banditu 1250, kupujem namreč novega. In ravno iz tega razloga sprašujem, ker ne bi rad čez eno sezono menjaval za večjega, je pa tudi res, da ga ne bi rad pobiral iz tal, kot pravi Lucky. Mislim pa, da je tebe Lucky presenetil, ker si bil navajen na 1200. Jaz nisem navajen na nobenega, tako da vsakega "primem" previdno. Vem, da se moram zanašat na svoje občutke, sem pa vseeno vesel vaših mnenj, ker ne poznam nikogar, ki bi ga vozil, nekateri od vas pa imate veliko izkušenj. Na Suzukiju so mi svetovali nakup 1250, sam se bojim da zato, ker je dražji. Ampak tudi oni so kot Ni3ous rekli, da ima 1250 več moči, a precej bolj kontrolirano, ker ne podivja...

Se mi je zdelo, ja. Poglej, tudi če si kupiš Hayabuso in jo voziš po pameti, ne tvegaš kaj dosti. Dolgoletne izkušnje si pač ne moreš pridobiti čez noč in pri vožnji motocikla je veliko dejavnikov, ki niso odvisni od stroja, ki ga upravljaš. Ti pa težji in močnejši motor vsekakor nekoliko oteži učenje, saj lahko začetniku brez potrebnih avtomatizmov predstavlja dodatno breme. Koliko gre in kako pospešuje pri tem sploh ni relevantno. Toliko iz mojih izkušenj.

Preden sem si nabavil bandita sem 4 leta vozil 250 in 535 viragota, ki nimata veliko skupnega s tem motorjem. Sem pa Bandita zaradi tega vzel v roke z veliko mero spoštovanja in po 64.000 prevoženih še vedno nima praske (to ni čisto res, se mi je enkrat zaradi malomarne postavitve tačke zložil na tla).

Če si takšne vrste voznik, vzemi 1250, ker ti zares ne bo žal. Če prebereš test Bandita 1250 S ti bo jasno, zakaj. Udobja sicer nima toliko kot prejšnji model, vendar agregat odtehta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se bo usral tu, kot že v vsako drugo tako temo:

noben motor razen mogoče kaki res supersport ni prehud za začetnika, kar vzami kak konj več, ti pride prav če ga rabiš in te ne začne po eni sezoni matrat da bi menjal.

sploh pa za potovanja v dvoje more bit 1000+ kubikov če si lahko privoščiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Triiik, tole tvoje pa mene mal bolj zanima... A res nima pravne veljave? Ampak - pol se moraš pa 5-8 let tožit, da kaj vn nazaj dobiš, a ? v primeru, da kako skrito napako kje najdeš ... al kako?

Pri nakupu vozila pri pravni osebi velja Zakon o Varstu Potrošnikov. V tehnikalije se ne bom spustil (lahko PM), dejstvo je,da skrite napake ta zakon krije v roku 6 mesecev, določene pa do 1 leta. Za primer bom uporabil nakup vozila:

Oseba kupuje rabljeno vozilo. Prodajalec zagotovi, da je vozilo tehnično brezhibno. Kupec seveda ni naiven ter predlaga, da se vozilo odpelje na pooblaščeni servis na pregled, vendar prodajalec to odkloni, ker naj bi bilo preveč zapleteno. Kupec pozna ZVP, zbije ceno zaradi parih prask ter odpelje avto domov. V naslednjem tednu ga pelje na pooblaščeni servis, kjer odkrijejo:

-slabo levo roko

-počeno manšeto

-zanič ABS senzor

Kupec napiše pritožbo, dobi odgovor v 3 dneh (po zakonu je rok 8 dni) ter pelje avto na pregled v podjetje, ki je vozilo prodalo. Tam ga pregledajo, ugotovijo, da so napake resnične ter se dogovorijo za datum zamenjave. Kupec pelje vozilo na servis, kjer mu napake odpravijo, čez 3 tedne dobi še nadomestni ABS senzor, ker mu ga v podjetju zaradi pomanjkanja diagnostične opreme ne morejo uspešno zamenjati. Če kupec ne bi bil seznanjen z ZVP, bi strošek popravil bil okoli 500€.

V tem primeru je na pogodbi o prodaji pisalo, da reklamacija ni možna ter da je vozilo prodano po sistemu videno/kupljeno.

V kolikor trgovec ne bi odgovoril v roku 8 dni, bi že storil prekršek po ZVP. V kolikor napak ne bi odpravil, bi se potrošnik lahko pritožil na tržni inšpektorat, ki podjetju odredi odpravo napak (seveda mora potrošnik imeti dokaz o napaki-najbolje s pooblaščenega servisa). V najslabšem primeru lahko tržni inšpektor prepove poslovanje pravni osebi dokler ne odpravi napake.

Zakon določa, da prodajlec lahko: odpravi napako ali povrne strošek odprave napake kupcu. Večina se raje odloči za odpravo napake. Do sedaj pa nisem naletel na situacijo, kjer se trgovec ne bi "ustrašil" tržne inšpekcije in v enem primeru je direktor podjetja v 5 minutah prispel iz tujine... ;)

Če bi pa kupil rabljen avto od fizične osebe, pa velja zakon o obligacijskih razmerjih. Tega se dostikrat pomotoma zamenjuje z ZVP in potrošniki so tudi zato včasih opeharjeni. Skratka, po ZOR je čas za reklamacijo 8 ni. Po tem času je vsega konec. Poleg tega pa prodajalec nima nobene odgovornosti in razreševanje sporov prevzame sodišče. Tu lahko pa zadeve trajajo leta.

Popravljeno . Popravil Triiik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi pa kupil rabljen avto od fizične osebe, pa velja zakon o obligacijskih razmerjih. Tega se dostikrat pomotoma zamenjuje z ZVP in potrošniki so tudi zato včasih opeharjeni. Skratka, po ZOR je čas za reklamacijo 8 ni. Po tem času je vsega konec. Poleg tega pa prodajalec nima nobene odgovornosti in razreševanje sporov prevzame sodišče. Tu lahko pa zadeve trajajo leta.

in ker pri nas običajno ljudje kupujjeo " z najmanjšimi možnimi stroški", torej preko posrednika za minimalno provizijo prepisa ... a potem dejansko tožiš/ganjaš posrednika oz. agencijo, ki ti prepis uredi, ali kako?

:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!